Προς το περιεχόμενο

H Ford δοκιμάζει την κατασκευή τμημάτων από αμαξώματα με 3D εκτυπωτές


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τη χρήση των 3D εκτυπωτών για την κατασκευή ενιαίων τμημάτων του αμαξώματος, όπως των σπόιλερ, θα δοκιμάσει η Ford.

Σε συνεργασία με την εταιρεία Stratasys, η οποία ειδικεύεται στις τεχνολογίες 3D printing, θα ελέγξει τον συγκεκριμένο τρόπο κατασκευής στην ανάπτυξη πρωτότυπων οχημάτων καθώς και μοντέλων που παράγονται σε μικρούς όγκους.

 

Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει πως το κίνητρό της είναι το σύστημα της Stratasys, το οποίο μπορεί να «εκτυπώσει» εξαρτήματα οποιουδήποτε μεγέθους και σχήματος. Μάλιστα, εκτός από τμήματα από αμαξώματα, η αυτοκινητοβιομηχανία θα δοκιμάσει να χρησιμοποιήσει το σύστημα για την κατασκευή και ειδικών εργαλείων.

 

 

Σύμφωνα με τη Ford, από οικονομικής πλευράς, η τεχνολογία της 3D εκτύπωσης προσφέρει μεγαλύτερο όφελος στην παραγωγή μικρού εξαρτημάτων σε μικρούς αριθμούς, για πρωτότυπα οχήματα και αγωνιστικά αυτοκίνητα.

 

Όπως συμπληρώνει, στο μέλλον θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για την κατασκευή τμημάτων ενός αυτοκινήτου κατά παραγγελία του ιδιοκτήτη του. Σε μία τέτοια περίπτωση, όπως αναφέρει, το όχημα θα έχει επίσης μικρότερη κατανάλωση, καθώς π.χ. ένα «εκτυπωμένο» σπόιλερ ζυγίζει λιγότερο από το 50% του βάρους που έχει το αντίστοιχο μεταλλικό εξάρτημα.

 

Link.png Site: Ford

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι που η φωτογραφία και το βίντεο έχει σχέση και με μένα.
Και τα 2 ρομπότ το πορτοκαλί είναι της Kuka,σέρνουν στο πλάι κάτι πλαστικές μαύρες αλυσίδες με καλώδια μέσα.Σε αυτό το εργοστάσιο που βγάζει αυτές τις αλυσίδες είμαι και εγώ...
:)

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και η audi σε παλιότερο θέμα έλεγε πως θα υιοθετήσει τη 3d εκτύπωση. Προβλέπω πως το κόστος για τον κατασκευαστή θα μειωθεί δραστικά αλλά όχι και η τιμή για τον καταναλωτή, η οποία όπως γίνεται σχεδόν πάντα, ή θα παραμείνει ίδια ή θα αυξηθεί. Μακάρι όμως να γίνει φθηνότερο για όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι να είναι ανθεκτικά τα εξαρτήματα αυτά γιατί η 3D εκτύπωση συνήθως δεν είναι εντελώς συμπαγής.

Φυσικά και είναι. Υπάρχουν γεωμετρικές μορφές ανάμεσα που τα κάνουν πολύ ανθεκτικά. Χωρίς τους 3d printers, οι γεωμετρικές αυτές μορφές είναι αδύνατον να δημιουργηθούν κατά την χύτευση ή άλλου είδους μορφής παραγωγής και για αυτό τα κάνουν συμπαγή...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι, μπας και γλυτώσουμε λίγο σίδερο ακόμα. Εννοείται ότι δεν τίθονται θέματα απόσπασης των στρωμάτων εκτύπωσης όπως με τους οικιακούς 3D, μιλάμε για βιομηχανικά πρότυπα. Φυσικά θα υπάρχουν αστοχίες αλλά γι αυτά το QC της κάθε εταιρείας θα κάνει τη δουλειά του.

 

Σκέφτομαι, καίμε το 90% των καυσίμων για να κινήσουμε το βάρος του οχήματος και το 10% για εμάς. Αν υπολογίσουμε την γελοία-κατ' εμέ- απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπου το 20% περίπου μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια, στην πράξη χρησιμοποιούμε το 2% του καυσίμου για την κίνηση ενός επιβάτη! Και συνεχίζουμε να επενδύουμε σε υποδομές τύπου το-αυτοκίνητο-γύρω-από-την-πόλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και η audi σε παλιότερο θέμα έλεγε πως θα υιοθετήσει τη 3d εκτύπωση. Προβλέπω πως το κόστος για τον κατασκευαστή θα μειωθεί δραστικά αλλά όχι και η τιμή για τον καταναλωτή, η οποία όπως γίνεται σχεδόν πάντα, ή θα παραμείνει ίδια ή θα αυξηθεί. Μακάρι όμως να γίνει φθηνότερο για όλους.

 

Δέν θα επηρρεάσει τις τιμές για τους καταναλωτές γιατι δέν είναι για αυτοκίνητα παραγωγής αυτό.

 

Τα πιό πολλά πλαστικά των αυτοκινήτων παράγονται με τη μέθοδο injection moulding. Η μέθοδος αυτή μπορεί να τα παράγει ταχύτατα και με σχεδόν μηδαμινό κόστος, όμως συμφέρει μόνο όταν τα τμήματα θα παραχθούν σε χιλιάδες κομμάτια, γιατι το αρχικό κόστος των καλουπιών είναι μεγάλο.

 

Το 3D printing απο την άλλη είναι και πολύ αργό αλλά έχει και μεγάλο κόστος ανα κομμάτι. Αν όμως θέλεις να παράξεις πχ ένα μόνο εξάρτημα για ένα πρωτότυπο ή 10 εξαρτήματα για την ομάδα των αγωνιστικών συμφέρει πιό πολύ το 3D printing απο το να φτιαχτεί καλούπι για injection molding.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα θα αυξηθεί. Ποιος θα πληρώσει τους εκτυπωτές νομίζεις

μεγάλε μην λες για πράγματα που δεν ξέρεις, ένα σωρό ανταλλακτικά για αυτοκίνητα πιο παλιά είναι μεγάλη επιβάρυνση για τις εταιρείες γιατί κρατάνε πολλές γραμμές παραγωγής ανταλλακτικών πχ η audi και η κάθε εταιρεία είναι υποχρεωμένη για 25 χρόνια αν δεν κάνω λάθος να παράγουν ανταλλακτικά απο την κυκλοφορία ενός μοντέλου,που πάει ναι πει άστα λαβίστα στις γραμμές παραγωγής ,ενώ άμα έχεις 3d printing που μπορούν να παράξουν τα πάντα ανάλογα με την ζήτηση έχεις πολύ λιγότερες παραγωγές ,όσο για τα ρομπότ που τυπώνουν σιγά το κόστος ,σε πολύ λίγο χρόνο έχει γίνει απόσβεση για τόσο μεγάλες εταιρείες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι να είναι ανθεκτικά τα εξαρτήματα αυτά γιατί η 3D εκτύπωση συνήθως δεν είναι εντελώς συμπαγής.

για σποιλεράκια,φλασάκια,καμιά ταζιέρα,κανένα καθρέπτη μια χαρά είναι ,δεν σου είπε κανείς ότι θα φτιάξεις σασί η ψαλίδι απο 3d printing ,επίσης για τσέκαρε τα σμαρτάκια που έχουν πλαστικά δήθεν ανθεκτικά υλικά όλα σπασμένα είναι σε πλαστικά πόρτας,προφυλακτήρες κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...