Προς το περιεχόμενο

απαραδεκτη η εξυπηρετηση COSMOTE 13838


giannisxar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα σας

θελω να κανω παραπονα σχετικα με το 13838 την εξυπηρετηση της Cosmote.

δεν ξερω αν ενοχλει και αλλους αλλα οποτε καλεσω για καποια ενημερωση σχετικα με το προγραμμα μου ειμαι αναγκασμενος να ακουσω ολο το ηχογραφημενο μηνυμα με ολες τις υπηρεσιες της Cosmote,να βγει ο αυτοματος με την κοπελα,να επαναλαβω 2-3φορες το προβλημα μου και στο τελος να συνδεθω με εκπροσωπο επιτελους ο οποιος για μια απλη πληροφορια πρεπει να πει το οοολοοο το < ποιημα του > να του δωσω το τηλεφωνο μου,στοιχεια,ονοματεπωνυμο για μια απλη πληροφορια.

Δηλαδη μια απλη πληροφορια πρεπει να διαθεσω 5λεπτα απο τον χρονο μου καθε φορα.

Επιπλεον στο τελος με ρωτανε και επιπελον προσωπικα στοιχεια ΑΣΧΕΤΑ, οπως αν εχω email?????? και αν εχω σταθερο και internet απο καποιο παροχο?????!!!!!

αν ικανοποιηθηκα και διαφορες αλλες μ...... ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!

Τι ειδους εξυπηρετηση ειναι αυτη COSMOTE με τοσες ασχετες πληροφοριες σχετικα με ενα απλο αιτημα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιπλεον στο τελος με ρωτανε και επιπελον προσωπικα στοιχεια ΑΣΧΕΤΑ, οπως αν εχω email?????? και αν εχω σταθερο και internet απο καποιο παροχο?????!!!!!

αν ικανοποιηθηκα και διαφορες αλλες μ...... ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!

Και τους τα λες; Προφανώς ρωτάνε για εμπορικούς σκοπούς. Δεν είσαι υποχρεωμένος να απαντήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Το οτιδήποτε θέλεις να ρωτήσεις από το πιο απλό το ποσό του λογαριασμού σου, μέχρι για ρυθμίσεις sms, κτλ πρέπει να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων σου και είναι απαραίτητο να σε ρωτήσουν ονομ/επωνυμο και ΑΔΤ ή ΑΦΜ δεν κάνουν άλλες συνήθως ερωτήσεις. Οσον αφορά τις διαφημήσεις 14900,14852 κτλ Βλακείες του ΕΟΠΥ επειδή όλοι οι πάροχοι έβγαλαν δική τους γραμμή εξυπηρέτησης σε ενημερώνει για το ποιο είναι πιο οικονομικό να καλέσεις μέσω cosmote.

για εσένα δεν είναι χρήσιμο για τα παπούδια ίσως να είναι όμως, επίσης ούτως ή άλλως μέχρι να ξεφορτώσει το δίκτυο αν είναι όλοι οι εκπρόσωποι σε ανοιχτή γραμμή κάτι πρέπει να ακούς κ εσύ όσο περιμένεις.

 

Το να προσπαθεί να σου βγάλει μια πρόταση για το σταθερό σου αν εσύ δεν το έχεις ήδη ταχτοποιήσει δεν το θεωρώ κακό και πολύ απλά μπορείς να πεις σας ευχαριστώ αλλά βιάζομαι και πρέπει να κλείσω δεν θα σου πει τπτ και θα τα αποφύγεις όλα.

 

ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ, αλλά για το ότι εσύ βαριέσαι να διαχειριστείς μια κατάσταση 5 λεπτών σωστά κ να μην αφήνεις τον άλλον να σε ρωτάει πράγματα που δεν σε ενδιαφέρουν εσύ είσαι απαράδεκτος. Και πόσες φορές πια καλείς ώστε να σε ενοχλούν τόσο πολύ όλα τα παραπάνω, τι να πω κ εγω που αναγκαστικά καλώ 5-6 φορές τη μέρα.

 

ΑΝ υπήρχε εταιρία που θα έπαιρνα τηλ για να ρωτήσω κάτι για το νούμερο μου και δεν μου έκανε ταυτοποίηση στοιχείων ΔΕΝ θα την εμπιστευόμουν για κανένα λόγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ικανοποιηθηκα και διαφορες αλλες μ...... ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!

 

Τι κρίμα που είναι εξυπηρετικοί και δείχνουν ενδιαφέρον και δε στο κλείνουν στη μούρη, ε; Άει καλά, ο καθένας παντού προβλήματα βρίσκει.

 

Εντάξει, για τα "διαφημιστικά" στην αρχή, δεν αντιλέγω, αλλά αν δε σου κάνει η εταιρία, ευτυχώς υπάρχουν εναλλακτικές. =)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εξυπηρέτηση δεν έχει να κάνει μόνο με τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης αλλά συνολικά με τον τρόπο λειτουργίας του 13838.

5 λεπτά για μια απλή πληροφορία, είναι too much.

 

Sent from my Galaxy S using Insomnia v2.0.2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εξυπηρέτηση δεν έχει να κάνει μόνο με τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης αλλά συνολικά με τον τρόπο λειτουργίας του 13838.

5 λεπτά για μια απλή πληροφορία, είναι too much.

 

Sent from my Galaxy S using Insomnia v2.0.2

 

που να δοκιμάσεις να καλέσεις στο 13888 του οτε εκεί όντως να το δεχτώ ότι έχει καθυστέρηση.

θεωρώ ότι τον ίδιο χρόνο αναμονής έχουν όλες οι εταιρίες. κ στην vodafone που έχω συναλλαγές τα ίδια είναι, για wind δεν έχω ιδέα δεν έτυχε ποτέ να έχω.

 

Για όσους παίρνουν συχνά 13838 απλά πατήστε το 9 συνεχώς και θα βγει κατευθείαν εκπρόσωπος. problem solved.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα φεγγάρι είχα καρτοκινητό κοσμοτε και πήρα τηλ στην εξ. πελ. για ρυθμίσεις ιντερνετ για το Galaxy S.

Βασικά APN και DNS ήθελα να μου πουν.

Αφού πήρα 5 φορές τις οποίες χρεώθηκα και η γραμμή έπεσε χωρίς να προλάβω να μιλήσω με εκπρόσωπο,

την 6η φορά μιλάω με ένα σαϊνι το οποίο δεν είχε ιδέα περί APN και επέμενε να μάθει ποιά συσκευή έχω.

Βρε αδερφέ θέλω να μου πεις το APN και τους DNS's.

Όχι πρέπει να μου πειτε ποιά συσκευή έχετε.

Μετά πολλά του λέω πως έχω Galaxy S και μου λέει πως στην περίπτωση αυτή θα μου στείλει e-mail με τις ρυθμίσεις.

Αρχίζω τα κουλά, πως δεν έχω e-mail και μου λέει πως δεν γίνεται αλλιώς.

Να μην τα πολυλογώ, τεχνική εξυπηρέτηση και να μην γνωρίζει τί εστί APN/DNS αλλά να επιμένει να μου στείλει τις οδηγίες

γιατί μόνο αυτό ξέρει να κάνει ή του έχουν πει, είναι απλά fail.

 

Γενικότερα τεχνική εξυπηρέτηση μακράν η χειρότερη σε Cosmote,Cyta και Wind.

Αν δεν είχε καλές τιμές η CyTA θα την είχα ήδη χαιρετήσει.

Μακράν η καλύτερη τεχνική εξυπηρέτηση σε Vodafone,Forthnet,HOL.

 

Από προσωπική μη υπαλληλική εμπειρία.

 

edit: Για να μην μιλήσουμε για την OTEplus (τηλ.εξ.πελατών για βλάβες OTE/aDSL) και το πώς έκανε τις προσλήψεις και με τί είδους κριτήρια. Μακελειό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαγκες ετσι ημουνα παλια κ εγω κα αλλαξα σε βοντα..

σε 3 δευτερα μιλαω πια με υπαλληλο,2 δευτερα ταυτοποιηση και σε 1-2 λεπτα ολα λυνονται B)

 

και μια φορα το χρονο μου λενε ευγενικα,θα σας καλεσει αυτοματοποιημενο συστημα καποια στιγμη για να δει

αν ειστε ευχαριστημενος...καμμια φορα αμα δε βαριεμαι το απαντω..

αλλα πραγματικα στους 10 υπαλληλους οι 9 ειναι εξυπηρετικοτατοι,ο ενας μετριος..

 

στην κοτε ΠΑΝΤΑ παθαινα το αντιθετο με αχρηστους

 

edit εχω συμβολαιο ομως.. :mellow:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...