Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι Ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν ξεκινήσει να επενδύουν όλο και περισσότερο στα πράσινα οχήματα. Η Audi αποκάλυψε ότι θα κυκλοφορήσει τουλάχιστον τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως στο 2020 ενώ η Porsche ανακοίνωσε 400 νέες θέσεις εργασίας για να εξασφαλίσει ότι η Model Ε θα γίνει πραγματικότητα.

Πρόσφατα, η Daimler αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, που απευθύνεται στους επαγγελματίες, το Mercedes-Benz Urban eTruck.

 

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, το eTruck είναι σχεδόν αθόρυβο, ειδικά αν συγκριθεί ένα τυπικό φορτηγό που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για καύσιμο. Με ωφέλιμο φορτίο 26 τόνων, το τριαξονικό βαρέως τύπου που βασίζεται στο Antos σχεδιάστηκε για μετακινήσεις εντός της πόλης, κερδίζοντας τον τίτλο του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού στον κόσμο, έναν τίτλο που θα ήθελε πολύ η Tesla, μετά την αποκάλυψη ότι ετοιμάζει το δικό της ημι-φορτηγό.

 

Το Urban eTruck έχει μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές βεβαίως εκπομπές ρύπων. Τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που δίνουν κίνηση στον πίσω άξονα προσφέροντας στο όχημα ισχύ 335 ίππων και ροπή που ξεπερνάει τα 1100Nm. Φυσικά, εξοπλίζεται με ένα σετ μπαταριών ιόντων λιθίου 212KWh, που είναι προστατευμένες για την περίπτωση ατυχήματος και οι οποίες προσφέρουν στο όχημα αυτονομία να βρίσκεται κοντά στα 220 χιλιόμετρα.

 

Σύμφωνα με την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν σε λιγότερο από 3 ώρες χρησιμοποιώντας τον ταχυφορτιστή CCS 100kW. Η Mercedes-Benz στοχεύει να ξεκινήσει την παραγωγή του eTruck στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

 

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μμμμ, πολύ όμορφο το pattern που διάλεξαν

 

 

 

*πέφτει κάτω με επιληπτικό σοκ*

 

giphy.gif

 

 

 

 

Meanwhile, μπράβο που προχωράει σταθερά η τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων. Νόμιζα πως κάποια στιγμή θα ανακοπεί η ανάπτυξή τους λόγω της προσκόλλησής μας στα υγρά καύσιμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δρομολόγια στην πόλη θα κάνει;

Που θα πάει με 220 km αυτόνομια;

Πραγματικά,220 χμ δεν νομίζω να φτάνουν για να κάνεις μία απλή διαδρομή Θεσσαλονίκη Αθηνα,πόσο μάλλον να πας και σε νησιά και μιλάμε για Ελλάδα.Στο εξωτερικό σε κάποιες χώρες που πρέπει να μετακινούν προιόντα σε πολύ πιο μακρινές αποστάσεις θα είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσει αυτό το όχημα χωρίς αρκετές στάσεις κάτι που αυτομάτως το κάνει κακή επένδυση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρώμα κολάζ είναι αυτό? Ενδιαφέρουσα εικαστική προσέγγιση το σχεδόν Warhol concept.

 

Θα ήθελα πολύ να το δω στην κεντρική λαχαναγορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε 220 km θα σταματάει για 3 ώρες να φορτισει;;; δε το θεωρώ πρακτικό για επαγγελματικό εργαλείο! :(

Φαντάζομαι μπορεί να παίρνει καρότσες με μπαταρίες :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέει ότι είναι Urban δηλαδή πόλης.

Νομίζω η Daimler θα μπορούσε και καλύτερα. Απλά κόλλησε μπαταρίες στο υπάρχον σχέδιο. Άλλά για κάτι που θα κυκλοφορήσει μετά το 2020 θα περίμενα εντελώς καινούργιο unibody σχέδιο με ενσωματωμένες μπαταρίες που θα ήταν πιο συμπαγές και άκαμπτο.

Για να το πω σε όρους BMW, μοιάζει με την πρώτη ηλεκτρική έκδοση της σειράς 1 και όχι με το Ι3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το eTruck είναι σχεδόν αθόρυβο, ειδικά αν συγκριθεί ένα τυπικό φορτηγό που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για καύσιμο.

 

Αυτό είναι στάνταρ και φαντάζομαι την πόλη του μέλλοντος 30 χρόνια από τώρα πολύ πιο υγιεινή με πολύ λιγότερη κυκλοφοριακή φασαρία. Μου έκανε εντύπωση τις προάλες ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ο μόνος θόρυβος που παρήγαγε προερχόταν από τα ελαστικά του όπως και ένα υβριδικό λεωφορείο που ξεκινούσε με μηδέν θόρυβο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο καπου πρεπει να ξεκινησει και αυτη η τεχνολογια.  

 

220km/ 3hr φορτιση δεν ειναι βολικο για κανεναν επαγγελματια μακρινων αποστασεων. ομως για αρχη θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν εντος πολεων, για διανομες, ωστε να μειωθει καπως η ρυπανση.  

εκει που τα φορτηγα που κανουν διανομες, δεν σβηνουν ποτε...!!!! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα θα εχει και καποιο set ηλεκτρογεννητριων και πετρελαιο για το range extention. Και μη νομιζετε, το κοστος ακομα και των 220Km ανα ταξιδι ειναι μετρησιμο μεγεθος για τον επαγγελματια που μπορει και να κερδιζει καμια 80ρια ευρω ανα ταξιδι ΧΩΡΙΣ να καθετε για φορτιση εν μεσω ταξιδιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...