Προς το περιεχόμενο

Samsung, τραγική αντιμετώπιση


DjVassel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την 1η μου επαφή με τη Samsung, και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι εξαιτιας τους.

Αγορασα 14/6 ενα κινητο Samsung Galaxy 3 Neo (i9301) απο κατάστημα των Αθηνών, σφραγισμένο στο κουτι του. Ακυκλοφόρητο ως τότε στην Ελλάδα, και ειδική παραγγελία μιας και γνωρίζω τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Το κινητό χρησιμοποιήθηκε μόνο για testing απο αξεσουαρ για το ηλεκτρονικο μου καταστημα (δλδ να κουμπωσω ενα καλωδιο, ενα dock station κτλ για να επιβεβαιωσω οτι λειτουργουν πριν σταλουν στον πελατη). Την 9η μερα λειτουργίας της συσκευης, κόλλησε, εκανε μονο του επανεκκινηση και reboot. Λειτουργησε για 2-3 ωρες ακομα, και μετα επεσε σε ενα κυκλο reboot απο τον οποιο δεν εβγαινε με τιποτα.

Το τηλέφωνο το πήγα στις 24/6 στο εξουσιοδοτημένο service Samsung "MyService" στη Θεσσαλονικη. Το αφησα και μου ειπαν σε 2 ημέρες θα σε καλέσουμε να περασεις να το παρεις. 2 μερες μετα, καλεσα να δω τι γινεται μιας και δεν ειχα ειδοποιηση, και μου λενε "Το ψαχνουμε, ακομα δεν εχουμε βρει τι ακριβως φταιει, θα σε ενημερώσουμε". Την 3η μέρα τους ξανακαλω αφου παλι δεν ειχα ενημερωση για να ακουσω το εξης: "Εχουμε θεμα, το κινητο είναι γεματο υγρασία και εχει οξειδωθεί σε διάφορα σημεία". Πηγαίνοντας στο service, τους εξηγησα οτι το τηλεφωνο δεν ειχε την παραμικρή επαφη με οτιδήποτε μπορεί να εχει σχεση με υγρασια (νερό, υδρατμούς, ιδρώτα, τσάντα με μπουκαλάκι νερο διπλα κτλ κτλ). Φυσικα η απαντηση ηταν οτι απο τη στιγμη που εγω βλεπω οξειδωση δεν κανω τιποτα γιατι ειναι εκτος εγγυησης.

Το τηλεφωνο σταλθηκε πισω στο κατάστημα, ωστε να το δώσουν σε δικό τους ανθρωπο μεσα στο κεντρικο service της Samsung για να το ελεγξει. Φυσικα καλεσα και στην εξυπηρετηση Samsung στις 27/6 οπου μου ανοιξαν καρτέλα πελατη, τους περιεργραψα λεπτομερώς τι συνέβει, και μου είπαν οτι το θέμα το προωθούν για να με καλέσει υπέυθυνος της Samsung. Απο τις 27/6 εως και σημερα 5/7 ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ απο τη samsung παρόλο που τους καλώ καθε μερα και τους πιεζω να με παρει υπευθυνος για να βρουμε μια λυση.

Στα κεντρικα του service της Samsung μου επιβεβαιωσαν την οξειδωση της πλακέτας. Και οι απορίες μου έιναι οι εξης.
Για ποιο λογο επι 2 ημέρες ελεγχου του τηλεφωνου στο myservice δεν διαπιστωθηκε οτιδηποτε, και την 3η ημέρα ξαφνικα απεκτησε οξειδωση και υγρασια
Για ποιο λογο δεν υπαρχουν φωτογραφιες την ημερα και ωρα παραλαβης της συσκευης ως οφειλαν, (σημειωνω οτι ΟΛΟΙ οι αισθητηρες υγρασιας της συσκευης ειναι ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΙ
Γιατι η Samsung αδιαφορει και τραινάρει το θέμα, μεχρι να αγανακτησω και να σταματησω να ασχολούμαι;
Έχει γίνει ήδη καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ και περιμενω την επισημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατι η εταιρία αδιαφορει εδω και μερες, οποτε το χρησιμοποιώ και σαν μεσο πίεσης.

Οσοι με ξερουν εδω μέσα, γνωριζουν οτι είμαι στον χώρο τον κινητών εδώ και χρόνια, ασχολούμαι με το θέμα και επαγγελματικά, και δεν θα έκανα τέτοιο θέμα για μια συσκευη στην οποία έκανα την παραμικρή ζημιά εγώ. Θα ήθελα να ζητησω απο οποιον έχει κάποια παρόμοια περίπτωση, να ενημερώση για το τι άλλες ενέργειες εκανε και τι αποτελεσμα είχε.

 

Σημερα 26/7 και 1 μηνα μετα την αναφορα προβληματος στη Samsung, με καλεσε καποια υπεθυνη, που με υφακι μου ειπε "Το τηλεφωνο εχει υγρασια, δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα σε κανεναν, τελος"

 

Εκρεμμει η καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη, χωρις ομως να ευελπιστω για τιποτα.

 

Απλα να σκεφθείτε 2 φορες πριν μπλεξετε με την εταιρία-παρωδία Samsung

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το όλο συμβάν όντως βρομάει. Παρόλα αυτα μην θέλοντας να γενικεύσουμε απο ένα ασχημο συμβάν, ειλικρινά θα το έχω στα υπόψην μου από εδω και πέρα αν πρόκειται ποτέ να εχω κάποια παρε-ωσε μαζι τους. Απλά δεν χρειάζεται να γενικεύσουμε την ολη κατάσταση σε ολόκληρη την Samsung, μιας που μπορεί απλα να έπεσες στο χειρότερο σέρβις σε ολόκληρη την εταιρεία, αυτό θα πει ατυχια. Εν τέλει καθε γεγονός καταγραφετε και καθως θα συσωρευτουν και αλλες ομοιες αποψεις και ασχημες εμπειρίες θα μπορέσουμε μαζι να την κατακρίνουμε ανετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το όλο συμβάν όντως βρομάει. Παρόλα αυτα μην θέλοντας να γενικεύσουμε απο ένα ασχημο συμβάν, ειλικρινά θα το έχω στα υπόψην μου από εδω και πέρα αν πρόκειται ποτέ να εχω κάποια παρε-ωσε μαζι τους. Απλά δεν χρειάζεται να γενικεύσουμε την ολη κατάσταση σε ολόκληρη την Samsung, μιας που μπορεί απλα να έπεσες στο χειρότερο σέρβις σε ολόκληρη την εταιρεία, αυτό θα πει ατυχια. Εν τέλει καθε γεγονός καταγραφετε και καθως θα συσωρευτουν και αλλες ομοιες αποψεις και ασχημες εμπειρίες θα μπορέσουμε μαζι να την κατακρίνουμε ανετα.

Και εμένα με ένα D900 τις ίδιες δικαιολογίες για υγρασίες κτλ.Για μένα,το χειρότερο mobile service στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην πεσει κανεις θυμα ξανα της ιδιας απατεωνιας ας πουμε μερικους τροπους να το αποτρεψουμε! Δηλαδη τι μπορουμε να κανουμε απο μονοι μας ωστε να μην μπορουν να πουν ψεματα για πραγματα που δεν υπαρχουν. ΠΧ αυτο που ειπες με τις φωτογραφιες..αν γινοταν να το κανει ο καταναλωτης πριν το στειλει, αλλα αυτο δεν θελει να λυσεις το κινητο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε καποια κινητά φαίνονται οι αισθητήρες υγρασίας... μπορείς να ζητήσεις απο τον τεχνικό που θα το παραλάβει να τους ελεγξει και να υπογράψει σχετικό εγγραφο που θα παραλαβεις τουλάχιστον αντίγραφο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως ειναι συνιθισμενο φαινομενο αυτη η αιτιολογια στα service της samsung ..

Κατι πρεπει να γινει.

Είσαι σίγουρος ότι φταίει η samsung? Για κάνε μια βόλτα με οποιαδήποτε μάρκα κινητού στην Arvato να δεις πόση υγρασία θα αποκτήσει το κινητό σου. 

 

Η δική μου εμπειρία (πριν 2 χρόνια) με το κεντρικό σέρβις της (smartec) ήταν άψογη, καθώς και έπειτα από επικοινωνία με την samsung μου άλλαξαν κάτι το οποίο το σέρβις ζήταγε χρήματα. Κι αυτό έγινε πολύ γρήγορα ύστερα από συνεννόηση μεταξύ τους. 

Φέτος που χρειάστηκα πάλι το σέρβις η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε χειρότερη η όλη φάση (εξυπηρέτηση, και απαντήσεις τεχνικών από τη samsung) αλλά η βλάβη επισκευάστηκε μια χαρά χωρίς παρατράγουδα.

 

Δε λέω ότι δε φταίνε και οι εταιρίες (εξάλλου ξέρουν πολύ καλά τι συμβαίνει στα σέρβις, και μάλιστα πολλές φορές ενεργούν με δικές τους εντολές), αλλά κάποια σέρβις είναι πραγματικά απαράδεκτα. Η Arvato για παράδειγμα αν κάνεις μία αναζήτηση στο φόρουμ θα καταλάβεις, αλλά παρόλαυτα ένας φίλος με Sony έχει την καλύτερη εμπειρία από το σέρβις της Arvato. Αυτό δηλαδή σε κάνει να καταλαβαίνεις ότι φυσικά ευθύνεται και η ίδια εταιρία.

 

Συμπέρασμα γιατί μάλλον σας μπέρδεψα με την άποψη μου :P

Φταινε και τα σέρβις και οι εταιρίες καθώς και οι καταναλωτές που πολλές φορές δεν παραπονιούνται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Samsung duos ενός μηνά,ξαφνικά σβήνει η οθόνη φυσικά δεν άναψε ξανά. Το  service της samsung έδωσε την ίδια απάντηση.

Αγορά τηλεφώνου μόνο από amazon uk και από κανέναν κινεζακο με paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι σίγουρος ότι φταίει η samsung? Για κάνε μια βόλτα με οποιαδήποτε μάρκα κινητού στην Arvato να δεις πόση υγρασία θα αποκτήσει το κινητό σου. 

 

Η δική μου εμπειρία (πριν 2 χρόνια) με το κεντρικό σέρβις της (smartec) ήταν άψογη, καθώς και έπειτα από επικοινωνία με την samsung μου άλλαξαν κάτι το οποίο το σέρβις ζήταγε χρήματα. Κι αυτό έγινε πολύ γρήγορα ύστερα από συνεννόηση μεταξύ τους. 

Φέτος που χρειάστηκα πάλι το σέρβις η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε χειρότερη η όλη φάση (εξυπηρέτηση, και απαντήσεις τεχνικών από τη samsung) αλλά η βλάβη επισκευάστηκε μια χαρά χωρίς παρατράγουδα.

 

Δε λέω ότι δε φταίνε και οι εταιρίες (εξάλλου ξέρουν πολύ καλά τι συμβαίνει στα σέρβις, και μάλιστα πολλές φορές ενεργούν με δικές τους εντολές), αλλά κάποια σέρβις είναι πραγματικά απαράδεκτα. Η Arvato για παράδειγμα αν κάνεις μία αναζήτηση στο φόρουμ θα καταλάβεις, αλλά παρόλαυτα ένας φίλος με Sony έχει την καλύτερη εμπειρία από το σέρβις της Arvato. Αυτό δηλαδή σε κάνει να καταλαβαίνεις ότι φυσικά ευθύνεται και η ίδια εταιρία.

 

Συμπέρασμα γιατί μάλλον σας μπέρδεψα με την άποψη μου :P

Φταινε και τα σέρβις και οι εταιρίες καθώς και οι καταναλωτές που πολλές φορές δεν παραπονιούνται.

 

Πλεον η Apple στελνει ολες τις συσκευες της στην Infoquest, την αφησε την Arvato.

 

Εγω πιστευω πως επειδη το τηλεφωνο ηταν εισαγωγης πριν καν ερθει στα skroutzομαγαζα, (να φανταστεις στο service δε το βρισκανε στο συστημα τους ως συσκευη 9301), ειδαν οτι δε θα βγαλουν ακρη και σου λεει βρεξτο να βγει εκτος και τελειωσαμε. Απο εξυπηρετηση πελατων, το να με παρουν 1 μηνα μετα, ειναι χειροτερο απο ανεκδοτο.

σε καποια κινητά φαίνονται οι αισθητήρες υγρασίας... μπορείς να ζητήσεις απο τον τεχνικό που θα το παραλάβει να τους ελεγξει και να υπογράψει σχετικό εγγραφο που θα παραλαβεις τουλάχιστον αντίγραφο...

 

Οι αισθητηρες υγρασιας ειναι καταλευκοι ακομα και αυτη τη στιγμη που σου γραφω, δεν ενεργοποιηθηκαν ποτε. Απορω ποιος ειναι ο λογος υπαρξης τους αν δεν ειναι αυτο το κριτηριο για υγρασια στο τηλεφωνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε αν βραχεί ένα τηλέφωνο αντί να πάψει να λειτουργεί μπαίνει σε bootloop :D

Πάντως δεν είναι η μόνη εταιρία που το κάνει αυτό. +1 λόγος να μην αγοράσω κάτι από την samsung,αν κι όχι σοβαρός,καθώς υπάρχουν κι άλλοι σοβαρότεροι,όπως ότι τα κινητά της samsung είναι υπερκοστολογημένες σαβούρες με touchwiz.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε αν βραχεί ένα τηλέφωνο αντί να πάψει να λειτουργεί μπαίνει σε bootloop :D

 

Πάντως δεν είναι η μόνη εταιρία που το κάνει αυτό. +1 λόγος να μην αγοράσω κάτι από την samsung,αν κι όχι σοβαρός,καθώς υπάρχουν κι άλλοι σοβαρότεροι,όπως ότι τα κινητά της samsung είναι υπερκοστολογημένες σαβούρες με touchwiz.

 

Ακριβώς, η ποιοτητα υλικων ειναι τραγικη. Ψαχνοντας σε ξενα φορουμ ειδα οτι με το συγκεκριμενο τηλεφωνο (9301) πολυς κοσμος εχει προβληματα. Το πιο συνηθες το ηχειο του που οταν η ενταση ειναι στο φουλ, σκαει και παραμορφωνει τον ηχο. Τα κινεζικα των 100€ καλυτερο hardware εχουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια καλημέρα

ιδια σ...τα είναι και το servise εδώ στο ηρακλειο !!! δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι κλέφτες και απατεώνες !!1 αυτοι εχουν και την σονυ εδώ...οπότε οποίος εχει αυτά τα κινητά ας κανει τον σταυρο του να μην πάθουν τιποτα !!!

εγώ εχω ταλαιπωρηθεί με ένα σονυ πριν μερικά χρονια με το ιδιο θεμα ...αλλα γιατι εδώ τα δικαμας παιδια..  θεωρούνται ποιο έξυπνοι από τους αλλους .. το θεμα με την υγρασία το λανσάρουν 4 χρονια πριν !! σαν δεν ντρέπονται οι ξεφτίλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ταλαιπωρούν τον κόσμο, δεν καταλαβαίνω.
Χαλασμένο τηλέφωνο, το παίρνεις το στέλνεις πίσω σου φέρνει η εταιρία ανακατασκευασμένο και τέλος.
Κάθονται κάποιες εταιρίες και καταστήματα και ψυρίζουν από τι προέκυψε το πρόβλημα κλπ. Από τη στιγμή που δεν έχει νερά και πέσιμο, άλλαξε τον στον άνθρωπο να τελειώνεις. Καλό θα σου κάνει.

Εμένα η Logitech με έχει εξυπηρετήσει τόσο καλά με εγγύηση τόσες φορές, που αν μου χαλάσει κάτι ντρέπομαι να τους το πω γιατί θα επιμένουν να μου στείλουν καινούριο σφραγισμένο, κλπ. Μου έχουν αλλάξει εκτός εγγύησης προϊόντα ουκ ολικές φορές. Εννοείται ούτε λόγος για απόδειξη αγοράς. Μία φορά ούτε Serial number δεν μου ζήτησαν.

Ντρέπεσαι πραγματικά τόσο εξυπηρετικοί που είναι. Ακόμα και οι εκπρόσωποι τους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτο και το αναφερω εδω. Οσοι δε θελετε να μπλεξετε οπως εγω, και να σας κλεψουν ουσιαστικα τα χρηματα σας, μακρια απο την Samsung

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...