Προς το περιεχόμενο

Μισθός στα Starbucks


Leonthebest

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα/ Καλησπέρα.

 

Λοιπόν, πριν μερικούς μήνες είχα στήλει online το βιογραφικό μου και έκανα αίτηση στα Starbucks για τη θέση του "barista". Πρόχθες με πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος ενός καταστήματος Starbucks και μου είπε να κανονίσουμε συνέντευξη για την Τετάρτη. Για μένα είναι η πρώτη δουλειά τέτοιου βαθμού (δηλαδή έχω δουλέψει μόνο σε συγκυριακές εργασίες και για ελαχιστο χρονικό διάστημα - λίγες μέρες). Επίσης, είμαι φοιτήτης και χρονικά δεν γνωρίζω πως θα βολεύει. Anyway, θέλω να μάθω πόσο θα είναι ο μισθός και εάν μπορώ να εργαστώ part-time. Στο βιογραφικό μου είναι εμφανές ότι είμαι φοιτητής, άρα ο υπεύθυνος το γνωρίζει. Ακόμα, εάν μπορείτε να μου πείτε, ποια είναι τα δικαιώματα μου σε αυτή τη δουλειά και τι πλεονεκτήματα έχω. Το βρίσκετε λογικό να ρωτήσω στην συνέντευξη αυτές τις ερωτήσεις ή θα κάνει κακή εντύπωση; Και, επίσης, εάν γνωρίζετε τι γίνεται με την ασφάληση σε τέτοια περίπτωση και τη δήλωση μου ως εργαζόμενός τους.

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε να γράψεις ότι σε πήρανε για μπουφετζή ή καφετζή στην καλύτερη, μην έχουμε πάλι αυτά που είχαμε με την 

κοπελίτσα που έκανε το λάθος και έγραψε barista και βγήκαν όλοι εδώ μέσα να την ξεχέσουν επειδή είναι "ψώνιο και φαντασμένη"

και "είχατε και στο χωριό σου barista ρε;;".

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε να γράψεις ότι σε πήρανε για μπουφετζή ή καφετζή στην καλύτερη, μην έχουμε πάλι αυτά που είχαμε με την 

κοπελίτσα που έκανε το λάθος και έγραψε barista και βγήκαν όλοι εδώ μέσα να την ξεχέσουν επειδή είναι "ψώνιο και φαντασμένη"

και "είχατε και στο χωριό σου barista ρε;;".

 

Εγώ online δήλωσα για τη θέση του "barista", για αυτό το έβαλα και σε εισαγωγικά. Αλλά ναι, κατ'ουσίαν αυτό είναι, καφετζής και μπουφετζής.

 

Tι πλεονεκτηματα να εχει ενας ''barista'' ως προς τι ?