Προς το περιεχόμενο

Το Candy Crush Saga φτάνει στο level 2000


St_Petros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H Developer King κυκλοφόρησε το επίπεδο υπ'αριθμόν 2000 του Candy Crash Saga, του διάσημου παζλ παιχνιδιού για smartphones που είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Το Candy Crush Saga κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2012 και από τότε είναι ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα με τα συνολικά κέρδη της συγκεκριμένης βιομηχανίας να αγγίζουν τα $36 δισ. Η επιτυχία του παιχνιδιού οδήγησε στην εξαγορά της Developer King, της εταιρείας που κατασκευάζει το παιχνίδι, από την Activision Blizzard με το ποσό των $5.9 δισ. Άλλωστε το Candy Crash Saga είναι τόσο δημοφιλές που ανήκει στα λίγα παιχνίδια που διαθέτουν 2000 επίπεδα για να παίξει κάποιος.

 

Το επίπεδο Νο2000 είναι διαθέσιμο για λίγες ημέρες ακόμα σε οποιονδήποτε έχει φτάσει το 1999ό επίπεδο, καθώς και σε όποιον έχει φτάσει το 10ο επίπεδο, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εορταστικές εκδηλώσεις της εταιρείας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι για την κυκλοφορία του νέου επιπέδου του Candy Crash Saga» δήλωσε ο Sebastian Knutsson, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της Developer King. «Είναι ένα απίστευτο ορόσημο για εμάς, καθώς οι χρήστες έχουν πραγματοποιήσει συνολικά 1 τρις. παιχνίδια. Το Candy Crush Saga συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια παγκοσμίως και χαίρει συνεχούς επιτυχίας στις στατιστικές download από την ημέρα της κυκλοφορίας του. Με το πέρασμα των ετών η ομάδα μας δούλεψε σκληρά για να αναπτυχθεί και να δημιουργήσει διάφορα πράγματα έτσι ώστε οι παίχτες μας να έχουν μονίμως μια καινούρια και διασκεδαστική πρόκληση να αντιμετωπίσουν. Κυκλοφορήσαμε αυτό το ξεχωριστό επίπεδο για να γιορτάσουμε και να δώσουμε κάτι πίσω στους παίχτες και ελπίζουμε να διασκεδάσουν τόσο, όσο εμείς κατά τη δημιουργία του.»

 

Η Developer King δημοσίευσε επίσης ένα infographic, που όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, δείχνει κάποια στατιστικά του παιχνιδιού.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Link.png Site: Venturebeat

Επεξ/σία από St_Petros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω ρε φιλε πρέπει να είναι το πιο αθλιο παιχνίδι που έχει βγει. Πως γίνεται να το παίζει τόσος κόσμος? Και όχι μόνο να το παίζει αλλά και να δίνει πραγματικά χρήματα σε αυτό. Πιστεύω οι περισσότεροι αναπολουν τις εποχές προ δεκαετίας με τα πραγματικά παιχνίδια και όχι αυτό το καινούργιο μοντέλο με τα και καλά free παιχνίδια με τα In App purchases που ειναι οτι πιο αθλιο έχει βγει. Μείνετε μακριά από τέτοιες αθλιες τακτικές και μην τους δίνετε ούτε ευρώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω ρε φιλε πρέπει να είναι το πιο αθλιο παιχνίδι που έχει βγει. Πως γίνεται να το παίζει τόσος κόσμος? Και όχι μόνο να το παίζει αλλά και να δίνει πραγματικά χρήματα σε αυτό. Πιστεύω οι περισσότεροι αναπολουν τις εποχές προ δεκαετίας με τα πραγματικά παιχνίδια και όχι αυτό το καινούργιο μοντέλο με τα και καλά free παιχνίδια με τα In App purchases που ειναι οτι πιο αθλιο έχει βγει. Μείνετε μακριά από τέτοιες αθλιες τακτικές και μην τους δίνετε ούτε ευρώ.

Εγώ προσωπικά προτιμώ να πληρώσω μία φορά 5€ και να ξέρω ότι το παιχνίδι είναι πλέον ολόκληρο στο κινητό μου από το να πληρώνω με αυτό το άθλιο In-App Purchase σύστημα για να μπορώ να το παίξω άνετα. Τα περισσότερα μάλιστα μετά από ένα σημείο το κάνουν έτσι ώστε αν δεν πληρώσεις θα πρέπει να κάτσεις αιώνες στο ίδιο σημείο και θα προσπαθείς να μαζέψεις εικονικά χρήματα (διαμάντια συνήθως) για να βελτιωθείς και να μπορέσεις να συνεχίσεις σωστά ή απλά να τα πληρώσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά προτιμώ να πληρώσω μία φορά 5€ και να ξέρω ότι το παιχνίδι είναι πλέον ολόκληρο στο κινητό μου από το να πληρώνω με αυτό το άθλιο In-App Purchase σύστημα για να μπορώ να το παίξω άνετα. Τα περισσότερα μάλιστα μετά από ένα σημείο το κάνουν έτσι ώστε αν δεν πληρώσεις θα πρέπει να κάτσεις αιώνες στο ίδιο σημείο και θα προσπαθείς να μαζέψεις εικονικά χρήματα (διαμάντια συνήθως) για να βελτιωθείς και να μπορέσεις να συνεχίσεις σωστά ή απλά να τα πληρώσεις.

Έτσι ακριβώς κάνω και εγώ και πολύ σπάνια θα πάρω παιχνίδι που έχει In app purchases. Απορώ ποιοι πετάνε χρήματα σε παιχνίδια όπως candy crush pokemon go clash of clans κτλ παπαριτσες που και είναι άθλια σαν παιχνίδια και προωθούν το συγκεκριμένο μοντέλο.

 

Στις κονσόλες έχουμε τα dlc ειδικά τα τελευταία 5 χρόνια και στα κινητά τα In App. Όπως και να έχει πολλοί την πατάνε και δίνουν χρήματα σε τέτοια παιχνίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι ακριβώς κάνω και εγώ και πολύ σπάνια θα πάρω παιχνίδι που έχει In app purchases. Απορώ ποιοι πετάνε χρήματα σε παιχνίδια όπως candy crush pokemon go clash of clans κτλ παπαριτσες που και είναι άθλια σαν παιχνίδια και προωθούν το συγκεκριμένο μοντέλο.

 

Στις κονσόλες έχουμε τα dlc ειδικά τα τελευταία 5 χρόνια και στα κινητά τα In App. Όπως και να έχει πολλοί την πατάνε και δίνουν χρήματα σε τέτοια παιχνίδια.

Κυρίως το κοινό που στοχεύουν με αυτά τα παιχνίδια έιναι ανήλικους ή χρήστες Smartphone που δεν έχουν ιδέα για το τι παίζεται στο παρασκήνιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυρίως το κοινό που στοχεύουν με αυτά τα παιχνίδια έιναι ανήλικους ή χρήστες Smartphone που δεν έχουν ιδέα για το τι παίζεται στο παρασκήνιο.

Το θέμα είναι ότι τους δίνουν λεφτά οι γονείς για να τα πετάνε σε τέτοια (ο Θεός να τα κάνει παιχνίδια). Αυτή η γενιά θα είναι πολύ χειρότερη από την δική μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι τους δίνουν λεφτά οι γονείς για να τα πετάνε σε τέτοια (ο Θεός να τα κάνει παιχνίδια). Αυτή η γενιά θα είναι πολύ χειρότερη από την δική μας.

Τις περισσότερες φορές έγινε το καλύτερο.. οι γονείς αφήνανε το AppStore δίχως επαλήθευση κωδικού ή fingerprint για κάθε αγορά και μερικά μικρά παιδιά πατούσαν τα Purchases και χρέωναν τις πιστωτικές με ποσά πάνω από 1000€ Έτσι έκαναν τα λεφτά οι παραπάνω εταιρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις περισσότερες φορές έγινε το καλύτερο.. οι γονείς αφήνανε το AppStore δίχως επαλήθευση κωδικού ή fingerprint για κάθε αγορά και μερικά μικρά παιδιά πατούσαν τα Purchases και χρέωναν τις πιστωτικές με ποσά πάνω από 1000€ Έτσι έκαναν τα λεφτά οι παραπάνω εταιρίες.

Είχα ακούσει για τέτοιες περιπτώσεις αλλά νομίζω ότι με ένα mail η τηλεφωνο στo support της Google στα επιστρέφουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ακούσει για τέτοιες περιπτώσεις αλλά νομίζω ότι με ένα mail η τηλεφωνο στo support της Google στα επιστρέφουν.

Ναι υπάρχουν τα Refund μέσω του σάιτ της Apple ή της Google. Αλλά πόσοι το γνωρίζουν αυτό; Μερικές εταιρίες όπως η Crytek ονόμασε το παραπάνω μοντέλο παιχνιδιών ως το "Μέλλον". Έχουμε πλέον καταντήσει να πληρώνουμε για παιχνίδια πάνω από 200€ με DLC και Skin και διάφορα άλλα πρόσθετα. Παλιά έδινες μια φορά τα λεφτά 50-60€ για νέο παιχνίδι σε κονσόλα και ήξερες ότι αυτό είναι που αγόρασες δεν έχει κάτι άλλο να πληρώσεις. Τώρα δίνεις 100€ να το αγοράσεις + 50-60€ DLCs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι υπάρχουν τα Refund μέσω του σάιτ της Apple ή της Google. Αλλά πόσοι το γνωρίζουν αυτό; Μερικές εταιρίες όπως η Crytek ονόμασε το παραπάνω μοντέλο παιχνιδιών ως το "Μέλλον". Έχουμε πλέον καταντήσει να πληρώνουμε για παιχνίδια πάνω από 200€ με DLC και Skin και διάφορα άλλα πρόσθετα. Παλιά έδινες μια φορά τα λεφτά 50-60€ για νέο παιχνίδι σε κονσόλα και ήξερες ότι αυτό είναι που αγόρασες δεν έχει κάτι άλλο να πληρώσεις. Τώρα δίνεις 100€ να το αγοράσεις + 50-60€ DLCs

Οι γονείς εφόσον δουν οτι λείπουν 500-1000 ευρώ από την κάρτα θα το ψάξουν εκτός και αν έχουν τόσα που δεν τους νοιάζει. Στο χέρι μας είναι να ρίξουμε μαύρο σε τετοιες τακτικές και να επιλέγουμε αυτές που είναι σωστές και αξίζουν. Παίζω το Red dead redemption και βλέπω ότι έχει ένα σωρό dlc. Απο το 2009 δηλαδή γίνεται όλη αυτή η δουλειά με τα dlc. Τα In App ήρθαν λίγο αργότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι γονείς εφόσον δουν οτι λείπουν 500-1000 ευρώ από την κάρτα θα το ψάξουν εκτός και αν έχουν τόσα που δεν τους νοιάζει. Στο χέρι μας είναι να ρίξουμε μαύρο σε τετοιες τακτικές και να επιλέγουμε αυτές που είναι σωστές και αξίζουν. Παίζω το Red dead redemption και βλέπω ότι έχει ένα σωρό dlc. Απο το 2009 δηλαδή γίνεται όλη αυτή η δουλειά με τα dlc. Τα In App ήρθαν λίγο αργότερα.

Υπάρχουν βέβαια και τα λογικά DLC τα οποία μπορεί να είναι Expansion σε χαμηλό κόστος. Όπως παράδειγμα στο Layers of Fear εχει DLC με 5€ που παίζεις άλλη ιστορία που συμπεριλαμβάνει και το παιδί του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν βέβαια και τα λογικά DLC τα οποία μπορεί να είναι Expansion σε χαμηλό κόστος. Όπως παράδειγμα στο Layers of Fear εχει DLC με 5€ που παίζεις άλλη ιστορία που συμπεριλαμβάνει και το παιδί του.

Ναι προφανώς όταν σου δίνουν επιπλέον αρκετές ώρες gameplay σε λογική τιμή αξίζει. Και στο Last Of Us το left behind εσπειρε αλλά κάτι dlc που προσθετουν skins όπλα κτλ έχουν σκοπό μόνο να αρμεξουν και άλλο το εκάστοτε παιχνίδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ρε παιδιά δηλαδή ούτε ένας δεν έχει να πει θετικά σχόλια; Το μόνο που έχει σημασία είναι ότι μας "τρώνε" τα λεφτά;

 

Εγώ πάντως το βρίσκω από τα καλύτερα offline παιχνίδια και είμαι 33..

Είναι ότι πρέπει για να περνάς την ώρα σου στο μετρό που δεν έχει σήμα το κινητό.

Τώρα αν θες να πληρώσεις είναι δικό σου θέμα. Οι ανήλικοι δε θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν αγορές έτσι κι αλλιώς. Οι ενήλικοι μυαλό έχουν, αποφάσεις ξέρουν να πάρουν και έλεγχο να κάνουν. Αν όχι, θα έπρεπε. Δε φταίει το παιδί που χρέωσε την πιστωτική του γονιού, ο γονιός φταίει.

 

Δε μπορείς να κατηγορήσεις μια εταιρεία που έφτιαξε παιχνίδι που έχει απήχηση και θέλουν χρήματα να το συντηρήσουν. Το 2009 έδωσαν 100εκ δολλάρια για data center και τώρα έχουν γυρίσει σε cloud services από AWS που έχουν κι αυτά υψηλό κόστος συντήρησης.

 

Τα έσοδα που έχει έτσι κι αλλιώς δεν είναι αρκετά και απόδειξη είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχει απολύσει κόσμο κι έχει κλείσει γραφεία προκειμένου να περιορίσει τα κόστη της.

 

Μελέτες έχουν δείξει ότι η "freemium" προσέγγιση είναι πολύ πιο κερδοφόρα από την "premium/paid". Το να αγοράσεις μια κι έξω ένα παιχνίδι δεν είναι αρκετό αν σκοπεύουν να το αναβαθμίζουν και να το υποστηρίζουν (όπως επίσης γίνεται με world of warcraft, lineage κλπ). Το ότι έχουμε πλέον συνηθίσει να παίζουμε τσαμπέ, δε σημαίνει και ότι αυτό είναι δίκαιο. Απλά με τόση πειρατεία που κυκλοφορεί, βρήκαν ένα μοντέλο που "δουλεύει". Όσοι θέλουν παίζουν δωρεάν και όσοι θέλουν δίνουν κάτι και έχουν έξτρα δυνατότητες.

 

Εγώ πάντως έχω να πω μπράβο στη Zynga που από εταιρεία facebookοπαιχνιδιών κατάφερε και γύρισε σε mobile gaming με πολύ μεγάλη απήχηση. Η supercell βέβαια έχει φύγει μπροστά και καλά κάνει.

 

Info:

https://aws.amazon.com/solutions/case-studies/zynga/

http://latticelabs.com/blog/2013/09/premium-freemium-subscription/

https://en.wikipedia.org/wiki/Zynga

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...