Προς το περιεχόμενο

Μετάβαση σε OSX απο Windows. Αξίζει?


biohazard7720

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

 

Η ερώτηση απευθύνεται κυρίως στα άτομα που χρησιμοποιούν για πραγματική δουλειά και μπορούν να με διαφωτίσουν και να με συμβουλέψουν. Είμαι 2ετής φοιτητής Ηλεκτρονικός Μηχανικός, και διαθέτω ένα Dell Inspiron 3537 15'' laptop με αλλαγμένο δίσκο σε ένα Kingston 240gb SSD (απο τα 750gb HDD που ερχεται) και το χρησιμοποιώ για όλες μου τι εργασίες - δουλείες - διασκέδαση. Κοινώς το laptop γράφει 10+ωρες την μέρα λειτουργείας. Το πρόβλημά μου είναι ότι σχεδόν κάθε μέρα (τουλάχιστον 4-5 φορές την εβδομάδα) πρέπει να το παίρνω στην σχολή μαζί μου, και αν και 15άρι laptop έχει αρχίσει να με κουράζει και το βάρος του και οι διαστάσεις του, καθώς δεν χωράει στον χαρτοφύλακά μου και πρέπει να έχω ξεχωριστεί τσάντα. Οπότε άρχισα να κοιτάω τι ελαφρύτερο και μικρότερο υπάρχει στην αγορά. Όπως ήταν αναμενόμενο κατέληξε είτε σε μερικά ultrabook (το Asus Zenbook μ'αρεσει πολυ) είτε σε MacBook Air 13. Έχουν παρόμοιο hardware, παρόμοια τιμή και η μόνες διαφορές είναι ότι το Zenbook εχει οθόνη 1920x1080 και touch, ενω το mac 1440x900 αλλά καλύτερη αυτονομία. Έκανα μια μικρή έρευνα στο αν τα προγράμματα και οι εφαρμογές που χρησιμοποιώ υπάρχουν για mac και είδα ότι κατα πλειοψηφία δεν θα έχω πρόβλημα. Λίγες είναι οι εφαρμογές, κυρίως κάποιες πολύ εξιδικευμένες που είναι αποκλειστικά για windows. ΑΛΛΆ, ποτέ στην ζωή μου δεν έχω δουλέψει mac, πέρα απο κάτι 5λεπτα σε καταστήματα που τα έχουν στην βιτρίνα, οπότε δεν ξέρω πως είναι να ζεις κάθε μέρα όλη μέρα μαζί του. Και επειδή πραγματικά περνάω πολλές ώρες στο pc, θα ήθελα απο άτομα που έχουν δουλέψει με mac καθημερινά να μου πουν την γνώμη τους.

 

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από biohazard7720
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι ακριβά μηχανήματα τα μακ φίλε