Προς το περιεχόμενο

Boeing: Εξοικονόμηση έως 3 εκατ. δολ. ανά αεροσκάφος από «εκτυπωμένα» εξαρτήματα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η 3D εκτύπωση μπορεί να μην έχει φέρει ακόμη την «οικιακή επανάσταση» που πολλοί ήλπιζαν, ωστόσο συνεχίζει να βρίσκει νέες εφαρμογές στην κατασκευαστική βιομηχανία.

Τελευταίο παράδειγμα, σύμφωνα με το Reuters, η χρήση από την Boeing «εκτυπωμένων» εξαρτημάτων από τιτάνιο στην παραγωγή του 787 Dreamliner.

 

Πρόκειται για τα πρώτα «εκτυπωμένα» δομικά στοιχεία αεροσκαφών, τα οποία θα εγκριθούν από την αμερικανική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, όπως αναφέρει η Norsk Titanium, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Χάρις σε αυτά, η Boeing θα μπορεί να μειώσει το κατασκευαστικό κόστος έως και 3 εκατ. δολάρια ανά αεροπλάνο.

 

Η μείωση του κόστους είναι κρίσιμη για την Boeing, η οποία μέχρι και πέρυσι έγραφε ζημίες με την κατασκευή κάθε Dreamliner. Βέβαια, αυτό είναι φυσιολογικό για κάθε καινούριο μοντέλο αεροσκάφους, καθώς οι εταιρείες δαπανούν αρχικά τεράστια ποσά στο R &D και την κατασκευαστική διαδικασία, περιορίζοντας στην συνέχεια το κόστος παραγωγής.

 

Ωστόσο, στην περίπτωση του Dreamliner, ο στόχος περιορισμού του κατασκευαστικού κόστους ήταν ακόμη πιο επιτακτικός, καθώς στο συγκεκριμένο αεροσκάφος γίνεται εκτεταμένη χρήση του τιτανίου.

 

Link.png Site: Verge

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε μην κράζετε σαν να σας κλέψανε την πατέντα.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Sintering

 

Όποιος δεν βαριέται ας το διαβάσει, πριν κάμποσα χρονάκια που εφαρμόστηκε σε πιο "ευρύ" φάσμα, πολλοί κράζανε ότι δεν πρόκειται να δουλέψει, ότι το κονιορτοποιημένο μέταλλο είναι της πλάκας και άλλα πολλά όμορφα.

Αυτή τη στιγμή τα περισσότερα CNC δουλεύουν με εξαρτήματα από καρβίδιο και μια χαρά μας κάθεται.

 

Ούτε εγώ πιστεύω ότι θα κάνω Αθήνα-Σαλόνικα με 3 ευρώ λόγω φτηνότερων εξαρτημάτων, αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα φανεί χρήσιμο και προσιτό σαν τεχνολογία.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους πιο φτηνές πτήσεις!!! Not.

Σίγουρα στα επόμενα 10 χρόνια το 3D printing θα ασκεί πίεση προς τα κάτω στις τιμές των πτήσεων. Βέβαια τις τιμές δεν τις επηρεάζει μόνο το κόστος των αεροσκαφών αλλά και το κόστος των καυσίμων, οπότε στις τελικές τιμές μπορεί να μην υπάρξει διάφορα ή μπορεί να υπάρξει και αύξηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρείτε τρόπο να βάλετε εκτινασσόμενα καθίσματα αλλιώς δεν μπαίνω για κανένα λόγο !

Ο τρόπος υπάρχει εδώ και 60-70 χρόνια,εσύ είσαι διατεθειμένος να δίνεις τουλάχιστον 3-4Κ€ για μια απλή μεταβίβαση Αθήνα-Θεσσαλονίκη(στην οικονομική θέση πάντα);

Διότι ειδάλλως δεν βγαίνει καμία εταιρεία, ούτε κανένας οργανισμός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρείτε τρόπο να βάλετε εκτινασσόμενα καθίσματα αλλιώς δεν μπαίνω για κανένα λόγο !

 

Ρεαλιστικά, σε περίπτωση κινδύνου, θα είσαι πιο ασφαλής εάν κάτσεις στην θέση σου και προσπαθήσει να προσγειώσει το αεροσκάφος το πλήρωμα, παρά αν φας τη φρίκη σου και εκτιναχθείς ή "την κάνεις" με κάνα αλεξίπτωτο. Τα εκτινασσόμενα καθίσματα και τα αλεξίπτωτα προϋποθέτουν και μία ορισμένη εκπαίδευση απ'τον χειριστή τους, δεν είναι "πατάω το κουμπί και yolo".

 

Ούτε μπορώ να φανταστώ σενάριο που θα είναι χρήσιμο το εκτινασσόμενο κάθισμα σε πολιτικό αεροσκάφος, αλλά anyway.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο τυπος θελει να το βαψει ρε! κατευθειαν το μυαλο σας στο κακο!

 

Η εν λόγω ταινία λέγεται "aluminum tape" γνωστή επίσης και ως "speed tape". Την βάζουνε στα αεροσκάφη ως "temp repair". Προστατευει τις επιφάνιες κατά την διάρκεια της πτήσης έως ότου τα υλικά που έχουν μπεί από κάτω (συνήθως κόλες, εποξικά, και άλλα) να στεγνώσουν. Επίσης μπορεί να τοποθετηθεί για να εμποδίσει την επιπλεον μικρή ζημιά μέχρι η εν λόγο επιφάνεια να επισκευαστεί μόνιμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τρόπος υπάρχει εδώ και 60-70 χρόνια,εσύ είσαι διατεθειμένος να δίνεις τουλάχιστον 3-4Κ€ για μια απλή μεταβίβαση Αθήνα-Θεσσαλονίκη(στην οικονομική θέση πάντα);

Διότι ειδάλλως δεν βγαίνει καμία εταιρεία, ούτε κανένας οργανισμός.

οι αεροπορικες εταιριες βγαζουν τα αντερα τους... απλα θελουν και τα συκωτια μαζι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι αεροπορικες εταιριες βγαζουν τα αντερα τους... απλα θελουν και τα συκωτια μαζι!

Lol, είναι θέμα στατιστικής, είναι πιο φτηνό και προτιμητέο(από όλους βασικά,εταιρεία και πελάτες) να υπάρχουν φτηνά εισιτήρια και μειωμένη ασφάλεια σε ατύχημα, παρά εκτινασόμενα καθίσματα και τιμές φαρμάκι αλα 1920...

Γενικά προτιμούν την παθητική ασφάλεια, η οποία μας δίνει και ασφαλέστερο μέσο από όλα τα άλλα που κάποιος ρεαλιστικά θα χρησιμοποιήσει για μεγάλες αποστάσεις.

 

Ρεαλιστικά, σε περίπτωση κινδύνου, θα είσαι πιο ασφαλής εάν κάτσεις στην θέση σου και προσπαθήσει να προσγειώσει το αεροσκάφος το πλήρωμα, παρά αν φας τη φρίκη σου και εκτιναχθείς ή "την κάνεις" με κάνα αλεξίπτωτο. Τα εκτινασσόμενα καθίσματα και τα αλεξίπτωτα προϋποθέτουν και μία ορισμένη εκπαίδευση απ'τον χειριστή τους, δεν είναι "πατάω το κουμπί και yolo".

 

Ούτε μπορώ να φανταστώ σενάριο που θα είναι χρήσιμο το εκτινασσόμενο κάθισμα σε πολιτικό αεροσκάφος, αλλά anyway.

Ρεαλιστικά το σύστημα ασφαλείας μπορεί να σε εκτινάσσει μόνο του(ή θα γίνεται από το πλήρωμα),όπως γίνεται για τον πρέζιντεντ στο αήρ φορς ουάν(εκεί με κάψουλα).

 

Από εκεί και πέρα, εκατοντάδες ή και χιλιάδες περιστατικά ιστορικά θα ήταν κατάλληλα για τα εκτινασόμενα καθίσματα zero-zero που θα έσωζαν πολύ κοσμάκη, αλλά όπως έγραψα πιο πάνω είναι φτηνότερο να πληρώνουν τους συγγενείς στα ελάχιστα περιστατικά που συμβαίνουν/έτος, παρά να αυξήσουν τόσο τις τιμές που δεν θα πατάει σχεδόν κανείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...