Προς το περιεχόμενο

ανεμογεννήτρια από καπέλο τζακιού


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και τι ρεύμα μπορείς να πάρεις από τέτοιο concept;

Θα ανάβει έστω καμιά οικονομική λάμπα τέτοια κατασκευή ή μπα;

Δεν ξερω αλλα αφου δουλευει συσσωρευτικα το ρευμα, ε οκ, ισως θα περιμενω λιγο παραπανω, αλλα αφου φασουλι το φασουλι γεμιζει το σακουλι στο τελος θα γεμιζουν οι μπαταριες μου... ετσι δεν ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μπαταρίες, ΑΑ ;

Ελααα κακιες :-D

Ε τώρα λέω να βάλω 1 δωδεκάβολτη με σκοπό εργότερα να βάλω και περισσότερες. Φυσικά όταν θα μπούν περισσότερες θα έχω και άλλες πηγές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αλλα αφου δουλευει συσσωρευτικα το ρευμα, ε οκ, ισως θα περιμενω λιγο παραπανω, αλλα αφου φασουλι το φασουλι γεμιζει το σακουλι στο τελος θα γεμιζουν οι μπαταριες μου... ετσι δεν ειναι;

Δεν πάει έτσι, φορτίζοντας μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία έχεις και απώλειες, η ίδια η μπαταρία από μόνη της έχει απώλειες. Αν είναι για τίποτα AA μάλλον θα καταφέρεις να τις φορτίσεις, αν είναι να βάλεις όμως 12v αυτοκινήτου ίσως το ρεύμα να μην φτάνει ούτε για συντήρηση της μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^ Αυτό, πέρα οτι με την αυξομείωση της τάσης/ρευματος (αναλογα με τη μεταβαλότητα του αέρα), θα μαμήθεί η μπαταρία πολύ σύντομα. Αν σου εχει μείνει κάποια παλιά μπαταρία, μπορείς να τη δοκιμάσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πάει έτσι, φορτίζοντας μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία έχεις και απώλειες, η ίδια η μπαταρία από μόνη της έχει απώλειες. Αν είναι για τίποτα AA μάλλον θα καταφέρεις να τις φορτίσεις, αν είναι να βάλεις όμως 12v αυτοκινήτου ίσως το ρεύμα να μην φτάνει ούτε για συντήρηση της μπαταρίας.

Eννοείς, πως δεν θα παράγει αρκετό ρεύμα η συγκεκριμένη πηγή ώστε να φορτίζει τη μπαταρία; Aυτό το σύστημα συνέχεια θα φορτίζει, σιγά σιγά δεν θα συσσωρεύεται ρεύμα ώστε να φορτίζει τη μπαταρία;

^^ Αυτό, πέρα οτι με την αυξομείωση της τάσης/ρευματος (αναλογα με τη μεταβαλότητα του αέρα), θα μαμήθεί η μπαταρία πολύ σύντομα. Αν σου εχει μείνει κάποια παλιά μπαταρία, μπορείς να τη δοκιμάσεις. 

H δουλεια του φορτιστη τασης δεν ειναι να προστατευει τη μπαταρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φορτιστής δίνει ρεύμα εντός ορίων αλλά οχι σταθεροποιημένο. Δηλαδή μια θα δίνει πολύ (οταν φυσα), μια λίγο (οταν δεν φυσα), καθόλου (εκεί θα αδειάζει η μπαταρία), κλπ

 

Φαντάσου οτι οδηγεις το αμαξι σε ελαφρά ανηφόρα και εχεις πάνω 2α. Μια αφήνεις το γκάζι, μια το πατάς λίγο, μια το πατάς πολύ, μια δεν το πατάς για πολύ ώρα και αλλα τέτοια τυχαία. 

 

Φαντάσου τώρα το ίδιο σκηνικό (ανηφόρα) αλλά με σταθερό γκάζι να ανεβαίνεις στην ανηφόρα. Σε ποια απο τις δυο περιπτώσεις θα χαλάσει η μηχανή σε σύντομο διάστημα. 

 

Οι μπαταρίες εχουν μεγάλο χρόνο ζωής οταν εχουν ομαλες φορτίσεις και αποφορτίσεις. Βρες μια παλιά μπαταρία και κάνε τις δοκιμές σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Zoran για να μην ταλαιπωρείσαι άδικα, αν δεν φτάσεις 1-1,5 μέτρο άνοιγμα πτερυγίων και πάνω

να παίρνεις κανά A ρεύμα τουλάχιστον, ΑΑ μπαταρίες ίσως και Α, θα φορτίζονται σήμερα.

 

Επίσης το καπέλο του τζακιού που δείχνεις παίρνει γκάζια με θερμοσιφωνισμό.

Θα πρέπει να υπάρχει αναμμένη φωτιά από κάτω του δηλ.

Με λιγοστό αέρα μόνο, θα βαριέται να γυρνάει.

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...