Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εγω δε μπορω να καταλαβω γιατι το ΟΤΑ καθυστερει τοσο. ακομα να βγει

Γιατί γίνεται σε συνεργασια με τους παροχους κινητής τηλεφωνίας της κάθε χώρας ξεχωριστά. Αμα οι εγχωριες εταιρίες καθυστερούν να δώσουν το update, δεν φταίει μονο η samsung. Γενικά όμως η Samsung είναι απο τις χειρότερες στο θέμα update λειτουργικού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειμαι σιγουρος παντως οτι θελω να το βαλω για να πω την αληθεια... ο μονος λογος που αναβαθμισα τοτε ηταν να φτιαχτει το 3g

το οποιο δουλευει τωρα κανονικα αφου ηταν θεμα hardware οπως ειπαμε. Δεν ξερω ομως αν παρολα αυτα στην λολιποτ

κανει το 3g να δουλευει χωρις "νερα" δηλαδη ποιο γρηγορα,σταθερα κτλ, θα ξαναψαξω τα log files. Αν καποιος ξερει ας

μας πει παντως αν πηγαινοντας στην ΛΟΛΙΠΟΤ θα εχω καλυτερο 3G τελικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ειναι κ το λαθος του ιντερνετ κ το προβλημα με τις ηλεκτρονικες συσκευες.ο καθε ασχετος μπορει να γινει σχετικος-πιστευει-αν διαβασει 2 φορουμ κ δει 5 βιντεο στο youtube.

 

 

! Εχασα 1 χρόνο, τόσους μήνες δηλαδή αφάνταστης ταλαιπωρίας, αναμονής, σπασίματος νεύρων να κάνω συνεχώς επαννεκίνηση της συσκευής για να φτιάχνει το 3G!

 

 

first world problems..

 

για να το κανω πιο λιανα.ειναι απλα τα πραγματα.πας το τηλεφωνο κ αν τοχεις πειραξει τελος.ειναι σαφης ορος.αφου το σκαλισες,εφταιγε δεν εφταιγε τωρα δε μπορει να αποδειχτει τπτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επέτρεψε μου να ξέρω λίγο από εταιρίες (όχι από την Samsung βέβαια) καθώς έχω εργασθεί σε κάποιες (και μικρές και μεγάλες) και μάλιστα στο τμήμα πωλήσεων.

Και την "άτακτη υποχώρηση" που ανέφερες δεν την προτείνει το νομικό τμήμα (όπως προαναφέρθηκε σπάνια θα φτάσει κάτι σε εκδίκαση λόγω σημαντικής επιβάρυνσης του πελάτη για να ακολουθήσει τη νομική οδό) αλλά το PR. Πολλές εταιρίες προτιμούν να μην γίνεται αρνητικός θόρυβος γύρω από το όνομά τους ασχέτως δίκιου ή άδικου.

Κι έτσι κι αλλιώς τι νομίζεις ότι στοίχισε στην Samsung (μαμά ή Ελλάδος) η αντικατάσταση της πλακέτας; Ούτε κερδισμένοι θα ήταν αν δεν την έκαναν ούτε χαμένοι τώρα που το έκαναν.

Απλά έκλεισαν ένα στόμα που φώναζε λίγο παραπάνω.

 

Όσο για το σχόλιο "αυτο δεν το κανουν ουτε τοπικες εταιριες.. θα το κανει η samsung?" εδώ και αν έχεις τελείως λάθος. Ακριβώς ότι δεν κάνουν οι τοπικές εταιρίες το κάνει η κάθε "Samsung". Και αυτό γιατί δεν είναι η κοντόφθαλμη, "μπακαλίστικη" ελληνική μικρο-επιχείρηση αλλά επιχείρηση με τζίρο εκατομμυρίων, προσωπικό χιλιάδων και όραμα για το μέλλον.

 

και αν η samsung αφησει εναν πελατη δυσαρεστημενο τι θα γινει?? να σου πω.. αυριο βγαινει μια TV προσφορα και θα την παρει και ας ειναι και samsung.. αν η τοπικη επιχειρηση αφησει εναν πελατη δυσαρεστημενο? αυριο μπορει να χασει αλλους 2-3

ειναι υπαρβολικα δυσκολο να εχεις αποψη μην γνωριζοντας οτι σαν καταναλωτης προστατευεσαι απο μια νομοθεσια που δεν επιτρεπει εταιριες να σε εμπαιζουν αποσπωντας χρηματα απο την τσεπη σου..

θα βγαλει η samsung αναβαθμιση για αντιμετωπιση προβληματος και θα την βαλω εγω και θα μου πει... το εβαλες με το kiss? οχι?? την πατησες... δεν ειναι σοβαρα πραματα αυτα..

 
 

 

και να ηθελα δεν θα μπορουσα να σου αλλαξω γνωμη..  προκαταληψεις σχετικα με τις μικρομεσαιες επιχειρησεις στην ελλαδα, τα ακουω βερεσε... τωρα μαλιστα που εγιναν και κοντοφθαλμοι μπακαλιδες αστα.. θα μεγαλωσεις καποτε θα τα δεις αλλιως τα πραματα..

εχεις πολυ λαθος αντιληψεις.. δεν μπαινω στην διαδικασια ουτε να αντικρουσω

εκει με το PR πραγματικα γελασα..  τι ειναι βρε η samsung? μικρομεσαια κοντοφθαλμη μπακαλιστικη επιχειρηση και χωρος εστιασης?

εκτος αν ετσι λενε πλεον το marketing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και αν η samsung αφησει εναν πελατη δυσαρεστημενο τι θα γινει?? να σου πω.. αυριο βγαινει μια TV προσφορα και θα την παρει και ας ειναι και samsung.. αν η τοπικη επιχειρηση αφησει εναν πελατη δυσαρεστημενο? αυριο μπορει να χασει αλλους 2-3

ειναι υπαρβολικα δυσκολο να εχεις αποψη μην γνωριζοντας οτι σαν καταναλωτης προστατευεσαι απο μια νομοθεσια που δεν επιτρεπει εταιριες να σε εμπαιζουν αποσπωντας χρηματα απο την τσεπη σου..

θα βγαλει η samsung αναβαθμιση για αντιμετωπιση προβληματος και θα την βαλω εγω και θα μου πει... το εβαλες με το kiss? οχι?? την πατησες... δεν ειναι σοβαρα πραματα αυτα..

 
 

 

και να ηθελα δεν θα μπορουσα να σου αλλαξω γνωμη..  προκαταληψεις σχετικα με τις μικρομεσαιες επιχειρησεις στην ελλαδα, τα ακουω βερεσε... τωρα μαλιστα που εγιναν και κοντοφθαλμοι μπακαλιδες αστα.. θα μεγαλωσεις καποτε θα τα δεις αλλιως τα πραματα..

εχεις πολυ λαθος αντιληψεις.. δεν μπαινω στην διαδικασια ουτε να αντικρουσω

εκει με το PR πραγματικα γελασα..  τι ειναι βρε η samsung? μικρομεσαια κοντοφθαλμη μπακαλιστικη επιχειρηση και χωρος εστιασης?

εκτος αν ετσι λενε πλεον το marketing

 

Ενώ προκαταλήψεις για τις μεγάλες "αδηφάγες" είναι άποψη.

Και βέβαια όπως όλοι ξέρουμε (και  στο insomnia είναι κάτι παραπάνω από προφανές, αν κρίνω από τα θέματα που ανοίγονται) ότι οι καταναλωτές έχουν ΜΟΝΟ δικαιώματα.

Το κατάλαβα (και αφού το κατάλαβα σταματώ εδώ)

Keep walking (on the clouds).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...