Προς το περιεχόμενο

H Uber αποσύρει προσωρινά τα αυτόνομα Ι.Χ. της μετά από ατύχημα στη Αριζόνα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την προσωρινή απόσυρση των αυτόνομων Ι.Χ. της από τους αμερικανικούς δρόμους, όπου πραγματοποιούν πιλοτικές δοκιμές, αποφάσισε η Uber. Αιτία ένα ατύχημα στην Αριζόνα, που είχε ως συνέπεια όχι μόνο να ανατραπεί το όχημα της Uber, αλλά και να προξενηθούν σοβαρές υλικές ζημιές στο δεύτερο Ι.Χ. που ενεπλάκη στη σύγκρουση.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, τη στιγμή του ατυχήματος το όχημα κινιόταν χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Σε όλες τις δοκιμές, υπάρχει ένας άνθρωπος που κάθεται στη θέση του οδηγού και ο οποίος μπορεί ανά πάσα στιγμή να αναλάβει το τιμόνι, αν κρίνει πως είναι αναγκαίο.

 

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αστυνομίας, η σύγκρουση οφείλεται στο δεύτερο όχημα, το οποίο δεν έδωσε προτεραιότητα στο αυτοκίνητο της Uber σε μία αριστερή στροφή. Πάντως, δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός.

 

Η Uber ανέστειλε σε πρώτη φάση τις δοκιμές της στην Αριζόνα, ενώ στη συνέχεια απέσυρε τα οχήματά της και από τους δρόμους της Πενσιλβάνια και της Καλιφόρνια, όπου επίσης πραγματοποιεί δοκιμές.

Link.png Site: BBC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεχρι να μαθει ενα αυτοκινητο να λειτουργει ''ανθρωπινα'', βασισμενο στις οδηγικες ικανοτητες, η μαλλον στο να προβλεπει την οδηγικη απερισκεψια του καθε οδηγου , τις οδηγικες συνηθειες του καθε λαου..εχει πολυ δρομο και πολυ ζουμι για ασφαλιστικες και νομικες εταιρειες.

Aσε το χακινγκ που βρισκει εδαφος απο την κλοπη μεχρι την τρομοκρατια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη αν το αμαξι που δεν είχε προτεραιότητα δεν ηταν αμαξι, αλλα ένα παιδί που κυνηγάει μια μπάλα θα επρεπε το αμαξι της uber να το βάλει απο κάτω γιατι κινείται σε οδο με προτεραιότητα και δεν προβλέπεται τίποτα να του διακόψει την πορεία του?

Και αν δεν ηταν παιδί και ήταν ένας βραχος που εφυγε απο τα πρανή σε μια νεροποντή? θα πρεπει να περάσει απο πάνω του και όχι να σταματήσει?

Το εχω ή δεν εχω προτεραιτητα λοιπον ειναι απλα η δικαιολογια. Κατι ειδαν θεωρώ, στους χρόνους αντιδρασης και στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αποτομα εμπόδια και καταλαβαν οτι εχει γινει πατατα και τα απεσυραν.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως όντως άλλο να είναι άνθρωπος μέσα στο αυτοκίνητο και άλλο να είναι υπολογιστής . Δεν υπάρχει κανένας τρόπος ο υπολογιστής να είναι τόσο γρήγορος σε αντίδραση και να σκέφτεται πιο μπροστά. Για εμένα τα αυτόνομα αμάξια δεν λένε και πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τους δικους μας ανθρωπους κανενα Skynet δε θα προλαβει να αναπτυχθει ποτε. Θα το φρεναρουν κα θα αποσυρουν ακομα στις δοκιμες.

Και οδηγοι εναι η καλυτερη ρατσα της ανθρωποτητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περισσότερους από όσους έχουν φάει οι άνθρωποι που ακόμα δεν ξέρουν να οδηγούν δεν νομίζω προσωπικά. 

 

Επίσης σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να προβλεφθεί τα αυτόνομα οχήματα να επικοινωνούν για πρώτες βοήθειες άμεσα και όχι να "εξαφανίζονται" με ότι αυτό συνεπάγεται.

Κάτι νέο και καινούργιο έχει πάντα περιπλοκές. Όπως είχαν και τα πρώτα αυτοκίνητα στους δρόμους μέχρι να τα "συνηθίσουν" οι πεζοί , οι πρίζες στα σπίτια μέχρι να πεθάνει κόσμος όπως και τα καλλυντικά και επαναστατικά δοκιμασμένα φάρμακα που έχουν στείλει αδιάβαστο πολύ λαό. 

 

Επίσης τα αυτόνομα οχήματα είναι σίγουρο ότι θα βελτιωθούν με τον χρόνο πολύ πιο γρήγορα από την ανθρώπινη οδηγική συμπεριφορά  

 

Δεν είμαι υπέρ του πιλοτικού σε κανονικό δρόμο ούτε υπέρ των θυμάτων.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέψου να τρακαρεις και να βγεις να τα πεις με τον άλλον οδηγό και να βλέπεις ένα αμάξι φάντασμα..

+ Φιλική δήλωση

+ Κατάθεση στο ανακριτικό της τροχαίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ομως ενας υπολογιστής μπορει να είναι πολύ πιο γρήγορος σε αντιδραση. αλλα δεν εχει την αντίληψη, την εμπειρία και την ενσυναίσθηση του ανθρώπου για την πρόβλεψη του κινδύνου.

Παραδείγματος χάρη. Οδηγώ το αμάξι μου σε κεντρική λεωφόρο της πόλης μου με 40 χλμ την ώρα και στα 50 μέτρα μπροστά μου και δεξιά ενα παιδι τραβαει το χέρι της μαμας του πανω στο πεζοδρόμιο γιατι θελει να παει απεναντι να δει τα παιχνίδια... Ο ανθρωπος βασει εμπειρίας θα καταλαβει οτι ενεχει ο κινδυνος να ξεγλυστρισει το παιδι και ειτε να τρεξει απεναντι είτε να πέσει στο δρομο αν η μητερα του το αφησει απότομα και θα κόψει ταχύτητα οποτε δε θα χρειαστουν οι μηδενικοι χρονοι αντιδρασης ενός σπρίντερ για την αποφυγή ενος ατυχηματος.

Ομως ενας υπολογιστης δε θα το κάνει αυτό εύκολα ή δε θα το κάνει ποτέ και θα βασίζεται στο μοναδικό του προταιρημα. Στους σχεδον μηδενικούς χρονους αντιδρασης αλλα χωρις να μπορει να προβλεψει το πιθανό εμπόδιο πριν.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι και το καλυτερο να υπάρχει μίξη μεταξύ κανονικών οδηγών και αυτόνομων οχημάτων.

 

Ίσως στο μέλλον να υπάρχουν ξεχωριστοί δρόμοι για τα αυτόνομα οχήματα, κατι σαν τους ποδηλατόδρομους ασ'πούμε (αλλα όχι σαν αυτούς τους ποδηλατόδρομους που καταπατούνται απο τον οποιονδήποτε), οποτε και θα μειωθούν δραστικά τα ποσοστά ατυχημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...