Μετάβαση στο περιεχόμενο


Μεγάλος Διαγωνισμός
Κερδίστε 3 VPS, 50 πακέτα hosting και χιλιάδες domain .eu

Φωτογραφία

Κινητήρες TSI. Γνώμες.


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
108 απαντήσεις σ'αυτό το θέμα

#1 Ivory

Ivory

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 μηνύματα

Δημοσίευση 23 Αύγουστος 2012 - 06:04 μμ

Δεν έχω αλλά ψήνομαι να πάρω το 1.2 με τα 105

#2 Tenshi

Tenshi

    Senior Member

  • Members
  • 2.483 μηνύματα

Δημοσίευση 23 Αύγουστος 2012 - 06:43 μμ

Φυσικά καταλαβαίνεις οτι ο τίτλος τσουβαλιάζει όλη την γκάμα που κυκλοφορεί απο το 2006 έτσι;Και η πλάκα είναι οτι ρωτάς για τον συγκεκριμένο κινητήρα που έχει κάτι παραπάνω απο χρόνο την Ελληνική αγορά.
Σε γενικές γραμμές:

-Να μήν του πίνεις το αίμα
-Να κάνεις τα προγραμματισμένα service
-Να το ζεσταίνεις πρίν φύγεις
-Να το αφήνεις να κρυώσει πρίν σβήσεις

Τέσσερα απλά πράγματα και είναι σάν να ζητάς απο τον μέσο οδηγό να λύσει τον γόρδιο δεσμό...

#3 Ivory

Ivory

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 μηνύματα

Δημοσίευση 23 Αύγουστος 2012 - 07:05 μμ

Δε ξέρω πως αλλάζει ο τίτλος.
Θέλω τη φορολογική ασυλία που σου προσφέρει ένα 1.2 .
Για χρήση νορμάλ και όχι τίποτε σπουδαίο.
Είναι κανείς που έχει?

#4 *Kezar*

*Kezar*

    Junior Member

  • Members
  • 243 μηνύματα

Δημοσίευση 23 Αύγουστος 2012 - 07:50 μμ

αρχησε να διαβαζεις https://www.google.g...lient=firefox-a

#5 apd453

apd453

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 69 μηνύματα

Δημοσίευση 23 Αύγουστος 2012 - 08:03 μμ

Υπάρχουν κάποια προβλήματα ακόμη. Είναι σχετικά κάτι καινούριο αλλά τα τούρμπο καλός η κακός είναι το μέλλον για όλες τις εταιρίες. Τα ίδια υπήρχαν και λεγόντουσαν για τα 16βάλβιδα κάποτε και αργότερα πέσαν όλοι με τα μούτρα σε αυτά.

#6 Haldol

Haldol

    Senior Member

  • Members
  • 2.609 μηνύματα
  • LocationΗράκλειο, Κρήτη

Δημοσίευση 23 Αύγουστος 2012 - 08:42 μμ

Ο συγκεκριμένος κινητήρας (1,2 TSI / 105 PS) δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Αλλά δεν είναι όλοι το ίδιο, η σειρά "TSI" περιλαμβάνει ένα σκασμό μοτέρ— κάποια προβληματικά.

#7 Ntinaras

Ntinaras

    Senior Member

  • Members
  • 6.274 μηνύματα
  • LocationBehind you

Δημοσίευση 24 Αύγουστος 2012 - 01:43 μμ

γιατι δε πας σε diesel Καλυτερα?

#8 BritGreek

BritGreek

    Senior Member

  • Members
  • 1.025 μηνύματα
  • LocationGreece

Δημοσίευση 24 Αύγουστος 2012 - 02:24 μμ

Να έχεις υπόψη σου ότι μπορεί μεν να ωφεληθείς από τα λίγα κυβικά, αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις αν καλύπτεις το τεκμήριο αγοράς του αυτοκινήτου, έστω και με δόσεις αλλά και το ετήσιο τεκμήριο του αυτοκινήτου, το οποίο πλέον δεν είναι και λίγο και κανείς δεν σου εγγυάται τι θα ξημερώσει με τη φορολόγηση των αυτοκινήτων. Ρώτησε ένα λογιστή που να ξέρει από τέτοια ζητήματα.

Έχει γείτονας το Polo 1.2 TSI το οποίο βρίσκει εξαιρετικό, αλλά παραπονιέται για τη μεγάλη κατανάλωση, εκτός αν πηγαίνει με πολύ χαμηλές στροφές. Για μενα, TSI μόνο με DSG που τα κάνει όλα και συμφέρει (τα πιο χαλάλι λεφτά). Επισης, πριν πάρεις αυτοκίνητο του Group, ζήτα γρατπώς το κόστος των service αλλά και μερικές τιμές ανταλλακτικών, για να έχεις μια καλύτερη γνώμη.

Τέλος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να έχει κανείς κινητήρα turbo μέσα στην κίνηση της πόλης, και δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εξίσου αποδοτικός ένας turbo κινητήρας με λίγα κυβικά τους μήνες που κάνει πολλή ζέστη.

#9 cger

cger

    Senior Member

  • Members
  • 297 μηνύματα
  • LocationAthens

Δημοσίευση 24 Αύγουστος 2012 - 06:17 μμ

Τέλος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να έχει κανείς κινητήρα turbo μέσα στην κίνηση της πόλης, και δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εξίσου αποδοτικός ένας turbo κινητήρας με λίγα κυβικά τους μήνες που κάνει πολλή ζέστη.


Μπορείς να το εξηγήσεις;
Μα τι σχέση έχει άραγε ο turbo κινητήρας με τη ζέστη;

#10 Ntinaras

Ntinaras

    Senior Member

  • Members
  • 6.274 μηνύματα
  • LocationBehind you

Δημοσίευση 24 Αύγουστος 2012 - 07:23 μμ

απο το υφος σου υποθετω οτι ειναι ρητορικη ερωτηση. :ph34r:

#11 qsis

qsis

    Senior Member

  • Members
  • 8.713 μηνύματα

Δημοσίευση 24 Αύγουστος 2012 - 07:31 μμ

δεν εχει προβλημα ο τουρμπο κινητηρας με τη ζεστη, αν ειναι σωστη υλοποιηση, εγω εδω και 5 χρονια δεν εχω κανενα παραπονο, απλα ζεσταινεται παραπανω το λαδι, αλλα οχι κατι ανησυχητικο

τα λιγα κυβικα δε καταλαβαινω πού κολλανε..

Ο συγκεκριμένος κινητήρας (1,2 TSI / 105 PS) δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Αλλά δεν είναι όλοι το ίδιο, η σειρά "TSI" περιλαμβάνει ένα σκασμό μοτέρ— κάποια προβληματικά.

απο οτι θυμαμαι ειχε καποια θεματα, αλλα πρεπει να ειχαν σχεση με ηλεκτρονικα οχι τον ιδιο το κινητηρα

#12 cger

cger

    Senior Member

  • Members
  • 297 μηνύματα
  • LocationAthens

Δημοσίευση 24 Αύγουστος 2012 - 09:03 μμ

απο το υφος σου υποθετω οτι ειναι ρητορικη ερωτηση. :ph34r:



όχι σοβαρά δεν γνωρίζω...

#13 lary7

lary7

    Senior Member

  • Members
  • 380 μηνύματα

Δημοσίευση 24 Αύγουστος 2012 - 09:31 μμ

όχι σοβαρά δεν γνωρίζω...


Ο ζεστος αερας ειναι ποιο αραιος, δηλαδη ο κινητηρας "ρουφαει" λιγοτερα μορια οξυγονου ανα μοναδα ογκου, αρα θα εχει μικροτερη αποδοση. Τωρα απο οσο ξερω στους τουρμπο κινητηρες αυτο το φαινομενο ειναι ποιο εντονο και η πτωση της αποδοσης ειναι ποιο εμφανης μια ζεστη μερα απο οτι μια κρυα αλλα τα τελευταια χρονια δεν εχω τουρμπο οποτε ο ιδιος δεν το εχω παρατηρησει.

#14 Ntinaras

Ntinaras

    Senior Member

  • Members
  • 6.274 μηνύματα
  • LocationBehind you

Δημοσίευση 25 Αύγουστος 2012 - 12:01 πμ

και γενικα η τουρμπινα ζεσταινεται πολυ,οποτε στις μεγαλες ζεστες ταλαιπωρειται πολυ.

#15 qsis

qsis

    Senior Member

  • Members
  • 8.713 μηνύματα

Δημοσίευση 25 Αύγουστος 2012 - 01:57 πμ

οι τουρμπινες αντεχουν πολυ μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο αυτες που δουλευουν (βεβαια φθειρονται και καποια στιγμη χαλανε)
μπορει δηλαδη να δουλευουν στους 800-850 βαθμους και να αντεχουν 1000

οσο για τον ζεστο και αραιο αερα ισχυει , αλλα πρεπει να κανει τρελο καυσωνα για να υπαρξει καποια διαφορα
επισης εξαρταται και απο την υλοποιηση γιατι με ενα επαρκες intercooler αυτο μειωνεται

προβλημα εχουν οριακες κατασκευες ή κακα μελετημενες κατασκευες, οχι καθημερινα αυτοκινητα