Προς το περιεχόμενο

Αντικαταβολές και κούριερ για αρχάριους.


chrisSerres

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. Το θέμα μου αφορά τις αποστολές με αντικαταβολή.

 

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως από ΕΛΤΑ μέχρι και την ποιό σπάνια μεταφορική(ονομαστικά) που βρήκα στην Πόλη μου, καμιά δεν δέχεται πως εσύ θα στείλεις κάτι, το οποίο ο άλλος μπορεί να το ελέγξει, και αν δεν του αρέσει να στο στείλει πίσω χωρίς να πληρώσει την αντικαταβολή, και επίσης, και στην αντίθετη περίπτωση είτε κάνεις εντολή αγοράς, είτε σου ήρθε εσένα να πληρώσεις αντικαταβολή, δεν υπάρχει περίπτωση η κούριερ να σε αφήσει να ελέγξεις το δέμα. Το μόνο που επιτρέπετε κάποιες φορές είναι να πιάσεις το δέμα στα χέρια σου, τίποτε άλλο. Και αυτό το λέω, λόγο του ότι ο κάθε φαντασμένος κατα τις πολλές μου συναλλαγές, μου λέει διάφορα για ελέγχους και τέτοια είτε για να με ψαρώσει μέσα στο μυαλό του και καλά λες και εγώ θα του έστελνα πέτρες, είτε για να μου δείξει αντιθέτως πως εκείνος δεν υπάρχει πιθανότητα να έχει την δυνατότητα όντας απαρατήρητος να μου στείλει ένα μάτσο πέτρες μέσα στο δέμα, παίζοντας την Παναγία.

 

Είναι γεγονός πως γίνονται απάτες με αυτά. Γιαυτό λοιπόν πριν στείλουμε κάτι με αντικαταβολή, και πριν αγοράσουμε κάτι μεταχειρισμένο χρησιμοποιώντας την διαδικασία αυτήν, γνώμη μου είναι πως πρέπει να προϋπάρξει μια στενότερη επικοινωνία, μέσω facebook η skype έτσι ώστε ο καθένας να το αντικείμενο που θα παραλάβει, σε τι κατάσταση είναι, επίσης να δείς τι πρόσωπο έχεις απέναντι σου, καθώς και κάτι πολύ σημαντικό είναι το να τσεκάρουμε τις αξιολογήσεις του κάθε μέλους. Γιαυτό ακριβώς υπάρχει και ο μηχανισμός αξιολόγησης μέλους.

 

Το θέμα το δημιούργησα για να υπενθυμίσω πως ο έλεγχος δεμάτων είναι ένας μύθος. Επίσης να υπενθυμίσω πως για να έχει ο καθένας από τη μεριά του ήσυχο το κεφάλι του, θα πρέπει να φροντίζει για μια καλύτερη επικοινωνία με τον άλλον, και επίσης το έγραψα και για'μένα, επειδή πολοι που έχουν μηδενικές αξιολογήσεις μου τα πρήζουν σχεδόν με θρασύς απαιτητικότητα να τούς στέλνω κάποια πράματα που πουλάω με αντικαταβολή.

 

Ποτέ μη στέλνετε με ΚΤΕΛ, ποτέ μη κάνετε ανταλλαγές εξ αποστάσεως, και ποτέ μην εμπιστεύεστε κάποιον απλώς από το nickname του στη σελίδα.

 

Την έχω πατήσει και με ΚΤΕΛ, και έχω στείλει και αντικαταβολές και σε νησιά που δεν παραλάμβανε κανένας και μου έβγαζαν τον θεό μέχρι να μου επιστρέψουν πίσω το δέμα, και πλήρωνα τα έξοδα πάνε έλα του δέματος.

 

Πιστεύω πως δεν υπάρχει εδώ μέσα χρήστης που να είναι μέλος στο insomnia, και να ανοίγει τον υπολογιστή του μόνο για το insomnia, αλλά σίγουρα έχει και skype, facebook, msn η κάποιο άλλο μέιλ, η κάτι άλλο εναλλακτικό με το οποίο μπορεί να συνεννοηθεί καλύτερα και στενότερα όταν πρόκειται για συναλλαγές από ίντερνετ.

 

Εγώ προσωπικά επιλέγω την υπηρεσία εντολής αγοράς όταν κανονίζω συναλλαγές με άτομα που δεν έχουν αξιολογήσεις. Εκείνοι τουλάχιστο βλέπουν τις δικές μου αξιολογήσεις, και μάλιστα για να προχωρήσουν στην εντολή, τους δίνω τα ακριβής στοιχεία μου. Οπότε, και δεν μπορώ να φερθώ απατηλά εφόσον δίνω ο ίδιος τα στοιχεία μου, προέχει η επικοινωνία που είπα ποιο πάνω, και όλα είναι σε φυσιολογικό βαθμό, όσο χρειάζεται για να μη με ενοχλεί συνέχεια στο μυαλό μου η ιδέα, αν ο άλλος παρέλαβε, η αν ο άλλος μου έστειλε αυτό που συμφωνήσαμε.

 

Παρακαλώ, αν έχετε κάποια προσωπική εμπειρία με εταιρία κούριερ που να επιτρέπει στον άλλον να ανοίξει το δέμα και να ελέγξει πριν πληρώσει την αντικαταβολή, ας γράψει από κάτω το όνομα της εταιρίας, για να ξέρουμε να συνεργαζόμαστε όλοι με εκείνους. Πάντως στις ποιο επώνυμες:

 

Γενική ταχυδρομική

ΑCS

Ταχυμεταφορές

 

Δεν υπάρχει τέτοιο πράμα για ελέγχους και παραμύθια. Γιατί σαφώς η εταιρίες αυτές, αναλαμβάνουν την αποστολή-παραλαβή-ανταλλαγή, και δεν φέρουν ευθύνη η δικαίωμα ελέγχου των δεμάτων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είχα αλλάξει laptop με ένα μέλος από εδώ και ο courrier ήταν μιλημένος να περιμένει να το δω να μπουτάρει και να μπει στο internet.Μετά πήρε αυτό που είχα να στείλω στον αποστολέα.

 

Ίσως είναι λίγο διαφορετικό σε σχέση με "δέμα+λ7",αλλά το γενικό νόημα είναι,ναι,σε αφήνουν να το ελέγξεις και μετά να προχωρήσει η διαδικασία αποδοχής,ό,τι κι αν είναι αυτή η αποδοχή εκ μέρους σου.

 

Κατά τα άλλα,η speedex παλιά,όπως και η Αλφα Εξπρές και η Acs είχαν βάλει κάτι φέσια,που τα αιγυπτιακά μοιάζαν με σουτιενάκι από μειράκεια μπροστά τους.Στο τσακ είχα γλυτώσει το Νώντα κάποτε απο κάτι δεκάδες χιλιάδες €,τότε που έσκασε η Acs και γέμισε η αγορά Γενικάκια κι η τσεπη του Φέσσα Q σου λεβέντη μου παράδες...

 

Τώρα στρώσανε,τα λ7 είναι πια αντιλογισμός από νούμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να εχω χρησιμοποιησει ο ιδιος την υπηρεσια,στη Γενικη Ταχυδρομικη εχω πετυχει πολλες φορες να ελεγχουν δεματα πριν τα παραλαβουν.

Με τη διαφορα οτι αυτο γινεται στο καταστημα της Γενικης Ταχυδρομικης και οχι να στο φερει ο courier σπιτι (επειδη ρωτησα την υπαλληλο εκει).

 

Δηλαδη ο παραληπτης,εαν επιθυμει και εχει συνεννοηθει να ελεγξει το δεμα, αυτο γινεται αυτοπροσωπως στο καταστημα.

 

Το ιδιο εχω ακουσει (χωρις να μπορω να το επιβεβαιωσω προσωπικα) οτι γινεται και με αλλες courier.

 

Φυσικα με ΕΛΤΑ ή ΚΤΕΛ κατι τετοιο δεν παιζει και ειναι ευνοητο νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν πήρε το Htc desire μου, ειχα συννενοηθεί με τον πωλητή να ανοίξει ο μεταφορέας το δέμα (ACS) να το ελέγξω. Οπερ και εγένετο.

 

Δε ξέρω αν ειναι τακτική που ακολουθούν συνέχεια, πάντως έγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν έχω ανοίξει ποτέ μου αμφίβολο δέμα χωρίς να είναι μπροστά ο υπάλληλος που μου το παρέδωσε.

 

Η εμπειρία μου αφορά σε ACS και Γενική Ταχυδρομική, καθώς με αυτές έχω συνεργασία. Για άλλες courrier δεν γνωρίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά επιλέγετε με προσοχή τα άτομα με τα οποία κάνετε συναλλαγές. Οι αξιολογήσεις στο φόρουμ δεν μπαίνουν για να μεγαλώνει το e-penis μας, μπαίνουν για να γνωρίζει ο καθένας την φερεγγυότητα του πωλητή από τον οποίο αγοράζει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκοπεύω σύντομα να κανονίσω πάλι μια αποστολή με γενική ταχυδρομική. Αν μου πούνε πάλι τα ίδια, τότε κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο κατάστημα. Ως τώρα όσες φορές μου έστελναν, δεν με άφηναν οι υπάλληλοι του καταστήματος να ανοίξω και να ελέγξω το δέμα, και επίσης όσες φορές στέλνω και τους λέω αν γίνετε ο φίλος που θα παραλάβει να το ελέγξει για να του φύγει το άγχος, πάλι μου λένε ότι δεν γίνεται..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά επιλέγετε με προσοχή τα άτομα με τα οποία κάνετε συναλλαγές. Οι αξιολογήσεις στο φόρουμ δεν μπαίνουν για να μεγαλώνει το e-penis μας, μπαίνουν για να γνωρίζει ο καθένας την φερεγγυότητα του πωλητή από τον οποίο αγοράζει.

σε αυτό συμφωνώ απόλυτα.

υπάρχουν πολλοί "τσάμπα" μάγκες εδώ μεσα τώρα τελευταία, που είτε πουλάνε χρυσό για σκατά, είτε θέλουν να αγοράσουν χρυσό για σκατά!

(το τσαμπα...δεν μπήκε τυχαία)!

 

Παρολαυτα, δεν μου έχει τυχεί ποτέ σε αγοραπωλησία, εταιρεία που να δεχθεί να ανοιξει το δέμα ο παραλήπτης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα πρόσφατα μια συναλλαγή με ΕΛΤΑ και απογοητεύτηκα. Αγόρασα κάτι με αντικαταβολή. Πρώτη φορά δέχομαι πακέτο από ΕΛΤΑ και περιμένω μια εβδομάδα, αλλά τίποτα. Η παρακολούθηση παραγγελίας έχει μείνει σε κατάσταση "Αποδοχή". Τί γίνεται; Τόσο πολύ αργεί; Μου είπανε ότι θα κάνει το πολύ 3-4 μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα πρόσφατα μια συναλλαγή με ΕΛΤΑ και απογοητεύτηκα. Αγόρασα κάτι με αντικαταβολή. Πρώτη φορά δέχομαι πακέτο από ΕΛΤΑ και περιμένω μια εβδομάδα, αλλά τίποτα. Η παρακολούθηση παραγγελίας έχει μείνει σε κατάσταση "Αποδοχή". Τί γίνεται; Τόσο πολύ αργεί; Μου είπανε ότι θα κάνει το πολύ 3-4 μέρες.

δεν μου έχει τύχει ποτέ. σε όλα τα "πήγαινε-ελα" με ελτά, συνήθως σε 3 ημέρες έχει φθάσει. ΤΟ ΠΟΛΥ 4.

Για μένα, ειναι το καλύτερο value for money για μεταφορες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια μια ερωτηση. Στελνω κατι σε καποιον και τα μεταφορικα ειναι 15 ευρω. Και ας πουμε οτι αυτος ειναι ****** και δεν το δεχεται. μου ερχεται πισω και πρεπει εχω να φορτωθω τα 30 ευρω μεταφορικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σκοπεύω σύντομα να κανονίσω πάλι μια αποστολή με γενική ταχυδρομική. Αν μου πούνε πάλι τα ίδια, τότε κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο κατάστημα. Ως τώρα όσες φορές μου έστελναν, δεν με άφηναν οι υπάλληλοι του καταστήματος να ανοίξω και να ελέγξω το δέμα, και επίσης όσες φορές στέλνω και τους λέω αν γίνετε ο φίλος που θα παραλάβει να το ελέγξει για να του φύγει το άγχος, πάλι μου λένε ότι δεν γίνεται..

 

Ρώτησα χτες ξανά την ACS και μου είπε ότι γίνεται, μάλιστα όχι off-the-record, αλλά υπάρχει κανονικά η δυνατότητα αυτή. Ο αποστολέας πρέπει να «μαρκάρει» το δέμα σαν «να ανοιχτεί πριν την αποδοχή», πράγμα που γίνεται μπροστά στον υπάλληλο της courrier. Τι να σου πω ρε συ chrisSerres, μήπως δεν εξηγείς καλά στις courrier τι ζητάς;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...