voltmod Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Η εταιρεία ερευνών αγοράς NPD Group δημοσιεύει συχνά τα αποτελέσματα των ερευνών της, που μπορεί να σχετίζονται με τα top selling παιχνίδια του μήνα, τις πωλήσεις των κονσολών, τον αριθμό των τεμαχίων NES Classic Edition που έκαναν φτερά από τα ράφια κ.ά. Από όλες τις παραπάνω εκθέσεις, τα ετήσια έσοδα της βιομηχανίας έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, και μόλις πριν λίγο καιρό η γνωστή εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα τα περσινά. Το 2016 λοιπόν, η NPD Group εκτιμάει πως οι καταναλωτές ξόδεψαν $30,4 δισεκατομμύρια σε παιχνίδια και αξεσουάρ, περίπου $200 εκατομμύρια περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Πρόκειται για ένα συνολικό νούμερο, και επομένως περιλαμβάνει hardware, software, περιφερειακά και in-game αγορές. Αν και οι αγορές λογισμικού είδαν αύξηση 6% σε σχέση με πέρυσι, το hardware σημείωσε μείωση 24% αντικατοπτρίζοντας μειωμένες πωλήσεις μονάδων αλλά και τις μειωμένες τιμές των κονσολών. Αυτό μεταφράζεται συνδυαστικά σε μείωση 15% στις τιμές των παιχνιδοκονσολών Xbox One και PlayStation 4 καθώς και στις πωλήσεις μονάδων που σημείωσαν πτώση 7%. Εξαίρεση αποτελεί το Nintendo 3DS που πούλησε περισσότερα handhelds κατά 4% σε σχέση με το 2015 (σε αυτό ενδέχεται να βοήθησε και η κυκλοφορία του Pokemon: Sun and Moon τον περασμένο Νοέμβριο). Site: Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billkar13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Ξέρει κανείς αν οι developers-publishers ενός παιχνιδιού πληρώνουν ps4,xbox,wii... για να διανέμουν το προϊόν τους στην αντίστοιχη κονσολα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Ξέρει κανείς αν οι developers-publishers ενός παιχνιδιού πληρώνουν ps4,xbox,wii... για να διανέμουν το προϊόν τους στην αντίστοιχη κονσολα; Εννοείτε... Τι είπες τώρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TechnoState Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Εννοείτε... Τι είπες τώρα...Αυτό δεν έχει να κάνει κ με τον τίτλο κάθε φορά? Δηλαδή θέλω να πω οτι πιο λογικό μου φαίνεται να πλήρωσε η Sony την Naughty Dog (γνωρίζω ότι εκδότης είναι η Sony Interactive Entertainment αλλά όχι δημιουργός του τίτλου) για την αποκλειστικότητα του Uncharted 4, A thief's end, στο ps4 παρά το αντίστροφο... Μια υπόθεση κάνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zarzonis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Είναι ανάλογα το παιχνίδι προφανώς. Πχ λογικά η Microsoft πρέπει να πλήρωσε την εταιρεία που έφτιαξε το Rise of the Tomb Raider για να το έχει σαν time exclusive. Γενικά όμως αν ένας indie developer ανεβάσει ένα παιχνίδι, φαντάζομαι ότι θα λειτουργεί κάπως σαν το App Store/Google Play όπου ανεβάζεις το παιχνίδι και η εταιρία κρατάει ποσοστό επί των πωλήσεων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosveto12 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Σε σχέση με τα έσοδα του σινεμά ποια βιομηχανία έχει τα πιο πολλά ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freegr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Αυξημένα έσοδα αλλά να δούμε ποιοτικές υπηρεσίες ψυχαγωγίας αλλά κυρίως δυνατές επιλογές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 έτσι πρώτα με τα ταμπλετ τώρα και τα ειδικά γυαλιά ή είσαι σε απομόνωση η δεν είσαι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις