Προς το περιεχόμενο

GUI Γλώσσες Προγραμματισμού


aggelos_24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια!

 

Καταρχάς να πω οτι δεν είμαι προγραμματιστής, ούτε έχω σπουδάσει κάτι σχετικό άλλα η επιστήμη μου πλέον χρειάζεται ενα κομμάτι της πληροφορικής τον προγραμματισμό ως εργαλείο και έχω κάποιες απορίες όποιος μπορεί να βοηθήσει.

 

Έχω -κάποιες- γνώσεις C++ & Python αλλα πλέον οτί κάνω το κάνω σε C++ αποκλειστικά.

 

 

Αν θέλω να φτιάξω γραφικό περιβάλλον σε μια εφαρμογή που είναι σε C++ ποιο GUI είναι το βασικό που χρησιμοποιείτε οι προγραμματιστές, είχα δει στο ιντερνετ κάποια tutorial που είναι το Visual Studio μου φάνηκε εύκολο αυτό το drag & drop αλλα ήτανε σε C# γλώσσα, υπάρχει κάτι αντίστοιχο για C++

 

Ερώτηση 2: Το Visual Studio μπορώ να το χρησιμοποιήσω με C++ και αν ναι: θα τρέχει σε όλες τις πλατφόρμες; Θα υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα σε σχέση με αλλα GUI με την C++

 

Γενικά οτι θα πρέπει να ξερω σημαντικό αρχικά πριν προχωρήσω καλό θα ήτανε :)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Qt στο οποίο σε παρέπεμψαν και παραπάνω τρέχει μια χαρά σε όλες τις πλατφόρμες (Linux, Windows, Mac). Η C# τρέχει και σε Linux (Mono) αλλά προσωπικά δεν γνωρίζω με πόση επιτυχία και τι γίνεται με εφαρμογές GUI.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς δεν χρειάζεται να μάθεις C#. Εάν θες να ασχοληθείς με οπτικό προγραμματισμό στην C++ μπορείς να το κάνεις χρησιμοποιόντας την πλατφόρμα Microsoft Visual Studio, αλλά νομίζω μόνο για Windows λειτουργικά συστήματα μπορείς να κατασκευάσεις το λογισμικό σου.

Η δεύτερη επιλογή σου είναι η πλατφόρμα QT Creator.
Σχετικά για την Microsoft Visual Studio σου παρέχει πολύ καλά εργαλεία τύπου drag and drop όπως το toolbox που μπορείς να φτιάξεις απλές και σύνθετες φόρμες χωρίς να χρειάζεται να επιβαρύνεσαι. Βέβαια οι εφαρμογές σου θα τρέχουνε μόνο σε Windows.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε