Προς το περιεχόμενο

Από το 2016 θα ξεκινήσει η ανάκληση των ρυπογόνων οχημάτων της Volkswagen


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο Matthias Mueller, ο άνθρωπος που έβαλε η Volkswagen στην θέση του CEO (αντικαθιστώντας τον Martin Winterkorn) για να “σώσει” την εταιρεία μετά το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων (Emissions-gate) αποκάλυψε το πρώτο στάδιο του σχεδίου διάσωσης.

Σύμφωνα με το Reuters, ο Mueller δήλωσε σε Γερμανικά μέσα ενημέρωσης ότι η εταιρεία του θα ξεκινήσει να ανακαλεί τα οχήματα που έκλεβαν στις εκπομπές ρύπων στις αρχές της χρονιάς, και πως θα έχει ολοκληρωθεί έως στο τέλος του 2016.

 

Ο Matthias Mueller υποστήριξε ότι όλα τα οχήματα θα έχουν “φτιαχτεί” έως στο τέλος του 2016, υπονοώντας ότι η εταιρεία του βρήκε ένα ασφαλή τρόπο (λέγεται ότι κάτι τέτοιο θα γίνει απλώς με αναβάθμιση λογισμικού) να μειώσει τα επίπεδα εκπομπής ρύπων των αυτοκινήτων της με τους επίμαχους πετρελαιοκινητήρες. Να τονίσουμε, ότι η VW έχει παραδεχθεί ότι τοποθέτησε λογισμικό παραποίησης των τιμών των ρύπων σε σχεδόν 11 εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο.

 

Επίσης ο Mueller αποκάλυψε ότι χρησιμοποιεί την κρίση, ως δικαιολογία για να αναδιοργανώσει την γιγαντιαία αυτοκινητοβιομηχανία σε όλα τα επίπεδα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen θέλει να κάνει την εταιρεία του μικρότερη και λιγότερο συγκεντρωτική και είπε πως επιθυμεί να δει τα διάφορα τμήματα και τις θυγατρικές εταιρείες να δικαιολογούν την συνεισφορά τους στην συνολική επιχείρηση.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μαλιστα..δηλαδη τι θα κανει μαγικα? Θα αλλαξει με software το ρυπογονο hardware? Δεν θα εχει επιπτωσεις αυτο? Τα εχουμε δει ολα με τους "καθαρους" Γερμανους που μας κουνανε το χερι..

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι για να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων θα πρέπει να θυσιάσουν κάποιο ή κάποια από τα άλλα χαρακτηριστικά των κινητήρων (ιπποδύναμη, ροπή, κατανάλωση,κλπ).

 

Εξάλλου, αν υπήρχε τρόπος να έχουν χαμηλές εκπομπές ρύπων και όλα τα άλλα χαρακτηριστικά ανέπαφα, γιατι να πειράξουν το software εξαρχής?

 

Το πρόβλημα είναι ότι αν όντως γίνει έτσι και μεταβληθούν τα χαρακτηριστικά των οχημάτων, τότε οι αγοραστες θα έχουν "εξαπατηθεί" καθώς δε θα είναι το όχημα το οποίο τους διαφημίστηκε  και αγόρασαν αλλά κάποιο υποδεέστερο ή έστω διαφορετικών προδιαγραφών.

 

Είδομεν....

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έβλεπα εδώ με το λογισμικό εν δράση και κανονικούς ρύπους το jetta έχασε περίπου 15 ίππους. Μετά την αναβάθμιση φαντάζομαι ότι κάτι παρόμοιο θα συμβεί.

Επεξ/σία από agent_smith
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειμαι μηχανικος, λιγοτεροι ρυποι με ιδιο hardware σημαινει μικροτερη καταναλωση. Αρα σου μειωνει την ιπποδυναμη ισως σου ανεβασει λιγο την ροπη και τσουπ φτιαχτηκε. Ο οδηγος αν ειναι ψηρας θα διαισθανθει οτι το αμαξι εγινε πιο αργο. Το ιδιο κανεις και σε ολα τα αμαξια με power commander αλλαζεις χαρτογραφηση και εισαι κομπλε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παω στοιχημα θα κατεβασουν την ιπποδυναμη κατα πολυ και μετα ελπιζω να φανε ακομα μια μυνησαρα απο τους καταναλωτες οτι δεν πηραν αυτο που πληρωσαν.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πω και κάτι πολύ έξυπνο νομίζω που άκουσα πρόσφατα.

 

Το επίμαχο πρόβλημα δεν βρέθηκε κατά τύχη αλλά δόθηκε "καρφωτό" από μέσα από την εταιρία. Γιατί; Γιατί το να θέσεις ένα τέτοιο πείραμα σε ένα αμάξι (δεν ακούστηκε κάπου για άλλα αμάξια ότι έγινε πείραμα) είναι πολύ παρατραβηγμένο. Επιπλέον παρατραβηγμένο είναι να πήρες να μελετήσεις το λογισμικό των συγκεκριμένων αμαξιών μόνο. Καταλήγει δηλαδή ότι κάποιος από μέσα από την VW "έδωσε" το πρόβλημα.

 

Πιστεύω αν και στα κρυφά, η εταιρία έχει αρχίσει τις έρευνες να βρει αυτόν που είπε το συγκεκριμένο πρόβλημα προς τα έξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πω και κάτι πολύ έξυπνο νομίζω που άκουσα πρόσφατα.

 

Το επίμαχο πρόβλημα δεν βρέθηκε κατά τύχη αλλά δόθηκε "καρφωτό" από μέσα από την εταιρία. Γιατί; Γιατί το να θέσεις ένα τέτοιο πείραμα σε ένα αμάξι (δεν ακούστηκε κάπου για άλλα αμάξια ότι έγινε πείραμα) είναι πολύ παρατραβηγμένο. Επιπλέον παρατραβηγμένο είναι να πήρες να μελετήσεις το λογισμικό των συγκεκριμένων αμαξιών μόνο. Καταλήγει δηλαδή ότι κάποιος από μέσα από την VW "έδωσε" το πρόβλημα.

 

Πιστεύω αν και στα κρυφά, η εταιρία έχει αρχίσει τις έρευνες να βρει αυτόν που είπε το συγκεκριμένο πρόβλημα προς τα έξω.

Η αερολογια σε όλο της το μεγαλείο.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πω και κάτι πολύ έξυπνο νομίζω που άκουσα πρόσφατα.

 

Το επίμαχο πρόβλημα δεν βρέθηκε κατά τύχη αλλά δόθηκε "καρφωτό" από μέσα από την εταιρία. Γιατί; Γιατί το να θέσεις ένα τέτοιο πείραμα σε ένα αμάξι (δεν ακούστηκε κάπου για άλλα αμάξια ότι έγινε πείραμα) είναι πολύ παρατραβηγμένο. Επιπλέον παρατραβηγμένο είναι να πήρες να μελετήσεις το λογισμικό των συγκεκριμένων αμαξιών μόνο. Καταλήγει δηλαδή ότι κάποιος από μέσα από την VW "έδωσε" το πρόβλημα.

 

Πιστεύω αν και στα κρυφά, η εταιρία έχει αρχίσει τις έρευνες να βρει αυτόν που είπε το συγκεκριμένο πρόβλημα προς τα έξω.

Η ανακάλυψη άρχισε σε έρευνα από ένα πανεπιστήμιο κάνοντας on road μέτρηση με μετρητή ρύπων την ώρα που το αυτοκίνητο ήταν στον δρόμο κάνοντας ταξίδι. Ο σκοπός ήταν να διαπιστώσει αν οι προδιαγραφές του κατασκευαστή συμβαδίζουν με την πραγματικότητα. Δεν υπάρχει πολυπλοκότητα στο να κάνεις έναν τέτοιο έλεγχο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ti μεταρρυθμισεις σκοπευει να κανει η γερμανικη κυβερνηση για να εξαλειψει την πολυ μεγαλη διαφθορα που υπαρχει στην επιχειρηματικοτητα της χωρας της και αποδεδειγμενα προκαλει το θανατο πολιτων και την μολυνση της ατμοσφαιρας?  Τι, μονο αυτοι θα απαιτουν μεταρρυθμισεις;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρετε. Θυμάστε μία ωραία ατάκα του Κωνσταντάρα; Τρεις ηλίθιους έχω γνωρίσει: Εμένα Εσένα και τον Mueller !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To marketing του ομίλου είναι απίστευτα επιτυχημένο και θεωρώ ότι το σκάνδαλο δε θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικές επιπτώσεις στην πορεία της εταιρείας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ένα μαραφέτι που ονομάζεται "βαλβίδα ελέγχου εκπομπής καυσαερίων", αυτό το μαραφέτι ανακατεύει τμήμα των καυσαερίων από την εξάτμιση του κινητήρα με τον αέρα που εισέρχεται στον χώρο καύσης και με κάποιο τρόπο ανακυκλώνει τα καυσαέρια καίγοντας τα. Υποθέτω την λειτουργία αυτού του εξαρτήματος αλλοίωνε το ύποπτο firmware.

 

Τώρα θα το επαναφέρουν απλά όταν θα βάζεις κακής ποιότητας καύσιμο ή όταν οδηγείς πολύ επιθετικά για αρκετά χιλιόμετρα αυτή η βαλβίδα είναι υποχρεωμένη να μην αφήσει τα καυσαέρια στο περιβάλλων με αποτέλεσμα ο αέρας που ξανά μπαίνει στον χώρο καύσης να μην έχει αρκετό οξυγόνο και να δημιουργεί πρόβλημα στην ανάφλεξη. Αυτό το πρόβλημα επιστημονικά λέγεται "μπούκωμα" του κινητήρα και όποιος έχει γερμανικά αυτοκίνητο στην Ελλάδα με την πεντακάθαρη βενζίνη και ντίζελ που έχουμε θα του έχει παρουσιαστεί τουλάχιστον μία φορά. Τώρα μετά την αναβάθμιση του firmware με νέο που δεν κλέβει αυτό το μπούκωμα θα παρουσιάζεται ποιο συχνά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...