Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

Το δακτυλίδι των Χομπιτ ήταν μύθος του Πλάτωνα και copy/paste του βρετανού συγγραφέα ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ...,


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
125 απαντήσεις σ'αυτό το θέμα

#61 pournaras

pournaras

    Senior Member

  • Members
  • 3085 μηνύματα
  • LocationΑρτα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:40 PM

Δηλαδη ο Σμαραγδης δεν εδωσε φραγκα για τον el greco ?

Νομιζω εχουμε πολυ καλους ηθοποιους για δραματικους ρολους.



Η ταινια αυτη θα ειχε σαφες πολιτικο υποβαθρο κατι που πιθανοτατα δεν θα συμφερε καποιους μια ταινια ομως με μυθολογια δεν νομιζω υπηρχε προβλημα.

 

Το προβλημα δεν ειναι στο χρημα, αλλα στη γλωσσα. Ο σμαραγδης πετυχε γιατι η ταινια του ειχε ως κεντρικη γλωσσα τα αγγλικα. Αν ολη η ταινια ηταν στα ελληνικα, θα ηταν μια ακομη ξενογλωσση ταινια που θα ηταν υπερβολικα δυσκολο να τη δωσεις εκτος ελλαδας. Τοτε ειναι που θα ειχες προβλημα χρηματων, γιατι θα απευθυνοσουν σε πολυ λιγο κοινο.



#62 KilliK

KilliK

    Senior Member

  • Members
  • 6539 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:48 PM

ενταξει τοτε. παμε παρακατω.ειπες:

Και μετά σκέψου αν ήταν αντίστροφα τα πράγματα και είχαν έρθει οι Τούρκοι μέσα στο σπίτι μας προσπαθώντας να πάρουν και την Αθήνα, αν θα κάναμε και εμείς τα ίδια και χειρότερα μόλις τους νικούσαμε.

 

οταν λες,ειχαν ερθει οι Τουρκοι στο σπιτι μας για να μας παρουν την Αθηνα, προφανως αναφερεσαι στον τουρκικο στρατο, σωστα;



#63 bluesattack

bluesattack

    Senior Member

  • Members
  • 2080 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:49 PM

Δηλαδη ο Σμαραγδης δεν εδωσε φραγκα για τον el greco ?

Νομιζω εχουμε πολυ καλους ηθοποιους για δραματικους ρολους.



 

 

Δεν το εχω δει.Μισοαστειο μισοσοβαρο ηταν το σχολιο μου .Αλλα εργα θελουν εφε σκηνικα κομπαρσους αλλα εργα γυριζονται σε ενα δωματιο.Τους 300 οχι δεν θα μπορουσαμε να τους γυρισουμε , οχι τουλαχστον σαν μια θεαματικη υπερπαραγωγη , τον Οδυσσεα ισως.Μπορει να πεφτω εξω παντως και ο ελληνικος κινηματογραφος να μπορει να συναγωνιστει το Χολυγουντ



#64 KilliK

KilliK

    Senior Member

  • Members
  • 6539 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:50 PM

Μπορει να πεφτω εξω παντως και ο ελληνικος κινηματογραφος να μπορει να συναγωνιστει το Χολυγουντ

 

 

ουτε με σφαιρες.



#65 Adon1s

Adon1s

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:55 PM

Ούτε το Μπόλυγουντ πιστεύω ..



#66 REDODIN7

REDODIN7

    Senior Member

  • Members
  • 2742 μηνύματα
  • LocationΑθήνα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:57 PM

Το προβλημα δεν ειναι στο χρημα, αλλα στη γλωσσα. Ο σμαραγδης πετυχε γιατι η ταινια του ειχε ως κεντρικη γλωσσα τα αγγλικα. Αν ολη η ταινια ηταν στα ελληνικα, θα ηταν μια ακομη ξενογλωσση ταινια που θα ηταν υπερβολικα δυσκολο να τη δωσεις εκτος ελλαδας. Τοτε ειναι που θα ειχες προβλημα χρηματων, γιατι θα απευθυνοσουν σε πολυ λιγο κοινο.

Μπορει να κανει ενα εργο στα αρχαιο ελληνικα με αγγλικους υποτιτλους αλλα και αγγλικα να μιλαγαν που το προβλημα το θεμα ηταν να πηγαινε καλα να ειχε εσοδα 



#67 gigisoni

gigisoni

    Junior Member

  • Members
  • Pip
  • 6 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:57 PM

ενταξει τοτε. παμε παρακατω.ειπες:


οταν λες,ειχαν ερθει οι Τουρκοι στο σπιτι μας για να μας παρουν την Αθηνα, προφανως αναφερεσαι στον τουρκικο στρατο, σωστα;

Γιατί, ο τουρκικός στρατός αποτελείται από γερμανούς και παίρνει διαταγές από τους κινέζους; Τούρκοι δεν είναι;

Εκτός και αν έχεις την εντύπωση ότι όταν δύο (ή περισσότερα) κράτη είναι σε πόλεμο, μόνο απώλειες σε στρατό έχουμε και ο απλός λαός την βγάζει λάδι και δεν πολεμάει αν του δοθεί η ευκαιρία. Και ότι σε περίοδο πολέμου ποτέ δεν θρηνάμε θύματα άμαχου πληθυσμού.

#68 REDODIN7

REDODIN7

    Senior Member

  • Members
  • 2742 μηνύματα
  • LocationΑθήνα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 10:58 PM

Δεν το εχω δει.Μισοαστειο μισοσοβαρο ηταν το σχολιο μου .Αλλα εργα θελουν εφε σκηνικα κομπαρσους αλλα εργα γυριζονται σε ενα δωματιο.Τους 300 οχι δεν θα μπορουσαμε να τους γυρισουμε , οχι τουλαχστον σαν μια θεαματικη υπερπαραγωγη , τον Οδυσσεα ισως.Μπορει να πεφτω εξω παντως και ο ελληνικος κινηματογραφος να μπορει να συναγωνιστει το Χολυγουντ

Δεν μιλαμε για τρελο budget με τα λεφτα που εχουν δωθει κατα καιρους μπορεις πχ το Νησι δεν ειχε τρελο budget 



#69 gigisoni

gigisoni

    Junior Member

  • Members
  • Pip
  • 6 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 11:01 PM

Μπορει να κανει ενα εργο στα αρχαιο ελληνικα με αγγλικους υποτιτλους αλλα και αγγλικα να μιλαγαν που το προβλημα το θεμα ηταν να πηγαινε καλα να ειχε εσοδα


Γνωρίζεις πολλούς αμερικάνους που θα ασχοληθούν να δουν ταινίες ή σειρές με υπότιτλους;

#70 bluesattack

bluesattack

    Senior Member

  • Members
  • 2080 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 11:07 PM

Δεν μιλαμε για τρελο budget με τα λεφτα που εχουν δωθει κατα καιρους μπορεις πχ το Νησι δεν ειχε τρελο budget 

 

Ξεφευγουμε ομως , ανεφερες συγκεκριμενες ταινιες , 300 , Τροια.Απο κει και περα πολλα μπορουν να γυριστουν με λιγα λεφτα,μερικα αρκετα πρωτοτυπα και να πανε και πολυ καλα .Σιγα το budget  του run lola run πχ


  • status τους αρέσει

#71 REDODIN7

REDODIN7

    Senior Member

  • Members
  • 2742 μηνύματα
  • LocationΑθήνα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 11:10 PM

Γνωρίζεις πολλούς αμερικάνους που θα ασχοληθούν να δουν ταινίες ή σειρές με υπότιτλους;

Δεν μιλαμε μονο για αμερικανους μιλαμε γενικα τωρα για την γλωσσα και οι ισπανικες και οι γαλλικες ταινιες μια χαρα τα πανε. 



#72 tsifotis

tsifotis

    Member

  • Members
  • 199 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 11:12 PM

Αν ο ελληνικος κινηματογραφος ήθελε να πετύχει προς τα έξω θα μπορούσε χωρις να έχει απαραίτητα υψηλά budget.
Ποια ελληνική ταινία πιστεύετε οτι αδικήθηκε για διεθνή καριέρα, ειλικρινά;
Φυσικα δεν σημαίνει οτι οι ξένες blockbusterικες πατάτες αξίζουν της επιτυχίας που έχουν.

Το amorres peros κοστισε $2.5m ενώ το "όλα για την μητέρα μου" κάπου τα τριπλά (βέβαια και οι 2 βγήκαν καπου το 2000).
Το ο Θεος αγαπαει το χαβιάρι κόστισε κάπου 8 εκ ευρώ.

Θέλω να πω οτι πάσχουμε σε καλλιτέχνες. Όχι μόνο στο σινεμά.
Και φταίμε εμείς γι αυτό,

Ούτε ο Amenabar ούτερ ο Almodovar καταπιάνονται με υπερπαραγωγές. Αλλα πιστεύω (με κάθε επιφύλαξη) οτι και με χαμηλότερο budget να γυριζόταν δεν θα διέφεραν καλλιτεχνικά πολύ.

Οπότε στην παρούσα φάση καλό θα ήταν να βελτιωνόταν το ελληνικό σινεμά (κάτι για το οποίο χρειάζεται όπως σε πολλά παιδεία γενικότερα) και ας ήταν με καλές κωμωδίες όπως έκανε ο Μπενίνι ή με δράματα όπως ο Κάσοβιτς (2.5μυρια κοστισε το La Haine) και ας αφήσουμε τις υπερπαραγωγές γι αυτούς που μπορούνε (βλ hollywood).



#73 michael92

michael92

    Senior Member

  • Members
  • 2923 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 11:14 PM

Ούτε το Μπόλυγουντ πιστεύω ..

 

Ούτε το Τζιμπουντιγουντ μην γελιόμαστε...



#74 Gtr34

Gtr34

    Senior Member

  • Members
  • 1547 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 11:20 PM

Η "Συνοικια το ονειρο" του Αλεκου Αλεξανδρακη θα μπορουσε να κανει καλη διεθνη καριερα, βεβαια συναντησε πολλες δυσκολιες αλλου ειδους .

#75 gigisoni

gigisoni

    Junior Member

  • Members
  • Pip
  • 6 μηνύματα

Δημοσίευση 15 September 2013 - 11:20 PM

Δεν μιλαμε μονο για αμερικανους μιλαμε γενικα τωρα για την γλωσσα και οι ισπανικες και οι γαλλικες ταινιες μια χαρα τα πανε.


Για Ευρώπη; Για να έχει παγκόσμια επιτυχία μια ταινία πρέπει να κάνει τρελά νούμερα στην αμερική. Και αν δεν πιστέψουν στην επιτυχία της (στα τρελά νούμερα δηλαδή) κανένας αμερικάνικος κινηματογράφος δεν θα ασχοληθεί να την προβάλλει, εκτός και αν πρόκειται για φεστιβάλ ή για limited προβολές.
Α και το άλλο, πχ οι ισπανικές μεταγλωττισμένες προβάλλονται σε γαλλόφωνα κράτη. Και οι αγγλικές επίσης.