Προς το περιεχόμενο

Samsung Galaxy A7 duos 308.94 ευρώ. Μόνο!!! @ [ΤΕΛΟΣ]


gabriel1981

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω είμαστε ένα φόρουμ από ψαγμένους και πολλές φορές "απαιτητικούς" πελάτες. Αυτό σε καμία περίπτωση δε μας κάνει "προβληματικούς" ή ότι άλλο. Την αποψή μας λέμε. Από εκεί και πέρα, αν δεν το θεωρούσες ωφέλημο δε θα το παρακολουθούσες.

 

Ναι φυσικά και υπήρξε δυασαρέσκια όταν ακυρώνει μαζικά ένα κατάστημα. Η δημιουργία προσδοκίας, που είναι αυτό που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν μερικά "καταστήματα", είναι δεδομένη και αναμενόμενη. Μαζί με την απογοήτευση που δημιουργεί η ακύρωση. Έχω φάει άκρα και από amazon, οκ. Αλλά 45 φορές με εξυπηρέτησανκαι 2 φορές έφαγα άκυρο. Φυσικά και τους προτιμώ σε σχέση ελληνικά καταστήματα της σειράς (δεν εννοω κάποιο συγκεκριμένα...). Το να αποδείξει ένα κατάστημα ότι είναι άξιο της εμπιστοσύνης μου θέλει κόπο. ΔΕΝ παρήγγειλα γιατί δεν το εμπιστευόμουν (δεν το ήξερα). Αν ξαναβγάλει προσφορά, ανάλογα με τις εντυπώσεις μου από το συγκεκριμένο γεγονός, θα το σκεφτώ. Στο τέλος μπορεί να με κερδίσει ή όχι και να γίνω μόνιμος πελάτης. Έτσι χτίζεται η εικόνα. Λυπάμαι. Το να δώσει 1 κομμάτι δεν το θεωρω αξιπιστία. Να χάσω 3 ωρες για κάτι που δε θα παραλάβω τελικά. Γιατί τα καταστήματα γενικά δεν εκτιμούν καθόλου το κόστος σε χρόνο του πελάτη που προσπαθεί να βγάλει άκρη, έχει κόστος και αυτό. Τον αντιμετωπίζουν σαν αντίπαλο συνήθως. Λάθος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καμια σχεση με αυτό που ειπες. Δεν χαρακτηρίζεται πουθενα απατεωνας κανενας. Διορθωσε για να εισαι σωστος το ποστ σου που εβαλες αυτή την λεξη. :)

οκ το διόρθωσα.

Νομίζω είμαστε ένα φόρουμ από ψαγμένους και πολλές φορές "απαιτητικούς" πελάτες. Αυτό σε καμία περίπτωση δε μας κάνει "προβληματικούς" ή ότι άλλο. Την αποψή μας λέμε. Από εκεί και πέρα, αν δεν το θεωρούσες ωφέλημο δε θα το παρακολουθούσες.

 

Ναι φυσικά και υπήρξε δυασαρέσκια όταν ακυρώνει μαζικά ένα κατάστημα. Η δημιουργία προσδοκίας, που είναι αυτό που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν μερικά "καταστήματα", είναι δεδομένη και αναμενόμενη. Μαζί με την απογοήτευση που δημιουργεί η ακύρωση. Έχω φάει άκρα και από amazon, οκ. Αλλά 45 φορές με εξυπηρέτησανκαι 2 φορές έφαγα άκυρο. Φυσικά και τους προτιμώ σε σχέση ελληνικά καταστήματα της σειράς (δεν εννοω κάποιο συγκεκριμένα...). Το να αποδείξει ένα κατάστημα ότι είναι άξιο της εμπιστοσύνης μου θέλει κόπο. ΔΕΝ παρήγγειλα γιατί δεν το εμπιστευόμουν (δεν το ήξερα). Αν ξαναβγάλει προσφορά, ανάλογα με τις εντυπώσεις μου από το συγκεκριμένο γεγονός, θα το σκεφτώ. Στο τέλος μπορεί να με κερδίσει ή όχι και να γίνω μόνιμος πελάτης. Έτσι χτίζεται η εικόνα. Λυπάμε. Το να δώσει 1 κομμάτι δεν το θεωρω αξιπιστία. Να χάσω 3 ωρες για κάτι που δε θα παραλάβω τελικά. Γιατί τα καταστήματα γενικά δεν εκτιμούν καθόλου το κόστος σε χρόνο του πελάτη που προσπαθεί να βγάλει άκρη, έχει κόστος και αυτό. Τον αντιμετωπίζουν σαν αντίπαλο συνήθως. Λάθος.

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λές. Η εμπιστοσύνη είναι κάτι που κερδίζετε δύσκολα αλλά χάνετε πολύ εύκολα. Δεν πρέπει όμως να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι. Πρέπει να υπάρχει και κατανόηση όσον αφορά τις δυσκολίες που μπορεί να παρουσιαστούν, και στο κάτω κάτω να πουλήσουν θέλουν δεν νομίζω να χαίρονται όταν ακυρώνουν τις παραγγελίες. Επειδή κάποια μαγαζιά δεν είναι αξιόπιστα κατ' εξακολούθηση δεν σημαίνει ότι όλα τα μαγαζιά κάνουν το ίδιο. Δεν είδα κανέναν να λέει ότι έχει ξαναδεί κάτι παρόμοιο από το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά όλοι έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν "μαγαζάκι της σειράς". Και κλείνοντας, και δεν θα ξανασχολιάσω, θα πω το εξής, υπάρχουν πολοί παράγοντες οι οποίοι μπορεί να φέρουν το μαγαζί στην θέση να ακυρώσει παραγγελίες και χωρίς να το θέλει. Συνεργάζομαι χρόνια με αντιπροσωπείες του εξωτερικού και μπορώ να σας γράψω πάρα πολλά παραδείγματα για το τι μπορεί να συμβεί. Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε, ζητώ συγνώμη αν ήμουν επιθετικός και σας επιβεβαιώνω δεν έχω καμία σχέση με το κατάστημα, απλά τους καταλαβαίνω λόγο εμπειρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι ήταν λάθος τιμή και απλά το διαχειρίστηκαν λάθος. Για μένα πιο σωστό θα ήταν να παραδεχόταν ότι έγινε λάθος (νομικά καλύπτονται) πάρα να δώσουν 1,2 με τη λογική ελλιπής διαθεσιμότητας. Έτσι και αλλιώς δεν είναι από τα γνωστά μαγαζιά που το κάνουν συστηματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια ευχαριστώ αυτόν που ανέφερε την προσφορά , παραλαμβάνω αύριο το πρωί. Διαβάζω σχόλια και σχόλια , έχασα την προσφορά με τα LG G3 από τον γερμανό επειδή αντί να πάω από κει ...συμπλήρωσα τη φόρμα ηλεκτρονικά,οπότε δεν παρέλαβα ποτέ τελικά.

Αλλά αυτό που διαπιστώνω είναι  κουτοπονηριά από την πλευρά του πελάτη αλλά και των καταστημάτων.Υπάρχουνε και καλά και κακά καταστήματα και κακοί και καλοί πελάτες. Ευτύχως υπάρχουνε και μερικοί λογικοί ή απλά δεν σχολιάζουνε λόγω ανούσιας συζήτησης που οδηγεί στο πουθενά. Από τον τρόπο που εκφράζεται κάποιος , καταλαβαίνεις πολλά πράγματα.

 

Ευχαριστώ και πάλι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλειδωστε το ρε παιδια,βγαινει μια προσφορα και μετα καθεστε και τσακωνεστε μεταξυ σας για το ποσα κινητα παραγγειλε ο καθενας..Ελεος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εχουμε περασει στη θεωρια οτι το καταστημα πρεπει να ντρεπεται που δεν παρεδωσε σε ολους οσους παρηγγειλαν, λες και το στοκ σε πανακριβα κινητα ειναι απειρο, ειδικα για ενα μικρο καταστημα.

Στην τελικη οριστε ενα μινιμουμ στοκ στους μαγαζατορες για να ξερουν την επομενη φορα αν δικαιουνται να κανουν προσφορα ή οχι...

 

Το να φτιαξει το ηλεκτρονικο συστημα του εν ετει 2015 και να μην επιπρεπονται περισσοτερες παραγγελιες απο το στοκ του, να φανταστω ειναι βγαλμενο απο ταινια επιστημονικης φαντασιας; ΦΥΣΙΚΑ και πρεπει να παραλαμβανει καθενας που του επιτρεπεται να παραγγειλει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κλειδωστε το ρε παιδια,βγαινει μια προσφορα και μετα καθεστε και τσακωνεστε μεταξυ σας για το ποσα κινητα παραγγειλε ο καθενας..Ελεος..

Ε, ναι δεν παει άλλο. Εφυγαν και τα απογευματινα ποστς. Κλειδωνει. Οποιος θελει να γραψει κατι σημαντικο σε σχεση με εξελιξη, μπορει να με ενοχλησει και να βρουμε τροπο να ποσταρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...