Προς το περιεχόμενο

600 εκατομμύρια ευρώ χρωστάει και επίσημα η Hochtief στο δημόσιο


Razor_7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν πιάσεις το τζόκερ άραξε και μη κάνεις τίποτα, δεν χρειάζεται επιπλέον άγχος!

ενταξει μωρε θα τζιραρω μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω για να περναει η ωρα χαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με χιλιάρικα εφοπλιστής με ψαρόβαρκες θα γίνεις! :P  :lol:

 

ολοι με μια τρατα ξεκινησαν και με τον τιμιο ιδρωτα τον αλλον εφτασαν εκει που ειναι σημερα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα ειναι και εγω ψαχνω να βρω λεφτα για να πληρωσω το τηλεφωνο μην μου το κοψουν , μηπως τελικα επρεπε να γινω εφοπλιστης :mrgreen:

εφοπλιστής; μπορείς να αγοράσεις ένα Ναυπηγείο έναντι 1 ευρώ, να κλείσεις παραγγελίες δις, να μην πληρώσεις ούτε εν ευρώ από τις οφειλές, να αφήσεις απλήρωτο το προσωπικό και μετά ν τα φορτώσεις στο κράτος.

Όπως έκαναν οι Γερμανοί και μετά ο Σαφά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το έβαλα για τους εξής λόγους που μου έκαναν εντύπωση:

-Η Γερμανική εταιρία που κατασκεύασε το αεροδρόμιο ανέλαβε για 100 χρόνια την διαχείρισή του

-Πούλησε τη διαχείρησή του

-Η διαφορές επιλύθηκαν σε αγγλικό δικαστήριο με βάση το αγγλικό δίκαιο

 

Είχα υπόψιν ότι μιλούσαμε για 25ετή σύμβαση επί Σημίτη και με βάση το γερμανικό δίκαιο.

Δεν στέκομαι στο ποσό των 600εκατομμυρίων καθότι ήταν γνωστό ότι μέχρι πρόπερσυ ήταν στο μισό δις, αλλά πλέον έγινε και η εκδίκαση της υπόθεση στα δικαστήρια

 

Αλλά πως γίνεται:

α) Να το παραχωρείς για 100(!) χρόνια, με τί σκατά κεφάλαιο μπήκαν και θέλουν απόσβεση σε 100χρόνια

β) Πώς γίνεται να πληρώνει μισθούς πείνας (300Ε το εξάωρο) τους εργαζομένους εκεί.

γ) Να έχει τις ακριβότερες φυσούνες πανευρωπαϊκώς

δ) Να μην αποδίδει ΦΠΑ

και μετά από όλα αυτά να βραβεύεται για το 2014? Και να θέλει και 100χρόνια τη διαχείριση γιατί δε βγαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας είμασταν άξιοι να το κάναμε μόνοι μας. (mode Έξω οι ξένοι)

Όλα αυτά στην "χώρα" που δεν μπορεί να κάνει ούτε παιδικές χαρές, χωρίς θανάσιμες παγίδες.

Για τους "ελεγκτικούς μηχανισμούς"..., απλά ασχολίαστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας είμασταν άξιοι να το κάναμε μόνοι μας. (mode Έξω οι ξένοι)

Όλα αυτά στην "χώρα" που δεν μπορεί να κάνει ούτε παιδικές χαρές, χωρίς θανάσιμες παγίδες.

Για τους "ελεγκτικούς μηχανισμούς"..., απλά ασχολίαστο.

Μα όταν η (κάθε) Τρόικα ζητάει να μαζέψεις το έλλειμμα κι εσύ αποφασίζεις να σφυροκοπήσεις τον κόσμο, αντί να φορολογήσεις τους εφοπλιστές-φίλους σου και παράλληλα θάβεις τις "λίστες Λανγκάρντ", τι συζητάμε βρε Κώστα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα με τους εφοπλιστές είναι ότι, δυστυχώς, τα καράβια έχουν μηχανές και φεύγουν και πίσω δεν κοιτάνε.

Η δε ακτοπλοϊα είναι χρεωκοπημένη και κρατικοδίαιτη.

Άρα τι θα φορολογήσει το Κράτος ακριβώς; (bonus οι επιπλέον άνεργοι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα όταν η (κάθε) Τρόικα ζητάει να μαζέψεις το έλλειμμα κι εσύ αποφασίζεις να σφυροκοπήσεις τον κόσμο, αντί να φορολογήσεις τους εφοπλιστές-φίλους σου και παράλληλα θάβεις τις "λίστες Λανγκάρντ", τι συζητάμε βρε Κώστα;

να θυμίσουμε λίγο την φυγαδευση μεγαλοστελεχων της Siemens κλπ στη Γερμανία ε;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να θυμίσουμε λίγο την φυγαδευση μεγαλοστελεχων της Siemens κλπ στη Γερμανία ε;

Φυσικά, ενδεικτικά ανέφερα τους εφοπλιστές ο καθένας μπορεί να βρει πολλά παραδείγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...