Προς το περιεχόμενο

Δυνατότητα διακοπής συμβολαίου - Αυξήσεις Cosmote


yioula

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω είναι κρίμα που το ινσόμνια δε το προμοτάρει το θέμα με την αζημίως καταγγελία της σύμβασης, ίσως και στην κεντρική σελίδα, γιατί πρέπει να το δει πολύς κόσμος μπας και ταρακουνηθούνε οι εταιρείες λίγο.. Ιδίως τώρα που προσπαθούνε να περάσουν τις αυξήσεις και τα δικαιώματά μας στο ντούκου.

+1

 

Καλο θα ηταν να το μαθει παραπανω κοσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με την σειρά μου θέλω να ευχαριστήσω και τον post starter αλλά και τον χρήστη ΧαΧα και κάθε άλλον που κατέθεσε πληροφορίες και μας βοήθησαν.

Είμαι κι εγώ ένας ευεργετημένος της πληροφόρησης αυτής.

Ευχαριστώ φίλοι, keep the good work!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα το απόγευμα σε κατάστημα και υπέγραψα για τη διακοπή. Είπα να γράψουνε ότι "ζητώ να γίνει διακοπή αζημίως λόγω αυξήσεων στις χρεώσεις" αλλά το χαρτί που τύπωσε έλεγε "λόγω λήξης της σύμβασής μου με την Cosmote". Ο υπάλληλος μου είπε πως το έγραψε με μήνυμα (ότι και να σημαίνει αυτό) αλλά για σιγουριά το έγραψα κι εγώ χειρόγραφα όταν υπέγραψα.

 

Δε ξέρω για τη φορητότητα αλλά στο τηλέφωνο που μίλησα και έκανα την καταγγελία μου είπανε πως όταν αλλάξει από συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θα μείνω χωρίς τηλέφωνο για ~2 μέρες και θα πρέπει να πάω ξανά σε κατάστημα με τη sim για να δηλώσω το νούμερο (και μετά να κάνω μια κλήση για να ενεργοποιηθεί)!

 

Σύμφωνα με τον υπάλληλο διακοπή θα έχω μόνο για 1-2 ώρες. Όσο για το "να πάω ξανά σε κατάστημα με τη sim για να δηλώσω το νούμερο" σίγουρα δεν ισχύει γιατί το έκανα ήδη μαζί με την αίτηση διακοπής. Ο καθένας λέει τα δικά του δηλαδή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Για την ιστορια η υποθεση κατεληξε σε ΕΕΤΤ/προστασια καταναλωτη. Αρχικα εστειλαν λογαριασμο με ανυπαρκτη επιδοτηση κ μετα αλλον π χρεωνε παγια ολο το μηνα ενω η διακοπη εγινε 5/1 κ δεν αφαιρουσαν επισης προκαταβολη παγιων κλπ ακολουθησαν τηλεφωνα - απαντηση απο εμενα οτι εκκρεμει κ σιωπη εως τωρα 8 μηνες μετα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

παλικαρια το μαρτιο του 12,εκανα συνδεση cosmote, δεν ειχα παρει συσκευη, απλα εκανα μειωση του παγιου,το οποιο ληγει το σεπτεμβριο του 13, τωρα πλεον δε με συμφερει, εχω ντουαλ κινητο, κ θα παιζω με τις καρτες αναλογα τι προσφορες υπαρχουν, εαν παω τωρα να το ληξω το συμβολαιο εχω ποινη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

καλησπέρα ειμαι στο 25 παλ της cosmote,τι διαδικασια πρεπει να κανω για να το γυρισω σε καρτοκινητο; εχω παρει επιδοτηση -2 ευρω το μηνα γνωριζει κανεις εαν θα πρεπει να πληρωσω κατι για αυτο; εαν παω στο καταστημα της cosmote θα μπορουν να με εξυπηρετησουν;

 

 

ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Στην περίπτωση που ο Πάροχος  κάνει την παραμικρή αύξηση στις χρεώσεις κλήσεων  ή στο πάγιο ή στο βήμα χρέωσης κλήσεων ή με οποιοδήποτε τρόπο αλλάξει το πακέτο στο οποίο έχουμε αγοράσει,

 

 Ο συνδρομητής δικαιούται να διακόψει αζημίως τη σύμβαση του σε διάστημα όμως ενός μήνα από την δημόσια ανακοίνωση των αλλαγών, και να μεταφερθεί αζημίως ενδεχομένως σε άλλο δίκτυο ή πακέτο .

 

 Εάν  δεν υποβάλει αίτημα μη αποδοχής στο χρονικό διάστημα αυτό , θεωρείται  ότι έγινε  σιωπηρή αποδοχή  των αυξήσεων και επαναδεσμευεται ως την λήξη του συμβολαίου που έχει αγοράσει αυτόματα.

 

 Η διαδικασία της ένστασης  είναι πιο ασφαλής όταν υποβάλλεται γραπτά με συνημμένη την ταυτότητα σε μειλ ,φαξ ή το κατάστημα του πάροχου.

 

 

Εννοείται ότι μετα την κατάθεση του αιτήματος μπορούμε να αποχωρήσουμε αζημίως την ίδια στιγμή ή και μέχρι της λήξης του συμβολαίου 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Τέλος Απομείωσης ειναι υποχρεωτικό να πληρωθεί?

Υπάρχει καποιος που δεν εχει πληρωσει το τελος απομειωσης σπαζοντας το συμβολαιο του με την Cosmote ? Με πηραν απο Wind και μου λενε οτι δεν υποχρεούμαι να το πληρωσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπέρα στη παρέα! Βλέπω ότι το θέμα είναι παλιό, αλλά ταυτοχρόνως επίκαιρο! Για άλλη μια φορά η Cosmote ανεβάζει τις τιμες.

Έκανα 24μηνο συμβόλαιο 31/5/2016, επιδότηση συσκευής 75€ και λόγω πακέτου με σταθερό και τηλεόραση έκπτωση 10% στον λογαριασμό κινητού.

Με πήραν από την wind και μου είπαν ότι επειδή η cosmote έβγαλε την ανακοίνωση στον ιντερνετ έχω το δικαίωμα να φύγω και μου έδωσαν ένα καλύτερο πακέτο.

Ισχύουν όσα λέτε παραπάνω;

Ελπίζω να μου απαντήσει κάποιος έγκαιρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...