Προς το περιεχόμενο

Οι δημιουργοί των Doom και Quake επανέρχονται με ένα νέο sci-fi shooter


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι John Romero και Adrian Carmack ένωσαν τις δυνάμεις τους μετά από 25 χρόνια και επιστρέφουν με το Blackroom.

Η id Software, η εταιρεία που άλλαξε τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών για πάντα και ουσιαστικά καθόρισε το είδος των first-person shooters (με παιχνίδια όπως τα Wolfenstein 3D, Doom και Quake) δημιουργήθηκε από τέσσερα μέλη της εταιρείας Softdisk το 1991, τους προγραμματιστές John Carmack (τώρα είναι CTO της Oculus) και John Romero, τον game designer Tom Hall και τον artist Adrian Carmack (καμία συγγένεια με τον John Carmack).

 

Τον Αύγουστο του 1993, ο co-founder της εταιρείας Tom Hall, παραιτήθηκε επειδή διαφώνησε με τον John Carmack πάνω σε designs που αφορούσαν στο Doom. Λίγο αργότερα προσχώρησε στην 3D Realms. Ο John Romero από την άλλη, απολύθηκε από την id Software τον Αύγουστο του 1996, μετά την κυκλοφορία του Quake λόγω μειωμένης απόδοσης. Λίγο μετά, δημιούργησε την εταιρεία Ion Storm μαζί με τον Tom Hall. O Adrian Carmack, έφυγε από την id Software μετά την κυκλοφορία του Doom 3, αν και αργότερα κινήθηκε δικαστικά ενάντια στην πρώην εταιρεία του, μετά την εξαγορά της από την ZeniMax Media, στις 24 Ιουνίου του 2009.

 

Ο John Carmack, από τον Αύγουστο του 2013 ξεκίνησε να εργάζεται και για την Oculus VR, ωστόσο μετά από λίγους μήνες διαπίστωσε ότι ήταν αδύνατο να τα βγάλει πέρα με δύο εγχειρήματα, και έτσι αποφάσισε να παραιτηθεί από την id Software. Σήμερα είναι CTO της Oculus VR. Και μετά από αυτό το… μικρό μάθημα ιστορίας, επιστρέφουμε στο σήμερα, και στο γεγονός ότι οι John Romero και Adrian Carmack ενώνουν μετά από σχεδόν 25 χρόνια τις δυνάμεις τους, για την δημιουργία του Blackroom. Το Blackroom είναι ένα first person shooter, η υπόθεση του οποίου εκτυλίσσεται σε ένα μέλλον όπου η lifelike ολογραφική πραγματικότητα αποτελεί τον κανόνα. Πρωταγωνιστής στο παιχνίδι είναι ο Dr. Santiago Sonora, ένας μηχανικός στην εταιρεία Hoxar (υπεύθυνη για την δημιουργία ολογραμμάτων), ο οποίος διερευνά κάποιες παρατυπίες στο στρατιωτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Blackroom.

 

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του παιχνιδιού, το Blackroom είναι ένα γεμάτο δράση παιχνίδι, με rocket jumping και strafing και δεν υπάρχει περιορισμός στα πόσα όπλα μπορεί να χρησιμοποιηθούν από τον χρήστη –εξάλλου βρισκόμαστε σε ολογραφικό περιβάλλον- και διαθέτει τόσο single player όσο και co-campaign modes καθώς και arena και one-to-one deathmatch modes.

 

Το παιχνίδι θα είναι fully moddable και οι players θα μπορούν να το τρέξουν στους δικούς τους dedicated servers.

 

 

Οι John Romero και Adrian Carmack επιθυμούν να έχουν ολοκληρώσει και να έχουν διαθέσει το παιχνίδι για PC και Mac έως στον χειμώνα του 2018, και ήδη ξεκίνησαν μία εκστρατεία στο Kickstarter για να χρηματοδοτηθεί το εγχείρημα αρχικά με $700.000.

 

Αν φτάσουν στον στόχο, θα ξεκινήσουν άμεσα την ανάπτυξη και θα συνεργαστούν με άλλους επενδυτές για να εξασφαλίσουν επιπλέον χρηματοδότηση. Ας ελπίσουμε μόνο, αν βεβαίως πάνε όλα καλά, το νέο εγχείρημα του Romero να μην καταλήξει… Daikatana.

 

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο John Romero από την άλλη, απολύθηκε από την id Software τον Αύγουστο του 1996, μετά την κυκλοφορία του Quake λόγω μειωμένης απόδοσης.

 

 

φαινεται να του παιξανε π..ια.

το παιχνιδι θα ειναι το ιδιο καλο οπως το Daikatana?   :devil:

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"θα φτιαξουμε ενα καινουργιο τελειο shooter" αν ειχα 1 ευρω για καθε φορα που ακουγα αυτη την προταση απο καποιον developer θα ημουν εκατομμυριουχος.... 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Black Room ή Black Mesa; Θυμίζει πολύ half life το video...μακάρι να ήταν και ο John μαζί τους...αλλά πολλά ζητάω...αν ήταν και αυτός θα το έγραφε και για linux..

Επίσης το daikatana δεν ήταν κακό για το budget και τους πόρους που τους διέθεσε ο john

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οι σημερινές φλωρίες ωχριούν μπροστά στην επικίλα του Quake 1

 

Βασικά, μ' έπιασε πονοκέφαλος στα 10 δευτερόλεπτα!!!!

ΕΤΣΙ παίζετε εσείς οι νέοι, πια; Με τόσο (αφύσικη) ταχύτητα τρέχετε εδώ κι εκεί και ρίχνετε;

 

Εγώ έχω παίξει τα πάντα - είμαι gamer απ' το '79 (κλείνω σε λίγο τα 46 έτη μου). ΕΤΣΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΣ να τρέχω διαολεμένα, σε κανένα σούτερ δεν το 'κανα.

 

Θα πάθετε επιληψία, αν τα "σπράιτς" αλλάζουν τόσο γρήγορα μέσα στο οπτικό σας κύτταρο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά, μ' έπιασε πονοκέφαλος στα 10 δευτερόλεπτα!!!!

ΕΤΣΙ παίζετε εσείς οι νέοι, πια; Με τόσο (αφύσικη) ταχύτητα τρέχετε εδώ κι εκεί και ρίχνετε;

 

Εγώ έχω παίξει τα πάντα - είμαι gamer απ' το '79 (κλείνω σε λίγο τα 46 έτη μου). ΕΤΣΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΣ να τρέχω διαολεμένα, σε κανένα σούτερ δεν το 'κανα.

 

Θα πάθετε επιληψία, αν τα "σπράιτς" αλλάζουν τόσο γρήγορα μέσα στο οπτικό σας κύτταρο.

Έτσι παίζεις όταν ξέρεις πλέον το παιχνίδι απέξω και θέλεις να νικάς! :)

Ειδικά στα multiplayer, από τις εποχές του Quake 1, το να μένεις ακίνητος και να πηγαίνεις με το πάσο σου συνεπάγεται instant death!

Βλέπεις σε κάτι capture the flag mode που όχι μόνο τρέχουν, αλλά πηδάνε κιόλας συνέχεια!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...