Kenny McCormick Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Από σήμερα κυκλοφορούμε στη Θεσσαλονίκη με αυξημένο κατά 30% εισητήριο με μειωμένα τα δρομολόγια και κομμένα τα μεταμεσονύκτιά.Ποια είναι η γνώμη σας και τι μπορεί να γίνει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firewalker Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Μποϊκοτάζ. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Πάρε αμάξι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 ανοιξε θεμα στο auto-moto Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Adon1s Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 διάβασα πως δεν θα καταργηθουν , ή εστω θα ρυθμιστούν , τα βραδυνά . Για τους αντιρρησίες , πόδια , ποδήλατο , μηχανή , ταξί , αμάξι . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ghost_Rider Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 επανασταση ξεσηκωμος βομβαρδισμος της βουλης 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 επανασταση ξεσηκωμος βομβαρδισμος της βουλης Να πιούμε έναν καφέ πρώτα? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kenny McCormick Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Να πιούμε έναν καφέ πρώτα? 3ήμερη πορεία από λευκό μέχρι λιμάνι με φραπέ στο χέρι χαλλλαρά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CarbonFibre Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Να ζητήσεις να ιδιωτικοποιηθούν τα άθλια δημόσια λεωφορεία Θεσσαλονίκης ! Oh wait! Ιδιωτικά είναι; Μήπως παίρνουν και μεγαλύτερη επιχορήγηση από το κράτος απ' οτι τα δημόσια λεωφορεία στην Αθήνα; http://voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=186560 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δεν ξέρω τι έγινε στην Θεσσαλονίκη αλλά κάπως περίεργο μου φαίνεται να μειώνουν τα εισιτήρια στις συγκοινωνίες Αθηνών και να τα αυξάνουν αλλού, λογικά είναι δύο διαφορετικές εταιρείες. Πόση θα είναι η αύξηση τελικά στην Θεσσαλονίκη; Π.χ από 1 στο 1.3 ? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Από 80 σε 1 ευρώ τα μονής διαδρομής, από 90 σε 1,20 τα διπλής. Συν 10λ αν τα πάρεις μέσα στο λεωφορείο (σε μηχανήματα που δεν δίνουν ρέστα). Για κάρτες κλπ δεν ξέρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisxxx Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Περιττό να πουμε ποιος ήταν μεγαλομέτοχος του οασθ αρκετά χρόνια τώρα. Μπορει και ακομα. Περιττό να πουμε ότι το εισιτηριο το 2008 έκανε 40 λεπτά και τώρα πήγε στο 1 ευρώ το απλό και 1.2 για 2 δρομολογια. Ενώ από τα 40 πήγε στα 80 λεπτά μέσα σε 2 χρόνια.. Περιττό να πουμε για το χαος που γινεται μεσα στα λεωφορεία και τους δρόμους. Για την έλλειψη βραδινων δρομολογίων. Για την ανυπαρκτη συνδεση του αεροδρομιου με την πόλη ή τον οσε που γινεται με 1 λεωφορείο κάθε 30'! 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
krami Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 οι τιμες για τις καρτες απεριοριστων διαδρομων προς το παρων παραμενουν αμεταβλητες. ο οασθ παρουσιαζει κερδοφορια πολλων εκατομμυριων ευρω καθε χρονο. με τις αυξησεις προσδοκουν σε ακομη περισσοτερα κερδη και οχι σε καλυψη ελλειματων. οπως επισης και με τη μειωση δρομολογιων αλλα και με τις περικοπες στα εξοδα συντηρησης των οχηματων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisxxx Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Μαλακίες Κανένας Μασώνος θα είναι ε; Έλεος ένα λεωφορείο κάθε μισή ώρα; Σε μισή ώρα προσγειώνονται 564 πτήσεις στο Μακεδονία Μασωνος; Χειρότερο. Παιδι του λαου. Τσοχατζό... Αν και ακουγεται ότι δεν εχει μεγαλο ποσοστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 δεν υπάρχει "μεγαλομέτοχος" στον ΟΑΣΘ. Ούτε καν το ποσοστό του Τσοχατζό είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Ίσως πλέον μεγαλομέτοχος να μπορεί να θεωρηθεί το ΚΤΕλ Θεσσαλονίκης ΑΕ, το οποίο πήρε αρκετές μετοχές του ΟΑΣΘ όταν ο τελευταίος αποφασίστηκε να πηγαίνει μέχρι του διαόλου το κέρατο με 0.80 ευρώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα