Προς το περιεχόμενο

Το δακτυλίδι των Χομπιτ ήταν μύθος του Πλάτωνα και copy/paste του βρετανού συγγραφέα ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ...,


tzizzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεφευγουμε ομως , ανεφερες συγκεκριμενες ταινιες , 300 , Τροια.Απο κει και περα πολλα μπορουν να γυριστουν με λιγα λεφτα,μερικα αρκετα πρωτοτυπα και να πανε και πολυ καλα .Σιγα το budget  του run lola run πχ

To story αναφερα οχι ντε και καλα τα εφε , δηλαδη ποσα θελαμε για μια ταινια με τον Σωκρατη.

Η Agora εκανε 50 εκατομμυρια και μιλαμε για ταινια του χολιγουντ με λιγοτερο απο τα μισα καναμε ανετα μια πολυ καλη ταινια  

 

Για Ευρώπη; Για να έχει παγκόσμια επιτυχία μια ταινία πρέπει να κάνει τρελά νούμερα στην αμερική. Και αν δεν πιστέψουν στην επιτυχία της (στα τρελά νούμερα δηλαδή) κανένας αμερικάνικος κινηματογράφος δεν θα ασχοληθεί να την προβάλλει, εκτός και αν πρόκειται για φεστιβάλ ή για limited προβολές.

Α και το άλλο, πχ οι ισπανικές μεταγλωττισμένες προβάλλονται σε γαλλόφωνα κράτη. Και οι αγγλικές επίσης.

Εδω πριν 2 χρονια ειχε υποψηφιοτητα για οσκαρ ο κυνοδοντας που εχει πολυ περιορισμενο κοινο και δεν θα πηγαινε καλα μια ταινια με μυθολογια ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Εδω πριν 2 χρονια ειχε υποψηφιοτητα για οσκαρ ο κυνοδοντας που εχει πολυ περιορισμενο κοινο και δεν θα πηγαινε καλα μια ταινια με μυθολογια ?

 

Box Office

Opening Weekend: $6.686 (USA) (25 June 2010)

Gross: $110.197 (USA) (18 March 2011)

 

 

Τα νούμερα του Κυνόδοντα στο Box Office

Αν αυτό το θεωρείς επιτυχία, ιδίως σε ταινία που έχει πάει στα Όσκαρ, εγώ πάω πάσο.

Και μετά μου θες και ταινία στα αρχαία ελληνικά.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Box Office

Opening Weekend: $6.686 (USA) (25 June 2010)

Gross: $110.197 (USA) (18 March 2011)

 

 

Τα νούμερα του Κυνόδοντα στο Box Office

Αν αυτό το θεωρείς επιτυχία, ιδίως σε ταινία που έχει πάει στα Όσκαρ, εγώ πάω πάσο.

Και μετά μου θες και ταινία στα αρχαία ελληνικά.....

ΜΙα ταινια με ελληνικη γλωσσα και βαρυ θεμα ομως για τα δεδομενα της καλα πηγε  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΙα ταινια με ελληνικη γλωσσα και βαρυ θεμα ομως για τα δεδομενα της καλα πηγε

 

Ναι, μέσα σε έναν χρόνο την είδαν 10.000 αμερικάνοι. Και σίγουρα το 70% τουλάχιστον από αυτούς ήταν ομογενείς. Κανά υπόλοιπο 20% κριτικοί κινηματογράφου και μέλη της ακαδημίας. Μιλάμε για τρελή επιτυχία!!!!!! Θα έκοψε σίγουρα 1,000 εισιτήρια στα 316 εκατομμύρια των αμερικάνων!!!
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, μέσα σε έναν χρόνο την είδαν 10.000 αμερικάνοι. Και σίγουρα το 70% τουλάχιστον από αυτούς ήταν ομογενείς. Κανά υπόλοιπο 20% κριτικοί κινηματογράφου και μέλη της ακαδημίας. Μιλάμε για τρελή επιτυχία!!!!!!

To θεμα ειναι να εβγαλε τα λεφτα της 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί, ο τουρκικός στρατός αποτελείται από γερμανούς και παίρνει διαταγές από τους κινέζους; Τούρκοι δεν είναι;

 

Εκτός και αν έχεις την εντύπωση ότι όταν δύο (ή περισσότερα) κράτη είναι σε πόλεμο, μόνο απώλειες σε στρατό έχουμε και ο απλός λαός την βγάζει λάδι και δεν πολεμάει αν του δοθεί η ευκαιρία. Και ότι σε περίοδο πολέμου ποτέ δεν θρηνάμε θύματα άμαχου πληθυσμού.

 

 

ωραια. οποτε ο αγγλος ιστορικος ειναι λαθος. Δεν γινανε σφαγες αμαχου τουρκικου πληθυσμου απο τον ελληνικο στρατο. Αναποφευκτες απωλειες του πολεμου ηταν οι οποιοι σκοτωμοι αμαχων που προκληθηκαν..

μαλακια του που αλλαξε πλευρα, θα κραταγε και την εδρα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραια. οποτε ο αγγλος ιστορικος ειναι λαθος. Δεν γινανε σφαγες αμαχου τουρκικου πληθυσμου απο τον ελληνικο στρατο. Αναποφευκτες απωλειες του πολεμου ηταν οι οποιοι σκοτωμοι αμαχων που προκληθηκαν..

μαλακια του που αλλαξε πλευρα, θα κραταγε και την εδρα του.

Το ότι γίνονται έκτροπα σε περιόδους πολέμου δεν τα δικαιολογεί και δεν τα καθιστά νόμιμα.

Το θέμα είναι ότι γεγονότα που έγιναν, ποτέ δεν αναφέρθηκαν στα ελληνικά σχολεία. Μόνο μονόπλευρα. Και για να επαναλάβω φίλο πριν, αντίποινα των Τούρκων ήταν η μικρασιατική καταστροφή. Μπήκαμε στο κράτος τους, πήραμε τα εδάφη τους και δεν μας έφτασε, θέλαμε να πάρουμε και την πρωτεύουσα. Μόλις στάθηκαν στα πόδια τους και μας αντιμετώπισαν, μας πήραν με τα γιαταγάνια. Εμείς το ξεκινήσαμε στην προκειμένη. Ας καθόμασταν στ'αυγά μας, τον σκοπό μας τον είχαμε πετύχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αυτό είναι επιτυχία; Ή "καλά πήγε"; Αρχίσαμε πάλι;

Το οτι εγινε ντορος γυρω απο το ονομα της ταινιας νομιζω οτι σημαινει οτι πηγε καλα, και Ταρκοφσκι ή ο Κισλοφσκι δεν πουλησαν τρελα αλλα δεν σημαινει οτι οι ταινιες τους δεν πηγαν καλα.

 

Φυσικα στο τοπ 10 του αμερικανικου box office δεν θα μπουμε ποτε αλλα μια καλη ταινια νομιζω οτι μπορουμε να βγαλουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ο ελληνικος κινηματογραφος ήθελε να πετύχει προς τα έξω θα μπορούσε χωρις να έχει απαραίτητα υψηλά budget.

Ποια ελληνική ταινία πιστεύετε οτι αδικήθηκε για διεθνή καριέρα, ειλικρινά;

Φυσικα δεν σημαίνει οτι οι ξένες blockbusterικες πατάτες αξίζουν της επιτυχίας που έχουν.

 

Το amorres peros κοστισε $2.5m ενώ το "όλα για την μητέρα μου" κάπου τα τριπλά (βέβαια και οι 2 βγήκαν καπου το 2000).

Το ο Θεος αγαπαει το χαβιάρι κόστισε κάπου 8 εκ ευρώ.

 

Θέλω να πω οτι πάσχουμε σε καλλιτέχνες. Όχι μόνο στο σινεμά.

Και φταίμε εμείς γι αυτό,

 

Ούτε ο Amenabar ούτερ ο Almodovar καταπιάνονται με υπερπαραγωγές. Αλλα πιστεύω (με κάθε επιφύλαξη) οτι και με χαμηλότερο budget να γυριζόταν δεν θα διέφεραν καλλιτεχνικά πολύ.

 

Οπότε στην παρούσα φάση καλό θα ήταν να βελτιωνόταν το ελληνικό σινεμά (κάτι για το οποίο χρειάζεται όπως σε πολλά παιδεία γενικότερα) και ας ήταν με καλές κωμωδίες όπως έκανε ο Μπενίνι ή με δράματα όπως ο Κάσοβιτς (2.5μυρια κοστισε το La Haine) και ας αφήσουμε τις υπερπαραγωγές γι αυτούς που μπορούνε (βλ hollywood).

 

Θα επιμεινω στο θεμα της γλωσσας. Οταν ο almodovar κανει ταινια, απευθεινεται σε 45 εκ. ισπανους, και σε αλλα 100 εκ. ισπανοφωνους ανα τον κοσμο. Η γαλλια εχει 65 εκ, και το μισο καναδα γαλλοφωνο. Ο μπενινι παλι, μονο στην ιταλια, εχει 60 εκ.

Με ελληνικη γλωσσα, μπορεις να κανεις γαματη ταινια, αλλα ξερεις οτι 99% απευθυνεσαι σε εσωτερικη καταναλωση, αρα σε πολυ περιορισμενο κοινο το οποιο θα δει μια περιπετεια, ποσο μαλλον μια ποιοτικη ταινια.

Δεν ειναι οι ηθοποιοι το προβλημα, ειναι το περιορισμενο κοινο που καταλαβαινει αυτη τη γλωσσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω πριν 2 χρονια ειχε υποψηφιοτητα για οσκαρ ο κυνοδοντας που εχει πολυ περιορισμενο κοινο και δεν θα πηγαινε καλα μια ταινια με μυθολογια ?

 

Μια παπαριά και μισή (γνώμη μου, ναι; ) που πήγε όπου πήγε, μόνο και μόνο εξαιτίας του shock factor και της ελληνικής θολοκουλτούρας και δηθενιάς. Γι' αυτό και δεν την πήρε κανείς στα σοβαρά εκτός από π.χ. ακροατές του Μουζουράκη και γκαζόβιους hipsters.

 

By the way και ο κυνόδοντας βασίζεται σε παλαιότερη ταινία (El castillo de la pureza), εδώ όμως δε λέει να θίξουμε το ελληνικό "προϊόν", σωστά; Μόνο τον κλέφτη τον Tolkien μας παίρνει να κράζουμε...

 

Το άσχημο είναι πως υπάρχουν αρκετές ελληνικές παραγωγές, εξίσου "άγριες", οι οποίες θέτουν μάλιστα βαθύτερους προβληματισμούς, καταδικασμένες δυστυχώς στην αφάνεια αφού δεν ασχολείται μαζί τους η κάθε κατίνα του lifo.

 

Άντε να βγει κανένα "To κακό 3" να γουστάρουμε, πήξαμε στην "κουλτούρα"... :P

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι εγινε ντορος γυρω απο το ονομα της ταινιας νομιζω οτι σημαινει οτι πηγε καλα, και Ταρκοφσκι ή ο Κισλοφσκι δεν πουλησαν τρελα αλλα δεν σημαινει οτι οι ταινιες τους δεν πηγαν καλα.

 

Φυσικα στο τοπ 10 του αμερικανικου box office δεν θα μπουμε ποτε αλλα μια καλη ταινια νομιζω οτι μπορουμε να βγαλουμε.

Το τι νομίζεις με το τι ισχύει, απέχουν πολύ.

Φυσικά και μπορούμε να βγάλουμε καλή ταινία. Να πάει καλά όμως στο εξωτερικό με την ελληνική γλώσσα, δύσκολα.

Και ακατόρθωτα αυτό που προτείνεις εσύ, να βγει στην αρχαία ελληνική. Ακόμα και στην εσωτερική κατανάλωση δηλαδή να χρειάζεται υπότιτλους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pournaras, on 16 Sept 2013 - 12:28 AM, said:

 

Θα επιμεινω στο θεμα της γλωσσας. Οταν ο almodovar κανει ταινια, απευθεινεται σε 45 εκ. ισπανους, και σε αλλα 100 εκ. ισπανοφωνους ανα τον κοσμο. Η γαλλια εχει 65 εκ, και το μισο καναδα γαλλοφωνο. Ο μπενινι παλι, μονο στην ιταλια, εχει 60 εκ.

Με ελληνικη γλωσσα, μπορεις να κανεις γαματη ταινια, αλλα ξερεις οτι 99% απευθυνεσαι σε εσωτερικη καταναλωση, αρα σε πολυ περιορισμενο κοινο το οποιο θα δει μια περιπετεια, ποσο μαλλον μια ποιοτικη ταινια.

Δεν ειναι οι ηθοποιοι το προβλημα, ειναι το περιορισμενο κοινο που καταλαβαινει αυτη τη γλωσσα.

Η Σουηδια εχει τον πληθυσμο της Ελλαδας αλλα υπερέχει του δικού μας κινηαμτογραφου.

Η Δανια επισης και ας εχει τον μισο πληθυσμο απο μας

Το ιαπωνικο σινεμα μηπως κανει καριερα μονο στους ιαπωνομαθείς;

 

Τα ίδια και στην λογοτεχνία, η Ελλάδα δυστυχώς είναι ανύπαρκτη συγκριτικά.

 

Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι. Καλλιτεχνικά (και όχι μόνο) δεν εξάγουμε.

 

Τι μπορούμε να κάνουμε; σίγουρα όχι να μιζεριάζουμε και κράζουμε μόνο (πχ θολοκουλτούρες για γκαζοβιους)

Το οτι πριν αρχισεις σαν χωρα να αγοράζεις τουρκικες σειρες λογω ελειψης μπατζετ, ειχες στο prime time ελληνικες παραγωγες με πληρωμενα μετεφρασμενα ισπανικα σεναρια (λες ειναι ακριβο το στυλο και το χαρτι για τον ελληνα) σημαινει πολλα.

 

ΥΓ ουτε και εμενα μου αρεσε ο κυνοδοντας, το εκραξα και ακομα το θεωρω μια πομπωδη ανεμπνευστη σαχλαμαρα, αλλα ίσως ΚΑΚΩΣ, μήπως έκοψε την τύχη απο καποιο αλλο ελληνικο αριστουργημα που πήγε άκλαφτο; Ας στηριξουμε τις καθ' ημας μετριατζες να πετυχουν και θα βρεθει εδαφος για "μελλοντικα διαμαντια".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι γίνονται έκτροπα σε περιόδους πολέμου δεν τα δικαιολογεί και δεν τα καθιστά νόμιμα.

Το θέμα είναι ότι γεγονότα που έγιναν, ποτέ δεν αναφέρθηκαν στα ελληνικά σχολεία. Μόνο μονόπλευρα. Και για να επαναλάβω φίλο πριν, αντίποινα των Τούρκων ήταν η μικρασιατική καταστροφή. Μπήκαμε στο κράτος τους, πήραμε τα εδάφη τους και δεν μας έφτασε, θέλαμε να πάρουμε και την πρωτεύουσα. Μόλις στάθηκαν στα πόδια τους και μας αντιμετώπισαν, μας πήραν με τα γιαταγάνια. Εμείς το ξεκινήσαμε στην προκειμένη. Ας καθόμασταν στ'αυγά μας, τον σκοπό μας τον είχαμε πετύχει.

 

επομενως οι σφαγες που κανανε οι Τουρκοι εις βαρος του αμαχου ελληνικου πληθυσμου σε περιοδο πολεμου, δεν δικαιολογουνται και δεν καθιστανται νομιμες.

αρα προκειται για μια γενοκτονια στη συγκεκριμενη περιπτωση, απο την πλευρα των Τουρκων.

δεν μπορω να καταλαβω που ακριβως διαφωνεις τοση ωρα, αφου το ιδιο πραμα λεμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...