Προς το περιεχόμενο

Fifa 13


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι πρώτες πληροφορίες για το FIFA 13 θα αρχίσουν σιγά-σιγά να εμφανίζονται και η ΕΑ θέλει να επενδύσειπάνω στη νέα κυκλοφορία της σειράς από το καλοκαίρι και μετά. Λογικά, μετά τοπέρας της Ε3, η EA Sports θα αρχίσει να δίνει στη δημοσιότητα κάποια πρώτα στοιχεία, έτσι ώστε να ετοιμάσει το κοινό για το τι θα το περιμένει μετά το Σεπτέμβριο. Ωστόσο το αθλητικό τμήμα του μεγαλύτερου ανεξάρτητου publisher δημοσίευσε τιςπροθέσεις του σχετικά με την απεικόνιση των πιο γνωστών αθλητών στο νέο τίτλο ποδοσφαίρου.

 

 

Συγκεκριμένα, η νέα τεχνολογία της Dimensional Imaging θα προσφέρει στο FIFA 13 τη ρεαλιστικότερη απόδοση των διάσημων ποδοσφαιριστών, αφού σεσυνεργασία με την ΕΑ, οι δύο πλευρές έχουν αναπτύξει μία νέα διαδικασίατρισδιάστατου capture για τα πρόσωπα των αθλητών. Δείτε ένα σχετικόvideo με το πώς άλλαξαν τα πρόσωπα ορισμένων ποδοσφαιριστών από το FIFA 12 στοUEFA Euro 2012.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=DAay-HBgBuo

 

 

Πηγη http://www.enternity.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 271
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι φίλοι του ποδοσφαίρου είχαν την ευκαιρία πριν μερικές ημέρες να υποδεχτούν το πρώτο teaser trailer για το PES 2013, με την Konami να δίνει ελάχιστες πληροφορίες στο κοινό. Πλέον ήρθε η ώρα της EA, η οποία και δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες για το FIFA 13, αλλά και τις πιο σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο gameplay που θα υπάρχουν, τουλάχιστον σε επικεφαλίδες. Συγκεκριμένα, η φετινή έκδοση του ποδοσφαιρικού τίτλου της ΕΑ θα φέρει στο προσκήνιο πέντε αλλαγές, οι οποίες έχουν να κάνουν με: έλεγχος της μπάλας στην υποδοχή, σύγκρουση παικτών, ντρίμπλα, φάουλ με τακτική και επιθετική τεχνητή νοημοσύνη

FIFA_13_News_Image_01.jpg

Αρχικά, πλέον θα είναι πιο δύσκολο για κάποιον παίκτη να κοντρολάρειμπάλα που υποδέχεται από κάποιον συμπαίκτη του.Παράγοντες που θα καθορίζουν την επιτυχία της υποδοχής θα είναι η ταχύτητα της μπάλας, η δύναμη της πάσας, το ύψος που πιάνει η μπαλιά και η τεχνική κατάρτιση κάθε αθλητή (στατιστικά εν ολίγοις). Ακόμη, όσον αφορά στην Impact Engine και τις κόντρες στα σώματα των αθλητών, ο υπεύθυνος ανάπτυξης David Rutter δήλωσε πως έχουν εξαφανιστεί τα μη ρεαλιστικά animations, που έκαναν τους ποδοσφαιριστές να συγκρούονται αφύσικα και να γεμίζει το διαδίκτυο με αστεία videos

FIFA_13_News_Image_02.jpg

FIFA_13_News_Image_03.jpg

Σύμφωνα με δηλώσεις τουίδιου, η μηχανή έχει βελτιωθεί και προσφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς που εστιάζουν αρκετά στα σημεία επαφής στο επάνω μέρος του σώματος των ποδοσφαιριστών. Όσον αφορά στην ντρίμπλα, στο FIFA12, οι παίκτες είχαν τη δυνατότητα να την πραγματοποιήσουν απλά αλλάζονταςκατεύθυνση. Πλέον, στο FIFA 13 κάτι τέτοιο δεν είναι απλά δυνατόν. Αλλαγή θα έχουμε και στο σύστημα των εκτελέσεων φάουλ, αφού έως και τρεις παίκτες μπορούν να μαζεύονται γύρω της και να δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες για πολλές εναλλακτικές: από προσποίηση σουτ και πάσα κρυφή, έως καιαπευθείας εκτέλεση.

Τέλος, σημαντική βελτίωση έχουμε και στην τεχνητή νοημοσύνη και συγκεκριμένα τους τομείς της επίθεσης. Συγκεκριμένα, οι παίκτες που ελέγχονται από την CPU χαράζουν καλύτερες διαδρομές στο τρέξιμο, ενώ μαντεύουν και πιο επιτυχημένα το που θα τους πασάρετε την μπάλα. Οι επιθετικοί κάνουν πλέον πιο σωστές κινήσεις στον ανοιχτό χώρο, ενώ προσέχουν περισσότερο και το θέμα του τεχνητού off-side. Περισσότερα αναμένεται να έχουμε μέχρι την Ε3

Πηγη http://www.enternity.gr

Επεξ/σία από aslanG7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που θελω εγω να δω ειναι να ενσωματωσουν χαρακτηριστικα του νεου fifa street με τα κολπακια της μπαλας μεσα στο Fifa13

Αν γινει αυτο το παιχνιδι θα τα σπαει !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με την ΑΙ και με την μη-κίνηση των συμπαικτών σου στον ανοιχτό χώρο ήταν ένα πρόβλημα. Αν λυθεί και αυτό θα μιλάμε για το απόλυτο ποδοσφαιρικό sim του 2012.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mtzs

αν προσθεσουν τετοιες τριπλες σε κανονικο ποδοσφαιρακι μετα δεν θα ειναι κανονικο, γιαυτο αλλωστε βγαζουν και το fifa street για να λιωνουμε στις τριπλες κατι που δεν μπορουμε να κανουμε στο κανονικο ποδοσφαιρο. :P

 

 

Εγω παντως ειμαι αισιοδοξος για το FIFA13 παλι η EA θα βγαλει αρκετα καλο ποδοσφαιρακι (καλυτερο απο το φετινο), με τις αλλαγες που γραφει παραπανω οτι θα γινει αν πραγματοποιηθουν θα φυσαι το παιχνιδι και μετα αντε η KONAMI να την φτασει με τα ρομποτακια της ^_^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Fifa 13 Ultimate Edition

 

 

 

Προνομιακή έκδοση και για το Fifa!

 

Οι Collector's Editions και τα pre-orders είναι της μόδας τα τελευταία χρόνια, οπότε η EA Sports θέλησε να βάλει και το Fifa μέσα στο παιχνίδι.

 

Στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε για Collector'sEdition, αλλά για μια έκδοση με in-game προνόμια. Το Fifa 13 Ultimate Edition,όπως θα είναι η ονομασία του, θα περιλαμβάνει 24 gold packs για το FifaUltimate Team ώστε να ξεκινήσετε φτιάχνοντας την ομάδα σας με παίκτες παγκόσμιας κλάσης. Κάθε εβδομάδα (για 24 εβδομάδες σερί) θα λαμβάνετε από ένα gold pack. Κάθε πακέτο έχει ως γνωστόν παίκτες, ανανεώσεις συμβολαίων, γήπεδα,προπονητές, staff, θεραπείες παικτών, μπάλες, εμφανίσεις και λογότυπα. Όλοι οι παίκτες κάθε gold pack έχουν rating από 75 και πάνω.

 

Πέραν αυτού, θα μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σεδύο δευτερεύοντα δωράκια. Το EA Sports Football Club που θα είναι αποκλειστική προσφορά του Amazon και το Adidas All-Star Team του Game. Το πρώτο θα σας δίνει 10.000 credits για τοEA Sports Football Club, τους οποίους θα μπορείτε να εξαργυρώσετε για νααγοράσετε πανηγυρισμούς, καλύτερα στατιστικά για τον Virtual Pro παίκτη σας καιεπιπλέον αγώνες για το Head-to-Head Seasons. Το δεύτερο θα σας δίνει μιαAll-star ομάδα με τους 23 καλύτερους παίκτες στον κόσμο, στους οποίουςσυμπεριλαμβάνεται και ο Lionel Messi.

 

Το παράδοξο είναι ότι θα μπορείτε να αγοράσετετην έκδοση αυτή μόνο την 28η Σεπτεμβρίου, ημέρα λανσαρίσματος του Fifa 13. Θα πρέπει είτε να την αγοράσετε, είτε να την κάνετε pre-order. Οι εκδόσεις όπου θαισχύουν οι παραπάνω προσφορές θα κυκλοφορήσουν για PC, PlayStation 3 και Xbox 360.

 

Πηγη http://www.gameworld...ltimate-edition

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

εμενα παντως μου φενετε μια απο τα ιδια.ουσιαστικες διαφορες δεν ξερω αν μπορουν να γινουν και δε νομιζω οτι τις θελει και ο κοσμος.παντως εκει που θα γινει η διαφορα θα ειναι σιγουρα στη νεα γενια κονσολων οπου και θα αλλαξει πλεων η απαρχαιομενη μηχανη γραφικων.νομιζω οτι εκει ποναει το φιφα στα γραφικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα παντως μου φενετε μια απο τα ιδια.ουσιαστικες διαφορες δεν ξερω αν μπορουν να γινουν και δε νομιζω οτι τις θελει και ο κοσμος.παντως εκει που θα γινει η διαφορα θα ειναι σιγουρα στη νεα γενια κονσολων οπου και θα αλλαξει πλεων η απαρχαιομενη μηχανη γραφικων.νομιζω οτι εκει ποναει το φιφα στα γραφικα.

και εμενα ετσι μου φενετε, ιδιο με το 12 με καποιες διαφορες στο στυλ του gameplay (πασες, ισως τα σουτ, κοντρολ κλπ) οπως το ιδιο ακριβως μου φανηκε απο το demo του και το PES13, ιδιο με το προηγουμενο και αλλαξαν μονο τις πασες.αυτοι στο φιφα να πουμε κοντευουμε 2013 και ακομη να φτιαξουν κανονικα faces στους παιχτες, σαν παλιος φαν του πες εχω συνηθισει να βλεπω καλοφτιαγμενα faces και επειδη ξενερωσα με το προ λογο του "ποδοσφαιρου" και ξεκινησα φιφα με απογοητευσαν τα faces.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εμενα ετσι μου φενετε, ιδιο με το 12 με καποιες διαφορες στο στυλ του gameplay (πασες, ισως τα σουτ, κοντρολ κλπ) οπως το ιδιο ακριβως μου φανηκε απο το demo του και το PES13, ιδιο με το προηγουμενο και αλλαξαν μονο τις πασες.αυτοι στο φιφα να πουμε κοντευουμε 2013 και ακομη να φτιαξουν κανονικα faces στους παιχτες, σαν παλιος φαν του πες εχω συνηθισει να βλεπω καλοφτιαγμενα faces και επειδη ξενερωσα με το προ λογο του "ποδοσφαιρου" και ξεκινησα φιφα με απογοητευσαν τα faces.

 

Στο pes 13 αλλαξαν πασες,σουτ,σεντρες,φαουλ,κορνερ,τερματοφυλακες και special moves...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fifa 13 preview

 

 

 

Μικρές οι προσθήκες, μεγάλος ο εθισμός.

Το Fifa έχει κατακτήσει τα τελευταία χρόνια την κορυφή στις προτιμήσεις των περισσοτέρων παικτών ανά τον κόσμο. Ο Dave Rutter και η παρέα του στην EA Sports έχουν καταφέρει να το αναπτύξουν σε όλους τους τομείς, τόσο ώστε τα περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης να έχουν πλέον λιγοστέψει. Για άλλη μια χρονιά το Fifa 13 δείχνει πολλά υποσχόμενο κι αποδεικνύει ότι η EA κινείται σε πολύ γερά θεμέλια. Το GameWorld έχει την preview έκδοση του τελικού προϊόντος στα χέρια του και σας την παρουσιάζει.

Όσοι παίζετε την σειρά τουλάχιστον τα τρία τελευταία χρόνια θα έχετε στο μυαλό σας 3-4 βασικές προσθήκες που θα θέλατε οπωσδήποτε να δείτε στο φετινό Fifa. Σας προειδοποιούμε λοιπόν ότι η EA βαδίζει...σε άλλα μονοπάτια. Παρά τις ανεβασμένες πωλήσεις της περυσινής χρονιάς στη χώρα μας το Fifa 13 δεν θα έχει ούτε φέτος ελληνικό πρωτάθλημα. Δεν θα έχει επίσης κάποια μεγάλη εξέλιξη στα γραφικά, έναν διακαή πόθο που με την εξέλιξη της τεχνολογίας όλοι μας ανυπομονούμε να δούμε. Αντίθετα, οι εργατοώρες ανάπτυξης επικεντρώθηκαν στην ένταξη των PlayStation Move και Kinect στο gameplay (αχρείαστα να 'ναι κι ας υπάρχουν), την επέκταση των online modes κι ορισμένα challenges για την προπόνηση. Με αυτά τα δεδομένα, αν κυκλοφορούσε DLC για το Fifa 12 με τις φετινές μεταγραφές (στο μισό κόστος του Fifa 13) θα το αγοράζαμε με κλειστά μάτια.

Από πλευράς marketing, η EA Sports έχει επενδύσει φέτος πολλά στο αγαπημένο της ποδοσφαιράκι. Η τοποθέτηση του κορυφαίου Lionel Messi στο εξώφυλλο του Fifa συνεχίζεται και στα μενού του παιχνιδιού. Ο αργεντίνος μέσος της Μπαρτσελόνα πήρε μεταγραφή απ' την Konami στην EA και πλέον φιγουράρει στο intro του Fifa αλλά και σε ορισμένα ακόμη σημεία, ενώ ο Xavi, συμπαίκτης του στη Barcelona, έχει αναλάβει τον ρόλο του διασκεδαστή, καθώς κάνει διάφορα κόλπα με τη μπάλα ενώ εσείς πλοηγείστε στα διάφορα μενού.

Database

Τα διαθέσιμα πρωταθλήματα τα οποία είδαμε στο παιχνίδι προέρχονται από τις εξής 23 χώρες: Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Δανία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Κορέα, Μεξικό, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Σκωτία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Αμερική. Στο Rest of the world συναντάμε τις ΑΕΚ, Boca, Galatasaray, Kaiser Chiefs, MLS All Stars, Ολυμπιακό, Orlando Pirates, Παναθηναϊκό, ΠΑΟΚ, Racing Club και River Plate.

Τα πρωταθλήματα Τσεχίας και Τουρκίας που φημολογούνταν ότι θα επέστρεφαν φέτος, δεν υπάρχουν στην preview έκδοση, άρα πιθανότατα δεν θα εμφανιστούν ούτε στην τελική. Αντίθετα, το new entry είναι η Σαουδική Αραβία. Άραγε το Fifa 12 πούλησε τόσο πολύ στη χώρα της Μέσης Ανατολής ώστε να αποκτήσει δικό του πρωτάθλημα; Η μήπως κανένας Άραβας μεγιστάνας ήταν οπαδός του Fifa κι αποφάσισε να πληρώσει τα δικαιώματα του πρωταθλήματος της χώρας του; Η ουσία είναι ότι για άλλη μια χρονιά δεν θα υπάρχει επίσημο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που μας λειπεί ιδιαίτερα.

 

Ως μικρή «αποζημίωση» για τα παραπάνω, η EA Sports αποφάσισε να εισάγει επιτέλους την δυνατότητα να χρησιμοποιούμε πρωταθλήματα και ομάδες στα single-player modes (συμπεριλαμβανομένου και του career mode) απλά κατεβάζοντάς τα μέσω του Creation Centre. Μέσω του www.easportsfootball.com/cc αναμένεται σύντομα να δούμε τα πρώτα επίσημα δεδομένα, αλλά και τα δημιουργήματα οποιουδήποτε ανεξάρτητου χρήστη, καθώς θα μπορείτε να κάνετε download ή upload ομάδες ανά πάσα στιγμή. Μένει φυσικά να δούμε στην πράξη και την πολιτική της EA απέναντι στα πρωταθλήματα για τα οποία δεν έχει δικαιώματα, δηλαδή το αν θα επιτρέψει σε χρήστες να τα εισάγουν στο παιχνίδι ή αν οι ομοσπονδίες θα απαγορεύσουν ακόμα και το user generated content.

Περιβάλλον και modes

Με μια πρώτη ματιά στο Fifa 13, η πρώτη έκπληξη θα σας έρθει από την αρχική γνωριμία σας με το περιβάλλον, εκεί όπου η EA Sports δούλεψε σοβαρά ώστε να αλλάξει ριζικά το layout. Τα μενού είναι αισθητικά πιο όμορφα και η πλοήγηση πιο γρήγορη, από τις επιλογές του βασικού μενού μέχρι και την ανάγνωση των emails στο career mode. Το loading ωστόσο παραμένει στους ίδιους χρόνους.

Τα διαθέσιμα modes του Fifa 12 δίνουν και πάλι το παρόν. Παίξτε σε φιλικά ή διοργανώσεις, φτιάξτε τον παίκτη σας και κάντε καριέρα στα Be a Pro και Be a Goalkeeper, βγάλτε τα απωθημένα του manager που έχετε στο Career mode και «λιώστε» στο online με τα νέο Seasons modes και το Ultimate Team. Οι developers πρόσθεσαν φέτος ορισμένα νέα submodes, περισσότερο όμως βελτίωσαν τα ήδη υπάρχοντα, ώστε να αυξήσουν περαιτέρω το ήδη ανεξάντλητο gameplay time. Φυσικά το EA Sports Football Club, όπου υποστηρίζετε την ομάδα σας, κερδίζετε xp, ανεβαίνετε level και της ανεβάζετε θέση στην παγκόσμια κατάταξη, εξακολουθεί να υφίσταται και φέτος, με το xp να κερδίζεται ακόμα και στις παραμικρές σας ενέργειες στα Be a Pro, Online και Career modes.

Το Fifa 13 παρακολουθεί στενά τις ποδοσφαιρικές εξελίξεις και με το Live Fixtures σας επιτρέπει εντελώς δωρεάν να επιλέξετε την ομάδα που θέλετε και να παίξετε με τον αντίπαλο της τρέχουσας αγωνιστικής. Προσωπικά υποστηρίζω Manchester City οπότε με το που την επέλεξα εμφανίστηκε η QPR, την οποία είχαμε αντιμετωπίσει στην τελευταία αγωνιστική της Premier League κατακτώντας το πρωτάθλημα. Την κέρδισα άνετα 2-0, προς το τέλος του αγώνα είδα στο livescore πάνω δεξιά την Manchester United να φέρνει 1-1 με την Sunderland και τους Martin Tyler και Alan Smith να σχολιάζουν το γεγονός. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι τα Live Fixtures δεν θα είναι το μόνο Live χαρακτηριστικό που θα δούμε στο παιχνίδι. Τα ratings των ποδοσφαιριστών θα αλλάζουν διαρκώς (συνήθως μέχρι +- 1 ή 2 πόντους) ώστε να αντικατοπτρίζονται στην πραγματικότητα.

Η προπόνηση είναι άλλος ένας τομέας, ο οποίος φέτος παρουσιάζεται ως ο καλύτερος από κάθε άλλο ποδοσφαιράκι. Η EA μελέτησε τις προπονήσεις μεγάλων ομάδων και δημιούργησε τα Skill Games, που είναι πλήρη προγράμματα ασκήσεων για πάσες, σουτ, ντρίπλες και όλα τα συναφή. Περάστε γύρω από κώνους ή ανάμεσα σε πασσάλους, εκτελέστε φάουλ σε κενή εστία ή μέσα από τεχνητό τείχος και μάθετε σταδιακά το παιχνίδι όποιου επιπέδου παίκτης κι αν είστε. Κάθε είδος άσκησης έχει τρία επίπεδα, χάλκινο, ασημένιο και χρυσό, ώστε να μαθαίνετε προοδευτικά τις κινήσεις και παράλληλα να κερδίζετε xp.

Τα Skill Games παίζονται πλέον και πριν την έναρξη κάθε παιχνιδιού (αντικαθιστώντας την Arena η οποία όμως υφίσταται ως μεμονωμένη επιλογή), ενώ μπορείτε να παίξετε και online κόντρα σε άλλους αντιπάλους, βάζοντας μέχρι και στοίχημα για τις επιδόσεις σας.

Career

Στο career mode η EA αποφάσισε να εισάγει ορισμένες ακόμη μικρές τροποποιήσεις που φέρνουν το νέο Fifa λίγο πιο κοντά στα πρότυπα του Football Manager. Η σημαντικότερη εξ αυτών είναι ότι τώρα μπορείτε να κάνετε download τα δικά σας Leagues από το Creation Centre. Απλά πάτε στο Fifa Store και τσεκάρετε το Creation Centre downloadable content. Άραγε θα έχουμε ελπίδες να δούμε επιτέλους και την Ελλάδα; Μας χωρίζει ένας μήνας και κάτι μέχρι να πάρουμε μια απάντηση. Αυτό που ενδέχεται να έχει αφαιρεθεί (και που τουλάχιστον δεν είδαμε στο preview code) είναι η δυνατότητα του να παίξετε ως Player/Manager με τον Virtual Pro παίκτη σας. Η δεύτερη σημαντική επιλογή (κάποιοι μπορεί να την κατατάξουν και πρώτη) είναι το Int’l Management, ένα μενού απ’ το οποίο ενημερώνεστε για τις διαθέσιμες θέσεις προπονητών σε εθνικές ομάδες και κάνετε αίτηση για πρόσληψη. Την εθνική σας ομάδα μπορείτε να την ελέγχετε παράλληλα με τον σύλλογό σας κι έτσι να το παίζετε σε διπλό ταμπλώ.

Οι υπόλοιπες μικροπροσθήκες έχουν να κάνουν κυρίως με τα μεταγραφικά, εκεί όπου όταν κάνετε προσφορά για παίκτη αυτός προστίθεται αυτόματα στη shortlist σας (η οποία τώρα είναι σε πιο εμφανές σημείο). Υπάρχει ακόμη επιλογή για να αλλάξετε τα παπούτσια και τα αξεσουάρ των παικτών σας, μπορείτε να παγώσετε (να μην ολοκληρώσετε) μια μεταγραφή και άλλα τέτοια χαριτωμένα. Γενικά η μεταγραφική κίνηση έχει αυξηθεί, καθώς λαμβάνετε περισσότερες προσφορές για παίκτες που δεν έχετε προς πώληση. Ακόμα και στο δύσκολο επίπεδο όμως, οι προσφορές που σας γίνονται συχνά ξεπερνούν την αξία των παικτών σας κάτι που απλοποιεί πολύ τα πράγματα. Επιπλέον, στις διαπραγματεύσεις έχει εξαλειφθεί το φαινόμενο κατά το οποίο οι παίκτες ζητούσαν διαρκώς περισσότερα χρήματα σε μισθούς ή αποσύρονταν τσαντισμένοι από τις διαπραγματεύσεις. Τώρα είναι πιο διαλλακτικοί και δέχονται ακόμη και με λιγότερα.

Online Modes

Η EA Sports γνωρίζει πολύ καλά ότι το μεγάλο όπλο της σειράς Fifa είναι το online του. Όσα χρήματα κι αν δώσεις για κάθε έκδοση του Fifa, ποτέ δεν τα λυπάσαι αν σκεφτείς ότι είναι το μόνο video game που μπορεί με σιγουριά να «σε βγάλει» για μια ολόκληρη σεζόν. Φέτος τα online modes έχουν δουλευτεί κι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να τα δούμε με μια πιο προσεκτική ματιά.

Το Ultimate Team έχει ένα λεπτομερέστατο tutorial, το οποίο σας βάζει στην αρχή να παίξετε ένα ματς με ομάδες αστέρων κι ύστερα σας καθοδηγεί βήμα προς βήμα για το πως θα στήσετε την ομάδα σας από το μηδέν, πως θα αγοράσετε νέους παίκτες και γενικά πως θα προχωρήσετε στο παιχνίδι. Οι αρχάριοι που δεν καταφέρατε ούτε στο Fifa 12 να εξοικειωθείτε με το Ultimate Team, φέτος θα προσαρμοστείτε σε χρόνο Dt.

Το Seasons mode έχει πλέον μεγαλύτερο νόημα, καθώς τόσο μόνοι όσο και με παρέα με τους Virtual Pro παίκτες σας, μπορείτε να παίζετε αγώνες και να ανεβαίνετε ή να πέφτετε κατηγορίες και φυσικά να κατακτάτε τίτλους! Η κίνηση αυτή της ΕΑ είναι καταρχήν μια μεγάλη αλλαγή για τους Virtual Pro αγώνες και κατά δεύτερον ένα «νεύμα» προς την Konami και το Master League Online, καθώς κανείς δεν αποκλείει το να γίνει κάτι ανάλογο και στο Ultimate Team ώστε να δούμε επιτέλους μια παγκόσμια κατάταξη με πρωταθλήματα. Παρεμφερή modes είναι τα Fifa Interactive World Cup και Virtuelle Bundesliga, το τελευταίο μόνο με συλλόγους από Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία.

Gameplay

Σε θέμα χειρισμού και ιδιαίτερα ακρίβειας η σειρά Fifa έχει αποδείξει μέχρι σήμερα ότι επάξια κερδίζει τον τίτλο του κορυφαίου football simulator. Ορισμένοι από εσάς που δεν είστε βετεράνοι της σειράς ίσως σκεφτείτε πως "το αμυντικό σύστημα μας χαλάει το γλυκό". Και γι’ αυτό υπάρχει λύση, καθώς από φέτος όταν ένας επιθετικός γίνεται contain, ο αμυντικός δεν "κοκαλώνει" δύο μέτρα μπροστά του απλά κάνοντας πίσω βήματα. Οι μηχανισμοί άμυνας εντοπίζουν οποιαδήποτε κατά μέτωπο ή διαγώνια κίνηση και ενίοτε κόβουν την μπάλα μέχρι και αυτόματα, αρκεί ο παίκτης να περάσει από δίπλα τους, κάτι που θα σας διευκολύνει, είτε είστε αρχάριοι, είτε έμπειροι.

Οι μεταβιβάσεις και τα σουτ εκτελούνται με άριστη ακρίβεια, ενώ στις σέντρες μπορείτε να πετύχετε γκολ αν στείλετε την μπάλα ακριβώς εκεί που πρέπει, διαφορετικά οι αντίπαλοι αμυντικοί θα σας προλάβουν έγκαιρα. Οι ντρίπλες εκτελούνται πιο εύκολα, ανταποκρινόμενες αναλόγως στην κίνηση του control stick. Για παράδειγμα με L2+Control stick προς τα πάνω περνάτε το πόδι πάνω από την μπάλα ενώ με L2+control stick προς τα κάτω κάνετε τακουνάκι. Με λίγη εξάσκηση στην προπόνηση (και σε ένα εύκολο επίπεδο δυσκολίας στον αγώνα) θα βρείτε εύκολα το δρόμο σας.

Το A.I. είναι τρομακτικά ακριβές σε σημείο που απ’ τη μία το Professional level να είναι οριακά ανταγωνιστικό και το έκτο και δυσκολότερο επίπεδο (Legendary) να είναι ασφυκτικά πιεστικό. Η άμυνα της CPU πιάνει…πουλιά στον αέρα, καθώς η πίεση ξεκινάει ακόμα κι από το ελεύθερο του τερματοφύλακά σας, ανεξάρτητα από το εκάστοτε σκορ! Τι κι αν ο αντίπαλός σας είναι υποδεέστερος, με τόσο πιεστική άμυνα θα δυσκολευτείτε αρκετά να αλλάξετε πάσες, εκτός κι αν είστε πραγματικός βετεράνος της σειράς. Επιθετικά βέβαια η CPU κάνει ορισμένα τραγικά λάθη, όπως αψυχολόγητα σουτ από τα 40-50 μέτρα χωρίς καμία τύχη ή χαμένες εξ επαφής ευκαιρίες.

Η συμπεριφορά των αμυντικών όταν διώχνουν την μπάλα με οποιαδήποτε μέθοδο ανταποκρίνεται πλέον περισσότερο στην πραγματικότητα. Όταν διώχνουν την μπάλα (με το σουτ) πραγματικά την διώχνουν και την ξαποστέλνουν, δεν κάνουν ασθενείς κεφαλιές ή στραβοκλωτσιές, κάτι που βλέπαμε παλιότερα σε σπάνιες περιπτώσεις. Οι τερματοφύλακες είναι ακόμα πιο σταθεροί κι ετοιμοπόλεμοι, ενώ η Player Impact Engine σας επιτρέπει να τζαρτζάρετε τους αντίπαλους παίκτες (μέχρι και να τους σπρώξετε διακριτικά) στην διεκδίκηση της μπάλας. Με το γάντι όμως, ε; Γιατί αν το παρακάνετε τότε θα υποπέσετε σε φάουλ.

Ένα ακόμη θεματάκι που θα πρέπει να λύσει η EA Canada μέχρι τις 28 Σεπτέμβρη είναι τα κοντρόλ. Η υποδοχή της μπάλας στις γρήγορες πάσες είναι ρεαλιστικά πιο δύσκολη ορισμένες φορές κι αυτό είναι κάτι αποδεκτό. Στις ψηλές μπαλιές όμως θα δείτε (σε σπάνιες αλλά ενοχλητικές περιπτώσεις), τους παίκτες να κατεβάζουν την μπάλα με τυχαίο σημείο του σώματός τους (ακόμα και με το κεφάλι). Αντ' αυτού θα μπορούσαν να στοπάρουν την μπάλα με το εσωτερικό του ποδιού ή έστω με το στήθος, ακόμα κι αν αυτή θα έφευγε λίγα μέτρα πιο πέρα.

Στα πέναλτι συναντάμε μια ενδιαφέρουσα αλλαγή. Ναι μεν διατηρείται η μπάρα ακρίβειας του πέναλτι στην οποία θα πρέπει να πατήσετε σουτ τον κατάλληλο χρόνο, αλλά με το που θα πατήσετε το κουμπί, από φέτος εμφανίζεται ένας στόχος στην οθόνη που σας επιτρέπει να ορίσετε ακριβώς που θα χτυπήσετε το πέναλτι. Αν ο στόχος είναι μπλε τότε μπορείτε να κατευθύνετε την μπάλα εκεί που θέλετε. Αν είναι κόκκινος (μεγάλου μεγέθους) τότε θα ξέρετε από πριν ότι η στρογγυλή θεά θα καταλήξει στα περιστέρια! Φυσικά πέρα από το που θα σταματήσει ο pointer, σημασία έχει και η ατομική ικανότητα του κάθε παίκτη.

 

PlayStation Move και Kinect

Οι κάτοχοι του PlayStation 3 και του Xbox 360 θα μπορείτε από το Fifa 13 και στο εξής να χρησιμοποιήσετε τα PlayStation Move και Kinect αντίστοιχα. Το Kinect δεν επηρεάζει άμεσα το χειρισμό αλλά έμμεσα, καθώς θα μπορείτε ως προπονητής να αλλάζετε διάταξη ή παίκτες χωρίς να σταματάτε το παιχνίδι και στο Be a Pro να ζητάτε μπάλα ή να φωνάζετε στους συμπαίκτες σας να σουτάρουν.

Το PS Move όμως επηρεάζει άμεσα τον χειρισμό γιατί εδώ θα πρέπει να ξεχάσετε το DualShock 3 και να παίξετε με το motion controller! Με αυτό το μοντέλο χειρισμού εμφανίζεται μία γραμμή στην οθόνη που ξεκινάει από τον παίκτη σας και καταλήγει σε έναν στόχο, εκεί δηλαδή όπου θα δώσετε πάσα ή θα σουτάρετε. Ο παίκτης σας περπατάει ή τρέχει ανάλογα με το πόσο μακριά από αυτόν στοχεύετε, οι πάσες δίνονται με το move button και τα σουτ εκτελούνται με το Ο.

Αν υπάρχει ένας μεγάλος πονοκέφαλος, πέρα από την ανακρίβεια στις κινήσεις (γιατί κανείς μας δεν έχει κρύο αίμα), αυτός είναι ότι δεν μπορείτε να σταθείτε ακίνητος ούτε δευτερόλεπτο. Με τους ποδοσφαιριστές να…παραπαίουν και να τρέχουν πάνω κάτω λες και ήπιαν 10 καφέδες, ο μόνος τρόπος να αμυνθείτε αποτελεσματικά είναι να κάνετε τον σταυρό σας και να παρακαλάτε τα σουτ να φύγουν άουτ. Διαφορετικά απλά πιάνετε ξανά το gamepad στα χέρια σας κι αποχαιρετάτε αυτή την σύντομη περιπέτεια του PlayStation Move.

Τεχνικά στάσιμο

Η μηχανή γραφικών του Fifa 13 παρέμεινε για άλλη μια σεζόν στα ίδια επίπεδα, προς απογοήτευση όσων από εσάς αναμένατε το κάτι παραπάνω (ιδιαίτερα αν έχετε κάνει πρόσφατα μετάβαση απ’ το PES). Τα πρόσωπα των μεγάλων παικτών έχουν λεπτομερή σχεδιασμό, αλλά τα physics τους, ιδιαίτερα στις αντιδράσεις, εξακολουθούν να φαίνονται ψεύτικα. Οι οπαδοί στις κερκίδες των γηπέδων πάσχουν από έντονο clipping, το οποίο κάνει την εμφάνισή του ακόμα και στους παίκτες, ειδικά στα πολύ κοντινά πλάνα.

Τα zoom in της κάμερας δεν είναι ότι πιο ευχάριστο, καθώς τις στιγμές αυτές θα διαπιστώσετε ένα ελαφρώς πεσμένο frame rate, το οποίο ευτυχώς δεν επηρεάζει το κυρίως παιχνίδι. Επιπρόσθετα, το anti-aliasing παραμένει στα ίδια περυσινά επίπεδα και είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό το κατά πόσο θα έχει βελτιωθεί μέχρι την τελική κυκλοφορία, δεδομένου του ότι ο κώδικας που έχουμε στα χέρια μας είναι από τις αρχές Αυγούστου.

Στα μουσικά κομμάτια έχει γίνει μια καλή επιλογή mainstream και pop ακουσμάτων, τουλάχιστον με αυτό το πρώτο δείγμα που ακούσαμε. Στην playlist φιγουράρει κι ένα παλιό αγαπημένο άκουσμα, το Kasabian – Club Foot. Σας θυμίζει κάτι; Oh yes, το σήμα κατατεθέν του Pro Evolution Soccer 5! Το ερώτημα είναι αν στα υπόλοιπα τραγούδια θα γίνουν σωστές επιλογές κι αν θα αναδειχθούν νέες επιτυχίες. Πάντως το εναρκτήριο κομμάτι (I’ll Be Alright του Passion Pit) δεν δείχνει μέχρι τώρα να έχει γίνει αποδεκτό όσο τα περυσινά.

Ο σχολιασμός από τους Martin Tyler και Alan Smith έχει επικεντρωθεί αρκετά στην περιγραφή ιστοριών για τους συλλόγους, δηλαδή σε συμπληρωματικά σχόλια. Στους μεγάλους τερματοφύλακες υπάρχει αναφορά στα μπλοκαρίσματα με το όνομά τους (π.χ. «εύκολη δουλειά για τον Victor Valdes» αντί να αναφέρεται απλά ως «τερματοφύλακας»). Αντίθετα, υπάρχουν αρκετά δευτερόλεπτα χωρίς περιγραφή κι αυτό γιατί στο ζουμί της υπόθεσης που είναι τα ονόματα των παικτών, οι δύο σπορτσκάστερ σνομπάρουν τις μικρότερες χώρες και δίνουν έμφαση στα μεγάλα πρωταθλήματα.

Καιρός για μπάλα

Το φθινόπωρο πλησιάζει και το Fifa 13 δείχνει με τα μέχρι τώρα δεδομένα να είναι η ιδανική πρόταση για κάθε fan της στρογγυλής θεάς. Ο κόσμος το ‘χει τούμπανο ότι η EA Sports αφιέρωσε πολύτιμο χρόνο στο να ενσωματώσει τα PlayStation Move και Kinect στο νέο Fifa, κάτι που δεν της επέτρεψε να πραγματοποιήσει πολύ μεγάλες αλλαγές. Ήταν όμως κάτι που έπρεπε να γίνει και που θα μείνει ως παρακαταθήκη στις μελλοντικές εκδόσεις της σειράς. Με αυτό τον τρόπο πραγματοποιείται ένα τεράστιο άνοιγμα προς μια μεγάλη μάζα καταναλωτών, τους casual gamers, ενώ οι μη εξοικειωμένοι θα διευκολυνθούν με τα νέα tutorials, το νέο μοντέλο προπόνησης και το πιο απλοποιημένο σύστημα άμυνας.

Αν δούμε συνολικά την μέχρι τώρα δουλειά που έχει γίνει, μπορούμε να συμπεράνουμε πως η Electronic Arts εστιάζει ξανά στα μεγάλα πρωταθλήματα και σε όσα της αποφέρουν τα υψηλότερα έσοδα. Η ελληνική Superleague είναι ζήτημα το αν και πότε θα προστεθεί, αλλά τουλάχιστον τα πρωταθλήματα χρηστών στο Creation Center είναι ένα πρώτο βήμα για να χρυσωθεί το χάπι. Μαζί δε με τις μικροαλλαγές στα offline και κυρίως στα online modes, το Fifa 13 θα έχει άλλο ένα διευρυμένο οπλοστάσιο για φέτος.

 

Πηγη http://www.gameworld...fifa-13-preview

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...