Προς το περιεχόμενο

Αγορα μηχανης μεχρι 400 κυβικα για ταξιδια και γενικα...


stratigos24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκεφτομαι μετα απο χρονια να παρω μια μηχανη. Οδηγουσα απο πολυ μικρος μεχρι το 2007 που εγινε ενα τροχαιο (πανω μου -_-...ημουν συνοδηγος) και πουλησα το παπι τοτε και δεν ξανα-ανεβηκα σε μηχανη, περαν απο μερικες φορες που επαιρνα κανα παπι - αυτοματο φιλου, για καμια βολτα (μεχρι το περιπτερο κλπ).

 

Σκεφτομαι λοιπον, να παρω μια μηχανη μεσα στο 15', η οποια να μην ειναι πολυ μεγαλου κυβισμου (μαξ 400). Υπολογιζω να διαθεσω για μηχανη ~3000 ευρω μαξ (δεν εχω θεμα για μεταχειρο ή καινουρια) και κανα 500αρικο συνολο για κρανος - μπουφαν (αυτα καινουρια :P )

 

Η χρηση που την θελω ειναι για μεσα στην πολη αλλα και κανα ταξιδακι. Να μπορεις δηλαδη να φορτωσεις και κανα μπαγκαζι πανω που θες να παρεις μαζι σου, να ειναι ανετη η θεση του συνοδηγου, να μπορει να πηγαινει 130 σταθερα χωρις να ζοριζεται και να μην ειναι κουραστικη στην οδηγηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μέχρι 400 κυβικά και συγχρόνως ταξιδιάρικη, λίγο δύσκολο.

Κάνα CBF ίσως..

Αν κάνεις παραχωρήσεις στην άνεση και πας σε κάτι enduro-ειδές, υπάρχουν μπόλικες καλές επιλογές.

Αλλιώς πρέπει να ανέβεις σε κυβικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mηπως ψιλοκουραζει ομως τετοιο στυλ μηχανης σαν το cbf και τον οδηγο και τον συνοδηγο σε ενα ταξιδι? Απο οτι διαβασα στο νετ μολις μου ειπες για αυτο (εψαξα δηλαδη για ταξιδι με το cbf 250), εγραφε ενας οτι πηγε ζακυνθο με το αισθημα και αυτος ηταν κουρασμενος οταν εφτασαν και η κοπελα πισω ειχε δεινοπαθησει.

 

Τωρα, οσον αφορα αυτα τα στυλ enduro, για ποια μιλας? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνησω με τον φιλο πως τα 400 cc ειναι λιγα.

Με το cbf 250 δεν νομιζω να πας και καποιο σοβαρο ταξιδι.. 

Οσον αφορα τα εντουρο στυλ μαλλον θα λεει για xt - xtx660 που κανουν και για καποια ταξιδακια.. 

απο κει και περα σκεψου την πιθανοτητα για 600+ cc μιας και εκει θα εχεις και περισσοτερες επιλογες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Enduro (ή motard) σε αυτά τα κυβικά βρίσκεις π.χ DRZ (ccm), που είναι δυνατά, σχετικά αξιόπιστα, παιχνιδιάρικα, αλλά ούτε μέχρι Θήβα δεν πας χωρίς λουμπάγκο. :P

 

Με 250cc πάλι, ότι στυλ μηχανής και να έχεις θα κουραστείς.

 

Γενικά, πρέπει να καταλήξεις στο τι θες εσύ περισσότερο, και εκεί να δώσεις βάρος.

Νορμάλ ταξίδι, με φορτωμένη μηχανή και πράγματα, πας σε 750cc + αναγκαστικά.

 

 

Btw, μην σε τρομάζουν τα κυβικά, το DRZ π.χ είναι πολύ πιο δυνατό από ένα XT..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με οτι λετε περι κυβικων, αλλα ας μεινουμε καλυτερα στο ''εως 400'' κυβικα και παμε μεσα σε αυτο το πλαισιο να βρουμε κατι με τις οποιες παραχωρησεις και τα σχετικα χρειαζεται..

 

Οταν λεω ταξιδι, εννοω να φυγω απο Αθηνα κανα πσκ για τιποτα Τρικαλα Κορινθιας, Πατρα, Ακρατα και τετοιες αποστασεις.

 

 

@liopyr

 

Τωρα διαβαζω το τελευταιο σου ποστ, ποσταραμε σχεδον μαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξακολουθω να μην κατανοω τον λογο για τον οποιο επειμενεις στα 400 -. στην οικονομια δεν θα δεις διαφορα στα ταξιδια, το αντιθετο μαλιστα.. anyway ας προτεινουμε και κατι στα 400. το bandit πως σου φαινεται? δες και εσυ καποια μοντελα να δουμε λιγο το στυλ σου - τι σ αρεσει- γιατι πανω απολα αυτο μετραει, να ευχαριστιεσαι να καβαλας τη μηχανη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ξερω το drz (οντως εχει και οση δυναμη χρειαζεται) και αλλα τετοια μηχανακια της κατηγοριας, αλλα δεν ξερω κατα ποσο μου αρεσουν οπτικα να τα παρω και για τη χρηση που τα θελω. Πιο μικρος ισως να επαιρνα κανα τετοιο (ημουν στο τσακ και για ενα vor 503 παλια, παλι καλα που δεν το πηρα, γιατι θα ειχα παθει τροχαιο νωριτερα  :P  με την δυναμη που ειχε και με το μυαλο που κουβαλουσα στο κεφαλι μου)


Εξακολουθω να μην κατανοω τον λογο για τον οποιο επειμενεις στα 400 -. στην οικονομια δεν θα δεις διαφορα στα ταξιδια, το αντιθετο μαλιστα.. anyway ας προτεινουμε και κατι στα 400. το bandit πως σου φαινεται? δες και εσυ καποια μοντελα να δουμε λιγο το στυλ σου - τι σ αρεσει- γιατι πανω απολα αυτο μετραει, να ευχαριστιεσαι να καβαλας τη μηχανη σου.

 

Πχ και κατι wolf 250 που βλεπω μαρεσουν πολυ και βλεπω οτι ειναι οικονομικα (δεν ξερω βεβαια αν θα ειναι ανετο για κανα μικρο ταξιδακι σαν τα παραπανω που ειπα ή αν μπορεις να βαλεις κανα μπαγκαζι πανω...πρεπει να ειναι και ιδιο στυλ με το cbf). Tωρα κατι αλλο δεν εχω δει, αλλα μηπως υπαρχει κανα μηχανακι εως 400 του τυπου ''μικρο βαραντερο'' ή κατι τετοιο?

 

Το bandit το ειχε φιλος (μαρεσει οπτικα) και μου λεει πολυ καλο μηχανακι. Θα τον ρωτησω να μου πει εντυπωσεις που το ειχε λιωσει (πρεπει να ειχε παει και ταξιδακια). Το ειχε στην κατοχη του κανα 4αρι χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα wolf ακούγονται καλά λόγια γενικά, αλλά προσωπικά ταξίδι με 250ρι δεν θα έκανα.

Από ένα σημείο και μετά το βρίσκω και επικίνδυνο να μην έχω την κατάλληλη ιπποδύναμη να κάνω μία γρήγορη προσπέραση δικάβαλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με φαγατε!  B)

 

Οκ, κατανοω τα περι καλυτερης επιταχυνσης (και καλυτερη συμπεριφορα φανταζομαι σε κανεναν αερα) με περισσοτερα αλογα - μεγαλυτερο κυβισμο, αλλα οκ, εγω το σκεφτομαι σε φαση, παω σταθερα 120-130 (εχει το μηχανακι 150 τελικη πχ) και ετσι εχω να δωσω αν χρειαστει καπου. Θα μου πεις, ποσο χρονο θα θελει για να παει το 250αρι απο 120 σε 150 για να κανεις οτι χρειαζεται να κανεις την στιγμη εκεινη, αλλα οκ, δεν ξερω. Εχω ακουσει/διαβασει απο αρκετους να εχουν κανει και πολυ μεγαλυτερα ταξιδια απο αυτα που εγω εχω σκοπο να κανω και δεν βλεπω να υπηρχε καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Σιγουρα, αμα παρουν και εκεινοι μια μεγαλυτερου κυβισμου μηχανη να καταλαβουν καποια μειον που ειχαν τα λιγοτερα κυβικα αλλα οκ, τοσα χρονια πως πανε με τετοια μηχανακια κανα ταξιδακι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν τύποι που πάνε ταξίδια και με παπιά. :D

 

Αυτό που σου λέμε, είναι πως τα κυβικά δεν είναι κάτι που πρέπει να φοβάσαι, μιας και δεν είναι άμεσα σχετικά με την ιπποδύναμη.

Και από την στιγμή που θα αποφασίσεις να ανέβεις σε αυτά, θα κερδίσεις πολλές πιο σωστές επιλογές για αυτό που θες, με κατάλληλο βάρος - στήσιμο - φρένα - θέση οδήγησης κλπ., που θα κάνουν ένα πιθανό ταξιδάκι και πιο άνετο, και πιο ασφαλές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στρατηγέ εμείς για να στα λέμε τα χουμε κάνει κ το μετανιωσαμε(εγώ τουλαχιστον)

Είχα κάνει Αθηνα-Βόλο με ένα XT 600 κ βάλε ότι είναι μονοκυλινδρο...άστο μιλάμε για απογοήτευση.

Να κοιτάξεις να χει κ κάνα φαιρινγκ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, προς Θεου, καταλαβαινω οτι τα λετε για ''καλο''.

 

Κατι τετοιο το βλεπετε καλυτερη επιλογη? Απο θεμα μπαγκαζιων - ανεσης οδηγου - συνοδηγου?

 

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5439530/ 

 

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5399826/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...