Μετάβαση στο περιεχόμενο


Μεγάλος Διαγωνισμός
Κερδίστε 3 VPS, 50 πακέτα hosting και χιλιάδες domain .eu

Φωτογραφία

ΠΛΑΙΣΙΟ και bulk προιοντα


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
106 απαντήσεις σ'αυτό το θέμα

#1 greek738

greek738

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 μηνύματα

Δημοσίευση 10 Ιανουάριος 2012 - 11:27 μμ

Εχω μια GTX 295 στην κατοχη μου η οποια επαψε να λειτουργει προσφατα. Η συγκεκριμενη αγοραστηκε σε bulk κατασταση σε καλη τιμη με 2 χροννια εγγυηση.
Αφου την πηγα στο service, και περασαν 5-6 μερες χωρις καμια ειδοποιηση, τους τηλεφωνω εγω για να δω τι γινεται. Και τωρα ακουστε να σας πεσουν τα μαλλια και τα μυαλα. Μου ειπαν οτι η συγκεκριμενη εχει βγει χρονικα εκτος εγγυησης απο την επισημη αντιπροσωπειας και δεν μπορουν να κανουν κατι γι αυτο και οτι μαλλον εγινε λαθος στην εγγυηση και κανονικα εχει εναν χρονο εγγυησης!!!!!!! Τους ανεφερα οτι στην αποδειξη γραφει καθαρα οτι η εγγυηση καλυπτεται απο τους ιδιους για 2 ολοκληρα χρονια, αλλα μου παρουσιασαν το ιδιο επιχειρημα και αρνηθηκαν να μου κοψουν ακομη και πιστωτικο.
Δεν μπορω να βγαλω ακρη οσα τηλεφωνα κι αν εκανα σε προισταμενους και οσο και αν φωναξα!!!! Τι αλλο μπορω να κανω ρε παιδια? Βοηθατε σας παρακαλω. Πραγματικα ασχολουμαι με αυτο το θεμα πολλες μερες τωρα και ακρη δεν εχω βγαλει. Ηξερα οτι το after sales support στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτο αλλα τετοια κοροιδια πρωτη φορα αντιμετωπιζω!!! :mad: :mad: :mad:

Ad Bot

Ad Bot

#2 Giorgos09

Giorgos09

    Junior Member

  • Banned
  • 1.522 μηνύματα
  • LocationΑθηνα

Δημοσίευση 10 Ιανουάριος 2012 - 11:29 μμ

Αφου το γραφει η αποδειξη το το λες στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και σε ενα μηνα θα την εχεις καινουρια. Φοβερισε τους πρωτα μηπως αλλαξουν γνωμη.

#3 karmen1983

karmen1983

    Senior Member

  • Members
  • 12.957 μηνύματα
  • LocationΚάπου γύρω από την Aκρόπολη!

Δημοσίευση 10 Ιανουάριος 2012 - 11:35 μμ

Ασε που αν πάει στο πλαίσιο και του το ξανα αρνηθούν και τους πει "οκ γεια σας τα πετάγομαι μια βόλτα από Γενική Γραμματεία Καταναλωτή", θα του κάνουν και καφέ να περιμένει μέχρι να αντικαταστήσουν την κάρτα.

Είναι απίστευτοι και αναιδέστατοι μέχρι εκεί που δεν πάει.
Ρε ούτε συνδετήρααααα!!!!!!!!!!
  • narta τους αρέσει

#4 SlimData

SlimData

    Senior Member

  • Members
  • 582 μηνύματα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:12 πμ

Πέρα από το αστείο της υπόθεσης, δεν μπορώ να καταλάβω, τι εννοείς αγοράστηκε σε bulk συσκευασία?
Την πήρες μεταχειρισμένη? Η τιμή ήταν κανονική ή σου κάνανε έκπτωση?

Αυτά τα ρωτάω από περιέργεια. Για το θέμα της εγγύησης δεν το συζητάμε καν.
Θα στην αλλάξουνε και θα πούνε κι ένα τραγούδι.
Και δεν χρειάζεται να χαλάσεις τα νεύρα σου. Χάλασε τα δικά τους.

#5 MoviemakerGr

MoviemakerGr

    Senior Member

  • Members
  • 7.661 μηνύματα
  • LocationΑθήνα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:17 πμ

Πας με την απόδειξη στο μαγαζί που στο είπαν αυτό.. καλείς περιπολικό κανονικά μόλις έρθει μπαίνεις μέσα και τους λες να προβούν στην υποχρέωση της εγγύησης που αναγράφεται.. Ότι απαντήσουν το καταγράφει ως συμβάν ο Αστυνομικός.. Κάνεις μήνυση για ηθική κ υλική φυσικά αποζημίωση και διαφυγόντα κέρδη μιας και ο υπολογιστής είναι εργαλείο δουλειάς .. Αλλά απλά δεν θα φτάσεις ποτέ εκεί.. μόλις δουν το περιπολικό θα σ'εξυπηρετησουν άμεσα.. Μην είσαι καθόλου διακριτικός πήγαινε σε ώρα αιχμής και να φωνάζεις να σε ακούν όλοι ότι η απόδειξη γράφει 2 χρόνια και αυτοί δεν το δέχονται ..

#6 greek738

greek738

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 μηνύματα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:17 πμ

Πέρα από το αστείο της υπόθεσης, δεν μπορώ να καταλάβω, τι εννοείς αγοράστηκε σε bulk συσκευασία?
Την πήρες μεταχειρισμένη? Η τιμή ήταν κανονική ή σου κάνανε έκπτωση?

Αυτά τα ρωτάω από περιέργεια. Για το θέμα της εγγύησης δεν το συζητάμε καν.
Θα στην αλλάξουνε και θα πούνε κι ένα τραγούδι.
Και δεν χρειάζεται να χαλάσεις τα νεύρα σου. Χάλασε τα δικά τους.



Οπως το ακους, bulk. Δηλαδη ηταν ηδη ανοιγμενη, μεταχειρισμενη και χωρις την αρχικη της συσκευασια.
Δε θα με ενοχλουσε αν χαλουσε και ειχε 1 χρονο εγγυηση και ημουν εκτος αλλα το να γραφει 2 χρονια εγγυηση και επειδη μπερδεψαν τα μπουτια τους, πανε να βγουν αζημιωτοι αν μη τι αλλο ειναι κοροιδια μεχρι τελους. Παω σφαιρα για καταγγελια μου φαινεται, απλως οπως καταλαβαινετε επειδη δεν εχω κανει ποτε καταγγελια, ειμαι διστακτικος και εξου και γιατι εκανα το topic.

#7 paylidis

paylidis

    Senior Member

  • Members
  • 4.333 μηνύματα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:37 πμ

βασικά... πηγαινε πρώτα σε ενα άλλο καταστημα :P
και μετα ξεκίνα να μουγκρίζεις Γενική Γραμματεια Καταναλωτη, απαραδεκτο, εξαπατηση κλπ σε ώρα αιχμής όπως προείπαν... :rolleyes:

#8 cortaN@

cortaN@

    Senior Member

  • Members
  • 1.500 μηνύματα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 06:23 πμ

Οπως το ακους, bulk. Δηλαδη ηταν ηδη ανοιγμενη, μεταχειρισμενη και χωρις την αρχικη της συσκευασια.
Δε θα με ενοχλουσε αν χαλουσε και ειχε 1 χρονο εγγυηση και ημουν εκτος αλλα το να γραφει 2 χρονια εγγυηση και επειδη μπερδεψαν τα μπουτια τους, πανε να βγουν αζημιωτοι αν μη τι αλλο ειναι κοροιδια μεχρι τελους. Παω σφαιρα για καταγγελια μου φαινεται, απλως οπως καταλαβαινετε επειδη δεν εχω κανει ποτε καταγγελια, ειμαι διστακτικος και εξου και γιατι εκανα το topic.


Κάνε όπως σου είπαν τα παιδιά και βασικά διάβασε και το thread που είχα ανοίξει για την πολιτική της Πλαίσιο που "τρέχει" ενάμιση χρόνο τώρα.
Εκεί προς το τέλος αναγράφω και για τα περίφημα bulk προιόντα που πουλάει το Πλαίσιο.

http://www.insomnia....ώς-μπορούμε-να/

#9 ThReSh

ThReSh

    Senior Member

  • Members
  • 56.136 μηνύματα
  • LocationBeyond the Coast

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:34 μμ

γουστάρω τέτοιες καταστάσεις, τρελό potential

όπως ειπώθηκε και στο post #2, κατευθείαν ΓΓΚ...

#10 PETROS13

PETROS13

    Senior Member

  • Members
  • 2.825 μηνύματα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:39 μμ

δοκίμασε να την πας σε άλλο κατάστημα Πλαίσιο ;)

#11 Getta Robo

Getta Robo

    Member

  • Members
  • 158 μηνύματα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:43 μμ

Καταλαβαινεις επισης, οτι υπο οποιαδηποτε συνθηκες, δεν προκειται να ξαναπερασεις ουτε απεξω απο το τιποτενιο μαγαζακι τους. Ενημερωσε επισης γνωστους και φιλους για την περιπτωση σου. Που θα παει, δεν θα ερθει η μερα..

#12 ThReSh

ThReSh

    Senior Member

  • Members
  • 56.136 μηνύματα
  • LocationBeyond the Coast

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:50 μμ

ναι και θα τους κάνει τη μούρη κρέας...

Πριν λίγο ένας φίλος μου με ρώτησε τι να πει στο πλαίσιο για να ζητήσει 4GB DDR3 so-dimm για το laptop. Ούτε καν κοίταξε στο skroutz για να δει που τις έχουν φτηνότερες (για την ακρίβεια με τα 39-40 euro που ζητάει το πλαίσιο για τα 4GB DDR3 so-dimm παίρνεις 8GB από άλλα καταστήματα)!

#13 PETROS13

PETROS13

    Senior Member

  • Members
  • 2.825 μηνύματα

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 12:57 μμ

εντάξει στο πλαίσιο πληρώνεις και τους μισθούς των υπαλλήλων μαζί. Για αυτό είναι πιο ακριβά. Μαγαζιά που είναι πιο μικρά και με λίγους υπαλλήλους σαφώς έχουν χαμηλότερες τιμές.

#14 ThReSh

ThReSh

    Senior Member

  • Members
  • 56.136 μηνύματα
  • LocationBeyond the Coast

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 01:23 μμ

εντάξει στο πλαίσιο πληρώνεις και τους μισθούς των υπαλλήλων μαζί. Για αυτό είναι πιο ακριβά. Μαγαζιά που είναι πιο μικρά και με λίγους υπαλλήλους σαφώς έχουν χαμηλότερες τιμές.


άρα δλδ σε χώρες του εξωτερικού πχ USA, που έχουν μεγάλες αλυσίδες με χιλιάδες εργαζομένους οι τιμές θα είναι στο Θεό σωστά?

ΝΟΤ!!!!

#15 plpapadopoulos

plpapadopoulos

    Senior Member

  • Members
  • 2.485 μηνύματα
  • LocationLondon, United Kingdom

Δημοσίευση 11 Ιανουάριος 2012 - 01:31 μμ

Τηλεφωνείς στο 1520, αναφέρεις το συμβαν και θα πάρεις ή καινούρια κάρτα ή τα λεφτά σου πίσω.

Σε καμία μα καμία περίπτωση δεν ασχολείσαι και δεν ξαναγοράζεις από τον εν λόγω μαγαζί εφόσον είσαι δυσαρεστημένος (κι εσύ όπως κι εγώ και πολλοί άλλοι αυξανόμενοι εκθετικά όπως βλέπω). Αρκετά με τις κοροϊδίες της κάθε εταιρίας.

Για πολλοστή φορά:
Ενισχύστε τα συνοικιακά μαγαζιά που παλεύουν να κρατηθούν τίμια στην αγορά και σας προσφέρουν χαμηλότερες τιμές και κλάσης ανώτερο after sales support και είναι πάντα δίπλα σας (και κυριολεκτικά και μεταφορικά)!