Προς το περιεχόμενο

Εσπερινό λύκειο


bluemike

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά!

Είμαι μαθητής της α λυκείου ενος προτύπου πειραματικού και επειδή βοηθαω τον πατερα μου στην ταβέρνα που έχει και είναι κάτι σαν δουλεια, και ξέρω οτι στα νυκτερινά λύκεια οι μαθητές παιρναν ποιο εύκολα σε σχολή σκέφτομαι να πάω... αλλά τα χω χαμένα.

Καταρχήν, η Σχολη που θέλω να περάσω είναι πολυτεχνική με 18500+ μορια. Παρολο που θεωρώ τον εαυτό μου έξυπνο μαθητή, πιστεύω οτι δεν θα περάσω γιατί φοβάμαι τον εαυτό μου και δεν νμζ να είμαι και σε καλη ψυχική κατάσταση.

Τα ερωτήματα μου λοιπον, είναι να πάω η όχι; Η τάξη πως θα είναι;Έχω ακούσει οτι είναι δύσκολο να κάνεις φίλους εκεί διότι δεν παν καν συνομιλικοι. Έχει τα ίδια μαθήματα με το γελ και το επίπεδο πως είναι συνήθως;

Επιπρόσθετα, φοβάμαι το οτι δεν θα μου αρέσει και δεν θα μπορω να γυρίσω στο παλιό σχολείο, αλλά απο την άλλη, σκέφτομαι οτι θα έχω περισσότερο χρονο για εξωσχολικες δραστηριοτες και δεν θα περάσω απο το βάσανο των πανελληνίων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατα πασα πιθανοτητα θα συναντησεις ενδιαφεροντα ατομα εκει περα και θα ανοιξει πολυ το μυαλο σου

 

αν δεν σε βολευει και το ξυπνημα στις 7, ειναι οτι καλυτερο, αλλα και παλι αν πας για σοβαρα κατα τις 9 πρεπει να εχεις ξεκινησει διαβασμα. Αν εισαι αναβλητικος τυπος, μαλλον δεν θα σε βοηθησει

 

κοιτα να ανεβασεις την ψυχολογια σου και να κανεις ενα συνολικο πλανο, και ολα τα αλλα θα 'ρθουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν είναι +1 χρονιά παραπάνω.

Συνήθως πάνε 30αριδες και πάνω που θέλουν απλά το απολυτήριο  και μπαχαλόβιοι.

Τα μαθήματα είναι κώλος, δεν γίνεται καν μάθημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη οι περισσοτεροι ειναι πιο σοβαροι, αυτοι που δεν τους ενδιαφερει δεν πολυενοχλουν, και ουσιαστικο μαθημα γινεται με 5-10 ατομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν είναι +1 χρονιά παραπάνω.