Προς το περιεχόμενο

Η Hasselblad X1D-50c είναι η πρώτη mirrorless camera σε medium-format!


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η γνωστή Σουηδική εταιρεία Hasselblad, που κατασκευάζει μερικές από τις πλέον high-end επαγγελματικού επιπέδου φωτογραφικές μηχανές στη αγορά, παρουσίασε την νέα X1D-50c, την πρώτη mirrorless camera σε medium format.

Η νέα μικρού μεγέθους X1D-50c διαθέτει λιτή αλλά ελκυστική σχεδίαση με ρετρό στοιχεία συνδυάζοντας το μαύρο πλαστικό με τα μεταλλικά στοιχεία και πλαίσιο. Εξοπλίζεται, και εδώ είναι η ουσία, με τον μεγαλύτερο αισθητήρα που έχουμε δει σε mirrorless φωτογραφική μηχανή, ένα medium format CMOS αισθητήρα (44x33, πιθανότατα κατασκευής Sony) ανάλυσης 50 Megapixels. Εντυπωσιακό είναι και το βάρος της, που έχει κρατηθεί στα 725 γραμμάρια (μόνο για το σώμα).

 

Άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά είναι το ηλεκτρονικό σκόπευτρο XGA, η οθόνη αφής των 3,0 ιντσών ανάλυσης 920.000-dot, το εύρος του ISO από 100 έως 25600 καθώς και οι δύο υποδοχές για κάρτες SD, το ενσωματωμένο GPS και WiFi καθώς και η θύρα USB 3.0.

 

Η νέα X1D-50c μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες σε εντυπωσιακές ταχύτητες κλείστρου (από 60 λεπτά έως και 1/2000 του δευτερολέπτου) και σε έως και 14 stops δυναμικού εύρους, με υποστήριξη τόσο JPEG όσο και RAW. Παρόλα αυτά, το video περιορίζεται στα 1080p στα 30fps (ορισμένοι που θα περίμεναν δυνατότητα λήψης video ανάλυσης 4K με εξαιρετικό βάθος πεδίου μάλλον θα απογοητευτούν).

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Η εταιρεία για την κάμερα προσφέρει δύο ολοκαίνουριους φακούς (45mm και 90mm) αν και προαιρετικά υπάρχει ειδικός adapter ώστε να καταστεί συμβατή με περίπου δώδεκα φακούς της σειράς Hasselblad H System. Η νέα Hasselblad X1D-50c θα κυκλοφορήσει τον Αύγουστο με τιμή $8995 ενώ οι δύο φακοί στα 45mm και 90mm θα κοστίζουν $2295 και $2695 αντίστοιχα.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αυτή κι όχι μια EOS-1D X Mark II που την πατάει στα πάντα, ενώ είναι και φτηνότερη; Α ναι ξέχασα -- είναι mirorless και μικρότερη. Σημαντικό προσόν για έναν επαγγελματία που θα κουβαλάει μισό στούντιο μαζί του, με τρίποδα, φακούς και ιστορίες. Not.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αυτή κι όχι μια EOS-1D X Mark II που την πατάει στα πάντα, ενώ είναι και φτηνότερη; Α ναι ξέχασα -- είναι mirorless και μικρότερη. Σημαντικό προσόν για έναν επαγγελματία που θα κουβαλάει μισό στούντιο μαζί του, με τρίποδα, φακούς και ιστορίες. Not.

 Η canon που ανεφερες ειναι μια παρα μα πορα πολυ καλη καλη μηχανη, ισως η καλυτερη για reportage αυτη τη στιγμη. Η μηχανη που παρουσιαζεται εδω ειναι μεσαιου φορματ.

Ο μεγαλυτερος αισθητηρας σε σχεση με μια full frame, δινει περα απο τα 50mp, και μικροτερο βαθος πεδιου και λιγοτερο θορυβο, οπως και την επιλογη φακων που δεν υπαρχουν αυτη τη στιγμη για τις κοινες full frame.

 

Ειναι πολυ καλο βημα, ακομα και σ αυτη την κατηγορια να κινουνται τα παντα προς τις mirrorless. Επισης για medium format δεν ειναι καθολου ακριβη, οσο κι αν στη Hasselbland πληρωνεις και κερατιατικα λογο φιρμας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αυτή κι όχι μια EOS-1D X Mark II που την πατάει στα πάντα, ενώ είναι και φτηνότερη; Α ναι ξέχασα -- είναι mirorless και μικρότερη. Σημαντικό προσόν για έναν επαγγελματία που θα κουβαλάει μισό στούντιο μαζί του, με τρίποδα, φακούς και ιστορίες. Not.

 

Γιατι να ειναι εναλλακτικη η μηχανη που προτεινεις, δεν μπορω να καταλαβω, απλα γιατι ειναι σχετικα κοντα σε τιμη; 

 

Μπορεις να πεις εναλλακτικη την pentax 645z που εχει τον ιδιο αισθητηρα, αλλα δεν πανε ολοι με ενα στουντιο εξω και βοηθους για ενα landscape, cityscape υψηλης αναλυσης, μια χαρα εναλλακτικη ειναι αυτη η μηχανη, μικροτερο βαρος, δεν ειναι σαν τεραστιο τετραγωνο κουτι, διακριτικη για μεσα στην πολη, μικροτερο τριποδο, μικροτερη τσαντα, οποιος τα εχει την παιρνει.

 

x1dcomparison4-800x377.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι @@ριες medium format είναι αυτό! Εγω ξέρω ότι το μέγεθος του medium format είναι 56x42mm... Το 44x33 αυτής είναι λιγο μεγαλύτερο από το Full Frame... Μούφα medium format!

 

Το full frame ειναι 36 χ 24 φιλε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι @@ριες medium format είναι αυτό! Εγω ξέρω ότι το μέγεθος του medium format είναι 56x42mm... Το 44x33 αυτής είναι λιγο μεγαλύτερο από το Full Frame... Μούφα medium format!

 

Αυτο ειναι το ''φθηνο'' ψηφιακο medium format, για 56x42 θα πρεπει να βαλεις πολυ βαθια το χερι στην τσεπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αυτή κι όχι μια EOS-1D X Mark II που την πατάει στα πάντα, ενώ είναι και φτηνότερη; Α ναι ξέχασα -- είναι mirorless και μικρότερη. Σημαντικό προσόν για έναν επαγγελματία που θα κουβαλάει μισό στούντιο μαζί του, με τρίποδα, φακούς και ιστορίες. Not.

Οι medium format κατά βάση για στούντιο είναι και για εξωτερικές λήψεις που πραγματικά κουβαλάς ένα στούντιο μαζί σου. Η μηχανή είναι το μικρότερο πράγμα που θα φέρεις μαζί σου σε μια εξωτερική λήψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι @@ριες medium format είναι αυτό! Εγω ξέρω ότι το μέγεθος του medium format είναι 56x42mm... Το 44x33 αυτής είναι λιγο μεγαλύτερο από το Full Frame... Μούφα medium format!

Τα standard στο μεσαίο φορμά ήτανε 6cm to ύψος/φάρδος του φίλμ και από εκεί και πέρα ανάλογα την μηχανή εξαρτιότανε το πόσο μάκρος θα πιάσει στο φίλμ κατά την έκθεση. Υπήρχαν μηχανές 6χ4,5 που χρησιμοποιούσανε κατά βάση στη μόδα, μετά 6χ6, 6χ7 και μέχρι πανοραμικές 6χ17. Στην πράξη βέβαια το αρνητικό/silde στο 6χ6 ήτανε 5,6χ5,6. Αλλά όπως και στο μικρό φορμά, αργήσαμε να φτάσουμε στο full frame, έτσι και στο medium αν δεν γίνει πάλι mainstream από του επαγγελματίες, θα αργήσουμε να το δούμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αν είχα λεφτά πάντως θα έπαιρνα μία phase one για να τραβάω σέλφι στην παραλία.

Ναι όντως πληρώνεις φίρμα, όπως και στη Leica που δε μπορείς με καμμία κυβέρνηση να καταλάβεις γιατί είναι τόσο ακριβές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αν είχα λεφτά πάντως θα έπαιρνα μία phase one για να τραβάω σέλφι στην παραλία.

Ναι όντως πληρώνεις φίρμα, όπως και στη Leica που δε μπορείς με καμμία κυβέρνηση να καταλάβεις γιατί είναι τόσο ακριβές.

 

Οι Leica όπως και οι Hasselbland (τουλάχιστον οι παλιές) κατασκευάζονται με υλικά και μεθόδους που σε ακραίες συνθήκες (π.χ. υπό το μηδέν θερμοκρασίες, υγρασία, πολύ ζέστη) συνεχίζουν να δουλεύουν ενώ οι άλλες τύπου Nikon-Canon σταματάνε να δουλέυουν. Κολλάνε κλείστρα-διαφράγματα κλπ. Επίσης η οξύτητα των φακών τους είναι μακράν καλύτερη. Αλλά για κάποιον που τραβάει εικόνες στην ύπαιθρο είναι μάλλον πεταμένα λεφτά.

Με λίγα λόγια αν σου αναθέσουν να φωτογραφίσεις υφαίστειο ή everest, καλό είναι να πάρεις μαζί σου μια Leica.

Μην ξεχνάμε ότι η Hasselblad έγινε ευρύτερα γνωστή επειδή με αυτή βγάλανε τις τότε διάσημες φωτογραφίες στη σελήνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...