Προς το περιεχόμενο

VW Polo πετρελαιο ή βενζινη;


bOne_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα ινσομνιακς.

Σημερα θα παω να επιλεξω μοντελο στην αντιπροσωπεια και δεν εχω αποφασισει ακομα για το μοντελο. Τα μοντελα ειναι τα εξης:

Polo 1.4 TDI 90PS (3,4 μικτο κυκλο)

Polo 1.2 TSI 90PS (4.7 μικτο κυκλο)

(Σε επιδοσεις ειναι τα ιδια, διαφερει μονο η ροπη)

Το αυτοκινητο θα το αποπληρωσω με δοσεις και θα κανω πανω απο 90.000χλμ οποτε στη περιπτωση του πετρελαιου θα εχω κανει αποσβεση της τιμης δεδομενου οτι το πετρελαιο δεν εχει τελη κυκλοφοριας και ειναι κατα 2200€ ακριβοτερο του βενζινοκινητου, στα 90.000χλμ το βενζινοκινητο θα μου εχει κοστισει 740€ επιπλεον της αρχικης τιμης του πετρελαιοκινητου.

 

Το θεμα μου ειναι το εξης λοιπον:

·Ποιοτητα καυσιμων πετρελαιου.

 

Εχω μιλησει με πολλους ταξιτζιδες και ολοι μου εχουν πει για τα πρατηρια shell (select) και revoil. Ολοι μου λενε ομως οτι εχουν αλλαξει τουλαχιστον μια-δυο φορες μπεκ του οποιου η τιμη ειναι στα 500€. Δε συζηταω καν δηλαδη για τρομπα πετρελαιου.

 

Αξιζει λοιπον τελικα το πετρελαιο ή με τα καποια ανταλλακτικα που μπορει να χρειαστουν θα αργω ολο και περισσοτερο να κανω αποσβεση της τιμης;

Μηπως να παρω βενζινη να εχω το κεφαλι μου ησυχο;

Επισης κατι τελευταιο, οι πετρελαιοκινητηρες δεχονται βελτιωσεις;

 

Ευχαριστω πολυ.

Αλεξανδρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, εφοσον πας σε καινούργιο αξίζει το πετρελαιο... ΕΠισης, αν προσεχεις απο που βαζεις πετρελαιο και βαζεις νεου τύπου (π.χ. ΕΚΟ Avio diesel ή Elin Crystal) δε θα εχεις θέματα...

 

ΤΟ 4.7 στα 100 του 1.2Τ νομίζω οτι δεν ισχύει, στην πράξη ειναι ~6.5-7 μικτός για ενα νόμο όπως π.χ. η Αττική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, εφοσον πας σε καινούργιο αξίζει το πετρελαιο... ΕΠισης, αν προσεχεις απο που βαζεις πετρελαιο και βαζεις νεου τύπου (π.χ. ΕΚΟ Avio diesel ή Elin Crystal) δε θα εχεις θέματα...

 

ΤΟ 4.7 στα 100 του 1.2Τ νομίζω οτι δεν ισχύει, στην πράξη ειναι ~6.5-7 μικτός για ενα νόμο όπως π.χ. η Αττική

Καλησπερα και σε ευχαριστω για την απαντηση σου.

Μιλας απο προσωπικη εμπειρια; Εαν ναι ποσο καιρο περιπου χρησιμοποιεις αυτου του τυπου τα καυσιμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες polo (ή ibiza/fabia), πάρε βενζίνη. Το τρικύλινδρο diesel τους είναι τραγικό. Καλύτερο είναι το παλιό 1.6tdi που ήταν τετρακύλινδρο.
Αν θες diesel, δες καλύτερα κάποιο με κινητήρα renault ή fiat.

Για την κατανάλωση σε όλα να κοιτάς το «εντός πόλης». Είναι πιο ρεαλιστικό. Τα 3.4 και τα 4.7 μπορείς να τα πετύχεις μόνο σε καμιά τεράστια ευθεία με 80km/h.

Τα 90.000km σε πόσα χρόνια υπολογίζεις να τα κάνεις; Κάνε τους υπολογισμούς σου με βάση την κατανάλωση εντός πόλης, γιατί όσο ανεβαίνει η κατανάλωση, τόσο πιο πολύ συμφέρει το diesel (λόγω χαμηλότερης τιμής).
 

Για ζημιές κλπ, έχει η αδερφή μου το polo 1.2 tdi 75ps (πριν το facelift) και στα 4+ χρόνια δεν έχει εμφανίσει κάποιο θέμα πέρα από το διακόπτη του κλειδώματος που χάλασε πριν λίγες μέρες. Πολύ τρέμουλο πάντως. Φασαρία και κραδασμοί. Δε ξέρω αν έχει βελτιωθεί αρκετά το 1.4, αλλά φρόντισε να κάνεις έστω μια βόλτα σαν επιβάτης για να δεις τις διαφορές.

 

Σε κάθε περίπτωση, βρες ένα-δυό πρατήρια και πήγαινε εκεί. Αν πάθεις κάποια ζημιά θα «ξέρεις» ποιός φταίει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και σε ευχαριστω για την απαντηση σου.

Μιλας απο προσωπικη εμπειρια; Εαν ναι ποσο καιρο περιπου χρησιμοποιεις αυτου του τυπου τα καυσιμα;

 

οχι δεν εχω πετρελαιο δυστυχώς αλλα απο εμπειρίες γνωστών καθώς και γνωστών βενζινάδων που μειωθηκαν τα παραπονα...

 

Το Polo TDI το εχω κανει απλα test drive και ηταν παρα πολυ καλο για τα κυβικά του/σασι του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Polo TDI το εχω κανει απλα test drive και ηταν παρα πολυ καλο για τα κυβικά του/σασι του...

 

Σε ικανοποίησε το 1.2 TDI; Το είχα κάνει test drive. Μου έλεγε ο πωλητής πόσο καλό και δυνατό είναι (για τα κυβικά του πάντα). Πάτα μου έλεγε, σανιδωμένο το είχα, το αμάξι δε κούναγε. Σε ευθεία. Ούτε το πάτημά του μου άρεσε. Όμορφο, προσεγμένο αυτοκίνητο, αλλά οδηγικά τουλάχιστον κάτω του μετρίου.

 

Σε μικρό ντίζελ (εκείνη την εποχή) μου είχε αρέσει το Yaris.

 

Το Polo TDI το έχω βάλει στην κατηγορία "επικίνδυνα αργό".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης έχε υπόψη σου ότι το πετρελαιοκίνητο κάνει αρκετό περισσότερο θόρυβο μέσα στην καμπίνα. Έχω το 1.4 βενζίνη και με το που μπήκα σε 1.2 πετρέλαιο η διαφορά ήταν εμφανής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια μιλαω για το καινουργιο μοντελο 2015 το 1.4 TDI και 1.2 TSI. Οχι 1.2 TDI

Αν θες polo (ή ibiza/fabia), πάρε βενζίνη. Το τρικύλινδρο diesel τους είναι τραγικό. Καλύτερο είναι το παλιό 1.6tdi που ήταν τετρακύλινδρο.

Αν θες diesel, δες καλύτερα κάποιο με κινητήρα renault ή fiat.

 

Για την κατανάλωση σε όλα να κοιτάς το «εντός πόλης». Είναι πιο ρεαλιστικό. Τα 3.4 και τα 4.7 μπορείς να τα πετύχεις μόνο σε καμιά τεράστια ευθεία με 80km/h.

 

Τα 90.000km σε πόσα χρόνια υπολογίζεις να τα κάνεις; Κάνε τους υπολογισμούς σου με βάση την κατανάλωση εντός πόλης, γιατί όσο ανεβαίνει η κατανάλωση, τόσο πιο πολύ συμφέρει το diesel (λόγω χαμηλότερης τιμής).

 

Για ζημιές κλπ, έχει η αδερφή μου το polo 1.2 tdi 75ps (πριν το facelift) και στα 4+ χρόνια δεν έχει εμφανίσει κάποιο θέμα πέρα από το διακόπτη του κλειδώματος που χάλασε πριν λίγες μέρες. Πολύ τρέμουλο πάντως. Φασαρία και κραδασμοί. Δε ξέρω αν έχει βελτιωθεί αρκετά το 1.4, αλλά φρόντισε να κάνεις έστω μια βόλτα σαν επιβάτης για να δεις τις διαφορές.

 

Σε κάθε περίπτωση, βρες ένα-δυό πρατήρια και πήγαινε εκεί. Αν πάθεις κάποια ζημιά θα «ξέρεις» ποιός φταίει.

 

 

Αν υπολογισω τη καταναλωση σε εντος πολης ααφως και με συμφερει καλυτερα το ντιζελ αφου η διαφορα των 740€ γινεται πολυ μεγαλυτερη στο βενζινοκινητο σε σχεση με την αρχικη τιμη του πετρελαιοκινητου. Τα 90.000χλμ υπολογιζω να τα κανω σε 4 με 5 χρονια. Οσο για το τρικυλινδρο κινητηρα ετσι σκεφτομουν κι εγω, εχω ακουσει ομως πολυ καλα λογια. Με μπερδεψες ομως, εσυ αναμεσα σ αυτα τα 2 μοντελα ποιο θα επελεγες μ αυτα τα κριτηρια; Επεξ/σία από bOne_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις περίπου κάθε χρόνο και σε τι δρόμους;
Είσαι διατεθειμένος να χάσεις σε ποιότητα λειτουργίας για να κερδίσεις σε κατανάλωση καυσίμου;

 


 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ικανοποίησε το 1.2 TDI; Το είχα κάνει test drive. Μου έλεγε ο πωλητής πόσο καλό και δυνατό είναι (για τα κυβικά του πάντα). Πάτα μου έλεγε, σανιδωμένο το είχα, το αμάξι δε κούναγε. Σε ευθεία. Ούτε το πάτημά του μου άρεσε. Όμορφο, προσεγμένο αυτοκίνητο, αλλά οδηγικά τουλάχιστον κάτω του μετρίου.

 

Σε μικρό ντίζελ (εκείνη την εποχή) μου είχε αρέσει το Yaris.

 

Το Polo TDI το έχω βάλει στην κατηγορία "επικίνδυνα αργό".

Το 2014 μοντέλο 1,2tdi είχε οδηγήσει και δεν πήρα αρνητική εντύπωση. Παίζει ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ρόλο να ξέρεις τι παίρνεις και εξηγούμαι, κανένας λογικός άνθρωπος δε θα έπαιρνε 1200 πετρέλαιο έχοντας στο νου να κάνει σφήνες ή προσπεράσεις με 5η στην εθνική...

 

Για ένα αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ που σε πάει άνετα και ταξίδι ήταν καλό. Άλλωστε δεν έχω μάθει ούτε σκοπεύω στα "γρήγορα" αυτοκίνητα... Και τώρα έχω 1,5 τόνο αμάξι 1600 με 122 άλογα το οποίο είναι προφανώς πιο γρήγορο αλλά δεν είναι και Impreza wrx (κοινώς δεν την νιώθεις την επιτάχυνση του όποτε Κλάιν)

 

Αυτό που με ενόχλησε κάπως και μόλις ειπώθηκε ήταν ο θόρυβος του κινητήρα με ανοιχτά παράθυρα αλλά μου είπε ο πωλητής ότι το συγκεκριμένο δεν είχε μόνωση καπω(!)...

 

Ιδιαίτερα θετική πάντως εντύπωση μου είχε κάνει η κατανάλωση που ήρθαν πραγματικά πολύ πολύ χαμηλή (κοντά στα νούμερα της εταιρείας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το 1.2 tdi:

 

Το 2014 μοντέλο 1,2tdi είχε οδηγήσει και δεν πήρα αρνητική εντύπωση. Παίζει ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ρόλο να ξέρεις τι παίρνεις και εξηγούμαι, κανένας λογικός άνθρωπος δε θα έπαιρνε 1200 πετρέλαιο έχοντας στο νου να κάνει σφήνες ή προσπεράσεις με 5η στην εθνική...

Για ένα αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ που σε πάει άνετα και ταξίδι ήταν καλό. Άλλωστε δεν έχω μάθει ούτε σκοπεύω στα "γρήγορα" αυτοκίνητα... Και τώρα έχω 1,5 τόνο αμάξι 1600 με 122 άλογα το οποίο είναι προφανώς πιο γρήγορο αλλά δεν είναι και Impreza wrx (κοινώς δεν την νιώθεις την επιτάχυνση του όποτε Κλάιν)

Αυτό που με ενόχλησε κάπως και μόλις ειπώθηκε ήταν ο θόρυβος του κινητήρα με ανοιχτά παράθυρα αλλά μου είπε ο πωλητής ότι το συγκεκριμένο δεν είχε μόνωση καπω(!)...

Ιδιαίτερα θετική πάντως εντύπωση μου είχε κάνει η κατανάλωση που ήρθαν πραγματικά πολύ πολύ χαμηλή (κοντά στα νούμερα της εταιρείας)

 

Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο είναι τα τραγικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του και το ελεϊνό πάντρεμα με το θεόμακρυ 5άρι σαζμάν.

Έχει τους κραδασμούς και το θόρυβο που κάνουν οι πετρελαιοκινητήρες, τον κάνανε και τρικύλινδρο για να έχει ακόμα περισσότερους κραδασμούς!

Κρεμάει σε αλλαγή από 2α σε 3η και τελικά αναγκάζεσαι να κρατάς τη 2α μέχρι σχεδόν τις 3.000 rpm γιατί με 3η σκορτσάρει κάτω από τις 1.800rpm. Αυτό συνεπάγεται και θόρυβο. ΠΟΛΥ θόρυβο και κραδασμούς. Mιλάμε για ένα μοτέρ που δουλεύει από τις 1.800 μέχρι τις 3.500 rpm. 
Η μόνωση του καπακιού στο δικό μας έχει φαγωθεί στα σημεία στήριξης από τους κραδασμούς. Όπου να 'ναι θα πρέπει να πάρει πόδι. Έχει βγει ανάκληση επειδή μπορεί το καπάκι του φίλτρου καυσίμου να ραγίσει από τους κραδασμούς! 
Γενικά, αν δεν το καταλάβατε ακόμα, έχει πολλούς κραδασμούς. Ακουμπάς το μοτέρ και παθαίνεις πάρκνισον.

Γκάζι έχει όσο έχει, δεν περιμένεις πολλά από 75 ίππους και ~1.100-1.200 κιλά. Και η κατανάλωση είναι πολύ εντάξει. Τα 4,5lt/100km μικτά έρχονται χωρίς πολύ κόπο και προσπάθεια.  Και ταξίδι 1.500km κάναμε με φουλ φορτίο και μια χαρά τα πήγε και χωρίς προσπάθειες οικονομίας και τέρμα γκαζί σε πολλά σημεία, στο τέλος έγραψε ~5,5lt/100km για όλη τη διαδρομή (πραγματική κατανάλωση με βάση τα γεμίσματα).
Αλλά τελικά, δεν αξίζει. Χαντακώνεται το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτέρ. Το 1.2tsi του πάει γάντι.

 

Δόξα τω Θεώ, μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους ως τώρα και μακάρι να συνεχίσει έτσι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν το συνιστώ.

Ελπίζω να το έχουν βελτιώσει το 1.4tdi, αν και θα ήταν καλύτερο να το κάναν τετρακύλινδρο. Τώρα προσπαθούν με περίπλοκους τρόπους να εξαλείψουν τα εγγενή μειονεκτήματα του τρικίλυνδρου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που θα κανείς λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο δεν αξίζει να πάρεις πετρέλαιο μπορεί να γλιτώσεις κάποια χρήματα από τα καύσιμα η τους φόρους αλλα θα σου βγουν πολύ περισσότερα σε συντήρηση . Εαν μου έλεγες για καμιά 40.000χλμ ++τον χρόνο θα σου έλεγα βουρ για πετρέλαιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μιλαω για το καινουργιο μοντελο 2015 το 1.4 TDI και 1.2 TSI. Οχι 1.2 TDI

Αν υπολογισω τη καταναλωση σε εντος πολης ααφως και με συμφερει καλυτερα το ντιζελ αφου η διαφορα των 740€ γινεται πολυ μεγαλυτερη στο βενζινοκινητο σε σχεση με την αρχικη τιμη του πετρελαιοκινητου. Τα 90.000χλμ υπολογιζω να τα κανω σε 5 με 6 χρονια. Οσο για το τρικυλινδρο κινητηρα ετσι σκεφτομουν κι εγω, εχω ακουσει ομως πολυ καλα λογια. Με μπερδεψες ομως, εσυ αναμεσα σ αυτα τα 2 μοντελα ποιο θα επελεγες μ αυτα τα κριτηρια;

Δεν τα είχα δει τα υπόλοιπα που έγραψες.

Προσωπικά, αν τα έκανα αυτά τα χιλιόμετρα σε 3-4 χρόνια θα έπαιρνα το tdi, γιατί έρχεται πιο γρήγορα η απόσβεση.

 

Το σημαντικό είναι να τα κάνεις και τα δύο μια καλή δοκιμή, για να καταλάβεις τις όποιες διαφορές έχουν στη λειτουργία τους.

Αν δεις ότι δε σε ενοχλεί το tdi, πάρ' το. Αλλά σε καμία περίπτωση χωρίς δοκιμή.

Και αν μετά από 6 χρόνια θες να το πουλήσεις, το tdi θα πιάσει κάτι παραπάνω λογικά.

 

Αν τελικά καταλήξεις στο πετρέλαιο, να προσέχεις να ανεφοδιάζεσαι από 1-2-3 πρατήρια με καλή φήμη.

Πάντως όποιο και να πάρεις, να είναι τουλάχιστον Comfortline. Το Trendline έχει πιο «φτωχά» υλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...