Προς το περιεχόμενο

Υγραέριο: Οι ερωτήσεις τού άσχετου...


deesnider

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...οπότε μη βαράτε!

 

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το ζήτημα, αλλά και γενικότερα έχω πάψει να παρακολουθώ την αγορά αυτοκινήτων, οπότε επικρατεί μαύρο σκοτάδι. Πρόκειται όμως να πάω Γερμανία μέσα στο Μάιο, προκειμένου να φέρω ένα αυτοκίνητο εδώ. Δεν έχω κατασταλάξει σε ποιο ακριβώς (το μόνο βέβαιο είναι ότι πάω για γερμανικό), αλλά παίζει τόσο η περίπτωση τού καινούργιου, όσο και τού λίγων ετών μεταχειρισμένου. Δύο, πιθανώς «θανατηφόρες» ερωτήσεις λοιπόν:

 

1) Υπάρχουν αυτοκίνητα που βγαίνουν σε έκδοση υγραερίου από το εργοστάσιο απ' ευθείας; Εννοώ να έχουν την εγκατάσταση από τη «μαμά» τους, κατά τη λογική που βγαίνουν με κινητήρες βενζίνης ή diesel.

 

2) Υπάρχει κάποιος περιορισμός όσο αφορά το αν μπορεί να γίνει εγκατάσταση υγραερίου σε κάποιο αυτοκίνητο; Δεν έχω ιδέα, επαναλαμβάνω, οπότε το παράδειγμα μπορεί να είναι χαζό: Ας πούμε, υπάρχει κάποιο θέμα στο να τοποθετηθεί υγραέριο σε κινητήρα με turbo, ή γενικότερα σε κινητήρες με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά;

 

Ευχαριστώ όσους απαντήσουν! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βγαίνουν αλλά μάλλον όχι έτσι όπως το εννοείς εσύ. Δεν φτιάχνουν κάτι δικό τους οι εταιρίες αλλά βάζουν συστήματα σαν αυτά που μπορείς να βάλεις και μετά, απλά από το εργοστάσιο ρυθμισμένα, εγγυήσεις κτλ π.χ. νομίζω opel και zavoli.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγαίνουν αλλά μάλλον όχι έτσι όπως το εννοείς εσύ. Δεν φτιάχνουν κάτι δικό τους οι εταιρίες αλλά βάζουν συστήματα σαν αυτά που μπορείς να βάλεις και μετά, απλά από το εργοστάσιο ρυθμισμένα, εγγυήσεις κτλ π.χ. νομίζω opel και zavoli.

 

Σ' ευχαριστώ. Κάτι τέτοιο φανταζόμουν, σε περίπτωση που συνέβαινε. Για τη 2η ερώτηση - εφόσον η επιλογές σε «έτοιμο» πιθανότατα θα είναι λίγες - έχεις τίποτα υπ' όψιν σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...οπότε μη βαράτε!

 

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το ζήτημα, αλλά και γενικότερα έχω πάψει να παρακολουθώ την αγορά αυτοκινήτων, οπότε επικρατεί μαύρο σκοτάδι. Πρόκειται όμως να πάω Γερμανία μέσα στο Μάιο, προκειμένου να φέρω ένα αυτοκίνητο εδώ. Δεν έχω κατασταλάξει σε ποιο ακριβώς (το μόνο βέβαιο είναι ότι πάω για γερμανικό), αλλά παίζει τόσο η περίπτωση τού καινούργιου, όσο και τού λίγων ετών μεταχειρισμένου. Δύο, πιθανώς «θανατηφόρες» ερωτήσεις λοιπόν:

 

1) Υπάρχουν αυτοκίνητα που βγαίνουν σε έκδοση υγραερίου από το εργοστάσιο απ' ευθείας; Εννοώ να έχουν την εγκατάσταση από τη «μαμά» τους, κατά τη λογική που βγαίνουν με κινητήρες βενζίνης ή diesel.

 

2) Υπάρχει κάποιος περιορισμός όσο αφορά το αν μπορεί να γίνει εγκατάσταση υγραερίου σε κάποιο αυτοκίνητο; Δεν έχω ιδέα, επαναλαμβάνω, οπότε το παράδειγμα μπορεί να είναι χαζό: Ας πούμε, υπάρχει κάποιο θέμα στο να τοποθετηθεί υγραέριο σε κινητήρα με turbo, ή γενικότερα σε κινητήρες με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά;

 

Ευχαριστώ όσους απαντήσουν! 

 

 

Πολύ λιγοι περιορισμοι όπως το maxda rx5 που εχει ιδιομορφο κινητηρα  Wankel

 

Και να εχουν υγραεριο από ...μαμα δεν καταργητει η βενζινη. Ισως είναι πιο αξιοπιστα στον υπολογιστη ταξιδιου που σε αυτά που το βαζουμε μετα είναι της πλακας ο υπαρχων υπολογιστης γιατι δεν τα αναγνωριζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ λιγοι περιορισμοι όπως το maxda rx5 που εχει ιδιομορφο κινητηρα  Wankel

 

Σ' ευχαριστώ κι εσένα φίλε μου. Δε συζητώ για wankel, οπότε λογικά δε θα έχω πρόβλημα. Μία από τις ισχυρές υποψηφιότητες, είναι το Opel Insignia στην έκδοση 1.6 turbo, με κριτήριο - εκτός τού ότι μού αρέσει πολύ, που είναι υποκειμενικό - ότι σα μάρκα εδώ που βρίσκομαι, είναι αυτή για την οποία βρίσκεις οποιοδήποτε ανταλλακτικό ακόμα και στα ...περίπτερα (τα 2/3 των Ι.Χ. που κυκλοφορούν στη χώρα είναι Opel...) 

Και να εχουν υγραεριο από ...μαμα δεν καταργητει η βενζινη. Ισως είναι πιο αξιοπιστα στον υπολογιστη ταξιδιου που σε αυτά που το βαζουμε μετα είναι της πλακας ο υπαρχων υπολογιστης γιατι δεν τα αναγνωριζει

 

Ναι, το ξέρω ότι συνεχίζει να υπάρχει και η δυνατότητα καύσης βενζίνης. Μπροστά δε στην οικονομία που επιτυγχάνεται με το υγραέριο...ας μην πω που τον γράφω τον υπολογιστή ταξιδιού!  :lol:  :lol:  :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το insignia 1,6 δε νομίζω να βγαίνει από το εργοστάσιο με υγραέριο, ή τουλάχιστον δεν πουλιέται από την αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα. Εδώ μόνο το 1,4 υπάρχει με υγραέριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το insignia 1,6 δε νομίζω να βγαίνει από το εργοστάσιο με υγραέριο, ή τουλάχιστον δεν πουλιέται από την αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα. Εδώ μόνο το 1,4 υπάρχει με υγραέριο.

 

Δε με περιορίζει αυτό. Θα τού βάλω εγώ μετά και μάλιστα, ίσως το κάνω στη Γερμανία, προκειμένου να μού συστήσουν κάποιον αξιόπιστο εγκαταστάτη και να το φέρω έτοιμο.

 

(Σύμπτωση είναι το ότι σκέφτομαι για Opel, η οποία όπως είπε νωρίτερα ο NT1G, βγάζει κάποια μοντέλα με προεγκατεστημένη τη συσκευή). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα vw (tsi μοτερ) ειναι αρκετα δυστροπα στο υγραεριο..

φιλος μου παντως που εχει βαλει σε vectra 1.8 (και σε μαπα εγκαταστατη- μαπα κιτ) μετα απο 160.000 χλμ δεν εχει καννενα θεμα (συνολικα χιλιομετρα 550.000)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν παρεις  τωρα αμαξι σε καμια περιπτωση δεν παιρνεις αεριο.παιρνεις diesel με κλειστα ματια.το αεριο συμφερει αν εχεις ηδη αμαξι και δεν μπορεις να παρεις αλλο.για μενα κοιτα να παρεις ενα diesel 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν παρεις  τωρα αμαξι σε καμια περιπτωση δεν παιρνεις αεριο.παιρνεις diesel με κλειστα ματια.το αεριο συμφερει αν εχεις ηδη αμαξι και δεν μπορεις να παρεις αλλο.για μενα κοιτα να παρεις ενα diesel 

 

 

Ετσι ακριβως......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν παρεις  τωρα αμαξι σε καμια περιπτωση δεν παιρνεις αεριο.παιρνεις diesel με κλειστα ματια.το αεριο συμφερει αν εχεις ηδη αμαξι και δεν μπορεις να παρεις αλλο.για μενα κοιτα να παρεις ενα diesel 

Ετσι ακριβως......

 

Αιτιολόγηση; Αν αναφέρεστε σε δεδομένα τιμών αερίου και diesel στην Ελλάδα, δεν τα γνωρίζω και δε με απασχολούν, καθ' ότι έχω ήδη 7 χρόνια εκτός και δε βλέπω να επιστρέφω. Εδώ που ζω πάντως, το diesel (όπως και η βενζίνη) κοστίζουν - εδώ και χρόνια - πάνω από το διπλάσιο σε σχέση με το αέριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αιτιολόγηση; Αν αναφέρεστε σε δεδομένα τιμών αερίου και diesel στην Ελλάδα, δεν τα γνωρίζω και δε με απασχολούν, καθ' ότι έχω ήδη 7 χρόνια εκτός και δε βλέπω να επιστρέφω. Εδώ που ζω πάντως, το diesel (όπως και η βενζίνη) κοστίζουν - εδώ και χρόνια - πάνω από το διπλάσιο σε σχέση με το αέριο...

ενα diesel καιει τα μισα λιτρα ομως απο οτι ενα αμαξι με αεριο.ενα diesel δεν θελει τοσο συχνα service.μονο λαδια αλλαζεις.και το μοτερ στα diesel ειναι σκυλι και βγαζει απειρα χιλιομετρα.ενα αμαξι με αεριο μπορει να βγαλει ζημιες παρα πολυ ευκολα και θελει πιο τακτικα service ενας βενζινοκινητηρας απο οτι ενας diesel.απο την στιγμη που κανεις τωρα αγορα αυτοκινητου με το diesel εισαι κερδισμενος σε βαθος χρονου σε σχεση με το αεριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που δεν υπολογίζετε κάποιοι, είναι η ποιότητα του πετρελαίου που πωλείται στην Ελλάδα. Για ρωτήστε κανα ταρίφα, να δείτε πως κλαίει κάθε φορά που βουλώνουν τα μπεκ του, ή κάθε φορά που καταστρέφεται η αντλία πετρελαίου. Να ήμασταν σε καμια σοβαρή χώρα, και γω για diesel θα μιλούσα, στην Ελλαδάρα, δυστυχώς δεν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LPG συμφέρει περισσότερο σε παλιότερης τεχνολογίας κινητήρα.

Diesel σύγχρονο ότι πιο οικονομικό σε μετακίνηση αυτή τη στιγμή για auto.

Συναγωνίζεται μεσαίας κατηγορίας μηχανές σε πρακτική κατανάλωση.

Όσο πιο καινούριο σε έτος παραγωγής τόσο λιγότερη ενέργεια πετάει ο κινητήρας τους. 

 

Για την ποιότητα του καυσίμου το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την βενζίνα και για το αέριο.

Από τα ίδια διυληστήρια έρχονται όλα. Η λύση είναι καλύτερα φίλτρα καυσίμου και πιο συχνή αλλαγή τους. ;)

 

 

/sc

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ποιότητα του καυσίμου το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την βενζίνα και για το αέριο.

Από τα ίδια διυληστήρια έρχονται όλα. Η λύση είναι καλύτερα φίλτρα καυσίμου και πιο συχνή αλλαγή τους. ;)

 

Δεν μιλάω για την ποιότητα καυσίμου τόσο, όσο για τα ποσοστά νόθευσης, και τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας στο να βρεις "καθαρό" πετρέλαιο, απο το να βρεις "καθαρή" βενζίνη.

Έχει διαφορά εξάλλου, αν την "πάθεις" απο νοθευμένη βενζίνη, απο το να την "πάθεις" με νοθευμένο πετρέλαιο. Στην βενζίνη η τρόμπα έχει 200 ευρώ στο πετρέλαιο έχει 2000 ευρώ. Και ακόμα και μια φορά να τα σκάσεις για αντλία πετρελαίου, η όποια απόσβεση (σε σχέση με την βενζίνη) πάει περίπατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...