Προς το περιεχόμενο

Πλοιαρχος


karapro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειμαι 16 και καλοκοιταζω την δουλεια του πλοιαρχου ομως δεν γνωριζω και πολλες πληροφοριες!
Ας αφησουμε στην ακρη τη δυσκολια το να φτιαξεις οικογενεια!
Καποια ερωτηματα που εχω ειναι:
Ποσα μορια θελει,αν θα βρω δουλεια,μισθους αναλογως τι επιπεδου εισαι και μεχρι που μπορεις να φτασεις και να μου πειτε τα θετικα και τα αρνητικα και τη δικια σας τη γνωμη!
 Οι μισοι που εχω διαβασει δεν λενε καλα λογια ενω οι αλλοι μισοι λενε καλα,αντε βγαλε ακρη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

βασικά πλοίαρχος είναι το προ τελευταίο επίπεδο μετά είναι ο αρχιπλοίαρχος/ αρχικαπετανιος.

και δεν σκας με την μια πλοίαρχος, αρχίζεις από ''μούτσος''. οι μισθοί είναι πολύ καλή.

βασικά εσύ ενδιαφέρεσαι για πολεμικό ναυτικό, εμπορικό ?

πέρα από τα λεφτά ως κίνητρο αν δεν είσαι από νησί δεν νομίζω να αντέξεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δουλεια θα βρω κατευθειαν?γιατι διαβασα αν δεν ειχες βισμα δυσκολα αλλιως αντεχω

 

 

 

ρωτάς για το αν θα βρεις δουλειά μετά απο 7 χρόνια?! Πόσο λογικό σου ακούγεται σαν ερώτηση....?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι έχει δουλειές.

και καλό θα είναι να ξέρεις και αγγλικά, για να ψάξεις και εξωτερικό.

Καμία σχέση όμως...

Γίνονται σφαγές στα γραφεία (των ναυτιλιακών) στον Πειραιά.Πολλοί πληρώνουν αδρά τον πράκτορα για να τους προωθήσει και μιλάμε για ποσά 500~3000 ευρώ,προκαταβολικά.

Εκτός και αν έχεις στο νού κάτι Αμερικάνικες εταίρες,με μισθό 5500~6000$ στα ποντοπόρα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμερικάνικες εταιρίες ή ευρωπαϊκές, συνήθως για κρουαζιερόπλοια και όχι μόνο, αν πεις ότι είσαι Έλληνας έχεις bonus.

Δόξα το Θεό στα ναυτιλιακά και στην αεροπορία είμαστε από τους καλύτερους και σε πολεμικό* και σε εμπορικό τομέα.

(*για να μην γίνει παρερμηνεία δεν εννοώ ότι έχουμε εξοπλισμό, αλλά με τα μέσα που έχουμε είμαστε τούμπανα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ναυτιλία πέφτει και ανεβαίνει ανα 5 χρόνια στο πολυ πρόχειρο. Τώρα είναι στα κάτω της και απο κάτι κουβέντες που έχω κάνει με κάποιους στον τομέα, σε 3-4 χρόνια θα είναι πάλι στα πάνω της.

 

Θέσεις υπάρχουν αρκετές και οι μισθοί δεν έχουν πέσει καθόλου (γνωστός μου είναι μηχανικός σε ποντοπόρα).

 

Μέσω θέλει για ακτοπλοΐα και τρελό μέσω για κρουαζιερόπλοια (και λογικό γιατι είναι πολυ πιο εύκολη η ζωή, κοιμάσαι σπίτι σου, έχεις τα τυχερά σου, ΑΡΑ ζήτηση στο φούλ). Για ποντοπόρο δεν υπάρχει θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις σκοπό να εργαστείς στην ακτοπλοϊα, τα πράγματα είναι δύσκολα γιατί πάρα πολλοί θέλουν να εργάζονται κοντά στην οικογένειά τους στην Ελλάδα. Επίσης τα χρήματα είναι συγκριτικά λιγότερα.

 

Στα ποντοπόρα πλοία, οι καλοί αξιωματικοί γέφυρας είναι περιζήτητοι, κοινώς αν δεν είσαι τεμπέλης και εκτός από τις γνώσεις που θα αποκτήσεις στην Α.Ε.Ν. έχεις και λίγο φιλότιμο να βοηθήσεις όταν υπάρχουν "ζόρια" στη δουλειά, θα έχεις εξασφαλισμένη δουλειά για πολύ καιρό με μισθό περί τα €5500-6000 προ φόρων για τον βαθμό του Ανθυποπλοιάρχου και δωρεάν υγειονομική περίθαλψη για την περίοδο που θα είσαι επάνω στο πλοίο.

 

Εκεί που θα ζοριστείς είναι στο να βρεις εταιρεία για να κάνεις τα δύο εκπαιδευτικά ταξίδια που απαιτούνται για το δίπλωμα του Πλοιάρχου Γ', καθώς είναι πολλοί οι υποψήφιοι και οι θέσεις λίγες. Αν τα καταφέρεις και δεν τα παρατήσεις μέχρι το 2ο έτος σπουδών, θα είναι λίγο ευκολότερα τα πράγματα καθώς υπάρχουν πολλοί που δεν αντέχουν σε αυτόν τον τρόπο ζωής και αφήνουν τη σχολή νωρίς.

 

Το σημαντικότερο που έχω να σου πω είναι, αν έχεις συνηθήσει σε έναν τρόπο ζωής που πρέπει οποσδήποτε να βγεις έξω για να διασκεδάσεις με τους φίλους σου, με την γκόμενά σου, και σε χαλάει να κάθεσε κλεισμένος σπίτι για μεγάλα χρονικά διαστήματα, σκέψου το πολύ καλά πριν χάσεις μερικά χρόνια σε αυτόν τον κλάδο για να ανακαλύψεις πως δεν αντέχεις. Στο πλοίο μπορείς να κάνεις και 3 εβδομάδες ολόκληρες χωρίς να δεις στεριά, έχοντας μία καθημερινή ρουτίνα βάρδια-φαγητό-ύπνος-βάρδια-ύπνος χωρίς ουσιαστική πηγή ψυχαγωγίας πέρα από κάποια DVD και μερικά βιβλία (συν ό,τι έχεις φορτώσει στο laptop πριν φύγεις). Δεν είναι δουλειά που μπορεί να κάνει ο καθένας, χρειάζεται συγκεκριμένο τύπο ανθρώπου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιπλεον αποριες που εχω ειναι ποσα μορια θελει,νομιζω οτι δεν παω στρατο αν ακολουθησω αυτο το επαγγελμα,εχω δικιο; και τι ειναι τα ποντοπορα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιπλεον αποριες που εχω ειναι ποσα μορια θελει,νομιζω οτι δεν παω στρατο αν ακολουθησω αυτο το επαγγελμα,εχω δικιο; και τι ειναι τα ποντοπορα;

 

 

Για μόρια δεν ξέρω να σου πω καθώς όταν πέρασα στην Α.Ε.Ν. ήταν πιο απλή η διαδικασία. Στρατό θα κάνεις κανονικά, παλαιότερα υπήρχε η δυνατότητα να πας στο ναυτικό και εφόσον είχες το δίπλωμα του Πλοιάρχου Γ' να δώσεις εξετάσεις ώστε να κάνεις τη θητεία σου ως Σημαιοφόρος αξιωματικός (Σ.Ε.Α.), τώρα νομίζω πως μπορείς μόνο να μετρήσει η υπηρεσία σου στο πολεμικό ως προαγώγιμη στο εμπορικό ναυτικό.

 

Ποντοπόρα είναι τα φορτηγά, δεξαμενόπλοια, κοντέινερ κ.α πλοία που κάνουν ταξίδια ανά την υφήλιο, τα οποία μπορεί να έχουν σταθερό δρομολόγιο (liners) ή ακανόνιστο που βγαίνει ανάλογα με τις απαιτήσεις του φορτίου (tramps).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτα τον χρηστη με ονομα brickoman ή οποιο αλλο χρησιμοποιει αυτη την περιοδο.

 

 

Που χάθηκε αυτή η ψυχή?

 

Με φώναξε κανείς; :P

 

Λοιπόν, στις ΑΕΝ μπαίνεις είτε με Πανελλήνιες (κάπου στα 9.000 μόρια, άνετα τα πιάνεις) είτε με την προκήρυξη. Ο μισθός μπορεί να φτάσει και τα 15.000€ το μήνα αν και εξαρτάται από πολλά (βαθμός, ειδικότητα, βύσμα, είδος πλοίου, εταιρία, προϋπηρεσία, δρομολόγιο, χρονική διάρκεια δρομολογίου, ζημιές, βαθμολογία κτλ). Οι ΑΕΝ έχουν πλέον αποστρατικοποιηθεί όπου σημαίνει ότι έχουν φλωρέψει εντελώς (ακόμα και άτομα με μακρύ μαλλί φοιτούν να φανταστείς ενώ πιο παλιά ήταν χειρότερες και από τις στρατιωτικές) και πρέπει να κάνεις κανονικά θητεία. Εάν είναι να πας σε ΑΕΝ πήγαινε στην σχολή του Ασπροπύργου. Ό,τι άλλο θες, ρώτα με.

 

Εάν έχεις βαθμό Πλοιάρχου Γ' τότε κάνεις θητεία ως Σημαιοφόρος Επίκουρος Αξιωματικός (ΣΕΑ/Μ) και μπορείς εάν έχεις γιγαντιαίο βύσμα να εργαστείς στο Λιμενικό (με πάρα πολύ χαμηλότερο μισθό όμως). Εγώ προσωπικά εκπαίδευα ΣΕΑ/Μ στο Πολεμικό Ναυτικό και είχα τον παππού μου Αρχιπλοίαρχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με φώναξε κανείς; :P

 

Λοιπόν, στις ΑΕΝ μπαίνεις είτε με Πανελλήνιες (κάπου στα 9.000 μόρια, άνετα τα πιάνεις) είτε με την προκήρυξη. Ο μισθός μπορεί να φτάσει και τα 15.000€ το μήνα αν και εξαρτάται από πολλά (βαθμός, ειδικότητα, βύσμα, είδος πλοίου, εταιρία, προϋπηρεσία, δρομολόγιο, χρονική διάρκεια δρομολογίου, ζημιές, βαθμολογία κτλ). Οι ΑΕΝ έχουν πλέον αποστρατικοποιηθεί όπου σημαίνει ότι έχουν φλωρέψει εντελώς (ακόμα και άτομα με μακρύ μαλλί φοιτούν να φανταστείς ενώ πιο παλιά ήταν χειρότερες και από τις στρατιωτικές) και πρέπει να κάνεις κανονικά θητεία. Εάν είναι να πας σε ΑΕΝ πήγαινε στην σχολή του Ασπροπύργου. Ό,τι άλλο θες, ρώτα με.

 

Εάν έχεις βαθμό Πλοιάρχου Γ' τότε κάνεις θητεία ως Σημαιοφόρος Επίκουρος Αξιωματικός (ΣΕΑ/Μ) και μπορείς εάν έχεις γιγαντιαίο βύσμα να εργαστείς στο Λιμενικό (με πάρα πολύ χαμηλότερο μισθό όμως). Εγώ προσωπικά εκπαίδευα ΣΕΑ/Μ στο Πολεμικό Ναυτικό και είχα τον παππού μου Αρχιπλοίαρχο.

Ασπροπυργος πεφτει αρκετα μακρια,σε Μακεδονια δεν εχει τιποτα;Εκτος απο ΑΕΝ τι αλλο υπαρχει;Στρατο σε ποια ηλικα παω;Στο σχολειο τι κατευθυνση θελει τεχνολογικη;Ο μισθος απο ποσο ξεκιναει;Στα 45 βγαινω στη συνταξη και ποσο περιπου θα ειναι η συνταξη;Και εσυ πλοιαρχος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...