Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

Ποσο δυσκολο ειναι να μαθει κανεις αυτου του ειδους προγραμματα;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
6 απαντήσεις σ'αυτό το θέμα

#1 vagelis81

vagelis81

    Member

  • Members
  • 694 μηνύματα

Δημοσίευση 25 Ιούνιος 2012 - 01:53 μμ

Αν πω καμια βλακεια μη πεσετε ολοι μαζι να με φατε.Ομολογω πως με το θεμα ειμαι ασχετος αλλα μου αρεσει πολυ σαν ιδεα.Ηθελα να ρωτησω σχετικα με τη δημιουργια βιντεοπαιχνιδιων.Τελευταια,συμπτωματικα ετυχε να διαβασω σχετικα με τις γλωσσες προγραμματισμου που χρησιμοποιουν οι εταιρειες για να φτιαξουν τα βιντεοπαιχνιδια.Αναρωτιομουν λοιπον κατα ποσο ειναι δυσκολο η ευκολο να μαθει καποιος να δουλευει αυτες τις γλωσσες προγραμματισμου;

Ad Bot

Ad Bot

#2 john_avlakiotis

john_avlakiotis

    Senior Member

  • Members
  • 235 μηνύματα

Δημοσίευση 25 Ιούνιος 2012 - 02:10 μμ

Δες την διαδικασία : http://en.wikipedia....ame_development

Δεν είναι κάποιες μαγικές γλώσσες που τις ξέρουν λίγοι κλπ κλπ. Μπορείς να τις μάθεις αλλά το να φτάσεις σε σημείο να δουλεύεις για μεγάλη εταιρία που φτιάχνει τα games που παίζεις ούτε στα όνειρά σου ( και όλων μας )

#3 TheELF

TheELF

    Senior Member

  • Members
  • 17.193 μηνύματα

Δημοσίευση 25 Ιούνιος 2012 - 02:18 μμ

Είναι πολύ εύκολα αν θέλεις να κάνεις πολύ εύκολα πράγματα,είναι πανδύσκολα αν θες να κάνεις ακόμα και απλό παιχνίδι.

#4 micos000

micos000

    Senior Member

  • Members
  • 10.509 μηνύματα

Δημοσίευση 26 Ιούνιος 2012 - 12:36 πμ

Ο προγραμματισμός γενικώς δεν είναι καθόλου εύκολος. Θέλει διάβασμα και πολύωρη απασχόληση.

Γι' αυτό υπάρχουν οι game engines. Κάποιες εταιρείες δίνουν την μηχανή τους δωρεάν ώστε να αναπτυχθούν mods και total convertions για τα παιχνίδια τους.
Π.χ. η infinity engine της bathesda (morrowind, oblivion, scyrim) είναι πολύ δυνατή για rpg ή η CryEngine της Crytek (farcry) για fps παιχνίδια. Το ελλάτωμα τους είναι οτι χρειάζεται να υπάρχει εγκατεστημένο το παιχνίδι για να τρέξει το mod.
Δες μερικές μηχανές στο λινκ (http://uk.pc.ign.com.../1003725p1.html).

Μετά υπάρχουν τα προγράμματα που δημιουργούν παιχνίδια (http://www.makeuseof...your-own-games/). Δες και εδώ (http://www.thegamecreators.com/), πάτα στο Create games.
Δες και το adobe flash, το οποίο σχεδόν μονοπωλεί στα browser games.

Υπάρχει και η Dark basic που είναι μια γλώσσα προγραμματισμού βασισμένη στην basic αλλά με εντολές και βοηθήματα για την δημιουργία παιχνιδιών.

Τέλος υπάρχει και το blender που κάνει πολλά πραγματα (3d modelling & animation, game creation κτλ) και είναι και δωρεάν.

EDIT:
Δες και ένα γρήγορο flash platform game maker (http://www.newground...tal/view/326180)

#5 vagelis81

vagelis81

    Member

  • Members
  • 694 μηνύματα

Δημοσίευση 01 Ιούλιος 2012 - 12:38 μμ

Δηλαδη δεν αρκει μονο μια game engine για να βγει ενα παιχνιδι.Χρειαζονται κι αλλα προγραμματα.Σωστα;

#6 vagelis81

vagelis81

    Member

  • Members
  • 694 μηνύματα

Δημοσίευση 01 Ιούλιος 2012 - 08:26 μμ

Και κατι ακομα...Σορυ που εχω φαει κολημα με το συγκεκριμενο θεμα αλλα το ομολογω οτι μου αρεσει.Που θα μπορουσε καποιος να "σπουδασει" και να αποκτησει πτυχιο σε τετοιου ειδους προγραμματα;Ρωταω γιατι ειναι πολυ εξειδικευμενα και θυμαμαι οτι πριν απο καιρο ρωτησα σε 3 διαφορετικες ιδιωτικες σχολες υπολογιστων που θα μπορουσα να μαθω παρομοια softwares και μου ειπαν οτι δεν εχουν τη δυνατοτητα να διδαξουν κατι τετοιο σε ενδιαφερομενους καθ οτι δε γνωριζουν τετοια προγραμματα.Επισης κατι τελευταιο.Ποσες πιθανοτητες εχει καποιος πτυχιουχος σ αυτο το τομεα να βρει δουλεια σε εταιρειες δημιουργιας videogames;;;

Ευχαριστω!

#7 micos000

micos000

    Senior Member

  • Members
  • 10.509 μηνύματα

Δημοσίευση 02 Ιούλιος 2012 - 11:47 μμ

Και κατι ακομα...Σορυ που εχω φαει κολημα με το συγκεκριμενο θεμα αλλα το ομολογω οτι μου αρεσει.Που θα μπορουσε καποιος να "σπουδασει" και να αποκτησει πτυχιο σε τετοιου ειδους προγραμματα;Ρωταω γιατι ειναι πολυ εξειδικευμενα και θυμαμαι οτι πριν απο καιρο ρωτησα σε 3 διαφορετικες ιδιωτικες σχολες υπολογιστων που θα μπορουσα να μαθω παρομοια softwares και μου ειπαν οτι δεν εχουν τη δυνατοτητα να διδαξουν κατι τετοιο σε ενδιαφερομενους καθ οτι δε γνωριζουν τετοια προγραμματα.

Η δημιουργεία παιχνιδιών δεν βασίζεται στις game engines αλλά στον προγραμματισμό αυτών των engines. Πρώτα δημιουργείται η μηχανή και μετά χρησιμοποιείται για να γίνει το παιχνίδι. Δεν είναι δηλαδή υπόθεση point-n-click. Επίσης περιλαμβάνει δημιουργία γραφικών (intro/outro/ingame video, textures, maps κτλ), μουσικής επένδυσης και ηχητικών εφέ, δημιουργία σεναρίου (κάτι που λείπει από πολλά παιχνίδια τον τελευταίο καιρό), model creation, προγραμματισμός λογικής και αποφάσεων των npc και άλλα πολλά.
Φυσικά η βάση είναι ο προγραμματισμός, οπότε ξεκίνα με C++ για αρχή.

Επισης κατι τελευταιο.Ποσες πιθανοτητες εχει καποιος πτυχιουχος σ αυτο το τομεα να βρει δουλεια σε εταιρειες δημιουργιας videogames;;;

Ευχαριστω!

Πτυχιούχος από που; Δεν γνωρίζω σχολές που να δίνουν τέτοια πτυχία, τουλάχιστον στην Ελλάδα.
Μόνο την AKTO ξέρω όπου μπορείς να σπουδάσεις 3d animation. Αν όμως είσαι καλός σε κάτι δημιουργείς ένα portofolio και το δείχνεις εκεί που θέλεις να δουλέψεις (π.χ. ΕΑ).

Να ξέρεις όμως μια τέτοια δουλειά καταστρέφει την προσωπική ζωή γιατί οι deadlines είναι πολύ ασφικτικές (πότε το θέλεις; Προχτες!) και τα ωράρια κυμένονται μεταξύ 12 και 18 ώρες την ημέρα σε χώρους με ελεγχόμενη ατμόσφαιρα, χωρίς παράθυρα και ρολόγια.