Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

Media Markt 31/5 τηλεοραση Philips


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
39 απαντήσεις σ'αυτό το θέμα

#16 kantaras

kantaras

    Senior Member

  • Members
  • 404 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 10:48 AM

οκ βρηκα ακρη
μπαινει σε μονο λιγους
http://www.nettv.philips.com/

για να σερφαρεις παντου θα πρεπει να εχεις pc και να συνδεεται μαζι της μεσω usb wi fi stick που θα πρεπει να το αγορασεις με 50 εβρό ως media center

Ad Bot

Ad Bot

#17 matrixxx

matrixxx

    Moderator

  • Moderators
  • 7035 μηνύματα
  • LocationMiles away from insomnia

Δημοσίευση 31 May 2012 - 10:53 AM

Ελπιζω να σου αρκουν.


Αυτο δεν ειναι πηγη. Η δεν εχεις λοιπον πηγη ή δεν ξερεις καλα το google. :rolleyes: (κοιτα να δεις που θα τσακωθεις και μαζι μου που μεχρι τωρα οποτε σε διαβαζα σε "διαμαχες" επαιρνα σιωπηρα τη θεση σου παντα :mrgreen:)

#18 Salvation81

Salvation81

    Junior Member

  • Members
  • 1084 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 10:58 AM

Τι εννοεις ? Το Google σου επιστρεφει αποτελεσματα βαση του ποτε αναφερθηκε κατι σε μια σελιδα. Δλδ θελεις να πεις οτι μια μηχανη αναζητησης τιμων σαν το Idealo.de η το preis.de ειναι πιο "σωστα" απο το Google ? Συν το οτι εκει μιλας μονο για 1 χωρα ενω στα αποτελεσματα ειναι περισσοτερες.

Δυστυχως δεν νομιζω πως η Philips θα βγαλει επισημο memo λεγοντας ποτε την εκαναν διαθεσιμη στην Ευρωπαικη αγορα απλα και μονο για να εχω "επισημη" αποδειξη :)

#19 matrixxx

matrixxx

    Moderator

  • Moderators
  • 7035 μηνύματα
  • LocationMiles away from insomnia

Δημοσίευση 31 May 2012 - 11:16 AM

Ρε συ salvation, ενα price history βρες αν μπορεις να βρεις κατι διαφορετικο απο αυτο που σου γραφει καποιος, η την ημερομηνια ενος review πχ.

Οι ημερομηνιες του google στα αποτελεσματα ειναι ασχετες με την λεξη που εχεις βαλει να ψαξεις:
Και επειδη (μπορει να) εισαι δυσπιστος και δεν θελω να βασιστεις απλα σε αυτο που λεω μου εβαλες δουλεια πρωι πρωι, αλλα για σενα χαλαλι:

Παιρνω ως παραδειγμα μια που την εχω και την ξερω. Panasonic 42PZ700u. Αυτη κυκλοφορησε Καλοκαιρι προς Φθινόπωρο του 2007.
http://www.avclub.gr...TH-50Z700-1080p
http://www.techradar...0-120675/review
(δυστυχως ειναι παλια για να βρουμε γι αυτην price history).

google με προσαρμοσμενη αναζητηση σαν την δικη σου με τον ορο μονο 42pz700u:

Δημοσιευμένη Εικόνα

Δημοσιευμένη Εικόνα

Μονο στην επιστροφη στο μελλον γινονται αυτα. Να εχει αγορασει ο αλλος μια τηλεοραση 2 χρονια πριν βγει! ;)

#20 Salvation81

Salvation81

    Junior Member

  • Members
  • 1084 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 11:22 AM

Εγω το EOL στο ειπα γιατι εχω ανθρωπο μεσα στην Philips. Αποδειξεις ομως δεν εχω και γιαυτο βασιστηκα στο Google, λανθασμενα μαλλον :)

#21 matrixxx

matrixxx

    Moderator

  • Moderators
  • 7035 μηνύματα
  • LocationMiles away from insomnia

Δημοσίευση 31 May 2012 - 11:32 AM

Εγω το EOL στο ειπα γιατι εχω ανθρωπο μεσα στην Philips. Αποδειξεις ομως δεν εχω και γιαυτο βασιστηκα στο Google, λανθασμενα μαλλον :)


Με το google το εψαξε και αυτος; :P

EOL σε ενα προιον ενος μηνα;:rolleyes:
Το EOL ειναι στα ηλεκτρονικα συνηθως 2-3 χρονια μετα την εναρξη της παραγωγης. Σε καθε περιπτωση πρωτα ερχεται το ξεστοκαρισμα και μετα το EOL αφου EOL σημαινει (μεταξυ αλλων) τουλαχιστον οτι δεν υπαρχει πλεον στην αγορα το προιον.
http://en.wikipedia....e_%28product%29

Εδω λοιπον ειμαστε στο SOL και οχι στο EOL.:mrgreen: Ειναι ενα εντελως καινουργιο προιον και μας το εβγαλες ως ξεστοκαρισμα (καλα ακομα και οι 4 μηνες ζωης που λανθασμενα πιστεψες απο το λαθος του google σου ψιθυριζαν οτι ειναι EOL το προιον; :confused: )

#22 Salvation81

Salvation81

    Junior Member

  • Members
  • 1084 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 12:32 PM

Μπορει να παιζει το οτι η Philips δεν θα συνεχισει την παραγωγη τηλεορασεων, το γιατι δεν το γνωριζω.
Και για να γινει ενα προιον EOL δεν χρειαζεται να περασουν 2,3 χρονια, EOL προιοντα εχουμε ακομα και μετα απο 6μηνο ειδικα οσο αφορα τους Υπολογιστες. End Of Life σημαινει βασικα οτι το εργοστασιο εχει σταματησει την παραγωγη ενος προιοντος.

Παντως το οτι τα Media Market την πουλανε σε τιμη χαμηλοτερη και απο την Γερμανια ισως να ειναι μια ενδειξη.

#23 mtzs

mtzs

    Senior Member

  • Members
  • 4436 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 12:45 PM

κατι ψιλοασχετο αλλα σχετικο με το θεμα
Η philips εχει αψογο pick and return service απο προσωπικη εμπειρια

#24 nyne

nyne

    Senior Member

  • Members
  • 1098 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 12:50 PM

Κανει ατοκες το media markt?παιζει κ παραγγελια Online?

#25 giorginho

giorginho

    Senior Member

  • Members
  • 3186 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 05:17 PM

κατι ψιλοασχετο αλλα σχετικο: η philips δεν εχει καθολου αψογο pick & return service απο προσωπικη εμπειρια...

#26 vasman15

vasman15

    Senior Member

  • Members
  • 601 μηνύματα
  • LocationΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΕΛΛΑΣ

Δημοσίευση 31 May 2012 - 05:52 PM

κατι ψιλοασχετο αλλα σχετικο: η philips δεν εχει καθολου αψογο pick & return service απο προσωπικη εμπειρια...

συμφωνω και επαυξανω!!!! :fear:

#27 mtzs

mtzs

    Senior Member

  • Members
  • 4436 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 06:14 PM

κατι ψιλοασχετο αλλα σχετικο: η philips δεν εχει καθολου αψογο pick & return service απο προσωπικη εμπειρια...

Τους πηρα τηλεφωνο για προβλημα HDMI 23αρας οθονης. Κατεγραψαν το προβλημα κ το μοντελο και χωρις πολλα πολλα μου ειπαν τηλεφωνικως να την εχω ετοιμη στο κουτι της για παραλαβη αυριο απο το χωρο μου
Την επομενη μου φεραν μια του κουτιου μετα απο τηλ επικοινωνια για την ωρα παρελαβαν τη παλια με το προβλημα και αυτο ηταν ολο.
Ουτε καν θα εξετασουμε το προβλημα της τηλεορασης και βλεπουμε εν ευθετω χρονο (αυτο βεβαια με παραξενεψε λιγακι οσο ναναι, διοτι σε μια απλη καταγραφη προβληματος αυτοματως δεχονται οτι υπαρχει προβλημα;)
Λες να επεσα στη περιπτωση;

#28 Salvation81

Salvation81

    Junior Member

  • Members
  • 1084 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 06:46 PM

Βασικα αν και παντα μαρεσε η Philips τολμω να πω οτι εχω ακουσει περισσοτερα αρνητικα παρα θετικα σχολια για το support τους.

#29 giorginho

giorginho

    Senior Member

  • Members
  • 3186 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 08:59 PM

Δεν ξερω τι "βυσμα" ειχες αλλα αν ειχα πεσει σε τετοια περιπτωση θα εκανα τουμπες και θα τους ειχα κανει θεους.
Σκεψου τι γνωμη θα ειχες αν εκαναν 1 μηνα να σου παραλαβουν την τηλεοραση, σου την "επισκευαζαν" και το προβλημα παρεμενε, σου την ξαναεπισκευαζαν και το προβλημα μεν παρεμενε αλλα τωρα ειχε δημιουργηθει και 2ο προβλημα και τελικα (8 μηνες μετα!!) αφου σου αλλαζαν τα προβληματικα εξαρτηματα με χρησιμοποιημενα (περισσοτερο απο οτι τα σχεδον καινουργια δικα σου) σου ελεγαν οτι δεν επισκευαζεται και δεν στην αλλαζουν (για εγγυηση ουτε λογος, μιλαμε για λιγες βδομαδες απο την αγορα!).
εχω φαει πολυ χρονο και φαια ουσια στο παρελθον με αλλους λακαμες σαν αυτους και δεν εχω καμια διαθεση να το ξανακανω αλλα τελικα κατι πρεπει να κανω και γι'αυτους (νομικα εννοω)...

ΥΓ. Κι εμενα παντα μ'αρεσαν οι philips (και γενικα τα προιοντα philips), μεταξυ αλλων εχω 2 τηλεορασεις που τις θεωρω φανταστικες αλλα με κατι τετοια τα γουστα μου αλλαζουν...

#30 mtzs

mtzs

    Senior Member

  • Members
  • 4436 μηνύματα

Δημοσίευση 31 May 2012 - 09:18 PM

Φιλε μου δεν ειχα κανενα βυσμα πιστεψε με (εδω να κανω μια παρενθεση: γιατι αν συμβει κατι καλο πρεπει να εχουμε απαραιτητως βυσμα; μπορει να το λες χαριτολογοντας αλλα πρωτη φορα πηρα τηλ εκει)
οπως εγραψα παραπανω απλα μιλησα τηλεφωνικα με το service (νομιζω καπου χαλανδρι βρισκεται αν δε με απατα η μνημη μου, εκει ειχα παρει τηλεφωνο)
Μαλιστα επεσα σε εναν "μαγκακο" τεχνικο του σερβις τον οποιο θα χαρακτηριζα επειικως αγενη. Μιλουσε με υφακι και στον ενικο (κατι που μου τη σπαει αφανταστα ειδικα αν μιλας με αγνωστο). αφου του ειπα καμποσες τεχνικες λεπτομερειες οτι δοκιμασα αλλα καλωδια, αλλες συσκευες κτλπ δεχθηκε πως υπαρχει προβλημα και δε μιλαει με ασχετο εντελως. ισως γι αυτο να εκανε καταγραφη και αλλαγη συσκευης; δε ξερω
Λες το συγκεκριμενο μοντελο να εμπιμπτει σε διαδικασια αντικατάστασης; παλι δε ξερω
λες η συσκευη που μου φεραν να ειναι refurbished και η δικη μου (αυτη που τους παρεδωσα) να παει σε αναλογη περιπτωση για αλλαγμα αφου φτιαχθει το προβλημα; παλι δε ξερω
Απλα αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια απο το service της Philips
Γι αυτο και το χαρακτηρισα αψογο κατι το οποιο θα εκαμε ο καθενας πιστευω αν ειχε τετοια αντιμετωπιση.
Φυσικα και εσυ εχεις τα δικια σου για τη δικη σου περιπτωση. Ολοι εχουμε τα δικια μας !!!! :rolleyes: :rolleyes: