Προς το περιεχόμενο

εξω φρενων με lenovo - κοτσοβολο


stelios_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πηρα πριν απο λιγες ημερες ενα ταβλετ τις lenovo , και συγκεκριμενα το 

IdeaTab A3000 .

 ολα καλα ως εδω.   

 

πηγα σπιτι ολος χαρα με το καινουργιο μου ταμπλετ. το ανοιγω , το δουλευω καμια ωρα και τσουπ, αρχιζουν τα νερα στην οθονη, και ενω λιγο πιο πριν αρχισε να κολαει απιστευτα.  

του κανω επαναφορα αλλα παλι τα ιδια . 

το γυρναω στον κοτσοβολο κα μετα απο πολυωρη σηζητηση και απαιτηση εγινε αντικατασταση ( απο οτι μου ειπαν δηλαδη ) .

 

παω παλι στο σπιτι το ανοιγω μεσα στα νευρα φυσικα. το δουλευω λιγο ( πρεπει να ηταν οντως καινουργιο γιαατι δεν ειχε δαχυλιες. ) και τσουπ παλι νερα η οθονη. αφου πραγματικα εβρισα τοσο πολυ που πρεπει να παω να στην εκκλησια . το γυρναω πισω και μου λενε οτι εγω φταιω που χαλασε παλι και και και ( με ουτε 2 ωρες λειτουργιας ετσι ?  )  αφου τσακωθηκα με ολο το καταστημα σηκωθηκα και εφυγα με τοσα νευρα που πεταξα και το ταμπλετ στον καδο .

 

η μ@λακι@ μου η μεγαλη ηταν που πραγματικα ξανα πηγα σε ενα καταστημα που ξανα ειχα προβλημα με ενα δισκο ( τον πηρα κατευθιαν προβληματικο ) ειπα να ξανα παω γιατι ηταν κοντα.  η 2 μου μ@λακι@ ηταν που εμπιστευτικα μια εταιρια που εχω ακουσει τα χειροτερα λογια. την lenovo. πραγματικα δεν προκειτε οχι απλα να ξανα αγορασω τιποτα απο lenovo και κοτσοβολο . αλλα οποιονδηποτε γνωστο μου θα τον αποτρεψω απο αυτη την επιλογη. 

 

δεν λεω βλακεια που το εριξα στον καδο γιατι εχασα και τα 200 ευρω που με πολυ κοπο μαζεψα ια να παρω το ταμπλετακι . αλλα αφου δεν τους το εριξα στο κεφαλι μεσα στο καταστημα ενας θεος ξερει πως με εκανε και κρατηθηκα.

 

 

 

να πω πως ουτε καποιο προγραμμα εβαλα στο ταμπλετ, ουτε η οθονη πατηθηκε δυνατα. εχω δουλεψει ενα καρο ταμπλετ και ξερω πως δουλευει και τι προσεχουμε, επισκευαζω και φτιαχνω υπολογιστες απο οταν ειμουν γυμνασιο οποτε αυτες οι δικαιολογιες που μου ειπαν στο κοτσοβολο δεν περνανε σε μενα.

 

 

το θεμα ειναι τωρα τι κανουμε ? εστειλα και ενα μυνημα στην εταιρια ( μεσω facebook μιας και με email οπου και αν στειλω παντα με γραφουν οι εταιριες ) .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κωτσοβολος..Αγορα lenovo ideatab A1000..Στις 3 μερες νεκρο..!Και εγω θυμωσα,αλλα τυχαινει και εκτος Κωτσοβολων.Πηρες το ελαττωματικο..δις!Και εδω που τα λεμε..Δεν ειναι και οι πιο αξιοπιστοι ο Κωτσος..Ασε το facebook και παρε τους τηλεφωνο.

 

η Lenovo δεν ειναι κακη..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν μένεις Λάρισα, σε ποιο κάδο το πέταξες?? :)

 

Φίλε μου μεγάλο λάθος το πέταγμα. Ακόμα και αν οι του Κωτσόβολου δεν σε εξυπηρετούσαν, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σε εξυπηρετούσαν οι της Lenovo απευθείας.

 

Αν το έστελνες απευθείας στη Lenovo, θα έβλεπαν ότι όντως φταίει το tablet και θα το άλλαζαν στην καλύτερη και στην χειρότερη θα το επισκεύαζαν.

 

Οι πωλητές του Κωτσόβολου είναι σίγουρο ότι θα ρίξουν τις ευθύνες στον πελάτη, αρκετά εύκολα, καθώς είναι και άσχετοι.

 

Πήγα στον Κωτσόβολο για να δω tablet και ο πωλητής δεν ήξερε να ξεκλειδώσει ένα κλειδωμένο Nexus που είχε εκεί και έριχνε το φταίξιμο σε πιτσιρίκια που και καλά το κλείδωσαν.

 

Εγώ έχω άριστη εμπειρία από service μεγάλων εταιρειών (Microsoft, HP) όταν χρειάστηκε να επικοινωνήσω απευθείας μαζί τους και όχι μέσω κάποιου μεσάζοντα.

 

Μέγα λάθος το πέταγμα. Αν προλαβαίνεις τράβα πάρτο και σουλούπωσέ το και επικοινώνησε με Lenovo.

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν φταίει η λενοβο που δεν στο άλλαζαν έμενα έχουν περάσει 2 tablet lenovo από τα χέρια και το ένα χρειάστηκε να το στείλω και για δίκη μου βλακεία, είχα αρίστη επικοινωνία και υποστήριξη. Βεβαία μετά μου καναν ιστορίες στο κατάστημα που το αγόρασα (forthnet Περιστερίου) αλλά τελικά το έλυσα με τη γραμματεία του καταναλωτή. τράβα πάρετω αν προλαβαίνεις από το κάδο ,δεν έπρεπε να το πεταξεις και τώρα δεν θα μπορείς να αποδείξεις τίποτα, θα σε βγάλουν και τρελό στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το λάθος σου στο τέλος ηταν που δεν πήρες τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία της lenovo μηπως στο αλλάξουν , μπορει να έπεσες σε ελλατωματική σειρά αλλα γενικα μην αγοράζεις τετοια πράγματα που εχουν να κανουν με τεχνολογία απο κοτσόβολους κτλπ.

 

Γενικά αμα εισουν πιο ψύχραιμος υπήρχαν τρόποι να βρεις το δίκιο σου , καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου αλλα έχασες το δίκιο σου ετσι και τελικα εσυ έχασες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπιζω καποιος απο τους Πακιστανους που ψαχνουν στα σκουπιδια να το βρει και να το παει στην Lenovo...Λογικα θα βρει και την αποδειξη αγορας.  :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπιζω καποιος απο τους Πακιστανους που ψαχνουν στα σκουπιδια να το βρει και να το παει στην Lenovo...Λογικα θα βρει και την αποδειξη αγορας.  :P

 Ο Πακιστανος θα το εξαργυρωσει σε σουβλακια και καμια μπυρα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα σιγουρα το μετανιωσα που το πεταξα αλλα ειμουν τοσο μα τοσο εκνευρισμενος που πραγματικα δεν ηξερα τι εκανα .. απο τις λιγες φορες που εβρισα κυριολεκτικα τους παντες. ενω παντα ειμαι πολυ ψυχρεμος ανρθωπος, εκει μου επσασαν τα νευρα γιατι ειναι υποχρεωμενοι να κανουν αλαγες ακομα και αν το γυρισω 20 φορες. αφου η εταιρια τους κανει αντικατασταση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ποιός πετάει αντικείμενο των 100-150 ευρώ στα σκουπίδια επειδή έπρεπε να το πάει πίσω...2 φορές;

 

Χάρισε το βρε αδερφε...

 

υγ. όσο για τους κολασμένους που ψάχνουν στα σκουπίδια (είτε ελληνες είτε πακιστανοί...) περισσεύει η ειρωνία μερικών...

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Εγω εχω το A3000 και μου λειτουργει τελεια εδω και μισο χρονο. Ο φιλος μοθ εχει το A1000 του επεσε καμια δεκαρια φορες και του ραγισε η οθονη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι απορώ (ναι ξερω το βλέπω λίγο αργα) πως δεν έφαγε ban o χρήστης Fronimitis και anwnymh29 ? εχω φάει για ανούσιο λόγο, εδω δεν υπάρχει υπεύθυνος ? αν είναι δυνατόν να παραμένουν τέτοια σχόλια και χρήστες στο φόρουμ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρια απο lenovo παιδια ΜΑΚΡΙΑ δεν υπαρχει υποστηριξη τα πουλανε και δεν εχουνε σερβις ο κωτσοβολος δεν εχει που να στειλει το χαλασμενο ταμπλετ.αλλα αυτο που δεν εχει να κανει με lenovo ειναι το DOA.το DOA εχει να κανει με εσενα και το καταστημα καενναν αλλον οτι και να σου πουλησαν επρεπε να σου δωσουν αλλο ακομα και τα χρηματα σου πισω...εκτος και αν το εσπασες φιλε γιατι τα νερα σε οθονη θυμηζουν lcd σπασμενη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μετα σου λενε παρε απο Ελλαδα να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Μην γραφετε τετοια ποστ γιατι θα τα διαβασει κανενας απο το geekbuying η το minideal και θα μας σκισουν αμα χρειαστουμε εγγυηση εμας που αγοραζουμε απο τους κινεζους.

 

Οσο για τα σχολια περι πακιστανων και τετοια,απλα ντροπη.

Επεξ/σία από LouCi4er
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...