Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λόγω λάθος κοστολόγησης βρήκα απο online κατάστημα κινητό απο 300 ευρώ 0,32ευρώ και προφανώς έκανα παραγγελία σήμερα η οποία είναι σε επεξεργασία.

 

Έχω δικαίωμα να διεκδικήσω την τιμή αυτή και να ζητήσω να μου αποσταλεί σε αυτή την τιμή το προΐόν ή μπορεί να μου το ακυρώσει το κατάστημα? 

 

Η τιμή πλεον έχει αλλάξει απο το κατάστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα στη κοινότητα. Σας παρακαλώ αν μπορεί κάποιος πιο έμπειρος από μένα να μου πει τα εξής: θέλω να αγοράσω κινητό Lg από σκρουτζομάγαζο το οποίο είναι με ένδειξη EU θα με καλύπτει η εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας (άσχτετα αν θα έπρεπε λόγω Ε.Ε) εδώ στην Ελλάδα ή θα πρέπει να βρω κάποιο άλλο σερβις τύπου arvato ( που χωρίς να έχω κάτι με αυτούς δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα) ?

έχει αντιμετωπίσει κάποιος από εσάς το ίδιο?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω λάθος κοστολόγησης βρήκα απο online κατάστημα κινητό απο 300 ευρώ 0,32ευρώ και προφανώς έκανα παραγγελία σήμερα η οποία είναι σε επεξεργασία.

 

Έχω δικαίωμα να διεκδικήσω την τιμή αυτή και να ζητήσω να μου αποσταλεί σε αυτή την τιμή το προΐόν ή μπορεί να μου το ακυρώσει το κατάστημα? 

 

Η τιμή πλεον έχει αλλάξει απο το κατάστημα

Ερώτηση γιατί μπερδεύτηκα. Από 300 ευρώ, το έβαλαν κατά λάθος 32 cents;

Καλημέρα στη κοινότητα. Σας παρακαλώ αν μπορεί κάποιος πιο έμπειρος από μένα να μου πει τα εξής: θέλω να αγοράσω κινητό Lg από σκρουτζομάγαζο το οποίο είναι με ένδειξη EU θα με καλύπτει η εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας (άσχτετα αν θα έπρεπε λόγω Ε.Ε) εδώ στην Ελλάδα ή θα πρέπει να βρω κάποιο άλλο σερβις τύπου arvato ( που χωρίς να έχω κάτι με αυτούς δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα) ?

έχει αντιμετωπίσει κάποιος από εσάς το ίδιο?  

Ποιο μοντέλο θέλεις ακριβώς;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απο 300 ευρώ το έβαλαν 0.32 και σήμερα επικοινώνησε ο ιδιοκτήτης μαζί μου και μου λέει "ανθρώπινο λάθος" η αλλαγή της τιμής, και βάση των όρων του site, όπου αναφέρεται ότι η τιμή μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή, αρνείται να το στείλει.

 

Εφόσον έχω κατοχυρώσει την παραγγελία στην τιμή των 0.32 έχω πάτημα να το απαίτησω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απο 300 ευρώ το έβαλαν 0.32 και σήμερα επικοινώνησε ο ιδιοκτήτης μαζί μου και μου λέει "ανθρώπινο λάθος" η αλλαγή της τιμής, και βάση των όρων του site, όπου αναφέρεται ότι η τιμή μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή, αρνείται να το στείλει.

 

Εφόσον έχω κατοχυρώσει την παραγγελία στην τιμή των 0.32 έχω πάτημα να το απαίτησω?

Συγγνωμη δηλαδη ρε φιλε, αλλα αυτο που ζητας ξεπερναει τα ορια της ασεβειας. Δεν ειναι αυτονοητο να γινει καποιο ανθρωπινο λαθος; Δηλαδη πρεπει το παληκαρι που αλλαζει τις τιμες να τις αλλαζει λες και βαζει κωδικους σε ορολογιακη βομβα; Κατανοησε οτι κι εσυ μπορει στην θεση του να εκανες τετοιο λαθος, και μην του δημιουργησεις κανενα προβλημα με την θεση του στην εταιρεια.

 

Να μην απαιτησεις τιποτα. Να σταματησεις την υποθεση εκει. Για μενα ειναι γυφτια ΤΕΡΑΣΤΙΑ και μονο που το σκεφτεσαι... Θελεις να τα βαλει απ την τσεπη του ο υπαλληλος για να εξυπηρετησει εσενα; Η θελεις να χαθει η εμπιστοσυνη μεταξυ υπαλληλου - αφεντικου;

 

Ο σκρουτζ ανανεωνει παρα πολυ συχνα, πολλες φορες μεσα στην μερα, αρα σιγουρα 1 φορα στις ποσες χιλιαδες καθε χρονο, ναι, μπορει να γινει ενα ανθρωπινο λαθος... Και μπορει να συμβει σε ολους μας.

 

Φιλικα παντα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε γυφτιά είναι, ούτε τίποτα. Ο καθένας μας εκμεταλεύεται καταστάσεις.

 

Και ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος των πράξεων και των λαθών του, όπως εγώ στη δουλειά μου αν κάνω λάθος θα το πληρώσω ή θα πάρω την ευθύνη (όποια είναι αυτή) έτσι και σε αυτό ο ιδιοκτήτης / υπάληλος οφείλει να αναλάβει την ευθύνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε γυφτιά είναι, ούτε τίποτα. Ο καθένας μας εκμεταλεύεται καταστάσεις.

 

Και ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος των πράξεων και των λαθών του, όπως εγώ στη δουλειά μου αν κάνω λάθος θα το πληρώσω ή θα πάρω την ευθύνη (όποια είναι αυτή) έτσι και σε αυτό ο ιδιοκτήτης / υπάληλος οφείλει να αναλάβει την ευθύνη.

Δεν παίζεις fair play, και μια μέρα σε τιμωρήσει η "ομοσπονδία" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε γυφτιά είναι, ούτε τίποτα. Ο καθένας μας εκμεταλεύεται καταστάσεις.

 

Και ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος των πράξεων και των λαθών του, όπως εγώ στη δουλειά μου αν κάνω λάθος θα το πληρώσω ή θα πάρω την ευθύνη (όποια είναι αυτή) έτσι και σε αυτό ο ιδιοκτήτης / υπάληλος οφείλει να αναλάβει την ευθύνη.

 

Συγγνώμη αλλά μια χαρά γυφτιά είναι φίλε μου... Καλά στα λέει ο ChimairaX... Να πας να εκμεταλλευτείς το λάθος του υπαλλήλου και να χρεώσεις τον άνθρωπο... Και νομίζω δεν γίνεται να αλλάζεις την τιμή συνέχεια στο Skroutz.... Δηλαδή πάτησε το κόμμα καταλάθος ο χριστιανός και πας να βγάλεις εσύ κέρδος... Αμα θες το κινητό πλήρωσε το στην κανονική τιμή που ήδη είναι χαμηλή στα Σκρουτζομάγαζα... Και η λογική σου είναι απλά για να δικαιολογήσεις τον εαυτό σου... Και εσύ στη θέση του υπαλλήλου δεν θα ήθελες να στη φέρει ο άλλος και να σε χρεώσει...

 

Btw όμως υπάρχουν και κάποια μαγαζιά (τουλάχιστον ένα ξέρω) που κατεβάζει πάρα πολύ την τιμή και μετά ισχυρίζεται "λάθος" που προφανώς το κάνει για λόγους διαφήμισης... Αλλά το συγκεκριμένο στα 0,32 ευρώ είναι προφανέστατα λάθος...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς που να την έπαθε απο το Planetmobile.eu;

Κατάστημα αρπαχτης με πάμπολλες ελαττωματικες συσκευές το οποίο δούλεψε μόνο καλοκαίρι και έκλεισε πρόσφατα ;

Είχε τιμες εως και 100 ευρώ κάτω των υπολοίπων σκρουτζομαγαζων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετω την ομορφη παρεα μας :)

 

ανοιγω το εν λογω topic κυριως λογω αγανακτησης καθως συχνα πυκνα εχω αντιμετωπισει το φαινομενο

 

" αν το τηλεφωνο ειναι αγορασμενο απο skroutzμαγαζο δεν σε καλυπτει η εγγυηση ενω αυτο που δινω εγω ειναι αγορασμενο απο p.....κ.λ.π "

 

η τουλαχιστον ετσι αναφερουν οσοι εχουν αγορασει το οποιοδηποτε τηλεφωνο απο καποιο μεγαλο

 

ελληνικο ( ? ) καταστημα....

 

 

.................................................................................

 

 

 

οποτε προκυπτει και αγορα ελληνικου ( ? ) τηλεφωνου..........

 

 

...........................................................................................

 

 

αλλαζω συσκευες πολυ συχνα ( αγορασμενες ολες απο skroutz ) και ποτε δεν ειχα καποιο προβλημα με την οποιαδηποτε εταιρεια καθως ολες με καλυψαν σε οποιοδηποτε θεμα και αν ειχα. Επιπλεον δε εχω κανει και την κινηση να μιλησω προσωπικα και με μεγαλες εταιρειες οπως LG η οποια και παλι με διαβεβεωσε πως δεν παιζει κανενα ρολο το καταστημα που το αγοραζεις...

 

 

Απλα ζητανε αποδειξη που αναγραφει τον σειριακο αριθμο η το IMEI της συσκευης και φυσικα η συσκευη να ειναι εισαγωγη απο Ευρωπη....

 

 

ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗ ΛΟΙΠΟΝ - Η ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗ !!!!!!

 

και φυσικα...

 

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Ειναι κριμα λογω αγνοιας κυριως να γινονται αγορες απο μεγαλα καταστηματα που ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΟΥΝ με την δικαιολογια της φιρμας που φερουν και στη συνεχεια οσοι επεσαν θυματα αυτης της αγνοιας να προσπαθουν να πουλησουν μια μεταχειρισμενη συσκευη εναντι 300 ευρω οταν φυσιολογικα η ιδια συσκευη στο skroutz εχει καινουργια 200 :P

 

 

Και βεβαια οσο θελει πουλαει ο καθενας....αλλα ας χωνεψουμε οτι ολο αυτο περι ελληνικων συσκευων και εγγυησης ειναι ΜΥΘΟΣ !!!!!!!!!!!

 

 

Και οκ αδερφε...εκανες το λαθος και το αγορασες στη τριπλασια τιμη....αλλα τα λαθη ας γινονται μονο μια φορα για να μαθαινουμε :)

 

 

Φιλικα παντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω λάθος κοστολόγησης βρήκα απο online κατάστημα κινητό απο 300 ευρώ 0,32ευρώ και προφανώς έκανα παραγγελία σήμερα η οποία είναι σε επεξεργασία.

 

Έχω δικαίωμα να διεκδικήσω την τιμή αυτή και να ζητήσω να μου αποσταλεί σε αυτή την τιμή το προΐόν ή μπορεί να μου το ακυρώσει το κατάστημα? 

 

Η τιμή πλεον έχει αλλάξει απο το κατάστημα

 

Για αυτό έχουμε γίνει σκατά σε αυτή τη χώρα..Γιατί δεν υπάρχει πλέον το Φιλότιμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απο 300 ευρώ το έβαλαν 0.32 και σήμερα επικοινώνησε ο ιδιοκτήτης μαζί μου και μου λέει "ανθρώπινο λάθος" η αλλαγή της τιμής, και βάση των όρων του site, όπου αναφέρεται ότι η τιμή μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή, αρνείται να το στείλει.

 

Εφόσον έχω κατοχυρώσει την παραγγελία στην τιμή των 0.32 έχω πάτημα να το απαίτησω?

 

 

Μονο για χαβαλε μπορει  να εγραφα κατι τετοιο...Θα μπορουσαμε ανετα να πουμε οτι τρολαρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια απο εδω

 

εχει αγορασει ποτε κανεις???

 

Εχει το iphone 5s, ευρωπαικο τους πηρα και τους ρωτησα, στην καλυτερη τιμη της αγορας στα 495 ευρω.............

 

Ειναι αξιοπιστο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αγώρασα τον ιουλιο μηνα απο το σκρουτζ το samsung galaxy s5.

Kαλο βγικε απλώς στο λογισμικο δεν εχει της λειτουργρειες όπως θα το αγορασεις απο κατάστημα που το ιδα. Πχ. εχει στην καμερα μονο 3 λειτουργειες αντι πάνω απο 10 αν το αγορασεις στο καταστημα. Η στο ξυπνιτίριο δεν μπορώ να βάλω ένα ονομα. Ξερει κανεις να μου πει τι μπωρω να κανω για να εχω το ιδιο λογισμικο με το αν το επερνα απο το καταστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...