Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπον 3 παραγγελιες απο .de. Η τελευταια που εκανα ηρθε Δευτερα. Οι 2 πρωτες με estimated delivery 10 Δεκεμβρη δεν ηρθαν ακομα.

Εστειλα email σημερα και μου ειπαν οτι τα δεματα χαθηκαν καπου κατα την μεταφορα.

Το πιο εξοργιστικο ειναι οτι μου ζητανε σε περιπτωση που τυχον παραλαβω, να τους τα στειλω πισω.

for the record (αν και ρωταω το προφανες) εχεις παρει επιβεβαιωση αποστολης και των αλλων 2 παραγγελιων που δεν εχουν ερθει; (και φανταζομαι θα ελεγε με DHL) Πότε πηρες επιβεβαιωση αποστολης; (-παλι υποθετω αν ηταν απο τα cybermondays θα την πηρες λιγο μετα την παραγγελια σου- δεν σημαινει βεβαια οτι εφυγαν την ιδια μερα)

Αν/οταν παραλαβεις μπορεις να τους ξαναστειλεις να σου ξαναχρεωσουν την καρτα με το ποσο που ειχες και αρχικα πληρωσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

for the record (αν και ρωταω το προφανες) εχεις παρει επιβεβαιωση αποστολης και των αλλων 2 παραγγελιων που δεν εχουν ερθει; (και φανταζομαι θα ελεγε με DHL) Πότε πηρες επιβεβαιωση αποστολης; (-παλι υποθετω αν ηταν απο τα cybermondays θα την πηρες λιγο μετα την παραγγελια σου- δεν σημαινει βεβαια οτι εφυγαν την ιδια μερα)

Αν/οταν παραλαβεις μπορεις να τους ξαναστειλεις να σου ξαναχρεωσουν την καρτα με το ποσο που ειχες και αρχικα πληρωσει.

Ναι και στα 2 πηρα επιβεβαιωση αποστολης κανονικα. DHL tracking number οχι. Στο 3ο δεμα που εφτασε, ειχε DHL tr. number.

 

Αν παραλαβω θα τους πω να παρουν το ποσο, αλλα δυσκολο βλεπω να παραλαμβανω πια. Κλεινω μηνα σε λιγες μερες απο τοτε που το στειλαν ή "στειλαν".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξεκαθαριστεί η παραλαβή από DHL και η παραλαβή από Deutsche Post DHL. Το όνομα είναι το ίδιο αλλά καμία σχέση δεν έχει η μια υπηρεσία με την άλλη. Και από προσωπική εμπειρία αλλά και από αυτά που διαβάζω στα forum δεν το έχω και σε μεγάλη εκτίμηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι στο θέμα και έχω να δηλώσω πως μετά από 1 χρόνο αποχής αγορών από το amazon έχασα κάθε καλή γνώμη για αυτό. Όπως είχα αναφέρει την Παρασκευή μου ξαναέστειλαν την πολυαναμενόμενη παραγγελία με DHL με post tracking number. Μίλησα χθες 2 φορές με το customer service. Την 1η φορά για τον μεγάλο χρόνο παράδοσης

 

 

 

 

Hello,

I am sorry to know that you re concerned with the long delivery estimate of the order to which I would like to inform you that the estimated delivery date which has been mentioned is based on the delivery method you have chosen and the unforeseen delays because of the festive season. Also I hope you will understand that this is also an international delivery, however following your concern I have contacted the carrier and have asked them to upgrade the shipping.

If you wish you can contact the carrier (DHL) on 0844 248 0844 quoting your tracking: 040740105792.

 

 

 

 

Την 2η φορά τους ρωτάω με τί έχουν στείλει το πακέτο

 

 

 

Hello
This is Maria from Amazon Customer Services.

Our supplier has advised us that stock has been delayed until January 2015, and won't be available in time for Christmas.

We understand that this wasn't what you expected when you placed your order and we're sorry for the inconvenience caused.

You'll receive a dispatch confirmation e-mail when your order dispatches confirming your new delivery date. Alternatively, if you want to cancel your order you can do so by going to "Your Orders" in "Your Account", or by clicking the link below:
 

 

 

Δηλ. πακέτο δεν έχει σταλεί αλλά μου έχουν δώσει  tracking number από κάτι που δεν υπάρχει αλλά θα το παραλάβω στις 15-1-15 ? :devil:

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το κινητό που παρήγγειλα από το Γαλλικό 1 του μήνα, ήρθε στις 20, μια μερα μετά που μου έστειλαν 2ο. Ο ταχυδρόμος απλά βρήκε κάποιον στο πάρκινγκ του σπιτιού μας και τους λέει "Πάνω πάτε? Πάρτε και αυτό το δέμα"(!). Άνετα θα μπορούσε να το είχε δώσει σε πλασιέ να το χαίρονται. 

Επισης ενθουσιάζομαι που θα χρειαστεί να τρέχω να επιστρέφω την δεύτερη αποστολη. Εκστασιασμένος λέμε.

 

P.S. ποσο με τσαντίζει που πλήρωσα μεταφορικά, ήρθε μετά από 19 μέρες και δεν ήρθε καν συστημένο ούτε κούριερ, που θα έπρεπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το κινητό που παρήγγειλα από το Γαλλικό 1 του μήνα, ήρθε στις 20, μια μερα μετά που μου έστειλαν 2ο. Ο ταχυδρόμος απλά βρήκε κάποιον στο πάρκινγκ του σπιτιού μας και τους λέει "Πάνω πάτε? Πάρτε και αυτό το δέμα"(!). Άνετα θα μπορούσε να το είχε δώσει σε πλασιέ να το χαίρονται. 

Επισης ενθουσιάζομαι που θα χρειαστεί να τρέχω να επιστρέφω την δεύτερη αποστολη. Εκστασιασμένος λέμε.

 

P.S. ποσο με τσαντίζει που πλήρωσα μεταφορικά, ήρθε μετά από 19 μέρες και δεν ήρθε καν συστημένο ούτε κούριερ, που θα έπρεπε.

Για πόσα χρήματα μιλαμε; Αν ειναι λιγα μην το επιστρέφεις απλά. Λεφτα παραπανω να σου παρουν δεν παιζει. Επισης με την ιδια λογικη παιζει και να "χαθεί" στην επιστροφή. Οποτε ποιος ο λογος να ταλαιπωρηθείς; Δεν είναι δικό σου φταίξιμο, αν όντως άργησε τραγικά πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε δεν το θεωρώ σωστό ανεξάρτητα της ταλαιπωρίας και του κόστους του κινητού.

Αν είναι να χρεωθώ όμως έξτρα, άντε γεια!

Σου επιστρέφουν τα μεταφορικά κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...