Προς το περιεχόμενο

Τηλέφωνα δημοσίων υπηρεσιών... απαράδεκτοι


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι τιμές για τα δέματα είναι στο site. Εγώ στέλνω 500 δέματα τον μήνα και δεν έχω τις τιμές που έχει στο site ωστόσο. Επίσης θέλω η τιμολόγηση μου να γίνει με πιστωτικό τιμολόγιο μια φορά το μήνα. 

Εξυπηρετούμαι ήδη με μαζικές αποστολές από το εξυπηρετικότατο προσωπικό του τοπικού καταστήματος. 

Η προϊσταμένη του καταστήματος ενημέρωσε τα κεντρικά για την πλειάδα αποστολών (όπως πρέπει) και μου έδωσε το τηλέφωνο μιας πωλήτριας των ΕΛΤΑ για να συνάψω συμφωνία με τα ΕΛΤΑ για να γίνεται διαφορετικά η τιμολόγηση και σε άλλες τιμές. 

Δεν έπαιρνα τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ της περιοχής μου. Έπαιρνα τηλέφωνο σε συγκεκριμένη πωλήτρια που θα με εξυπηρετήσει για αποστολές άνω των 10.000 ευρώ το έτος. 

 

Συνεπώς σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, απλώς δεν ήθελα να μάθω τιμές αλλά να συνάψω συμβόλαιο. Αν τα ΕΛΤΑ θέλουν να πετάνε τα λεφτά που τους δίνουμε δεν είναι δικό μου θέμα. Υπάρχουν κι άλλες μεταφορικές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πλέον άτομα σε τέτοιου τύπου δημόσιες υπηρεσίες σου πέρασε απο το μυαλό; Καταλαβαίνω απόλυτα το πρόβλημα σου και 

 

Ναι ρε γαμώτο, δίκιο έχεις  .... αφού παλαιότερα τσακιζονταν να απαντήσουν. 

 

Τώρα χάλασαν.

 Aν έχετε πάει τελευταία σε δημόσιες υπηρεσίες θα δείτε ότι εξυπηρετούν 2 γκισέ το πολύ. Όταν έχουν τόσα άτομα λογικό είναι να μην μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα.

 

Σωστό και αυτό.

 

Άλλωστε όταν έπερνα στο ΤΣΜΕΔΕ πχ και δεν απαντούσε κανείς, ο ταμίας στο κισέ περίμενα να το σηκώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό είναι το θέμα:

 

δείτε επί παραδείγματι:

 

ΤΟΠΙΚΟ ΥΠΟΚ/ΜΑ ΙΚΑ - ΕΤΑΜ ΠΥΛΗΣ ΑΞΙΟΥ - 533 ( Πολυτεχνείου 1 / 54 626 - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ) Fax: 2310.55.39.43   e-mail: [email protected]

 

     Τηλέφωνο            FAX          Διευθυντής   2310 - 52.25.60     Πληροφορίες   2310 - 59.77.36     Τμήμα Διοικητικού        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.37   2310 - 52.85.20  Δ.Μ.Θ.   2310 - 59.77.38     Πρωτόκολλο   2310 - 59.77.40     Γρ.Υλικού   2310 - 59.77.39     A΄ Tμήμα Eσόδων        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.43     Ελεγκτές   2310 - 59.77.44 - 46        2310 - 59.77.41        2310 - 59.77.62     Προαιρετική Ασφάλιση   2310 - 59.77.41     B΄ Tμήμα Eσόδων        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.49     Ελεγκτές   2310 - 59.77.47 - 48        2310 - 59.77.50 - 52     Μητρώο Εργοδοτών   2310 - 59.77.53 - 55   2310 - 54.05.86     2310 - 59.77.33 - 35   2310 - 51.74.29  Tμήμα Οικοδομικών  Έργων        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.30   2310 - 52.25.61  Υπάλληλοι   2310 - 59.77.28 - 29        2310 - 59.77.31 - 32     Λογιστήριο - Πληρωμές Συντάξεων        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.25     Υπάλληλοι   2310 - 59.77.23 - 24        2310 - 59.77.26 - 27     Tμήμα Παροχών Aσθενείας        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.16     Υπάλληλοι   2310 - 59.77.12 - 15        2310 - 59.77.17     Μητρώο Ασφαλισμένων - Διεθνών Σχέσεων        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.11     Υπάλληλοι   2310 - 59.77.09 - 10     Διεθνείς Σχέσεις   2310 - 59.77.08     Tμήμα Oικονομικού        Προϊστάμενος   2310 - 59.77.18     Υπάλληλοι   2310 - 59.77.19 - 21   

 

 

Εε δεν είναι και 2 άτομα. Επίσης, αν θέλετε δείγμα του πόσο αγενείς και επιθετική είναι η συμπεριφορά καλέστε στις πληροφορίες. Μόνο και μόνο από τον τόνο της φωνής της κυρίας που διαβάζει τη λίστα καταλαβαίνεις τι έπεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εε δεν είναι και 2 άτομα. Επίσης, αν θέλετε δείγμα του πόσο αγενείς και επιθετική είναι η συμπεριφορά καλέστε στις πληροφορίες. Μόνο και μόνο από τον τόνο της φωνής της κυρίας που διαβάζει τη λίστα καταλαβαίνεις τι έπεται.

Ο υπαλληλος ειναι ο τελευταιος που φταιει... Και εσυ εαν ησουν στη θεση του, τα ιδια θα εκανες. Το προβλημα ειναι ο Δημοσιος Τομεας (δομη, γραφειοκρατια, αναξιοκρατια κλπ κλπ)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο υπάλληλος μπορεί να μην εμπαίζει τον πολίτη με το να μην το σηκώνει και μετά να μιλάει. Ο προϊστάμενος είναι απλά για μπάτσες που αφήνει έτσι χύμα τον υπάλληλο και οι πιο πάνω που έκαναν πάρτι τόσα χρόνια και συνεχίζουν πρέπει να αξιολογηθούν και να επικρατήσουν οι καλοί και οι άλλοι σπίτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαιρνα τηλέφωνο σε συγκεκριμένη πωλήτρια που θα με εξυπηρετήσει για αποστολές άνω των 10.000 ευρώ το έτος. 

 

 

 

Σιγουρα δεν εχει αδεια? Συμφωνω οτι οι περισσοτεροι ειναι κοπροσκυλα, ομως εχεις αποκλεισει αλλα ενδεχομενα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τηλέφωνο ήταν κατειλημμένο και μετά δεν το σηκώνε. Επί τρείς ώρες από τις 11 ως τις 2 το μεσημέρι έκανα τουλάχιστον 30 απόπειρες. Μετά προφανώς έφυγε για το σπίτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελατε τωρα που εχει αλλάξει το δημόσιο... το μόνο που εχει αλλάξει ειναι οι μισθοι προς τα κάτω (οπως σε ολα τα επαγγελματα αλλωστε) κατα τα άλλα τα ιδια παντελάκη μου...

δουλεύουν οι 2 και οι αλλοι 8 κάθονται με τον καφε και το τηλεφωνο στο χερι (προσωπικα τηλέφωνα αυστηρα)... μέχρι και τσιγαράκι έχω δει υπάλληλο να κάνει σε γραφείο (ευτυχως όχι σε γκισε)

το ωραριο δεν έχει αλλάξει ... 3.00 μμ όλοι στα σπιτια τους το αργότερο

η αγένεια το ίδιο ( ίσως ειναι πιο επιφυλακτικοι τώρα γιατί ο κόσμος έχει σαλτάρει και ξεσπάει σε αυτούς με την πρωτη ευκαιρία)

και φυσικά φόβος απόλυσης είτε δουλεύεις είτε όχι δεν υπάρχει...

 

μη δημιουργούμε εντυπώσεις φίλε paylidis χωρίς παρεξήγηση και με όλο το σεβασμό

Έχεις λάθος εντύπωση. Ξεκάθαρα. Δε θα προσπαθήσω να στην αλλάξω βέβαια...

Αλλα ξαναλέω δεν έχεις άδικο μιας και ισχύουν πολλα απο όσα λέγονται αλλα με το χαλί που επικρατεί σήμερα στο δημόσιο είναι δύσκολα για όλους και για πολίτες και για υπαλλήλους. Το προσωπικό δεν υπάρκει και οποίος θέλει το πιστεύει...

Το 8ωρο πλέον είναι αυστηροτατο και γίνονται αναφορές για πλάκα απο προϊσταμένους που θέλουν να βρουν εκιλαστηρια θύματα για την αξιολόγηση/δεξαμενή διαθεσιμότητας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τηλέφωνο ήταν κατειλημμένο και μετά δεν το σηκώνε. Επί τρείς ώρες από τις 11 ως τις 2 το μεσημέρι έκανα τουλάχιστον 30 απόπειρες. Μετά προφανώς έφυγε για το σπίτι.

 

Μιλάμε για τηλεφωνικό κέντρο ή για απλή direct γραμμή.

Στην δεύτερη περίπτωση,αν κάποιος άλλος καλούσε εκείνη τη στιγμή (ένας Tenshi πχ) και το άφηνε να χτυπήσει καμιά 15ρια φορές πρίν κλείσει,σε κάποιον τρίτο (ένας fylatos πχ) θα φαίνεται οτι η γραμμή είναι κατειλημμένη....Κοινώς,τσάμπα καλούμε,δέν υπάρχει κανένας εκεί για να το σηκώσει και απλά μπλοκάρουμε την γραμμή μόνοι μάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γαμάτο είναι ότι και η υπηρεσία για τις καταγγελίες δεν σηκώνει το τηλέφωνο. Μιλάμε για στημένο παιχνίδι. Καλά για email δεν γίνεται καν λόγος. Δεν μου έχει απάντησει πότε κάνεις και για κανένα λόγο.

Ξερουνε να στελνουνε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις λάθος εντύπωση. Ξεκάθαρα. Δε θα προσπαθήσω να στην αλλάξω βέβαια...

Αλλα ξαναλέω δεν έχεις άδικο μιας και ισχύουν πολλα απο όσα λέγονται αλλα με το χαλί που επικρατεί σήμερα στο δημόσιο είναι δύσκολα για όλους και για πολίτες και για υπαλλήλους. Το προσωπικό δεν υπάρκει και οποίος θέλει το πιστεύει...

Το 8ωρο πλέον είναι αυστηροτατο και γίνονται αναφορές για πλάκα απο προϊσταμένους που θέλουν να βρουν εκιλαστηρια θύματα για την αξιολόγηση/δεξαμενή διαθεσιμότητας...

 

 

Ακομα και αποδειξεις να φερεις οτι ΔΥ μαστιγωνονται για προληπτικους λογους μην τυχον και σκεφτουν να λουφαρουν ή να την κοπανησουν απο τη δουλεια θα σου πουν καλα να παθουν. 

Κανεις δεν ενδιαφερεται να μαθει τι πραγματικα συμβαινει. Thread σαν αυτο ανοιγονται μονο για να πει ο καθενας τον πονο του.

Oποτε τζαμπα επιχειρηματολογεις

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ταση που επικρατει να θεωρουν οτι οι δημοσιοι υπαλληλοι κανουν καθε τι αλλο παρα να εργαζονται καταντα σχεδον ανεκδοτο,το οτι καποιος ειναι δημοσιος υπαλληλος δεν σημαινει οτι αυτοματα ειναι σκλαβος σου και οτι απαιτας θα γινει και μια  και λεμε για τους κακους υπαλληλους να αναφερω και τους κακους πολιτες ,σε περιπτωση .παρθηκε αποφαση για απαλλοτριωση μιας περιοχης για να περασει δρομος για τις αναγκες πυροσβεσης,επι τρεις μηνες επαιρνε ο τυπος τηλεφωνο και εβριζε και ανεβαζε και κατεβαζε θεους κλπ για να μην απαλλοτροιωθει το χωραφι του ,του εξηγουσαν ευγενικα οτι δεν ειναι στη δικαιοδοσια μας να εφεσιβαλουμε την αποφαση αλλα αυτος εκει ,και σαν αυτο το παραδειγμα τυγχαινουν και αλλοι αρκετοι,  πχ ο αλλος εκτισε αυθαιρετα σε ενοικιαζομενο χωραφι απο το κρατος και στην αποφαση να του ριξουν το σπιτι στηθηκε απο εξω με την καραμπινα.

το πως γενικευουμε απο μερικες περιπτωσεις οτι ολοι καθονται δεν το κατανοω,και στον τομεα που ειμαι τλχιστο επρεπε να εχει προσωπικο θεσης 5 ατομα και ειναι ενα ενω οι υποχρεωσεις αυξανονται (σε παρενθεση να αναφερω οτι ο μισθος μου ειναι λιγοτερος απο οτι επαιρνα στον ιδιωτικο τομεα)στη τελικη ολοι εχουν και καποιο δικαιο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι πολύ δουλειά. Θυμάμαι στο ΙΚΑ που είχα πάει πριν κάμποσα χρόνια (4-5) με τη μάνα μου για κάτι δουλειές.Είμασταν σε ένα γραφείο και περιμέναμε να φτιάξουν κάτι χαρτία. Χτύπαγε το τηλέφωνο και τί κάνουνε; Μόλις σταμάτησε να χτυπάει σηκώσαν το ακουστικό και το άφησαν έτσι.

 

Φίλος μου που δουλεύει στο Ταμείο παρακαταθηκών και δανείων μου λέει οτι δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνα. Μια φορά το σήκωσε αυτός και ήταν μια που του είπε οτι έπαιρνε 3 μήνες τηλέφωνο. Μια άλλη αναγκάστηκε να έρθει απο νησί γιατι δεν σηκώναν τα τηλέφωνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...