Προς το περιεχόμενο

Η επέκταση Adblock πουλήθηκε σε κάποια εταιρεία, που επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμη


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Adblock, η δημοφιλής επέκταση που μπλοκάρει τις διαφημίσεις στον Chrome, στον Safari και έχει περισσότερους από 40 εκατομμύρια χρήστες, πωλήθηκε σιωπηλά.

Την 1η Οκτωβρίου, η επέκταση εμφάνισε ένα μήνυμα popup που έλεγε πως επέτρεπε τις διαφημίσεις της EyeO ως “acceptable advertising” μέσα από το φίλτρο του – ένας τρόπος για τις διαφημιστικές εταιρείες να εξαγοράσουν την θέση τους στην whitelist του λογισμικού.

 

 

Στο τέλος του μηνύματος όμως διακρίνεται μία σημαντική αλλαγή: το Adblock πουλήθηκε. Το θέμα ωστόσο δεν είναι ότι πουλήθηκε, ούτε το ποσό που δαπανήθηκε για την εξαγορά, ούτε ο λόγος που πουλήθηκε. Το θέμα είναι ότι η εταιρεία αρνείται να αποκαλύψει σε ποιον ή σε ποια εταιρεία πουλήθηκε το Adblock. Για τους 40 εκατομμύρια χρήστες που ισχυρίζεται η εταιρεία ότι χρησιμοποιούν το Adblock, προκύπτει το ερώτημα: Μπορούν να εμπιστευτούν την επέκταση, από την στιγμή που ο ιδιοκτήτης της είναι ανώνυμος;

 

To The Next Web, επικοινώνησε με το προσωπικό του Adblock, και ρώτησε για το όνομα του νέου ιδιοκτήτη, ωστόσο η εταιρεία αρνήθηκε να δώσει την παραμικρή πληροφορία για την συναλλαγή, λέγοντας πως εκείνος που εξαγόρασε την εταιρεία ζήτησε συγκεκριμένα να μην κατονομαστεί. Αυτό που έγινε γνωστό από την Adblock, είναι ότι ο δημιουργός του εργαλείου, Michael Gundlach δεν πρόκειται να έχει την παραμικρή σχέση με την εταιρεία. Ο προηγούμενος διευθυντής του Adblock, Gabriel Cubbage “τρέχει” την εταιρεία, υπό την καθοδήγηση του νέου ιδιοκτήτη.

 

Ο Gundlach ξεκίνησε να εργάζεται full time στην Adblock, όταν παραιτήθηκε από την θέση του το 2011, αφού υπήρχε μεγάλη βοήθεια με έσοδα από τις δωρεές των χρηστών (η εταιρεία ζητούσε πριν εγκατασταθεί η επέκταση κάποια δωρεά για να συνεχίσει την ανάπτυξη της).

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Αυτό που είναι ενδιαφέρον, είναι ότι έξι μήνες πριν τα σημερινά νέα, η Adblock άλλαξε την ονομασία της σε BetaFish Adblocker, ισχυριζόμενη ότι κάτι τέτοιο ήταν ένα πείραμα, και όχι κάτι περισσότερο. Η Betafish είναι η ονομασία της επενδυτικής εταιρείας του Gundlach στην οποία ανήκε η Adblock, την ίδια περίοδο περίπου που είχε κάνει αίτηση στις Αμερικάνικες αρχές για να κατοχυρώσει την λέξη “Adblock” ως εμπορικό σήμα. Το προσωπικό υποστήριξης εκείνη την περίοδο αρνήθηκε ότι η εταιρεία είχε εξαγοραστεί από κάποια άλλη. Μετά από λίγο καιρό, η ονομασία άλλαξε και πάλι σε Adblock χωρίς την παραμικρή εξήγηση.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Η πώληση της εταιρείας έρχεται σε μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα χρονική περίοδο για τους εκδότες και τις διαφημιστικές, αφού έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν οι τόνοι σχετικά με την εξάπλωση του adblocking, ιδιαίτερα αφότου η Apple δίνει την δυνατότητα - για πρώτη φορά- στους χρήστες του iOS να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στις συσκευές τους.

 

Για τους χρήστες του Adblock από την άλλη, η αβεβαιότητα σχετικά με την ιδιοκτησία της επέκτασης Adblock, αποτελεί μία λογική ανησυχία, ιδιαίτερα αν η νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία έχει κάποια “κρυφή ατζέντα”.

 

Link.png Site: TheNextWeb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδιάφορο για 'μένα προσωπικά... Πλέον χρησιμοποιώ παντού Ublock Origin που είναι και αρκετά ελαφρύτερο και αποτελεσματικότερο

  • Like 25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H google δεν ειπαμε πως "τιμωρουσε" αυτους που χρησιμοποιουσαν το adblock? Μπορω να υποθεσω ποια εταιρια το αγορασε και γιατι θελει να μεινει ανωνυμη...

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά καιρούς έβλεπα διαφημίσεις στην αρχική σελίδα του insomnia. Αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Ίσως να ήταν διάφορα events με την τεχνολογία οπότε ήταν στην θεματολογία του site. Τώρα μετά την ανακοίνωση του adblock, βλέπω διαφήμιση Κωτσόβολου. Πρώτο δείγμα της αλλαγής αυτής; Να ξέρω αν είναι να του δώσω πόδι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρακάτω είναι διαφορετικό από το adblock του αρθρου, σωστά;

 

https://adblockplus.org/en/contribute

 

edit. nope. λαθος έκανα.

 

Why do we need money?

Eyeo GmbH, the company behind Adblock Plus, was founded to pursue a different vision of online advertising. This is not something a single person can do as a hobby.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...