Προς το περιεχόμενο

Σπουδές στο εξωτερικό


leftis95

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατ'αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι θα ήθελα σοβαρές απαντήσεις αν γίνεται. 

Είμαι μαθητής 3ης λυκείου και θέλω να σπουδάσω στο εξωτερικό. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω σε ποιά χώρα να πάω. Δεδομένου οτί θα είμαι εκεί 4 χρόνια minimum πρέπει να κάνω σωστή επιλογή. Τα κριτήρια που έχω θέσει καλώς ή κακώς είναι τα εξής :

1) αγγλόφωνη χώρα ως επί το πλείστον 

2) καλό κλίμα (ναι ναι, είναι σημαντικό για μένα)

3) όσο πιο μικρό κόστος γίνεται

 

Συνεπώς κατέληξα σε αυτές τις χώρες: Αμερική (η οποία απορρίπτεται λόγω κόστους), Αγγλιά (η οποία απορρίπτεται λόγω κλίματος, 4 χρόνια συννεφιά και βρόχας θα αυτοκτονήσω δεν παίζει), Ολλανδία (που παρ'ότι δεν είναι αγγλόφωνη το 80% ξέρει αγγλικά)

 

 

Οπότε σκεφτόμουν Ολλανδία και στην ανάγκη Αγγλια αν δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Υπάρχει κανείς να με διαφωτίσει και να μου πεί τις εμπειρίες του?

 

 

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

 

 

Αα, επίσης σε περίπτωση που παίζει ρόλο, δε γνωρίζω ακόμα το αντικείμενο που θα σπουδάσω μιας και δε θα φύγω κατ'ευθείαν. Θα μπώ πρώτα στρατό και μετά θα φύγω για σπουδές, οπότε έχω 1 χρόνο να σκεφτώ ακόμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Yeah sure...

 

 

4fbd14adec529.png

 

 

 

Πώ ρε φούστη με κατάλαβες :D

Όλα μεσα στο πρόγραμμα είναι.....

 

Αγγλία, πρώτα σπουδές και μετά στρατός.

 

Φίλε μου θέλω να ξεμπερδεύω με τον στρατό και να μπώ σε πρόγραμμα μετά γιατί αλλιώς σε κόβει στη μέση ο στρατός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολλανδία. Και ναι, μιλούν φανταστικά αγγλικά γιατί η γλώσσα τους είναι 60% αγγλικά 40% γερμανικά.

 

Απλά, το κριτήριο του κλιματος, ξέχνα το. Είναι το ίδιο τραγικό όπως της Αγγλίας.

 

I've been there. Και τι δε θα δινα για να ήμουν εκεί ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες