Προς το περιεχόμενο

600 εκατομμύρια ευρώ χρωστάει και επίσημα η Hochtief στο δημόσιο


Razor_7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Γερμανική εταιρία που κατασκεύασε το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και ανέλαβε για 100 χρόνια την διαχείρισή του (την οποία πούλησε) είναι ο μεγαλύτερος οφειλέτης του ελληνικού δημοσίου, τώρα και με τη βούλα.
ypo-kanadiko-elegxo-to-266-tou-aerodromi
Το ελληνικό δημόσιο είχε απαιτήσεις και είχε επιβάλλει φόρους υποστηρίζοντας ότι η γερμανική εταιρία παρανόμως είχε επεκτείνει την εξαίρεση για την καταβολή ΦΠΑ σε δραστηριότητες πέραν αυτών που είχαν συμφωνήσει κατά τη σύμβαση.

Η Hochtief είχε απαντήσει προσφεύγοντας για διαιτησία στο London Court Of International Arbitration αμφισβητώντας το ποσό ΦΠΑ που αξίωνε το ελληνικό δημόσιο και κατάφερε να κερδίσει την απόφαση στο δικαστήριο του Λονδίνου. Το αγγλικό δικαστήριο ζητούσε από το ελληνικό κράτος να προχωρήσει σε διαγραφή απαιτήσεων από φόρους και πρόστιμα.

Ωστόσο στα ελληνικά δικαστήρια η υπόθεση εξελίχτηκε διαφορετικά. Το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών εξέτασε και απέρριψε την προσφυγή της γερμανικής εταιρίας κατά του ελληνικού δημοσίου αποφασίζοντας επιπλέον ότι:
  • Το ελληνικό κράτος πρέπει να εισπράξει τις οφειλές της Hochtief
  • Απορρίπτεται και ακυρώνεται η απόφαση του βρετανικού δικαστηρίου αφού με βάση το ελληνικό Σύνταγμα η Διαιτησία δεν έχει την εξουσία να σβήνει διοικητικά πρόστιμα που έχει επιβάλλει το ελληνικό κράτος.
  • Αποφασίζει ότι σε περίπτωση που η γερμανική εταιρία προσφύγει στο ΣτΕ η απόφαση του εφετείου είναι δεσμευτική και εκτελεστή ενώ το ΣτΕ μπορεί να την απορρίψει μόνο για τυπικούς και όχι ουσιαστικούς λόγους.
  • Απορρίπτει τον ισχυρισμό της Hochtief ότι το ελληνικό δημόσιο παραβίασε τον όρο «καλής πίστης» και το ευρωπαϊκό δίκαιο.

 
Σήμερα τα περισσότερα ΜΜΕ πανηγυρίζουν για την απόφαση του Εφετείου. Είναι όμως τα ίδια ΜΜΕ που δεν είπαν ούτε μια κουβέντα όταν πέρασαν οι νόμοι προκειμένου τα ελληνικά ομόλογα να υπάγονται σε βρετανικό δίκαιο. Η σημερινή απόφαση του ελληνικού δικαστηρίου δείχνει την δύναμη που πρέπει να έχουν τα ανεξάρτητα κράτη προκειμένου να ρυθμίζουν τους όρους των συναλλαγών και της οικονομίας. 
 

 

πηγή: http://www.thepressproject.gr/article/67276

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

KontraNewsI.jpg

Γερμανικές αντιπροσωπείες αυτοκινητοβιομηχανιών, εισήγαγαν πολυτελή μοντέλα αυτοκινήτων από τη Γερμανία στην Ελλάδα με υποτιμολόγηση, με αποτέλεσμα να αποφεύγουν το αντίστοιχο ΦΠΑ και το φόρο πολυτελείας.

Όπως προκύπτει από ενδείξεις και καταγγελίες, η συνολική φοροδιαφυγή φθάνει στο ιλιγγιώδες ποσό των 4 δις ευρώ, ενώ συνεργάτες αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών που είναι πολύ καλά πληροφορημένοι και ενήμεροι για το θέμα, ανεβάζουν το ποσόν της φοροδιαφυγής πάνω από 20 δις ευρώ, τα τελευταία 30 χρόνια

----------------

2012 Siemens μας χρωστάει 2 δισ. Η Βουλή ψηφίζει να πάρουμε 170 εκατ. Η χώρα δεν παίρνει φράγκο!

2014 η κυβερνηση δεινει 6μυρια για επιστροφη φορου φπα :P

 

 

Απειλεί η Γερμανίδα Καγκελάριος, Άνγκελα Μέρκελ ότι θα πάει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αν “τολμήσει” να παραβιάσει όρους του …επαχθούς Μνημονίου. Μακάρι, θα πούμε εμείς, με τη διαφορά ότι η Γερμανία και η Ελλάδα, θα πρέπει να βρεθούν αντιμέτωπες στο Διεθνές Δικαστήριο και να τα βάλουν όλα κάτω. Για να δούμε και να δείξουμε οι Έλληνες ότι τελικά, η Γερμανία χρωστά τουλάχιστον τα διπλάσια στην Ελλάδα απ’ όσα της χρωστά αυτή. Και, αυτό, αφήνοντας στην άκρη την προκλητικότατη παραβίαση των διεθνών κανόνων, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με την κατάλυση της υγείας, του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης και της ελευθερίας των ανθρώπων, με την κατάλυση του Ελληνικού Συντάγματος και την υποχρεωτική εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας. Ας τα δούμε, με οικονομικούς όρους και θα διαπιστώσουμε, μέσα από το σημερινό ρεπορτάζ της iTabloid, ότι ο μεγαλύτερος φοροφυγάς, κλέφτης και οφειλέτης στην Ελλάδα, είναι η Γερμανία. Ας τα δούμε όμως, ένα προς ένα.

 

Η φοροδιαφυγή

Στο εξωτερικό λένε πως οι Έλληνες είναι φοροφυγάδες. Όμως, είναι οι Έλληνες; Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, όπως προκύπτουν από ερώτηση στη Βουλή του κ. Ανατολάκη, ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα, είναι η γερμανική εταιρία Hochtief, η οποία κατασκεύασε και διαχειρίζεται το Διεθνές Αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”. Η εταιρία, “δεν έχει αποδώσει ΦΠΑ δέκα ετών που ανέρχεται στο ύψος των 500.000.000 ευρώ”. Πρόκειται για το διπλάσιο ποσό από αυτό που γλίτωσε το ελληνικό δημόσιο από την περικοπή των μισθών και των συντάξεων.

Η Siemens

Είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ελληνική ιστορία. Η “έδρα” του, είχε στηθεί στη Γερμανία, από μια γερμανική εταιρία που διέβρωσε όλους τους τομείς της ελληνικής οικονομίας. Υγεία, τηλεπικοινωνίες, μεταφορές, άμυνα και πολλά ακόμα. Η ζημιά, υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ (σύμφωνα με το πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής). Όμως, με συμβιβασμό, ο οποίος έκλεισε από τους βουλευτές των κομμάτων, μέλη των οποίων είχαν εμπλακεί στο σκάνδαλο με τις μίζες (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) η γερμανική εταιρία πλήρωσε αποζημίωση στο Δημόσιο μόλις… 80 εκατ. ευρώ, 90 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και επένδυση 100 εκατ. ευρώ στη… Siemens Hellas! Περιέργως, η γερμανική κυβέρνηση επέμενε να παραμείνει η παρούσα σύνθεση της Βουλής, μέχρι να τακτοποιηθεί ο “λογαριασμός”.

Η ΜΑΝ

Το σκάνδαλο της γερμανικής εταιρίας ΜΑΝ, αφορά τις μίζες για την προμήθεια 142 τρόλεϊ. Η ζημιά στο Δημόσιο από τη γερμανική εταιρία δεν έχει διευκρινιστεί, όμως ο πρώην υπουργός Μεταφορών Χρ. Βερελής κατέθεσε αγωγή στη γερμανική Δικαιοσύνη, τονίζοντας ότι η απόκρυψη της αλήθειας από την εταιρία είχε ως αποτέλεσμα να υφίσταται επιθέσεις και ηθική βλάβη. Επίσης ζητά από το ελληνικό δημόσιο να ακολουθήσει και να ζητήσει αποζημιώσεις και μέχρις ότου δοθούν αυτές να αποκλειστεί η ΜΑΝ από οποιαδήποτε δουλειά που έχει σχέση με το ελληνικό δημόσιο.
«Η υπόθεση των λαδωμάτων της ΜΑΝ έχει εκκαθαριστεί δικαστικά πλήρως στη Γερμανία. Έχουν ήδη υπάρξει καταδίκες και η εταιρεία έχει επιπλέον πληρώσει βαριά πρόστιμα ύψους περίπου 200 εκατ. ευρώ στη Γερμανία. Επιπλέον, και ως τελευταία πράξη, άτομα της διοίκησης της εταιρίας έχουν υποχρεωθεί και έχουν καταβάλει χρήματα στην ίδια την εταιρία για τη βλάβη που προκάλεσαν», αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Βερελής.
Επίσης, για τις Mercedes και MAN, ερευνώνται οι προμήθειες στο υπουργείο Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ), στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σε απορριμματοφόρα, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης σε πυροσβεστικά οχήματα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ερευνώνται επίσης, δύο συμβάσεις, μία στον ΟΣΕ για ντιζελομηχανές και επιβατάμαξες, καθώς και μία στον ΗΣΑΠ. Αυτές ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο πλαίσιο ερευνώνται πιθανές μίζες στην Ελλάδα για αγορά, το 2001, ύψους 90 εκατ. ευρώ, για τρόλεϊ, από την εταιρία Neoplan. Αυτή είναι θυγατρική της ΜΑΝ, που επίσης βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Γερμανών εισαγγελέων.

Τα εξοπλιστικά

13 δισεκατομμύρια ευρώ είναι το κόστος μόνο τεσσάρων από τα εξοπλιστικά προγράμματα τα οποία -όπως ειπώθηκε και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο- η Γερμανία πιέζει εκβιαστικά την Ελλάδα να της δώσει. Όμως, σχεδόν όλα τα μεγάλα προγράμματα που έχει πάρει συνοδεύονται από πλήθος καταγγελιών για σκάνδαλα.
Σε ό,τι αφορά τα άρματα μάχης, το 2002, η Ελλάδα αγόρασε 170 άρματα Leopard, πληρώνοντας 1,7 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό επαρκούσε, όπως έλεγαν πληροφορίες από το Πεντάγωνο, για την αγορά 250 αρμάτων μάχης! Και ενώ υποτίθεται πως επελέγη το καλύτερο άρμα της αγοράς, λίγους μήνες πριν από την παραλαβή τους καταγράφηκαν πολλά προβλήματα με σημαντικότερο τη θωράκιση του πύργου του άρματος (δεν πέρασε τα τεστ) και τη χρωμίωση του κανονιού. Και αν αυτά λύθηκαν, ακόμα τα Leopard δεν έχουν βλήματα, αφού οι Γερμανοί τα υπερκοστολογούν και ζητούν προκαταβολή!
315 εκατομμύρια ευρώ πήραν οι Γερμανοί με τη σύμβαση αναβάθμισης των ηλεκτρονικών για 40 πολεμικά αεροσκάφη F4 Phantom που υπεγράφη το 1998. Πρόκειται για ένα τεράστιο ποσό, προκειμένου να παραταθεί μόλις για μερικά χρόνια η επιχειρησιακή ζωή των αεροσκαφών- τα οποία αποσύρθηκαν τελικών.
Το πρόγραμμα τηλεπικοινωνιών «Ερμής» πληρώθηκε κανονικά και έπρεπε να έχει παραδοθεί το 2006, όμως ακόμα… έρχεται. Η σύμβαση των 350 εκατομμυρίων ευρώ είχε πληρωθεί με την υπογραφή της, το 1999. Η Δικαιοσύνη, ερευνά την υπόθεση στο πλαίσιο του σκανδάλου Siemens.
161 εκατομμύρια ευρώ κόστισε η προμήθεια διαφόρων στρατιωτικών οχημάτων από τη Mercedes. Η σύμβαση είχε υπογραφεί το 2001 από τον Άκη Τσοχατζόπουλο και, όπως αποδείχθηκε, είχαν δοθεί μίζες. Ερευνάται από τη Δικαιοσύνη.
Οι Γερμανοί, έβαλαν χέρι και στις… αμερικανικές συμβάσεις των πυραυλικών συστημάτων “Patriot”. Μέσω της Siemens, μοίρασαν μίζες αφειδώς για να πάρουν το έργο των ηλεκτρονικών πλακετών.

Η Υγεία

Οι Γερμανοί διεφθαρμένοι έπαιζαν και με την υγεία των ασθενών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ), η Siemens έδινε μίζες για να παίρνει το έργο της αντικατάστασης λυχνιών διαγνωστικών ιατρικών μηχανημάτων. Αυτές, κόστιζαν 30-50 χιλιάδες ευρώ και γινόταν αντικατάστασή τους συνεχώς, αφού ήταν ελαττωματικές. Έτσι, μέσα σε χρόνια το κόστος αντικατάστασής τους αντιστοιχούσε στην αξία ενός αξονικού τομογράφου (!).

Τα υποβρύχια

Πριν από παραπάνω από μια δεκαετία, η Γερμανία κέρδισε την υπογραφή της σύμβασης προμήθειας της Ελλάδας τριών συν ενός υποβρυχίων τύπου 214. Πρώην στελέχη της Ferrostaal ομολόγησαν ότι έδωσαν μίζες 65 εκατομμυρίων ευρώ για να πάρουν το έργο. Η Ελλάδα, πλήρωσε ήδη στους Γερμανούς 2,2 δισ. ευρώ για τα προγράμματα ναυπήγησης των τεσσάρων καινούργιων και εκσυγχρονισμού άλλων τριών τύπου 209, καθώς και την επιδιόρθωση βαγονιών του ΟΣΕ (αυτό προέβλεπε η σύμβαση), όμως πήρε μόνο… ένα. Το περιβόητο “Παπανικολής”, το οποίο όταν παραδόθηκε στην Ελλάδα, διαπιστώθηκε ότι… έγερνε. Τώρα, οι Γερμανοί ζητούν για την κατασκευή των άλλων δύο 214 επιπλέον 1,3 δισ. ευρώ.

Τα ναυπηγεία

Στην ίδια υπόθεση των υποβρυχίων, εντάσσονται και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία οι Γερμανοί πήραν ως υγιέστατη επιχείρηση και τη διέλυσαν κυριολεκτικά. Από την ώρα που τα ανέλαβαν, τα Ναυπηγεία σταμάτησαν την παραγωγή πολεμικών πλοίων στα οποία ειδικευόταν και… γενικότερα την παραγωγή. Όταν έγινε έλεγχος του ΣΔΟΕ στα υπό γερμανική διοίκηση Ναυπηγεία, βρέθηκε πλήθος παρανομιών (πλαστά και εικονικά τιμολόγια κ.α.) για τα οποία επεβλήθησαν πρόστιμα ύψους 10εκατ.ευρώ. Όταν ολοκληρωνόταν ο έλεγχος του ΣΔΟΕ, οι Γερμανοί απείλησαν να κλείσουν τα Ναυπηγεία και τα μεταβίβασαν όπως- όπως στον Λιβανέζο Ισκαντάρ Σαφά. Ο οποίος διαπίστωσε ότι του φόρτωσαν τα πρόστιμα εν αγνοία του, καθώς και τις ρήτρες ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ για τον ΟΣΕ, τις οποίες δεν είχαν εκπληρώσει…

Οι Κατοχικές αποζημιώσεις
Η Ελλάδα, είναι η μόνη χώρα στον πλανήτη, η οποία δεν πληρώθηκε κατοχικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία, μετά τον ΄Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Πλην του ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια πράξη αναγνώρισης του ηρωισμού των Ελλήνων, του μόνου λαού που πολέμησε στο έδαφός του τέσσερις φασιστικές δυνάμεις ταυτόχρονα (Γερμανία, Ιταλία, Βουλγαρία, Αλβανία) και άντεξε περισσότερο από κάθε άλλη συμμαχική χώρα στην πολιορκία, καθυστερώντας τη ναζιστική επέλαση στη Σοβιετική Ένωση (κάτι που άλλαξε την πορεία του πολέμου, αφού “πρόλαβε” ο βαρύς ρωσικός χειμώνας) και προκαλώντας τρομακτικές απώλειες στον Άξονα (έχασε το 10% των δυνάμεών του, πολεμώντας στη μικρή Ελλάδα!), το κόστος της αποζημίωσης είναι τεράστιο: Όλες οι βασικές εγκαταστάσεις της χώρας καταστράφηκαν, ο χρυσός και τα αρχαία της εκλάπησαν από τους ναζί, οι Έλληνες έχασαν σπίτια και περιουσίες (ο Μουσολίνι είπε ότι “οι Γερμανοί πήραν από τους Έλληνες μέχρι και τα κορδόνια των παπουτσιών τους”). Το κόστος που θα έπρεπε να πληρώσει η Γερμανία, η οποία κάνει ότι δεν… θυμάται, υπολογίζεται, σύμφωνα με Γερμανούς καθηγητές ως και στο 1 τρισεκατομμύριο ευρώ! (Δείτε αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ: http://www.itabloid.gr/?p=1712). Επιπλέον, η Γερμανία έδωσε πολιτικό άσυλο και έκρινε αθώους τους υπευθύνους μιας ολόκληρης γενοκτονίας. Στη Γερμανία όπου διέφυγαν, δεν δικάστηκαν και δεν φυλακίστηκαν ποτέ, για παράδειγμα, ο διοικητής των SS Ελλάδος, Μαξ Μέρτεν, υπεύθυνος για την αποστολή χιλιάδων Εβραίων από τη Θεσσαλονίκη στο Άουσβιτς, ο σφαγέας- διοικητής της Μεραρχίας “Edelweiss” που πραγματοποίησε τη σφαγή στο Δίστομο και πολλοί ακόμα. Φυσικά, παρότι έχει ζητηθεί πάμπολλες φορές, ΠΟΤΕ η Γερμανία ως κράτος δεν ζήτησε συγνώμη για τη σφαγή στην Ελλάδα. Προφανώς, νοιώθει υπερήφανη ως χώρα…

itabloid

 

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λαμόγια χρωστάνε στα λαμόγια, και άντε να τα πάρεις πίσω τα χρήματα, μην πω θα βγεί και καμιά Μέρκελ και θα μας εκβιάσει μετά αν θέλετε πίσω τα λεφτά εισπράξτε πρώτα από φόρους κόψτε συντάξεις μπείτε σε νέο μνημόνιο κτλ. Να πάνε στον αγύριστο όλοι τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα δώσουν τίποτε. Καμιά Γερμανική εταιρία (που έχει σχέση με την Γερμανική κυβέρνηση) δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις της στο Ελληνικό δημόσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 θα μας εκβιάσει μετά αν θέλετε πίσω τα λεφτά εισπράξτε πρώτα από φόρους 

Αυτό δν είναι κακό. Να γίνει σωστά όμως, όχι "πληρώστε μισθωτοί τα χρέη των εφοπλιστάδων". Τεσπα μην ξεφύγει το thread

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...