Προς το περιεχόμενο

Το topic των αντιπροσφορών


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

 

Και ενα σκρινσοτ μεσα στο ποστ σε τετοιες περιπτωσεις. Ωστε να μην αναγκαζουμε κοσμο να κλικαρει διευθυνσεις. Επισης χωρις σκριν ενα λινκ δεν λεει τιποτα αφου συνηθως μετα απο λιγο δεν δειχνει αυτο που θελει καθε φορα ο ποστερ να δειξει μιας και αλλαζει-χανεται. :)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εδώ μια από τα ίδια. Επισυνάπτω ενδεικτικά το μπανεράκι...

 

Τους έστειλα μέσω του συστήματος online επισκόπισης λογαριασμού και το παρακάτω, για να δω τις θα απαντήσουν:

Παρακαλώ αφαιρέστε από τον επόμενο λογαριασμό την όποια χρέωση έχετε κάνει έως τώρα για το WIND300 το οποίο ουδέποτε ζήτησα και καταχρηστικά μου επιβάλατε.

Επίσης να αφαιρεθεί οποιαδήποτε σχετική χρέωση έχει γίνει και στον λογαριασμό του συνταξιούχου πατέρα μου, στα στοιχεία ............. με ΑΦΜ .................... στον αριθμό τηλεφώνου ....................

Τέλος να με ενημερώσετε άμεσα στο παραπάνω email για το ότι επιληφθήκατε του ζητήματος. Αν δεν γίνουν τα παραπάνω επιφυλάσσομαι για προσφυγή στον Συνήγορο του Καταναλωτή για την παραπάνω πρακτική της εταιρείας σας.

 

Καλησπέρα. Το αντιλήφθηκα αργά, αλλά από τον λογαριασμό του Ιουνίου 2015, χρεώνομαι και εγώ με το 1 ευρώ για το Wind 300. Μήπως μπορείς να μου παραθέσεις το email στο οποίο έστειλες το παραπάνω κείμενο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι σωστά δεν το έστειλα σε mail αλλά μέσω του online account που έχω στη wind (my wind για παρακολούθηση λογαριασμών κτλ) όπου έχει μια φόρμα επικοινωνίας (κάτω αριστερά στα Quick Links).

 

Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται αίτημα με συγκεκριμένο κωδικό (σου έρχεται άμεσα στο mail που δηλώνεις αυτοματοποιημένο μήνυμα με κωδικό αιτήματος) στο οποίο μου απάντησαν σε μερικές ημέρες. Καθώς άργησαν λίγο (7-8 ημέρες) είχα προλάβει να στείλω το ίδιο και στο facebook, όπου κάποιοι ανέφεραν ότι η απάντηση είναι πιο άμεση.

 

Καλή επιτυχία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι σωστά δεν το έστειλα σε mail αλλά μέσω του online account που έχω στη wind (my wind για παρακολούθηση λογαριασμών κτλ) όπου έχει μια φόρμα επικοινωνίας (κάτω αριστερά στα Quick Links).

 

Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται αίτημα με συγκεκριμένο κωδικό (σου έρχεται άμεσα στο mail που δηλώνεις αυτοματοποιημένο μήνυμα με κωδικό αιτήματος) στο οποίο μου απάντησαν σε μερικές ημέρες. Καθώς άργησαν λίγο (7-8 ημέρες) είχα προλάβει να στείλω το ίδιο και στο facebook, όπου κάποιοι ανέφεραν ότι η απάντηση είναι πιο άμεση.

 

Καλή επιτυχία!

Με ενημέρωσαν χθες το βράδυ, πως θα πιστώσουν 7.5 ευρώ...
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι ταιριάζει καλύτερα στις αντιπροσφορές.

 

Στην υπηρεσία voip της Yuboto, είδα οτι μετα από τις τελευταίες μου κλήσεις "ρούφηξε" περισσότερα χρήματα από ότι περίμενα.

 

Διαπίστωσα ότι έχουν γίνει αυξήσεις (οι τιμές χωρίς ΦΠΑ):

Προς σταθερό Κύπρου από 0,81 λεπτά/λεπτό σε 2,5 

Προς σταθερό/κινητο US από 0,9 λεπτά/λ σε 3,5

 

Μιλάμε για αυξήσεις της τάξης του 300-400%

Αυτό που με ενόχλησε περισσότερο είναι ότι έγινε στα μουλωχτά, χωρίς καμία ενημέρωση. Ο δε τιμοκατάλογος από την σελίδα τους που διαφήμιζε τις "Ενδεικτικές τιμές για δημοφιλέις προορισμούς" έχει εξαφανιστεί.

 

Υ.Γ Οι χρεώσεις προς σταθερα/κινητά εσωτερικού βλέπω πως δεν έχουν αλλάξει. Για τους υπόλοιπους προορισμούς δεν έχω δει.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Κανονικά έπρεπε να κρατάω screenshot από τα αποτελέσματα του skroutz με τις διακυμάνσεις που χτυπάει ο 850EVO 250Gb της Samsung.

Σάββατο πρωί σε συγκεκριμένο κατάστημα ~91,5€

Δευτέρα πρωί στο ίδιο κατάστημα ~95€

Δευτέρα βράδυ στο ίδιο κατάστημα ~100€

Σήμερα το πρωί ~95€ και τώρα ~101,5€

 

Άλλο κατάστημα από 88€ τις προηγούμενες μέρες στα 95€.

 

Πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια και μιας που είναι περίοδος προσφορών/εκπτώσεων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Το καρφουρ αύξησε την ελάχιστη αγορά με το κουπόνι του πρώτου θέματος στα 25 ευρώ από τα 20 που ήταν πάντα.

Ακόμα λιγότερος κόσμος οπότε στα μαγαζιά τους
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...