Προς το περιεχόμενο

Google Nexus 6 299 Wind [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ]


BrocasHelm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Μόλις μίλησα κι εγώ. Xperia M, λευκό, στα 59 ευρώ, Παρασκευή 9-5 speedex. Καθώς τότε θα είμαι δουλειά μου είπε να τον πάρω το πρωί Παρασκευής να μου δώσουν αριθμό φορτωτικής και να κανονίσω με speedex μετά.

 

Δεν με ευχαριστώ τον TS γιατί αρχίζω και μετανιώνω που δεν παρήγγειλα και το nexus 6(αν και θα μου περάσει).

 

Κοιτα πως με τα τοσα και τοσα που συνέβησαν με αναμονες "φημες" ακυρωσης κλπ φτανει κανεις να χαιρεται που θα παρει το Μ στα 59, όταν με δυσκολια ειπε να το παραγγειλει ή σκεφτοταν αν θα το παραλαβει ή θα το κανει skip αρχικα... ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 918
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το πήρα ακόμα κι εγώ! thanks στον ts και στην παρέα του ινσομνια για την ψυχολογική υποστήριξη. 

ο μεγάλος ενθουσιασμός μου είχε φύγει, αλλά όταν έπιασα το κινητό στα χέρια μου, μου ξαναήρθε. πρέπει να το φορτίσω κάποιες συγκεκριμένες ώρες ή το ανάβω κατευθείαν?

 

μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αμέσως. καλό θα ήταν η πρώτη του φόρτιση να είναι 4-5 ώρες συνεχόμενες.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεπεράστε το θέμα με τις πρώτες φορτίσεις κτλ.

 

Εγώ τον τελευταίο χρόνο ακολουθώ αυτόν τον οδηγό.

 

Άστο μια φορά το μήνα να ξεφορτίσει από 100% σε 0%, φρόντιζε να το φορτίζεις όταν είναι στο 20% μέχρι να πάει 80% και είσαι κομπλέ (να μην πέφτει κάτω από 20% συχνά, και να μην μένει στην πρίζα όταν είναι 100%)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα πως με τα τοσα και τοσα που συνέβησαν με αναμονες "φημες" ακυρωσης κλπ φτανει κανεις να χαιρεται που θα παρει το Μ στα 59, όταν με δυσκολια ειπε να το παραγγειλει ή σκεφτοταν αν θα το παραλαβει ή θα το κανει skip αρχικα... ;)

Κάθεται κουτί βασικά γιατί το Jiayu F1 της μάνας μου αρχίζει τα κολλήματα γιατί μου έμαθε τώρα να μπαίνει σε σελίδες που απλά δεν τις αντέχει με τα 512mb ram του. Και έχει συνηθίσει και με tiles(καθώς κάποιας ηλικίας) και ο launcher το ζορίζει περισσότερο, ενώ αν της βάλω έναν apex θα της φανεί δύσκολο να το ξαναμάθει. Με το 1gb ram του xperia m μια χαρά θα είναι για απλή χρήση ακόμα και με περίεργο launcher.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρελαβα και εγω στις 18 :40 τελευταιος . Ολα καλα , ανοιξε και το εκανα google sync και update σε 5.1 , μονο το τιμολογιο ειναι μια ξεθωριασμενη φωτοτυπια Α4 μολις που διαβαζεται .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα και εγώ. Το τιμολόγιο ότι λέει και ο από πάνω! Ευχαριστώ τον τοπικ σταρτερ και τον ξαδερφο μου που το έκλεισε για εμένα έγκαιρα.

Τώρα για την συσκευή... Εγώ κάνω μετάβαση από nexus 5, οπότε δεν είδα κάτι φοβερό. Σε αυτά τα λεφτά βέβαια δεν το συζητας καν.

Το μόνο που με ξενέρωσε όταν γυρνάς στο YouTube τα βίντεο από portrait σε landscape κολλάει ο ήχος (στο 5 δεν γίνεται αυτό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο και σε μένα το τιμολόγιο, ζήτησα να μου το στείλουν σε mail, για να δούμε. Πάντως ακόμη απορώ που παραλάβαμε από τη wind, με την προχειρότητα που τους χαρακτηρίζει. Πήγα αρχικά σε ένα κατάστημα για το τιμολόγιο και ο υπάλληλος μου είπε να επικοινωνήσω με τα κεντρικά, και όταν του είπα ότι παρέλαβα σε αυτή την τιμή δεν το πίστευε. "Αφού στο στείλανε, έστω και τώρα, μη μιλάς καθόλου" είπε...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα το τιμολόγιο σε φωτοτυπία A4,το imei δεν φαινόταν καλά,εχει ακριβύνει το toner.. :mad:

Μόλις γύρισα απο την wind στο Ελληνικό,μου εδωσαν βεβαίωση αγοράς με το imei και την ημερομηνία :-D

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια εχω ενα σοβαρο θεμα και θα ηθελα την βοηθεια σας...

 

Αγορασα στης 21/5/15 το Nexus 6 και αντιμετωπιζω προβληματα, θεματα με την οθονη με το ακουστικο και με την εγραφη Βιντεο, η οθονη αφηνει σκιες μαυρες σε διαφορα σημεια το γνωστο προβλημα (burn in) , το ακουστικο πολλες φορες οταν με παιρνουν τηλ. ενω το εχω στο φουλ ακουγετε πολυ σιγα και με θορυβο και στην εγγραφη βιντεο ενω ο χωρος που τραβαω εχει απολυτη ησυχια οταν το βαζω να παιξει μετα ακουγεται τρομερος θορυβος...

 

 

Μολις ειδα τα προβληματα αυτα εψαξα λιγο στο ιντερνετ και ειδα πως ειναι γνωστα και τα ειχαν παρα πολλες συσκευες απο της πρωτες παρτιδες που βγηκαν και εγιναν αντικατασταση.

Μπηκα και ειδα και το δικο μου μοντελο τι ημερομηνια εχει φτιαχτει και ειναι απο τα πρωτα με ημερομινια κατασκευης 12/5/14 ειναι δυνατον να αγοραζω το κινητο στης 21/5/15 και να μου δινεται προβληματικο κινητο που εχει κατασκευαστει πριν απο ενα χρονο? Σας παρακαλω πολυ επιθυμω αμεση αντικατασταση του.

 

Πηγα στης 25/5/15 στο καταστημα της μεταμορφωσεις και μου ειπαν πως πρεπει να παω στο κεντικο καταστημα της Κηφισιας 66 για να γινει εκει η αντικατασταση, πηγα εκει και μιλησα με την Κυρια Γιωργια (δεν θυμαμαι επιθετο) και μου ειπε πως δεν μπορει να κανει τιποτα γιατι η παραγγελια μου εχει γινει τηλεφωνικα και οχι μεσω του καταστηματος της.

Επικοινωνησε η ιδια με τα κεντρικα και με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πως πρεπει να ερθει κουριερ να το παραλαβει και να το στειλουν αυτοι στο service για επισκευη τους εξυγησα πως δεν θελω να γινει καμια επισκευη αλλα αντικατασταση γιατι εχει doa 7 ημερων και δεν ηξεραν να μου απαντησουν.

Καλεσα εγω στο service στην Cellcom και μου ειπε πως ειναι σε doa οποτε πρεπει να μου το αντικαταστησουν αμεσα στο καταστημα γιατι αν τους το πανε εκει δεν κανουν αντικατασταση αλλα μονο επισκευη.

Ξαναμιλησα με τα κεντρικα και μου ειπε πως αναγκαστικα πρεπει να το παρουν με courier την τριτη 26/5/15 για να το δουν πρωτα στο service, τους ειπα πως δεν επιθυμω καμια επισκευη αλλα μονο αντικατασταση αλλα απαντηση δεν πηρα.

 

Τι ακριβος γινετε με την wind; Γιατι δεν τηρει τους ορους της εγγυησης;

και για ποιο λογο ολη αυτη η ταλεπορια ενω εχω παει ηδη σε 2 καταστηματα να με στελνει ο ενας στον αλλον για τα αυτονοητα;

Θελω να γινει αμεση αντικατασταση της συσκευης οπως το λεει και η εγγυηση.

 

Αυτη τι στιγμη τιο κινητο βρισκετε απο της 26/5 στο service και ακομα καμια ενημερωση,

παραληλλα καλεσα εχθες και την Μοτορολα και μου ειπε πως αν δεν μου το αντικαταστησουν με καινουργιο να τους κανω καταγγελια .

Επεξ/σία από jspawn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλησπερα παιδια εχω ενα σοβαρο θεμα και θα ηθελα την βοηθεια σας...

 

Αγορασα στης 21/5/15 το Nexus 6 και αντιμετωπιζω προβληματα, θεματα με την οθονη με το ακουστικο και με την εγραφη Βιντεο, η οθονη αφηνει σκιες μαυρες σε διαφορα σημεια το γνωστο προβλημα (burn in) , το ακουστικο πολλες φορες οταν με παιρνουν τηλ. ενω το εχω στο φουλ ακουγετε πολυ σιγα και με θορυβο και στην εγγραφη βιντεο ενω ο χωρος που τραβαω εχει απολυτη ησυχια οταν το βαζω να παιξει μετα ακουγεται τρομερος θορυβος... 

Μολις ειδα τα προβληματα αυτα εψαξα λιγο στο ιντερνετ και ειδα πως ειναι γνωστα και τα ειχαν παρα πολλες συσκευες απο της πρωτες παρτιδες που βγηκαν και εγιναν αντικατασταση. 
Μπηκα και ειδα και το δικο μου μοντελο τι ημερομηνια εχει φτιαχτει και ειναι απο τα πρωτα με ημερομινια κατασκευης 12/5/14 ειναι δυνατον να αγοραζω το κινητο στης 21/5/15 και να μου δινεται προβληματικο κινητο που εχει κατασκευαστει πριν απο ενα χρονο? Σας παρακαλω πολυ επιθυμω αμεση αντικατασταση του.
 
Πηγα στης 25/5/15 στο καταστημα της μεταμορφωσεις και μου ειπαν πως πρεπει να παω στο κεντικο καταστημα της Κηφισιας 66 για να γινει εκει η αντικατασταση, πηγα εκει και μιλησα με την Κυρια Γιωργια (δεν θυμαμαι επιθετο) και μου ειπε πως δεν μπορει να κανει τιποτα γιατι η παραγγελια μου εχει γινει τηλεφωνικα και οχι μεσω του καταστηματος της.
Επικοινωνησε η ιδια με τα κεντρικα και με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πως πρεπει να ερθει κουριερ να το παραλαβει και να το στειλουν αυτοι στο service για επισκευη τους εξυγησα πως δεν θελω να γινει καμια επισκευη αλλα αντικατασταση γιατι εχει doa 7 ημερων και δεν ηξεραν να μου απαντησουν.
Καλεσα εγω στο service στην Cellcom και μου ειπε πως ειναι σε doa οποτε πρεπει να μου το αντικαταστησουν αμεσα στο καταστημα γιατι αν τους το πανε εκει δεν κανουν αντικατασταση αλλα μονο επισκευη.
Ξαναμιλησα με τα κεντρικα και μου ειπε πως αναγκαστικα πρεπει να το παρουν με courier την τεταρτη 26/5/15 για να το δουν πρωτα στο service, τους ειπα πως δεν επιθυμω καμια επισκευη αλλα μονο αντικατασταση αλλα απαντηση δεν πηρα.
 
Τι ακριβος γινετε με την wind; Γιατι δεν τηρει τους ορους της εγγυησης; 
και για ποιο λογο ολη αυτη η ταλεπορια ενω εχω παει ηδη σε 2 καταστηματα να με στελνει ο ενας στον αλλον για τα αυτονοητα; 
Θελω να γινει αμεση αντικατασταση της συσκευης οπως το λεει και η εγγυηση.
 
Αυτη τι στιγμη τιο κινητο βρισκετε απο της 27/5 στο service και ακομα καμια ενημερωση, 
παραληλλα καλεσα εχθες και την Μοτορολα και μου ειπε πως αν δεν μου το αντικαταστησουν με καινουργιο να τους κανω καταγγελια .

 

Την ημερομηνία κατασκευής πως την βρίσκω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κλειστή συσκευή πατας το κατω κουμπι έντασης και το power ταυτόχρονα μολις μπεις στο μενου παλι με τα πλήκτρα της έντασης πανω κατω διαλέγεις το Barcode και με το κουμπι pawer μπαίνεις μεσα και στα γραφει ολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κλειστή συσκευή πατας το κατω κουμπι έντασης και το power ταυτόχρονα μολις μπεις στο μενου παλι με τα πλήκτρα της έντασης πανω κατω διαλέγεις το Barcode και με το κουμπι pawer μπαίνεις μεσα και στα γραφει ολα.

27-1-2015 χωρις κανενα θεμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπηκα και ειδα και το δικο μου μοντελο τι ημερομηνια εχει φτιαχτει και ειναι απο τα πρωτα με ημερομινια κατασκευης 12/5/14 ειναι δυνατον να αγοραζω το κινητο στης 21/5/15 και να μου δινεται προβληματικο κινητο που εχει κατασκευαστει πριν απο ενα χρονο?

 

Φίλε μου ελπίζω να λυθούν τα προβλήματά σου.

 

Μόνο μια παρατήρηση.

Η συσκευή σου δεν έχει κατασκευαστεί πρίν ένα χρόνο, αλλά στις 5 Δεκεμβρίου του 2014.

(Η ημερομηνία είναι της μορφής mm-dd-yyyy)

 

Άλλωστε το Nexus 6 βγήκε στην αγορά Οκτώβρη/Νοέμβρη του 2014.

 

Ανεξάρτητα βέβαια με τα παραπάνω, εφόσον παρουσιάζει προβλήματα, θα πρέπει να εφαρμοστούν οι κανόνες της εγγύησης και του DOA.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος πάντων οποτε και να φτιάχτηκε αυτο ειναι το λιγοτερο, το θεμα μου ειναι πως ενώ εχω doa με ταλαιπωρουν με παρε δωσε σε κουριερ service κλπ. Αντι να το τσεκαρουν απευθειας σε καποιο καταστημα και να μου δωσουν καινουργιο αμεσα εφόσον εχει doa για ποιο λογο να το πανε στο service να κανουν τι; ο σκοπός του doa αυτος δεν ειναι; η αμεση αντικατάσταση χωρις να παει σε service; η εχω καταλαβει κατι λαθος; γιατι απο οτι καταλαβα στην wind δεν γνωριζουν καν την λεξη doa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...