Προς το περιεχόμενο

Alien: Isolation. Ο αυθεντικός τρόμος της ταινίας στις οθόνες σας


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο Alien: Isolation της Creative Assembly δεν θα έχετε να αντιμετωπίσετε ένα στρατό από xenomorphs, όπως έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια με την ίδια θεματολογία, αλλά μόνο... ένα από αυτά.

Το παιχνίδι βασίζεται στην πρωτότυπη ταινία Alien του Ridley Scott που βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες το 1979 και σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ο στόχος ήταν η μεταφορά της αυθεντικής ατμόσφαιρας της ταινίας.

 

Ο κυνηγός είναι το Alien και η Creative Assembly δημιούργησε ένα πρωτοποριακό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για το εξωγήινο πλάσμα. Σύμφωνα με την εταιρεία, η νοημοσύνη του πλάσματος εξελίσσεται διαρκώς ανάλογα με τον τρόπο που κινείται ο gamer. Εφόσον το Alien παρατηρήσει ότι έχει ανοίξει κάποιο ντουλάπι ή κάποιος αεραγωγός, η πρώτη κίνηση είναι να εντοπίσει ποιος ήταν αυτός που το άνοιξε. Η Amanda, είναι η κόρη της Ellen Ripley. 15 χρόνια μετά τα συμβάντα του Alien, η Amanda ψάχνει απαντήσεις για την εξαφάνιση της μητέρας της, αλλά θα χρειαστεί πρώτα να επιβιώσει μετά τη μοιραία συνάντηση της με τον κόσμο του Alien.

 

Στο τελευταίο trailer –ουσιαστικά developer diary- η εταιρεία εξηγεί μέσω των δημιουργών Al Hope, Jude Bond και Jon McKellan την απόφαση της να δημιουργήσει ένα κόσμο απόλυτα πιστό στην ταινία.

 

Σύμφωνα με τις δημιουργούς, στο ρετρό μέλλον της ταινίας Alien, δεν υπήρχαν ολογράμματα ή οθόνες αφής. Υπήρχαν αναλογικά όργανα, ποτενσιόμετρα και ογκώδης εξοπλισμός. Δεν υπήρχαν LCD οθόνες αλλά CRT. “Για να μείνουμε πιστοί στη ταινία, θέσαμε ένα βασικό κανόνα: δεν θα χτίζαμε κάτι που δεν υπήρχε στο κινηματογραφικό σετ της ταινίας το 1979. Τα πάντα στο παιχνίδι είναι συνεπή στο ρετρό μέλλον της αυθεντικής ταινίας Alien” λέει ο Jude Bond.

 

 

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε το trailer της ανακοίνωσης του παιχνιδιού, καθώς και μερικά ακόμη που έχουν σχέση με το δημιουργικό κομμάτι. To Alien: Isolation θα κυκλοφορήσει για PC, PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One στις 7 Οκτωβρίου του 2014.

 

 

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θαρρώ πως αυτό το παιχνίδι περιέχει μία φοβερή είδηση... δεν ξέρω εάν έχει υλοποιηθεί σε άλλα παιχνίδια οπότε εάν κάποιος είναι γνώστης ας ενημερώσει. 

 

 

Η είδηση είναι το AI του αντιπάλου. Είναι προσαρμοζόμενο στον παίχτη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όση σχέση είχε το Rome 2 με αυτό που μας δείχνανε στα developer diaries, άλλη τόση θα έχει αυτό που βλέπουμε με το Aliens όταν θα βγει. Ποτέ ξανά προπαραγγελία για παιχνίδι της CA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα κανεις σε αυτο το παιχνιδι οταν στην ουσια θα υπαρχει μονο ενας αντιπαλος και το κυριοτερο ποση θα ειναι η διαρκεια του....

 

Για το εξελιγμενο AI κραταω μικρο καλαθι γιατι εχουμε χορτασει απο παρομοιες ανακοινωσεις σε αλλα παιχνιδια που δεν ανταποκρινονται στις υποσχεσεις των developers...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να είναι καλό.. Μακάρι να είναι ατμοσφαιρικό..

Στο μόνο παιχνίδι που φοβήθηκα-τρόμαξα είναι το dead space 1

 

DS1 και Clive Barker's Undying μακράν τα πιο ατμοσφαιρικά games που έχω παίξει. Δυστυχώς η εμπειρία δείχνει ότι τέτοια παιχνίδια βγαίνουν μια φορά κάθε 5+ χρόνια, άρα ελπίζω το Alien να είναι το επόμενο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AI, απειροι τομοι προσπαθουν να αναλυσουν τη καλυτερη προσεγγιση, μαθηματικα μυαλα προσπαθουν να 'λυσουν' τις τεχνικες αναλυσης της σκεψης μεσα στο 'χωρο' του παιχνιδιου και οχι μονο. Ποτέ ομως δεν θα ειναι αρεστη, αρκετη, και πιο εξυπνη απο σενα, τον ανθρωπινο εγκεφαλο.

 

Μονο με κβαντικους υπολογιστες μπορουν να τη προσεγγισουν:

αλλα εχει πολυ δρομο ακομα.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι αυτο της κοινης λογικης. Υπαρχουν εργαστηρια που απο το 1985 καταγραφουν καταστασεις κοινης λογικης συλλεγοντας δεδομενα και καταγραφοντας τα σε τεραστιες βασεις δεδομενων στην αρχη με το χερι αργοτερα σκαναροντας το ιντερνετ.

 

Το επομενο προβλημα ειναι το αναπαντεχο, πως θα αντιμετωπισει δηλαδη καταστασεις που δεν ειναι καταγεγραμμενες πουθενα. Επισης, προς το παρον, η τεχνιτη νοημοσυνη κανει οτι της εχουμε πει απο πριν, δεν κανει ποτε αυτο που θα 'θελαμε' να κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...