Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Εγώ έκανα μια αγορά από tokinito.gr ενώς lg κινητού και είχε καμμένο pixel. Τους πήραμε τηλ την ίδια μέρα και την επόμενη το πήγαμε για να μας το αντικαταστήσουν. Μας είπαν ότι δεν γίνεται αν δεν το στείλουν στην αντιπροσωπία για έλεγχο και αναλόγως τι θα τους πει θα πράξουν ή για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Τους εξηγήσαμε ότι μιας και μόλις το αγοράσαμε δεν θέλουμε επιδιώρθωση αλλά αντικατάσταση μιας και είναι καινούργιο. Μας κοροίδευαν για μιαμιση εβδομάδα ότι λόγω μεγάλου φόρτου στην αντιπρροσωπία δεν έχουν προλάβει να το ελέγξουν και αυτό που έκαναν ήταν να φτιάξουν την οθόνη χωρίς να είναι αυτό που θέλαμε στην τελική. Πήραμε και την lg αλλά δεν είχαν θέληση για εξυπηρέτηση καταναλωτή. Το μπαλάκι πήγαινε από το κατάστημα στην lg και ανάποδα.

Και γενικότερα δεν έχουν σωστή εξυπηρέτηση. Τέλος έκανα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και θα τους πάρω και τηλ για να δω τι θα γίνει πλέον.

 

Σαν εξυπηρέτηση δεν το προτείνω. Αναφέρει ότι δεν έχουν DOA. Αλλά αν κάτι είναι καινούργιο και το πάς άμεσα πίσω δεν μπορούν να περιμένουν να το επισκευάσουν και να μην μιλήσεις. Πληρώνω καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο.

 

Μπορέι κάποια μεγαλύτερα καταστήματα να είναι πιο ακριβά αλλά έχουν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση.

 

Συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά προσπαθώ σχεδόν 2 εβδομάδες να εξυπηρετηθώ και τόση ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σχετικά με την εγγύηση. .. Εγώ είχα πάρει το Note 2 πριν 2 χρόνια σχεδόν από birdphone. Πέρσι τέτοια εποχή ήμουν Αγγλία. Ξαφνικά το κινητό δεν άνοιγε. Το πήγα σε Samsung service point και την επόμενη το είχαν φτιάξει. Αλλαγή στη μητρική. Ούτε απόδειξη ζητήσαν και κτλ. Σε μια μέρα. .. τσακ μπαμ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Εγώ έκανα μια αγορά από tokinito.gr ενώς lg κινητού και είχε καμμένο pixel. Τους πήραμε τηλ την ίδια μέρα και την επόμενη το πήγαμε για να μας το αντικαταστήσουν. Μας είπαν ότι δεν γίνεται αν δεν το στείλουν στην αντιπροσωπία για έλεγχο και αναλόγως τι θα τους πει θα πράξουν ή για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Τους εξηγήσαμε ότι μιας και μόλις το αγοράσαμε δεν θέλουμε επιδιώρθωση αλλά αντικατάσταση μιας και είναι καινούργιο. Μας κοροίδευαν για μιαμιση εβδομάδα ότι λόγω μεγάλου φόρτου στην αντιπρροσωπία δεν έχουν προλάβει να το ελέγξουν και αυτό που έκαναν ήταν να φτιάξουν την οθόνη χωρίς να είναι αυτό που θέλαμε στην τελική. Πήραμε και την lg αλλά δεν είχαν θέληση για εξυπηρέτηση καταναλωτή. Το μπαλάκι πήγαινε από το κατάστημα στην lg και ανάποδα.

Και γενικότερα δεν έχουν σωστή εξυπηρέτηση. Τέλος έκανα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και θα τους πάρω και τηλ για να δω τι θα γίνει πλέον.

 

Σαν εξυπηρέτηση δεν το προτείνω. Αναφέρει ότι δεν έχουν DOA. Αλλά αν κάτι είναι καινούργιο και το πάς άμεσα πίσω δεν μπορούν να περιμένουν να το επισκευάσουν και να μην μιλήσεις. Πληρώνω καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο.

 

Μπορέι κάποια μεγαλύτερα καταστήματα να είναι πιο ακριβά αλλά έχουν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση.

 

Συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά προσπαθώ σχεδόν 2 εβδομάδες να εξυπηρετηθώ και τόση ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει.

Κανεις μεγαλο λαθος φιλε απο τη στιγμη που δεν προσφερει doa και το λεει δεν μπορεις να απαιτεις αλλαγη η εγγυηση στο εφτιαξε δεν πληρωσες κατι το λαθος ειναι δικο σου που αγορασες απο εκει ενω δεν ειχε doa.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Εγώ έκανα μια αγορά από tokinito.gr ενώς lg κινητού και είχε καμμένο pixel. Τους πήραμε τηλ την ίδια μέρα και την επόμενη το πήγαμε για να μας το αντικαταστήσουν. Μας είπαν ότι δεν γίνεται αν δεν το στείλουν στην αντιπροσωπία για έλεγχο και αναλόγως τι θα τους πει θα πράξουν ή για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Τους εξηγήσαμε ότι μιας και μόλις το αγοράσαμε δεν θέλουμε επιδιώρθωση αλλά αντικατάσταση μιας και είναι καινούργιο. Μας κοροίδευαν για μιαμιση εβδομάδα ότι λόγω μεγάλου φόρτου στην αντιπρροσωπία δεν έχουν προλάβει να το ελέγξουν και αυτό που έκαναν ήταν να φτιάξουν την οθόνη χωρίς να είναι αυτό που θέλαμε στην τελική. Πήραμε και την lg αλλά δεν είχαν θέληση για εξυπηρέτηση καταναλωτή. Το μπαλάκι πήγαινε από το κατάστημα στην lg και ανάποδα.

Και γενικότερα δεν έχουν σωστή εξυπηρέτηση. Τέλος έκανα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και θα τους πάρω και τηλ για να δω τι θα γίνει πλέον.

 

Σαν εξυπηρέτηση δεν το προτείνω. Αναφέρει ότι δεν έχουν DOA. Αλλά αν κάτι είναι καινούργιο και το πάς άμεσα πίσω δεν μπορούν να περιμένουν να το επισκευάσουν και να μην μιλήσεις. Πληρώνω καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο.

 

Μπορέι κάποια μεγαλύτερα καταστήματα να είναι πιο ακριβά αλλά έχουν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση.

 

Συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά προσπαθώ σχεδόν 2 εβδομάδες να εξυπηρετηθώ και τόση ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει.

 

Το doa (dead on arrival) ειναι μονο για τις περιπτωσεις που η συσκευη δεν αναψε ποτε. Αρα και να σου προσφερε doa δεν θα σου καναν αλλαγη.

Το καμενο pixel ειναι αρμοδιοτητα της αντιπροσωπειας να στο φτιαξει μεσω της εγγυησης. Και αν στο φτιαξει γιατι πολλες εταιριες δεν καλυπτουν το 1 pixel. Το καταστημα δεν μπορει να κανει κατι αλλο απο το να στειλει το κινητο στην αντιπροσωπεια και να περιμενει απαντηση.

Αρα στην περιπτωση σου φταιει αποκλειστικα η LG..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το doa (dead on arrival) ειναι μονο για τις περιπτωσεις που η συσκευη δεν αναψε ποτε. Αρα και να σου προσφερε doa δεν θα σου καναν αλλαγη.

Το καμενο pixel ειναι αρμοδιοτητα της αντιπροσωπειας να στο φτιαξει μεσω της εγγυησης. Και αν στο φτιαξει γιατι πολλες εταιριες δεν καλυπτουν το 1 pixel. Το καταστημα δεν μπορει να κανει κατι αλλο απο το να στειλει το κινητο στην αντιπροσωπεια και να περιμενει απαντηση.

Αρα στην περιπτωση σου φταιει αποκλειστικα η LG..

Οχι απαραιτητα ισχυει αυτο που λες αλλα doa ειναι το οτιδηποτε τις περισσοτερες φορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με την εγγύηση. .. Εγώ είχα πάρει το Note 2 πριν 2 χρόνια σχεδόν από birdphone. Πέρσι τέτοια εποχή ήμουν Αγγλία. Ξαφνικά το κινητό δεν άνοιγε. Το πήγα σε Samsung service point και την επόμενη το είχαν φτιάξει. Αλλαγή στη μητρική. Ούτε απόδειξη ζητήσαν και κτλ. Σε μια μέρα. .. τσακ μπαμ...

Επειδή έχω εμπειρία και από τη Samsung και από την LG, έχω να πω τα καλύτερα για τη Samsung ενώ στην LG δεν έμεινα και απόλυτα ικανοποιημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Εγώ έκανα μια αγορά από tokinito.gr ενώς lg κινητού και είχε καμμένο pixel. Τους πήραμε τηλ την ίδια μέρα και την επόμενη το πήγαμε για να μας το αντικαταστήσουν. Μας είπαν ότι δεν γίνεται αν δεν το στείλουν στην αντιπροσωπία για έλεγχο και αναλόγως τι θα τους πει θα πράξουν ή για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Τους εξηγήσαμε ότι μιας και μόλις το αγοράσαμε δεν θέλουμε επιδιώρθωση αλλά αντικατάσταση μιας και είναι καινούργιο. Μας κοροίδευαν για μιαμιση εβδομάδα ότι λόγω μεγάλου φόρτου στην αντιπρροσωπία δεν έχουν προλάβει να το ελέγξουν και αυτό που έκαναν ήταν να φτιάξουν την οθόνη χωρίς να είναι αυτό που θέλαμε στην τελική. Πήραμε και την lg αλλά δεν είχαν θέληση για εξυπηρέτηση καταναλωτή. Το μπαλάκι πήγαινε από το κατάστημα στην lg και ανάποδα.

Και γενικότερα δεν έχουν σωστή εξυπηρέτηση. Τέλος έκανα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και θα τους πάρω και τηλ για να δω τι θα γίνει πλέον.

 

Σαν εξυπηρέτηση δεν το προτείνω. Αναφέρει ότι δεν έχουν DOA. Αλλά αν κάτι είναι καινούργιο και το πάς άμεσα πίσω δεν μπορούν να περιμένουν να το επισκευάσουν και να μην μιλήσεις. Πληρώνω καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο.

 

Μπορέι κάποια μεγαλύτερα καταστήματα να είναι πιο ακριβά αλλά έχουν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση.

 

Συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά προσπαθώ σχεδόν 2 εβδομάδες να εξυπηρετηθώ και τόση ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει.

Δε σου έδωσαν μεταχειρισμένο όπως λες.Απλά οτιδήποτε εχει οθόνη μπορει να εχει καμένο πιξέλ.Τη στιγμή που αγοράζεις κάτι με οθονη παίζεις με τις πιθανότητες να σου κάτσει απο ενα εως περισσότερα καμένα πιξέλ.Και ανάλογα την εταιρεία μπορει να στο αλλάζει ή οχι.Για ενα και μονο πιξέλ δε νομίζω να σου αλλάζει το προϊόν κάποια εταιρεία.οποτε άδικος ο εκνευρισμός σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά! Είναι η πρώτη φορά που γράφω οπότε συγχωρήστε με αν δεν έχω διαβάσει όλο το θέμα...μιας και είναι και μεγάλο...

 

Σκέφτομαι να αγοράσω κινητό από skroutz γιατί με ενδιαφέρει το LG G2 αλλά δεν το έχω βρει σε κάποιο φυσικό κατάστημα  (Media markt, plaisio κλπ) στα 32 Giga να υπάρχει καν. Η τιμή του στο skroutz είναι 309 (32Giga) ενώ τα 16 Giga για παράδειγμα στο Media markt κάνει 449.. προφανώς η διαφορά είναι τεράστια , ειδικά εφόσον δεν υπάρχει καν διαθέσιμο αυτό που έχει την μεγαλύτερη μνήμη..

 

 

Καμιά συμβουλή; Είναι καλύτερο να εμπιστευτώ το φυσικό κατάστημα παρά να πάω για την καλύτερη τιμή;

 

 

Στο skroutz το link είναι αυτό:  http://www.skroutz.gr/s/3971819/LG-G2-32GB.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το ίδιο τηλέφωνο θέλω να ρωτήσω και εγώ. Το smarties που το έχει 309 κατά πόσο αξιόπιστο είναι. Στα comments στο Skroutz είδα κάποια περίεργα μηνύματα και το φοβάμαι λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,σκέφτομαι να αγοράσω το LG G2 Mini 4G απο αυτό το κατάστημα http://kdmobile.gr/index.php?route=product/product&product_id=72που το βρήκα στο skroutz στα 154,50€. Ξέρετε από θέμα εγγύησης τι παίζει σε αυτό το κατάστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτούς που ψαχνουν το LG G2 : εμπιστευτείτε το σκρουτζομάγαζο που έχει καλές κριτικές, δυο φίλοι το πηραν (ενας απο το e-shop ο άλλος απο άλλο σκρουτζομαγαζο (δεν θυμαμαι τωρα ποιο) και ειναι ευχαριστημένοι.

 

προς αλεξ_90    πριν επιλέξεις το g2 mini κανε μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΉ ψακτική στο νετ για το τηλέφωνο. στο λεω γιατι το ζαχαρωνα και εγω και μετα απο αυτά που διάβασα, το αφησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτούς που ψαχνουν το LG G2 : εμπιστευτείτε το σκρουτζομάγαζο που έχει καλές κριτικές, δυο φίλοι το πηραν (ενας απο το e-shop ο άλλος απο άλλο σκρουτζομαγαζο (δεν θυμαμαι τωρα ποιο) και ειναι ευχαριστημένοι.

 

προς αλεξ_90    πριν επιλέξεις το g2 mini κανε μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΉ ψακτική στο νετ για το τηλέφωνο. στο λεω γιατι το ζαχαρωνα και εγω και μετα απο αυτά που διάβασα, το αφησα.

Έτσι κάνω συνήθως αλλα στην περίπτωση του LG G2 32GB στο skroutz το έχουν δύο καταστήματα εκ των οποίων το ένα πολύ ακριβό και στο e-shop επίσης ακριβό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ. Έχω διαβάσει πολλές κριτικές για το g2 mini και οι περισσότεροι λένε καλά λόγια. Εσύ τι διάβασες και σου άλλαξε γνώμη;

πολλά , ειδικά γαι την οθόνη του. και εννοώ πολλά άσχημα, ξεκίνα αοπ την ανάλυση qHD (μην ξεγελιέσαι είναι το μικρό q όχι το μεγάλο Q)

χτυπα στο google, συγκριση του με το κανονικό, θα σου βγάλει κάποια βιντεάκια και ψάξε απο εκει και περα. δεν είναι χώρος εδω και δεν έχει νόημα να σου γράψω και περισσότερα, γιατι το καλό είναι φυσικά και υποκειμενικό :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτούς που ψαχνουν το LG G2 : εμπιστευτείτε το σκρουτζομάγαζο που έχει καλές κριτικές, δυο φίλοι το πηραν (ενας απο το e-shop ο άλλος απο άλλο σκρουτζομαγαζο (δεν θυμαμαι τωρα ποιο) και ειναι ευχαριστημένοι.

 

προς αλεξ_90    πριν επιλέξεις το g2 mini κανε μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΉ ψακτική στο νετ για το τηλέφωνο. στο λεω γιατι το ζαχαρωνα και εγω και μετα απο αυτά που διάβασα, το αφησα.

 

Πόσο καιρό έχουν το κινητό οι φίλοι σου;

Ρωτάω γιατί εμένα δυο γνωστοί μ που πήραν απο skroutz τα κινητά μετά απο 2-3 μήνες έβγαλαν προβλήματα....όχι εξαρχής. Αυτό είναι κυρίως π με ανησυχεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...