Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με σύνδεση Wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Έκανα τη βλακεία και έβαλα το Wind double play και από κει που με conn-x είχα ταχύτητα γύρω στα 16 Μbps τώρα έχω 2 Mbps με το ζόρι. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό να έχω τέτοια ταχύτητα λόγω της απόστασης από το ADSLAM, μου είπαν επίσης ότι η καλωδίωση για όλες τις εταιρίες είναι ίδια, πως γίνεται να μην μπορώ τότε να έχω ίδια ταχύτητα;

 

Επίσης στην καρτέλα ADSL του router έχει αυτά τα στοιχεία:

 
Downstream Upstream      
SNR Margin
:
8.1 dB 15.0 dB      
Line Attenuation
:
54.0 dB 30.5 dB      
Data Rate
:
2048 kbps 511 kbps

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μήπως όταν ήσουν στον ΟΤΕ έπαιρνες από καμπίνα και όχι από το αστικό κέντρο;

Λες αυτο να ειναι; Μπορει δεν γνωριζω. Παντως σημερα μιλησα με εναν τεχνικο του ΟΤΕ που ετυχε να βρισκεται εδω και μου ειπε οτι ειναι παρανομο να πουλαει γραμμες ADSL η Wind στην περιοχη μου γιατι η αποσταση απο τα κουτια ειναι γυρω στα 5,5 χλμ και μου πουλαει κατι το οποιο δεν ειναι εφικτο να γινει, μπορω να σπασω το συμβολαιο που εχω με τη Wind χωρις να χρειαστει ναπληρωσω παραπανω χρηματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είχα και μερικές φορές συνεχίζω να έχω και εγώ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την wind double play.

τους πήρα τηλ και μου είπαν να κάνω επανεκκίνηση το ρούτερ και έφτιαξε.

τελικά δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το bandwidth.

Παρακολούθησε το να δεις αν σου συμβαίνει τακτικά.

εμένα μου είπαν ότι και καλά μπορεί να φτέει το adsl filter :mad:

μακριά απο wind double play μεγάλη μούφα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είχα και μερικές φορές συνεχίζω να έχω και εγώ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την wind double play.

τους πήρα τηλ και μου είπαν να κάνω επανεκκίνηση το ρούτερ και έφτιαξε.

τελικά δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το bandwidth.

Παρακολούθησε το να δεις αν σου συμβαίνει τακτικά.

εμένα μου είπαν ότι και καλά μπορεί να φτέει το adsl filter :mad:

μακριά απο wind double play μεγάλη μούφα

 

 Καθόλου μούφα δεν είναι το double play  της Wind, πιθανόν να έχει θέμα το router οπότε μπορείς να δοκιμάσεις με άλλο να δεις τι παίζει, δεν φταίει πάντα η γραμμή και σαν υπηρεσία το Double Play της Wind είναι από τα οικονομικότερα της αγοράς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ εχω εδώ και έναν χρόνο το Double Play της Wind  χωρίς προβλήματα και έχω γλιτώσει άπειρα χρήματα σε σχέση με τον ΟΤΕ οπότε μόνο μούφα δεν θα το χαρακτήριζα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πριν από μία εβδομάδα, η γραμμή μου (που στο τσακίρ κέφι κυμαινόταν στα 6500 kbps) βούτηξε στα 5000, περίπου.

 

Δήλωση βλάβης, επικοινωνία μηδέν, τηλεφωνώ και μαθαίνω πως το πρόβλημα "λύθηκε". Max 5900, κι αυτό ήταν "το καλύτερο που μπορεί να γίνει". Εξήγηση καμία. Η απόσταση από το κέντρο, είπαν, όταν τους πίεσα. "Την ίδια απόσταση είχα και προχτές με +600".

 

Χθες το δίκτυο καταρρέει, γενικά. Από τα ξημερώματα ήταν off, απόγευμα επανήλθε. Κοιτάζω, συγχρονισμός 4700. "Περιμένετε, δεν έχει επανέλθει πλήρως", ήταν η απάντηση μετά από μισάωρα αναμονής, αφού όλοι οι συνδρομητές τους είχαν πλακώσει στα τηλεφωνήματα. Περιμένω. Το βράδυ, τα ίδια. Τηλέφωνο, "επανήλθε" μου λένε, "να δηλώσω βλάβη". Με πολύ πίεση το δέχτηκαν. Υποτίθεται πως θα με ενημέρωναν για την εξέλιξη.

 

Επικοινωνία, καμία. Σήμερα, από τις 7:30 περίπου πάλι διακοπές. "Γενικευμένο πρόβλημα". Το μεσημέρι επανήλθε. Συγχρονισμός 4700-4800. Με τα πολλά καταφέρνω να πιάσω γραμμή. "Η βλάβη διορθώθηκε". "Μα πώς, αφού είμαι -1700 kbps από ό,τι πριν από εφτά μέρες;" "Η απόσταση από το κέντρο". "Τόση απόσταση είχα και πριν από μία εβδομάδα, όμως..." "Λυπάμαι, αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να γίνει".

 

Να βράσω την καλή τιμή που μου έκαναν για να παραμείνω. Τμήμα παραπόνων εννοείται πως δεν υπάρχει.

 

Κρίμα, μεγάλη απογοήτευση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε φίλε, κι εμένα τα ίδια μου έλεγαν. Σε μια νύχτα η ταχύτητα έπεσε από τα 7000 στα 3800 και η απάντηση τους ήταν ότι φταει η απόσταση. Λες και έβγαλε ποδια το σπίτι μου και μετακινήθηκε 2χλμ πιο πέρα. Ξεφτίλες. Δυστυχώς έχω συμβόλαιο για 2 χρονια και δεν μπορώ να φυγω ευκολα. Άχρηστοι άνθρωποι στην εξυπηρέτηση τους. Ούτε μια βλάβη στον οτε δεν δίνουν να ελέγξει τον χαλκό. Πρέπει να τους χρεώνει μάλλον. Ξεφτίλες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Aυτό είναι το θέμα που έχω κι εγώ, είμαι με 2ετές σε πολύ καλή τιμή ομολογουμένως, και αν αποχωρήσω θα ζητάνε αναδρομικά και θα έχω πρόβλημα, δεν υπάρχουν τέτοια χρήματα.

 

Αλλιώς, είχα φύγει, για την κοροϊδία και μόνο. Δεν πιστεύω πως θα πάω αλλού και θα σωθώ, αλλά έχω βαρεθεί να μου λένε "η απόσταση φταίει" και "αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να γίνει". Έχω βαρεθεί να αλλάζω καλώδια, να "συνδέω το ρούτερ μόνο του στην πρίζα" και όλο το κατεβατό που έχουν μπροστά τους και σου διαβάζουν. "Το έκανα ήδη" τους λέω. "Κάντε το ξανά". Και φάε κι ένα 20λεπτο στην αναμονή να στανιάρεις...

 

Να πω ότι έλεγα για καταστάσεις πριν από μήνες, χρόνια, άντε κάπως πάει κι έρχεται. Πριν επτά μέρες, όμως; Τι άλλαξε; 

 

Και πριν από καιρό είχα θέμα, αγανάκτησα, κάνω τα χαρτιά μου για τη Forthnet, μόλις τους ήρθε η ειδοποίηση για αλλαγή παρόχου και τη γραμμή δώσανε στον ΟΤΕ για έλεγχο (στο χαλκό ήταν το θέμα τότε) και την αύξηση που μου είχαν κάνει την πήραν πίσω και μου έκαναν σημαντική έκπτωση.

 

Τι να πεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι ακριβώς. Κι εγώ είμαι πεπεισμένος ότι κάπου έχει γίνει βλακεια, στο καλώδιο; στο κέντρο; δεν ξέρω που. Αυτοί λένε ότι από τις δικές τους διερευνήσεις, δεν υπάρχει πρόβλημα. Στις ερωτήσεις μου όμως δεν απαντάνε! Πραγματικά σου μιλάω, αν είχα τα λεφτά για την επιστροφή των επιδοτήσεων, θα έφευγα χτες

Sent from my Lumia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος γνωρίζει τα πιο τεχνικά θέματα, υπάρχει περίπτωση να το κάνουν λόγο του ότι μεταφέρονται πολλοί νέοι συνδρομητές στην Wind και δεν το αντέχει το δίκτυο τους; Και εγώ έχασα πάνω από 5-10mbps σε vdsl μέσα σε μία ημέρα και μου λένε πως δεν υφίσταται το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν μπορώ να ξέρω γιατί το κάνουν (σαφώς είναι λογική μια τέτοια ερμηνεία, δεδομένου ότι την πολύ μεγάλεια απώλεια την είχα μετά τη γενική κατάρρευση του δικτύου προχθές και τα χθεσινά προβλήματα το πρωί, άρα δεν ήταν δικό μου ζήτημα) αλλά οι δικαιολογίες τους είναι εξοργιστικές. Ειδικά αυτή η φόλα με την απόσταση... Λες και ζούμε σε κυλιόμενα σπίτια, που σήμερα είναι Παγκράτι και αύριο ρίχνουν άγκυρα στο Αιγάλεω...

 

Και το ότι δεν έχουν τρόπο να παρακολουθούν σε τι στάδιο είναι η "επίλυση" κάθε προβλήματος, με αποτέλεσμα να σε βάζουν να κάνεις τα ίδια και τα ίδια, κάθε φορά που καταφέρνεις να μιλήσεις με έναν άνθρωπο, είναι κάτι το απογοητευτικό.

 

Τους έστειλα και email, όπου περιγράφω την κατάσταση. Απλά από περιέργεια, για να δω αν (δεσμεύονται το πολύ μέσα σε πέντε μέρες) και τι θα μου απαντήσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...