Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,
από αναζήτηση στο thread δεν βρήκα απάντηση στην ερώτησή μου οπότε τη γράφω.

Έχω ένα Nexus 5 32gb το οποίο είχα αγοράσει το πάσχα του '14 και μου παρουσίασε πρόβλημα επάνω στο μήνα. Επικοινώνησα με το κατάστημα που το είχα αγοράσει και μου έκαναν αντικατάσταση οι ίδιοι. Τώρα το κινητό ξαναπαρουσίασε πρόβλημα (έχει χαλάσει το power button, μερικές φορές δεν πατιέται, άλλες μένει πατημένο μέσα και κάνει bootloop, γενικά είναι known problem και καλύπτεται από την εγγύηση απότι έχω δει στο xda), αλλά το κατάστημα απ' όπου το αγόρασα έχει κλείσει (Link.png Site: http://www.planetmobile.eu">planetmobile.eu ). 

Απ΄ ότι διάβασα εδώ, όλα τα κινητά αγορασμένα στην Ευρώπη (το συγκεκριμένο είναι παραεισαγωγή από Γερμανία) έχουν πανευρωπαϊκή εγγύηση. Όταν είχα κάνει ερώτηση όμως στην procordia για την επισκευή / αντικατάσταση (την πρώτη φορά που είχε χαλάσει) μου είχαν πει ότι δεν το καλύπτουν επειδή είναι 32gb έκδοση που δεν έρχεται στην Ελλάδα! 

Ισχύει κάτι τέτοιο? Μπορεί να μου αρνηθεί την επισκευή / αντικατάσταση? Μπορώ κάπως να πιέσω (με παράθεση κάποιου ευρωπαϊκού νόμου κτλ); 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγώ έχω το LG G2 32GB και το πήρα μέσα Νοεμβρίου. Το ίδιο ίσχυε και με το δικό σου ότι και καλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα το 32gb και άρα δεν έχει εγγύηση. Αυτό κάπου πέρυσι το Σεπτέμβριο - Οκτώβριο άλλαξε (ακούστηκε μία φήμη ότι άλλαξε κάτι από πιέσεις χρηστών) και όταν πήρα εγώ τηλέφωνο να ρωτήσω για το G2 αν καλύπτεται από εγγύηση με διαβεβαίωσαν ότι κανονικά καλύπτεται, αρκεί να είναι ευρωπαϊκό. Επειδή εκείνη την περίοδο αμφιταλαντευόμουν για το αν θα αγοράσω το G2 ή το Nexus 5, νομίζω ότι ρώτησα και για το Nexus 5 (αλλά δεν είμαι σίγουρος για αυτό). Είχα πάρει τηλέφωνο και στην Lg και στην Procordia. 

Οπότε, εγώ σου προτείνω να κάνεις το ίδιο και αν σου το αρνηθούν, να φέρεις ως παράδειγμα αυτό που σου είπα για το δικό μου παράδειγμα, ότι το G2 32GB έχει κανονικά 2 χρόνια εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ισως παρω το lumia 640 4g απο skroutz για να γλιτώσω μερικά χρήματα και εχω 2 ερωτήσεις.

1)Υπάρχει τρόπος να καταλάβω αν η συσκευασία εχει ανοιχτεί πριν μου την στείλουν ?

2) Αυτά που εχουν την ενδειξη EU η εγγύηση τους καλύπτεται απο την ελληνική αντιπροσωπεία και πως μπορώ να το διαπιστώσω ?

Θα πρέπει π.χ. να ανοίξω το τηλέφωνο, να βρω τον αριθμό ΙΜΕΙ του τηλεφώνου και να ρωτήσω την ελληνική αντιπροσωπεία  αν καλύπτει την εγγύηση, και αν μου πει οχι τότε τί γίνεται ?

 

Επίσης απο τα σκρουτζομάγαζα ποια είναι τα πιο αξιόπιστα ?

Πάρτο απο Kaizer store είναι απο τα πιο έμπιστα (αν κι απο κάπου αλλού να το πάρεις δεν θα έχεις θέμα).Το Eu σημαίνει ότι τα καλύπτει κανονικά η Ελληνική αντιπροσωπεία (δεν έχει σχέση απο ποια χώρα τις Ευρώπης τα έχουν εισάγει,συνήθως είναι Πολωνία).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω το LG G2 32GB και το πήρα μέσα Νοεμβρίου. Το ίδιο ίσχυε και με το δικό σου ότι και καλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα το 32gb και άρα δεν έχει εγγύηση. Αυτό κάπου πέρυσι το Σεπτέμβριο - Οκτώβριο άλλαξε (ακούστηκε μία φήμη ότι άλλαξε κάτι από πιέσεις χρηστών) και όταν πήρα εγώ τηλέφωνο να ρωτήσω για το G2 αν καλύπτεται από εγγύηση με διαβεβαίωσαν ότι κανονικά καλύπτεται, αρκεί να είναι ευρωπαϊκό. Επειδή εκείνη την περίοδο αμφιταλαντευόμουν για το αν θα αγοράσω το G2 ή το Nexus 5, νομίζω ότι ρώτησα και για το Nexus 5 (αλλά δεν είμαι σίγουρος για αυτό). Είχα πάρει τηλέφωνο και στην Lg και στην Procordia. 

Οπότε, εγώ σου προτείνω να κάνεις το ίδιο και αν σου το αρνηθούν, να φέρεις ως παράδειγμα αυτό που σου είπα για το δικό μου παράδειγμα, ότι το G2 32GB έχει κανονικά 2 χρόνια εγγύηση.

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Είχα ακούσει ότι κάτι μπορεί να άλλαξε αλλά δεν ήμουν σίγουρος.

Να σκεφτείς πάντως ότι το κουμπί χάλασε από την official θήκη της google επειδή είχε σκληρό περίβλημα και έπρεπε να το ζορίζεις. Τελοσπάντων, θα δω τι θα γίνει και θα έρθω να κάνω update μήπως χρειαστεί και σε κάποιον άλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω να σου δημιουργήσουν πρόβλημα, γιατί ξέρω περιπτώσεις με το G2 32GB που το έστειλαν στο σέρβις και ίσχυσε κανονικά η εγγύηση. Από τη στιγμή που μιλάμε για το ίδιο status, το ίδιο θα γίνει και με σένα. Και σιγά το πρόβλημα, να αλλάξουν ένα κουμπί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιο σκρουτζοκαταστημα που μεινατε ευχαριστημενοι εν γένει ?
Συσκευασια , αποκριση, επαγγελματισμος;
και να ειναι unbranded ? (απ οτι διαβασα σε γειτονικο φορουμ δεν ειναι σιγουρο βεβαια οτι μπορεις να ξερεις... δεν καταλαβα τι ρολο παιζει αυτο..)
(Δε ρωταω για λογους διαφημισης...αν ειναι στειλτε pm :/ )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιο σκρουτζοκαταστημα που μεινατε ευχαριστημενοι εν γένει ?

Συσκευασια , αποκριση, επαγγελματισμος;

και να ειναι unbranded ? (απ οτι διαβασα σε γειτονικο φορουμ δεν ειναι σιγουρο βεβαια οτι μπορεις να ξερεις... δεν καταλαβα τι ρολο παιζει αυτο..)

(Δε ρωταω για λογους διαφημισης...αν ειναι στειλτε pm :/ )

Απο όπου κι να έχω παραγγείλει δεν θυμάμαι να είχα κάποιο πρόβλημα.Αν μπορούσα θα ξεχώριζα τα Kaizer κι το Open365 που μου παρείχε δόσεις όταν είχα πάρει το G2 (τα άλλα δεν έδιναν τότε). Σχετικά αρνητικό θεωρώ "tokinito" καθώς σε μια παραγγελία που είχα κάνει τους είχα πάρει εγώ τηλέφωνο μετά απο 1 εβδομάδα για να με ενημερώσουν απλά ότι δεν το έχουν κι περιμένουν παραλαβή σε 15 μέρες!.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο αριθμός IMEI πρέπει να αναγράφεται πάνω στην απόδειξη ?

 

EDIT: Ρώτησα σε κατάστημα και  κανονικά πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός ΙΜΕΙ και πάνω στην απόδειξη

Επεξ/σία από thor777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρτο απο Kaizer store είναι απο τα πιο έμπιστα (αν κι απο κάπου αλλού να το πάρεις δεν θα έχεις θέμα).Το Eu σημαίνει ότι τα καλύπτει κανονικά η Ελληνική αντιπροσωπεία (δεν έχει σχέση απο ποια χώρα τις Ευρώπης τα έχουν εισάγει,συνήθως είναι Πολωνία).

+1 Για το Kaizer Store της Πανεπιστημίου. Δύο κινητά έχω πάρει από εκει, το τελευταίο (s3 mini) ήταν από Γαλλία. Δεν είχα κανένα θέμα με το service της Samsung εδώ στην Ελλάδα, το δεχτήκανε κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι 1 αγορα που εκανα απο ενα καταστημα που γενικα δεν εχω δει να πολυ αναφερεται,το Nok-shop,και ημουν μια χαρα ικανοποιημενος και απο την συσκευη αλλα και απο την εξυπηρετηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το καταστημα ξερουμε τι παιζει ειναι δυνατον να τα εχει ολλα τοσο φθηνα ?

www.bestmobile.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αγόρασα το Lumia 640 απο το κατάστημα mmPLANET και εμεινα ικανοποιημένος. H συσκευασία ήρθε σφραγισμένη την επόμενη μέρα Θεσσαλονίκη με γύρο στα 7 ευρώ μεταφορικά.Το κινητό πρέπει να είναι εισαγωγή απο Κροατία/Σλοβενία και η εγγύση ισχύει κανονικά, επίσης μου εστειλαν extra και οδηγό χρησης στα Ελληνικά. Στην αρχή πήρα τηλ. στο Kaiser store 5-6 φορές αλλά δεν απαντούσε κανείς  :mad:  ετσι αποφάσισα να πάρω τηλ. στο mmPlanet οπου απάντησαν αμέσως και εκανα την παραγγελία τηλεφωνικώς χωρίς να χρειαστεί να ανοίξω λογαριασμό στο site τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες ενα update αγορασα πριν 2-3 μερες ενα galaxy σ5 μινι απο kiniti.eu του best price και μου εστειλαν ενα Ελβετικο που η Ελβετια ΔΕΝ ανοικει στην ΕΕ αλλα για καποιους λογους η samsung hellas εχει εντολη τα Ελβετικα Samsung να τα καλυπτει κανονικα στη χωρα μας και προφανος σε ολοκληρη την ΕΕ θα γινετε αυτο οποτε αν τυχον σας τυχει κατι τετοιο μιληστε και με την αντιπροσωπεια του Χ τηλ αλλα και με τα σερβις μη φρικαρετε

Επεξ/σία από Razor1983
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

σημερα αγορασα ενα κινητο απο σκρουτζ.Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ερθω σε επαφη με τον κατασκευαστη για να δωσω το ΙΜΕΙ.Ο κατασκευαστης λεει πως ειναι Σαουδικης Αραβιας οποτε δεν θα εχω εγγυηση.Ο καταστηματαρχης λεει πως θα εχω εγγυηση 2 ετων απο τον προμηθευτη και πως μπορω να το τσεκαρω στην αρβατο.Ξερει κανεις τι παιζει?Επισης δεν εχω ανοιξει τη συσκευασια οποτε μπορω σιγουρα να την επιστρεψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...