Perambulator Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Η ιστοσελίδα uSwitch.com δημοσίευσε screenshots, τα οποία προέρχονται από τον Sonny Dickson (όπως και παλαιότερα Apple leaks) και παρουσιάζουν μια νέα εφαρμογή υποστήριξης πελατών για το iOS. Η εφαρμογή βασίζεται στον τρόπο λειτουργίας της καρτέλας Support της επίσημης ιστοσελίδας της Apple. Επομένως, θα παρέχονται στον χρήστη οι εξής δυνατότητες: βασικό troubleshooting, συνομιλία με εκπροσώπους της εταιρίας, προγραμματισμός αποστολής της συσκευής για επισκευή, καθώς και προγραμματισμός συνάντησης στο Genius Bar ενός από τα καταστήματα της Apple. Επιπλέον, φημολογείται ότι η εν λόγω εφαρμογή θα παρέχει πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο χρήσης των προϊόντων της Apple. Η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν θα προσφέρει περαιτέρω δυνατότητες υποστήριξης πελατών από αυτές που προσφέρονται ήδη μέσω της ιστοσελίδας, απλώς θα τις προσφέρει με ευκολότερο τρόπο. Άλλωστε η ιστοσελίδα της Apple δεν είναι τόσο ξεκάθαρη, εφόσον περιέχει και επίσημα κείμενα υποστήριξης αλλά και συζητήσεις των μελών, οι οποίες μάλιστα αναφέρονται και σε αρκετά παλαιότερα προϊόντα. Απεναντίας, η εφαρμογή προσαρμόζει τα αποτελέσματα αναζήτησης στις συσκευές που κατέχει ο χρήστης, εφόσον συγχρονίζεται με το Apple ID του. Πρόκειται για μια εφαρμογή, η οποία θα μπορούσε να κάνει περισσότερους χρήστες να βασίζονται στις βάσεις δεδομένων υποστήριξης της Apple και έτσι να μειωθεί ο φόρτος εργασίας των Genius Bars των καταστημάτων της Apple. Ωστόσο, η ίδια η εταιρία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Site: TheVerge Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Τέλειο, αυτό είναι support ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsonta Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Τέλειο, αυτό είναι support ! Έχει και section για όσους δεν δουλεύει το κουμπί search στο Google. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Έχει και section για όσους δεν δουλεύει το κουμπί search στο Google. Live apple chat advisor! Βρες μου αυτό με το google σου πρώτα και τα λέμε μετά (Προσπάθησες πάντως) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ramarg Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Σιγά μην δώσουν live support στην Ελλάδα.Σε εμάς θα δώσουν απλώς troubleshooting guides. Απο εκεί και πέρα η live υποστήριξη στο application έχει ως στόχο να αποσυμφορίσει τα genius bar και εφόσον εμείς δεν έχουμε apple store > live support not yet. Καλή κίνηση σε κάθε περίπτωση από την apple. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosjc Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Και αν η συσκευή σου έχει πρόβλημα, πως θα μπεις στην εφαρμογή για να το λύσεις??? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ArisArts Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Και αν η συσκευή σου έχει πρόβλημα, πως θα μπεις στην εφαρμογή για να το λύσεις??? www.icloud.com???? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Superuser Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Τι είναι τα Genius Bars;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ramarg Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2015 Τι είναι τα Genius Bars;;; Ένας ξεχωριστός χώρος στα επίσημα apple stores ειδικά διαρμορφωμένος και αφιερωμένος στην επίλυση προβλημάτων των συσκευών apple. Οι πάγκοι υποστήριξης ονομάζονται genius γιατί έχουν ειδικευμένους τεχνικούς οι οποίοι επιλύουν το πρόβλημα σου άμεσα.Ακόμα και αν είναι πρόβλημα hardware παίρνεις άμεσα ως αντικατάσταση άλλη συσκευή/αξεσουαρ χωρίς αναμονή (ημερών-εβδομάδων-βλέπε Ελλάδα).Αν είχαμε επίσημο store της apple στην Ελλάδα (Αθήνα τουλάχιστον) θα ήξερες τα genius bar από τις ουρές που θα είχαν σχηματιστεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gnsX Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2015 Εγω το παω στη Vodafone,το συνδέει,κανει κλικ και φτιαχνει σε 10 sec. Αλλη ομαδα γατακια της Apple Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ramarg Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Εγω το παω στη Vodafone,το συνδέει,κανει κλικ και φτιαχνει σε 10 sec. Αλλη ομαδα γατακια της Apple Δεν αναφερόμαστε τόσο στο software κομμάτι προβλημάτων όσο στο hardware. To πρώτο στο εξωτερικό λύνεται με τηλεφωνική υποστήριξη,live support κτλ. Το hardware κομμάτι προβλημάτων όμως πονάει την χώρα μας..Γιατί η vodafone αν σου χαλάσει στο στέλνει arvato (ή αν είσαι έξυπνος το πας infoquest) και περιμένεις από εκεί αντικατάσταση και ΟΧΙ άμεσα (ειδικά αν δεν έχουν διαθεσιμα refurbished περιμένεις !) Ελπίζω το σχόλιο περί perfect vodafone support να μη τo ενοείς γιατί διαβάζει και σοβαρός κόσμος το φόρουμ. Μην φτάσει στα αυτιά της apple ότι είμαστε και ευχαριστημένοι από το iphone support της Ελλάδος ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα