Προς το περιεχόμενο

Παραγγελια απο skroutz, μου στειλαν τα μισα


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκανα παραγγελια,συγκεκριμενα 2 σκληρους, απο μαγαζι με πολλες θετικες κριτικες.

Μετα απο 2 μερες πηγα να παραλαβω και οταν γυρισα σπιτι συνειδητοποισα οτι αν και ειχα πληρωσει για 2 σκληρους και η αποδειξη ηταν για 2 σκληρους ειχαν στειλει μονο τον εναν.

Τους πηρα τηλεφωνο, μου ζητησαν συγγνωμη ("αυτα συμβαινουν συγγνωμη") και μεσα σε 3 μερες ειχα τον 2ο σκληρο.

 

Ειχαν καταλαβει το λαθος τους και περιμεναν να τους ειδοποιησω?Με εμπιστευτηκαν για να μην τους δημιουργησω προβλημα?Μου κανε τρομερη εντυπωση γιατι δεν ειχα καποιο τροπο να τους αποδειξω οτι οντως εστειλαν εναν δισκο....

Με αυτη τη λογικη μπορει ο οποιοσδηποτε να κανει μια παραγγελια και μετα να διαμαρτυρεται οτι λειπουν προιοντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσφατα μου συνεβει κατι παρομοιο και οταν τους καλεσα και τους ειπα οτι μου στειλαν το ενα απο τα δυο που παρηγγειλα,μου ειπαν οτι θα το ελεξουν με τις καμερες και θα με καλεσουν,οντως μετα απο λιγο με καλεσαν και μου ειπαν οτι εγινε λαθος και μου στειλαν αμεσως το αλλο προιον...οποτε προφανως εχουν καμερες ασφαλειας για καθε ενδεχομενο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου χει συμβεί και εμένα 2 φορές ευτυχώς με φθηνά αντικείμενα. Πρέπει να είναι τακτική γιατί παραείναι σύμπτωση να γίνει λάθος από 2 διαφορετικά μαγαζιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου χει συμβεί και εμένα 2 φορές ευτυχώς με φθηνά αντικείμενα. Πρέπει να είναι τακτική γιατί παραείναι σύμπτωση να γίνει λάθος από 2 διαφορετικά μαγαζιά.

Τακτική για να κερδίσουν τι όμως; Υπάρχει περίπτωση να πει κάποιος δεν πειράζει που στείλανε μόνο το ένα κι ας πλήρωσα δύο; :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα παραγγελια,συγκεκριμενα 2 σκληρους, απο μαγαζι με πολλες θετικες κριτικες.

Μετα απο 2 μερες πηγα να παραλαβω και οταν γυρισα σπιτι συνειδητοποισα οτι αν και ειχα πληρωσει για 2 σκληρους και η αποδειξη ηταν για 2 σκληρους ειχαν στειλει μονο τον εναν.

Τους πηρα τηλεφωνο, μου ζητησαν συγγνωμη ("αυτα συμβαινουν συγγνωμη") και μεσα σε 3 μερες ειχα τον 2ο σκληρο.

 

Ειχαν καταλαβει το λαθος τους και περιμεναν να τους ειδοποιησω?Με εμπιστευτηκαν για να μην τους δημιουργησω προβλημα?Μου κανε τρομερη εντυπωση γιατι δεν ειχα καποιο τροπο να τους αποδειξω οτι οντως εστειλαν εναν δισκο....

 

Με αυτη τη λογικη μπορει ο οποιοσδηποτε να κανει μια παραγγελια και μετα να διαμαρτυρεται οτι λειπουν προιοντα...

 

 

Ε καλά, προφανώς και έγινε κάποιο λάθος. Δεν σου έστειλαν κάνα τούβλο, λάθος στη ποσότητα έκαναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει άπειρες φορές, οχι βέβαια σε μαγαζί ηλεκτρονικό αλλά σε σουβλατζίδικο. Παραγγέλνεις πληρώνεις και μετά δεν σου βάζουν κάτι στην σακούλα και το βλέπεις στο σπίτι, άντε να αποδείξεις μετά..... την τελευταία φορά τα πήρα και δεν ξαναπήγα στο μαγαζί παρόλο που έκανε καλό φαγητό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δεν κοιτας τι σου βαζουν μεσα στην σακούλα , που έχεις το μυαλό σου ?

Δεν κοιτάς αν σου δίνουν αυτά που πληρώνεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...