Προς το περιεχόμενο

Minimum Βιβλιογραφία για μεταφορά από Computer Science σε Electrical Engineering


siropio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρετε παίδες,

 

είμαι απόφοιτος CS σχολής και θα ήθελα ένα Πρόγραμμα Σπουδών(minimum Syllabus)/Βιβλιογραφία για να μπορέσω να αποκτήσω γνώσεις Electrical Engineering.

Η ερώτηση φυσικά περιλαμβάνει και το ερώτημα αν γίνεται αυτό. Αν γίνεται σε πόσο καιρό γίνεται. 

 

Δε θέλω και δε μπορώ να πάω να παρακολουθώ σχολές κλπ. Θέλω να πιστεύω αν και πιο αργά σίγουρα θα μπορείς να μάθεις ότι είναι να μάθεις ειδικά με τόσα open courses από πολύ καλά πανεπιστήμια online αλλά και με τόσα καλά ebooks να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

 

Ο στόχος μου είναι να μπορώ να ανταπεξέλθω σε εργασίες που μπορεί να προκύψουν σε Embedded Systems, να μπορώ να πειράζω ηλεκτρονικές συσκευές και να μπορώ να ανταπεξέλθω σε systems programming(πχ drivers, μικρά operating systems)

 

Από προγραμματισμό είμαι αρκετά σχετικός. Γενικά δεν είμαι άσχετος από hardware. Ξέρω τα βασικά από Computer Arch. 

Έχω παραγγείλει και ένα arduino να παίξω.

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΥΓ

Μία απάντηση στο net ήταν αυτή > εδω <

Επεξ/σία από siropio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται πόσο χαμηλά θες να πας στα embedded. 

 

 

Μέχρι και drivers (ίσως και firmware) μπορείς να γράψεις άνετα από ένα CS τμήμα αρκεί να έχεις ασχοληθεί. Εάν θες να πας παρακάτω τότε θα πρέπει να ξεχάσεις το παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Arduino είναι αρκετά high level, εγώ που είμαι επίσης απόφοιτος πληροφορικής (όχι ότι έχει καμιά σημασία αν δεν σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο αντικείμενο), δεν πολυσκαμπάζω σε low level programming αλλά έχω κάνει πολλά projects με Arduino. Σίγουρα θα μάθεις κάποια πράγματα για hardware και ηλεκτρονικά, αλλά πιστεύω από αυτό που θες υπάρχει μεγάλη απόσταση ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες