Προς το περιεχόμενο

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα είναι τέλεια για τους κόπανους, σύμφωνα με έρευνα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν συμπεριφέρεσαι σαν κόπανος όταν οδηγείς, τότε τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι ότι πρέπει για σένα σύμφωνα με μία νέα έρευνα από το London School of Economics και την Goodyear.

Βασικά, τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα είναι κατά “τέτοιο τρόπο προγραμματισμένα” που οι επιλογές τους βασίζονται πάντα στην προσοχή και στην ασφάλεια, και αυτό σημαίνει ότι επιθετικοί κόπανοι που οδηγούν σαν ηλίθιοι θα είναι σε θέση να τα “εκφοβίζουν” στον δρόμο.

 

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, κατά περίεργο τρόπο,”οι οδηγοί που τείνουν να είναι περισσότερο επιθετικοί” (και ως εκ τούτου, μεταξύ εκείνων που θα ήθελαν λιγότερο να δώσουν τον έλεγχο σε ένα ρομπότ, και ειδικά σε έναν ρομποτικό λαπά που δεν επιθυμεί να τρομοκρατήσει ανθρώπους ή να τους χτυπήσει) “είναι στην πραγματικότητα εκείνοι που υποστηρίζουν περισσότερο το αυτόνομο μέλλον”. Γιατί σε αυτόν τον μελλοντικό κόσμο μπορούν να υπολογίζουν στην ύπαρξη περισσότερο “μαλθακών” ρομποτικών οχημάτων για να προσπεράσουν στον δρόμο ή για να βγάλουν από τον δρόμο, προκειμένου να διεκδικήσουν την θλιβερή, αξιολύπητη, απογοητευμένη κυριαρχία τους γράφει ο Darrel Etherington του TechCrunch.

 

Όμως στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι μέσα σε αυτά τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα ούτε που θα τους προσέξουν, επειδή πολύ απλά θα απολαμβάνουν την ζωή τους, και δεν θα νοιάζονται να οδηγήσουν αμυντικά προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα ζιγκ ζαγκ των κόπανων που τρέχουν στις Εθνικές οδούς. Πάντως, η απόλαυση αυτή της απαράδεκτης οδηγικής συμπεριφοράς από τέτοιους τύπους θα είναι βραχύβια, και στην επιτάχυνση της κατάρρευσης αυτής της συμπεριφοράς θα βοηθήσουν τόσο τα ατυχήματα που θα προκαλέσουν αυτοί οι ηλίθιοι στην προσπάθεια τους να εκφοβίσουν τα bots, όσο και η συλλογή στοιχείων και δεδομένων που συνηγορούν υπέρ των αυτοοδηγούμενων οχημάτων στον τομέα της ασφάλειας.

 

Link.png Site: TechCrunch

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Google το έχει ήδη διαπιστώσει αυτό εδώ και χρόνια και έχει κάνει τα αυτοοδηγούμενα Lexus της πιό επιθετικά.

 

Μάλιστα αν δέν κάνω λάθος, η συγκρουση που είχε ένα απο τα αυτοκίνητα της με ένα λεωφορείο ήταν ακριβώς γι αυτό το λόγο, δηλαδή πήγε να παίξει chicken με το λεωφορείο και έχασε :-D

 

EDIT: Όντως έτσι πρέπει να έγινε: http://www.reuters.com/article/us-google-selfdrivingcar-idUSKCN0W22DG

 

 

From now on, our cars will more deeply understand that buses (and other large vehicles) are less likely to yield to us than other types of vehicles, and we hope to handle situations like this more gracefully in the future."

 

Κοινώς ο τραμπουκισμός στα μεγάλα οχήματα δέν περνάει, οπότε θα τα επαναπρογραμματίσουν ανάλογα.

 

Το γράφουν και πιό αναλυτικά στο blog των αυτοοδηγούμενων αλλά βαριέμαι να ψάξω

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει αυτο δεν ειναι επιστημονικο αρθρο. Πιο πιθανο το κοβω να εφαγε προσπεραση ο αρθρογραφος απο κανα χιουνται και να εγραψε τον πονο του στα επομενα κοκκινα φαναρια.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παίδες έναν κόπο για localize τουλάχιστον στον τίτλο, όχι βουρ στον πατσά μετάφραση λέξη προς λέξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οδηγω λιγο πιο γρηγορα απο τον μεσο ορο , και οδηγω και επιθετικα, οχι παντα , αλλα οταν υπαρχει χωρος για δυο και τον πιανει ενας , γινομαι διαολος , οποτε μπορω να δεχθω τον τιτλο του κοπανου γιατι εχω κανει χοντρες καφριλες.

 

αυτο που δεν συμμεριζομαι ειναι οτι τα παραπανω ειναι λογος για να ειμαι υπερ των αυτοματων αυτοκινητων . 

 

ειμαι υπερ της ροης της κυκλοφοριας . και ατυχημα που ειχα , εσυρα οτι μπορουσα στην ακρη του δρομου και καθησα στην μεση του δρομου να προειδοπειω τους αλλους οδηγους για τα λαδια που εχουν χυθει μεχρι να σκασουν οι τσαιοι .τοτε αποσυρθηκα στο πεζοδρομιο να περασω το σοκ του ατυχηματος . 

 

προσεχω παρα πολυ ομως , δηλαδη και τα ματια που θα ανοιγοκλεισω το κανω εφοσων ειμαι σιγουρος οτι δεν θα χασω καποιο κρισιμο "frame" . δεν μιλω σε κινητα η αν μιλησω θα ειναι συντομα για να πω οτι οδηγω και οτι ερχομαι και τελος .

ζωνη -κρανος παντα δεδομενη χρηση οσο ειναι και δεδομενη η χρηση στο τιμονι κατα την οδηγηση. 

να μην ενοχλω με φωτα την αντιθετη λωριδα ,  φλας μεχρι και σε χειροφρενο σε αλανα που δεν περνανε αυτοκινητα .

αλαρμ σε οποιαδηποτε εκδοχη σταματηματος εντος της κυκλοφοριας  

και καθρεφτες ! σαν να ειναι το παρμπριζ τους παρακολουθω (και ας βλεπω μια φορα στην πενταετια καποιον να ερχεται πιο γρηγορα απο πισω ) .

αυστηρα σε μια λωριδα . το εχω και για παιχνιδι οτι ταχα ο δρομος ειναι αυτος , τοσο στενος και οτι μπορω εκει στην λωριδα θα το αναπτυξω . 

 

αυτα απο εναν κοπανο ...  :) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλος ο καημός του συντάκτη για τους ηλίθιους κάγκουρες αλλά ούτε κουβέντα για τους πανηλίθιους με το κινητό που πάνε σαν μεθυσμένοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν κανουν παραβιασεις, εχουν φαει κλησεις και ειναι "κοπανοι" πρεπει να τους επιβαλεται με νομο η αγορα τετοιου οχηματος. Αλλιως σιγα μην πανε να το αγορασουν.

Ξερω ατομα με 400-600 αλογα που εχουν βγαλει 2-3 ολικες και συνεχιζουν το αθλημα. Ο,τι βγαζουν απο δουλεια πανε για καφε και κοντρες μονο. Αυτοι ειναι η ζωη τους. Προτιμουν να φανε εναν κουβα σκ@τ@ παρα να δουν τον εαυτο τους με τετοιο οχημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...